Oud 30-12-2016, 08:16
Dddx
Dddx is offline
Hallo,

De laatste keer dat ik ongesteld ben geworden is 2 weken geleden (ik ben bet nog onregelmatig), maar nu ik in mijn onderbroek kijk, heb ik donkerbruine bloed in mijn onderbroek al 5 dagen lang. Eerst dacht ik dat het gewoon een beetje oud bloed was, maar al 5 dagen lang?! Kan dat wel? Mijn vriend en ik hebben regelmatig seks, meestal veilig, maar soms ook niet maar zorgt hij er wel voor dat hij niet in mij klaarkomt (ik slik de pil niet). Kan het ook zijn dat ik zwanger ben?😬
Met citaat reageren
Oud 30-12-2016, 10:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Donkerbruin bloed kan een restje oud bloed zijn. Maar als er eerst een paar dagen niets kwam is dat ook een beetje vreemd. Om het zeker te weten kan je een zwangerschapstest doen. Die kun je gewoon bij de drogist (Kruidvat, Etos) en zelfs bij de Action kopen. Die test moet je wel op het juiste moment in je cyclus doen. Lees de bijsluiter dus goed door.

Onveilige seks hebben is echt heel dom als je niet zwanger wil raken! Ook in voorvocht kunnen zaadcellen zitten. De kans dat je zwanger wordt is wat kleiner, maar nog steeds aanwezig. Niet in jou klaarkomen is geen veilige manier om zwangerschap te voorkomen! Ga aan de pil of kies voor een ander voorbehoedsmiddel wat je consequent gebruikt. Alleen condooms beschermen ook tegen een SOA.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-12-2016, 22:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb je topic verplaatst naar lichaam en gezondheid, omdat het meer over zwangerschap gaat dan over seks.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2017, 18:08
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Doe een test en dan weet je het. En idd slim om gewoon aan de pil te gaan ofzo
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 18:04
Hoi12345
Hoi12345 is offline
Meissieee gaaa aan de pilll!!!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2017, 20:05
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
doe het aub veilig...
Zowel het voorvocht van de man, als het vaginale vocht van de vrouw, kunnen een SOA bevatten als hij of zij besmet is. Daarnaast kan het voorvocht van de man ook zaadcellen bevatten die voor een zwangerschap kunnen zorgen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2017, 21:00
blaches
blaches is offline
Citaat:
maar soms ook niet maar zorgt hij er wel voor dat hij niet in mij klaarkomt (ik slik de pil niet).
Hoe stom kan je zijn. Zo veel voorlichting op school en nog een prachtige zoekmachine zoals Google en je gaat met elkaar naar bed soms onveilig en haalt hem er "net" voor het klaarkomen uit. Stom stom stom.

Doe een zwangerschapstest en je weet het.

Oh en een tip. Lees je iets beter in voordat je aan seks begint. Dacht dat het basis-kennis was maar blijkbaar niet. Wat je doet is dom.

Sorry dat ik zo aanvallend ben maar ze moet het leren. Dat is gewoon onveilig vrijen en geeft problemen die makkelijk te voor komen zijn. Ik zou het geen eens 1 keer durven.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger of niet?
Verwijderd
21 25-04-2012 11:40
Lichaam & Gezondheid de pil en zwanger?
zo0tjuh
1 02-02-2004 12:29
Huiswerkvragen: Exacte vakken Berekening over zwanger raken
GimmeMath
11 04-12-2003 13:37
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 15:19
Seksualiteit Zwanger
Zuccherino
16 10-01-2003 23:18
Seksualiteit stel je voor... je raakt zwanger... en dan???
Luvlytallie
26 18-05-2002 15:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.