Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2016, 14:25
Luka...
Luka... is offline
Ik ben lelijk
altijd als ik in de spiegel kijk dan probeer ik mezelf te overtuigen van niet
Maar ik kan niets anders van me vinden dan dat ik lelijk ben..
Ik heb een ovaal gezicht met blauwe ogen
Ik heb normale lippen maar mijn tanden zijn heel lelijk
Ze zijn geel, waar ik niets aan kan doen ik moest toen k klein was altijd antibiotica nemen waar mijn tanden geel van werden, verder poets ik ze gewoon elke dag.
Ik heb denk ik omdat ik lelijk ben ook gewoon nooit een vriendje gehad, want jongens kijken alleen naar het uiterlijk, en daar buis ik al op
Hebben jullie misschien tips voor me?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 14:35
Verwijderd
Zonder een foto is het moeilijk beoordelen.

Maar ovaal en blauwe ogen zijn wel dingen die vrouwen en mannen mooi vinden. Dus daar hoef je echt geen zorgen over te maken.
Heb je wel eens uitgezocht of je tanden kunt laten bleken? Tegenwoordig is er zoveel mogelijk. Via tandpasta of via de tandarts?
Jongens kijken echt wel verder dan een uiterlijk. Leer jezelf waarderen. Noem de dingen van zelf eens op waar je tevreden over bent. En je komt erachter dat je het waard bent.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 14:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wees niet te kritisch op jezelf, andere mensen zien je waarschijnlijk veel positiever dan jij doet. Er is helemaal niks mis met blauwe ogen, of een ovaal gezicht. Blauwe ogen kunnen hartstikke mooi zijn. (Ik heb zelf ook blauwe ogen en ben daar best tevreden mee! Het past goed bij mijn huidskleur en uitstraling.)

Kijk dit filmpje eens:


Je kijkt zelf veel meer naar de individuele dingen die je niet bevallen, terwijl anderen sneller naar het geheel kijken. Dat je gele tanden hebt is vervelend, maar ik ken genoeg mensen met een lelijk gebit die toch gewoon zelfverzekerd zijn en/ of een relatie hebben.

Jongens die puur naar je uiterlijk kijkt zijn het ook helemaal niet waard om een relatie mee te hebben. Een jongen moet zowel je uiterlijk als je innerlijk aantrekkelijk vinden. Als jij een mooi karakter hebt, enthousiast ergens over kunt zijn, en zelfvertrouwen uitstraalt maakt dat je direct mooier als mens. Probeer van jezelf te leren houden. En onthoudt, de dingen die jij misschien niet zo mooi vind aan jezelf, vind een ander misschien prachtig!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 15:41
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Tanden bleken kan veilig bij de tandarts, vanaf (geloof ik) een euro of 600. Niet zelf gaan klooien, daarmee kun je schade doen.

Verder wat de anderen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2016, 08:46
private henk
Avatar van private henk
private henk is offline
hey luka ik heb je foto gezien op skype, neem het van me aan je bent echt niet lelijk!
je hebt hele leuke sproetjes en mooi haar
Met citaat reageren
Oud 17-11-2016, 20:33
Judoka00
Judoka00 is offline
Niemand is lelijk, en dat je nog nooit een vriendje hebt gehad maakt niks uit, dat komt vanzelf
Met citaat reageren
Oud 17-11-2016, 21:19
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Niemand is lelijk, en dat je nog nooit een vriendje hebt gehad maakt niks uit, dat komt vanzelf
De meeste mensen zijn lelijk. Of in ieder geval niet fotomodel-mooi.

Maar ook als je lelijk bent kun je grappig, slim, sexy en aantrekkelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2016, 21:14
Pluisbal
Pluisbal is offline
Niemand is lelijk. En geen enkel mens is perfect, je moet gewoon positief blijven. En dat jongens naar het uiterlijk alleen kijken is ook niks van waar. Ja je hebt ze erbij zitten. Maak je maar geen zorgen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2016, 08:06
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
De meeste mensen zijn lelijk. Of in ieder geval niet fotomodel-mooi.

Maar ook als je lelijk bent kun je grappig, slim, sexy en aantrekkelijk zijn.
Rare standaard heb je.. Vind veel modellen niet mooi. En echte mensen wel.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2016, 14:56
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik benoem gewoon het maatschappelijke schoonheidsideaal.

Wat jij en ik persoonlijk aantrekkelijk vinden heeft daar niet zo veel mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2016, 15:14
Verwijderd
Impliceren dat modellen geen echte mensen zijn is ook een beetje vreemd...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2016, 14:23
girlgirlx
girlgirlx is offline
Citaat:
Ik ben lelijk
altijd als ik in de spiegel kijk dan probeer ik mezelf te overtuigen van niet
Maar ik kan niets anders van me vinden dan dat ik lelijk ben..
Ik heb een ovaal gezicht met blauwe ogen
Ik heb normale lippen maar mijn tanden zijn heel lelijk
Ze zijn geel, waar ik niets aan kan doen ik moest toen k klein was altijd antibiotica nemen waar mijn tanden geel van werden, verder poets ik ze gewoon elke dag.
Ik heb denk ik omdat ik lelijk ben ook gewoon nooit een vriendje gehad, want jongens kijken alleen naar het uiterlijk, en daar buis ik al op
Hebben jullie misschien tips voor me?

je moet juist blij zijn met blauwe ogen dat is vind ik de mooiste kleur voor ogen. en volgens mij hebben best veel mensen gele tanden gewoon poetsen en aan de tandarts vragen of ze er iets aan kunnen doen. en ik vind mezelf ook altijd lelijk maar ik ben dol op me glimlach ook al zijn me tanden een beetje geel en er is vast een dag dat je denkt wie is die lekkerding kijk niet alleen naar de slechte dingen er zijn ook vast dingen die mooi zijn alles bij elkaar is een mooi geheel iedereen is mooi op zijn eigen manier
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ik ben lelijk :(
SomeCuteness
20 03-05-2016 15:43
Liefde & Relatie ik ben in de war , en weet het niet meer.
wiese1997
10 25-02-2013 22:03
Psychologie Ik ben lelijk
Goldboy76
16 27-07-2012 16:31
De Kantine Hélp ik wil modél wordén ;$
Omg
3 05-01-2012 20:56
Psychologie Ik ben het zat.
Androgyn
13 20-01-2005 13:42
Psychologie Wat ben ik toch lelijk
my iron lung
31 02-02-2002 20:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.