Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2017, 18:50
Klok
Klok is offline
Ik weet dat vast veel mensen dit niet gaan geloven/niet begrijpen maar toch wil ik hier heel graat iets overe vragen.

Ik ben een jongen van 12 in vwo-1 en het is mij opgevallen dat ik het echt BIJNA NOOIT koud heb, ik fiets soms ook in de ochtend in -2 graden zonder jas naar school. mijn vrienden zeggen dat ik echt naar de doktor moet ofzo omdat het gewoon niet normaal is, en mijn ouders vinden het ook raar en zeggen dat ik mijn jas aan moet doen omdat ik anders kou vat, maar dat gebeurd nooit! en anders krijg ik het heel warm! soms vraag ik het mezelf af of het gewoon normaal is of dat er iets mis is. en je denkt misschien " niet zo zeuren het is toch heel fijn juist!?" nou overdag wel alleen in de nacht kan ik soms heel moeilijk sapen omdat ik het gewoon te warm heb. en zelf weet ik niet echt wat het is en mijn ouders willen niet naar de huisarts dus ik vraag het me gewoon af
Alsvast bedankt,
Klok
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 22:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Sommige mensen hebben een betere doorbloeding dan anderen. Ik heb vrijwel altijd koude handen (tenzij het echt hartje zomer is), maar mijn vriend heeft het dan weer bijna nooit koud en heeft zelfs dan vaak nog warme handen. Mensen verschillen nu eenmaal.

Naar de huisarts gaan kan trouwens ook zonder toestemming van je ouders. Je kunt gewoon zelf een afspraak maken. In Nederland worden afspraken bij de huisarts gewoon vergoed door de verzekering.

Wat doe je nu om toch te kunnen slapen als je het zo warm hebt? Slaap je dan bijvoorbeeld alleen onder een laken, of onder een lege dekbedhoes?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 23:58
TABASCOSAUS
Avatar van TABASCOSAUS
TABASCOSAUS is offline
Ik ook, ik kan hitte al snel nie tuitstaan, en vind het veel fijner als he tkoud is. Ik voel me fijne rin de winter dan de zomer. Ik loop zonder jas en met blote benen, anders krijg ik het gewoon benauwd. Iedereen vraagt altijd of ik het niet koud heb
Met citaat reageren
Oud 31-01-2017, 22:00
Klok
Klok is offline
Vaak doe ik in de winter de airco aan en mijn ouders denken dan echt dat ik gek ben xD
Met citaat reageren
Oud 06-02-2017, 14:21
Diripio
Diripio is offline
Citaat:
Ik weet dat vast veel mensen dit niet gaan geloven/niet begrijpen maar toch wil ik hier heel graat iets overe vragen.

Ik ben een jongen van 12 in vwo-1 en het is mij opgevallen dat ik het echt BIJNA NOOIT koud heb, ik fiets soms ook in de ochtend in -2 graden zonder jas naar school. mijn vrienden zeggen dat ik echt naar de doktor moet ofzo omdat het gewoon niet normaal is, en mijn ouders vinden het ook raar en zeggen dat ik mijn jas aan moet doen omdat ik anders kou vat, maar dat gebeurd nooit! en anders krijg ik het heel warm! soms vraag ik het mezelf af of het gewoon normaal is of dat er iets mis is. en je denkt misschien " niet zo zeuren het is toch heel fijn juist!?" nou overdag wel alleen in de nacht kan ik soms heel moeilijk sapen omdat ik het gewoon te warm heb. en zelf weet ik niet echt wat het is en mijn ouders willen niet naar de huisarts dus ik vraag het me gewoon af
Alsvast bedankt,
Klok
Sport je veel?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2017, 21:15
Klok
Klok is offline
Ik doe soms thuis wel aan fitness en zit op een vechtsport maar ik sport niet bijzonder veel
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Evolutietheorie ontkrachting
weetniks
42 24-01-2015 13:29
Muziek Werchter 2006
Escapism
234 05-07-2006 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.