Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2004, 18:40
sjoerd-d067
sjoerd-d067 is offline
Ik ben bezig met mijn 1ste marketingcommunicatieplan maar loop vast op mijn doelgroep. Ik weet niet hoe ik mijn doelgroep kan bepalen en omschrijven

Heeft iemand voorbeelden of een antwoord

sjoerd-d@euornet.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2004, 19:40
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Topic titel veranderen heeft niet veel zin hoor.
__________________
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 21:46
sjoerd-d067
sjoerd-d067 is offline
jah oke maar hoe kom ik dan aan een antwoord.
niemand reageert is het een te moeilijke vraag of waar ligt het aan ????
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 21:58
load_harmony
load_harmony is offline
ik heb het ook moeten doen... je moet gewoon bedenken: bij wie iwl ik mijn product verkopen..?? en als je het niet precies weet, moet je gewoon maar wat verzinnen of iets heel breeds doen zoals "de Nederlandse gezinnen".

Ik had als mijn doelgroep "jonge gezinnetjes". vervolgens heb ik gezocht op CBS.nl en daar vind je wat feitjes. Daar snapte ik echter niks van, dus heb ik het zelf bedacht.. Gewoon wat gepraat over dat opvallend is dat jonge gezinnetjes veel geld aan vakantie uitgeven. Dat ze wiening dure aanschaffen doen omdat ze vaak één inkomen hebben voor meerdere kinderen maar dat ze het wel belnagrijk vinden dat hun kind gelukkig is...

ect... gewoon wat verzinnen.

Als je doelgroep jonge gezinnetjes wordt, wil ik je wel dr van mailen.... lauravierhuizen@hotmail.com
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 22:21
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
mischien is het leuk te weten wat het te verkopen product is.

niet vreemd dat er zonder die info geen zinnige eacties zijn.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 19:03
sjoerd-d067
sjoerd-d067 is offline
mijn product is een cd van een rock en roll band. Ik moet een rock en roll band promote en daarvoor moet ik een plan maken. Ik heb ook al gekeken op cbs, maar daar stond er niks over op. Heb ook al veel gezocht met zoekmachines
bedankt voor je reactie.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 17:12
rafael_vd_vaart
rafael_vd_vaart is offline
Dan is dus je doelgroep mzuiekliefhebbers of nog specifieker rock en roll liefhebbers. Misschien nog een leeftijdsgroep erbij.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:43
sjoerd-d067
sjoerd-d067 is offline
jah oke dan heb ik dus mijn doelgroep rock en rol liefhebbers. Maar nu idd de leeftijd. Ik moet de doelgroep kunne opmschrijven. leeftijd idd. En hoe kom ik daar aan ik moet dat aan de han van cijfers doen. anders kan je geen antwoord geven hoe kom je aan je doelgroep. Mabe iemand een id waar ik zulke cijfers vind. cbs heb ik al gekeken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Verschil communicatie/communication multimediadesign
~T~
9 10-03-2006 17:47
Muziek Vul eve in a.u.b. :)
sjoerd-d067
87 26-11-2004 14:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen
ThaFox
196 18-11-2003 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.