Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2012, 11:37
blackops2
blackops2 is offline
ik zou graag op voetbal willen in het team van mijn vriend.
alleen ik zie er tegen op dat ik naakt moet douchen, dat ze naar mijn penis kijken want die is 12centimeter(is dat klein)? ben 16jaar oud

Laatst gewijzigd op 18-11-2012 om 11:56.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 12:06
Verwijderd
Als ze naar je penis kijken kijk je toch gewoon keihard terug.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 12:08
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
De andere jongens uit het team maken zich waarschijnlijk net zo ongerust over hun eigen piemel als jij doet over de jouwe. En gezien de maten die langskomen in het grote is mijn piemel te klein/te groot/precies goed topic is die van jou heel gemiddeld. En wat dan nog als ze iets van je piemel vinden, zíj hoeven er toch niets mee te doen?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 14:23
Verwijderd
12cm slap is toch netjes? Daar hoef je je niet voor te schamen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 15:24
Verwijderd
Maybe keer met die vriend over hebben? Dat je daar beetje tegenop ziet. Hij weet al hoe het gaat met douchen. Maybe doen ze allemaal wel heel heel chill en maak jij je zorgen om niks. Is die 12 cm slap of stijf. Hoe groot ie slap is zegt trouwens niks over de stijve lengte. Je hebt groeiers en bloeiers. Succes!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 15:33
blackops2
blackops2 is offline
Citaat:
De andere jongens uit het team maken zich waarschijnlijk net zo ongerust over hun eigen piemel als jij doet over de jouwe. En gezien de maten die langskomen in het grote is mijn piemel te klein/te groot/precies goed topic is die van jou heel gemiddeld. En wat dan nog als ze iets van je piemel vinden, zíj hoeven er toch niets mee te doen?
dat is in slappe toestand
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 15:39
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dat is een gemiddeld formaat waar niks mis mee is, denk niet dat de anderen in het team veel meer in huis hebben. Dus maak je niet druk en gewoon lekker voetballen!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 17:00
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
en anders hou je je boxer aan, dan weet je zeker dat ze gaan kijken....
Gewoon douchen en niemand trekt zich er iets van aan hoor.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 18:37
Verwijderd
Citaat:
dat is in slappe toestand
Dat hebben de meeste niet hoor, 12 cm slap..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Dat hebben de meeste niet hoor, 12 cm slap..
Inderdaad De mijne haalt de 12cm slap echt niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 20:11
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Als iemand er al een opmerking over maakt, vraag je gewoon waarom diegene ernaar kijkt en of hij misschien homo is.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 20:49
Verwijderd
Niemand die erop let joh. En als ze zeggen dat ie van jou erg klein is, zeg je gewoon dat het gaat om waar je hem instopt.. en je haalt nog wat bier. Problem solved.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 23:03
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
12 cm in slappe toestand is aan de grote kant en jongens vinden de piemels van hun teamgenoten over het algemeen helemaal niet interessant. Ze zullen hooguit een beetje stiekem kijken uit nieuwsgierigheid. Niks om je druk over te maken.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 00:09
Verwijderd
Citaat:
12 cm in slappe toestand is aan de grote kant en jongens vinden de piemels van hun teamgenoten over het algemeen helemaal niet interessant. Ze zullen hooguit een beetje stiekem kijken uit nieuwsgierigheid. Niks om je druk over te maken.
In je onderschrift: "succes, moet zijn "success"

OT: helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 06:57
Verwijderd
Ok, het is dus eigenlijk een verkapt "kijk mij eens een grote slappe piemel hebben"-topic.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 10:30
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Zou jij zelf naar iedereens penis kijken en het dan hardop zeggen als een van de heren een kleintje heeft? Daarbij klinkt het niet echt alsof jouw penis erg klein is dus probeer je er niet al te druk over te maken..
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 13:25
Terminator17
Terminator17 is offline
Hetis logisch dat je naar andere pennisen kijkt als er stuk of 13 om je heen staan. Je expirimenteerd en kijkt en vergelijkt een beetje. De ene is nou eenmaal groter dan de andere. Nergens om je voor te schamen, het gaat niet om de groote maar wat je er mee doet!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Hetis logisch dat je naar andere pennisen kijkt als er stuk of 13 om je heen staan. Je expirimenteerd en kijkt en vergelijkt een beetje. De ene is nou eenmaal groter dan de andere. Nergens om je voor te schamen, het gaat niet om de groote maar wat je er mee doet!
Je experimenteert? Dat hoeft niet hoor. Wat is een pennis trouwens?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 19:42
108934RS
Avatar van 108934RS
108934RS is offline
eigenlijk moet je je niet zo druk maken om wat anderen denken en wat normaal zou zijn
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 02:00
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Mijn ervaring is dat mannen juist angstvallig niet naar andermans penis proberen te kijken.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 08:36
nice604
nice604 is offline
Dat Is een best wel lekkere lange piemel hoor dus maak je maar geen zorgen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 18:45
Verwijderd
Haai, snap wel dat je het eng vind, vond ik ook toen 1e keer met zaalvoetbal
maar ze kijken je pas echt naar je als je in je onderbroek gaat doucen,
Ik zou ookk niet wachten totdat iedereen weg is, maar gewoon tegelijk met de boys
doucen! Btw, ik weet niet wat voor kutlui het is als ze je gaan uitlachen om elkaars ze penis!
12 cm is heel normaal dus, niet over nadenken, en zeker geen zorgen over maken!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2014, 16:49
Dragon123
Dragon123 is offline
Ik zat dan niet op voetbal bij onbekenden maar ik moet op school ook douchen. dat was in het begin ook erg raar maar nu zitten we met zijn allen te dollen [we maken grapjes over elkaars geslachtsdelen afentoe].
Met citaat reageren
Oud 20-12-2017, 21:49
Milan Van Lier
Milan Van Lier is offline
Ik ben 15 en mijn penis is in slape toestand 16 cm en ik speel ook voetbal oke ze kijken wel is naar je lul maar maakt het wat het
Met citaat reageren
Oud 20-12-2017, 22:17
@noniem
@noniem is offline
Citaat:
Ik ben 15 en mijn penis is in slape toestand 16 cm en ik speel ook voetbal oke ze kijken wel is naar je lul maar maakt het wat het
Hoeveel cm heb je er bij gefantaseerd?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2017, 11:42
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Hoeveel cm heb je er bij gefantaseerd?
Regel is toch 10?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2017, 13:21
robbie14
robbie14 is offline
Volgens mij is onze Milan van Lier stiekem homoseksueel en geilt hij op grote lullen. Dan zit je op dit forum natuurlijk wel goed, iedereen heeft hier een lul van 20+ cm.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2017, 17:27
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Volgens mij is onze Milan van Lier stiekem homoseksueel en geilt hij op grote lullen. Dan zit je op dit forum natuurlijk wel goed, iedereen heeft hier een lul van 20+ cm.
😁😁😁
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 21-12-2017, 22:55
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
ik zit een beetje met het zelfde probleem als 5 jaar terug ik wil best graag weer op voetbal alleen ik kijk heel erg tegen t douchen op
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 22-12-2017, 00:19
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik snap echt niet dat jongens zich hier druk om maken. Ga toch lekker voetballen. Ik douche al jaren op de voetbalclub en in de sportschool. Who fucking cares.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2017, 07:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik zit een beetje met het zelfde probleem als 5 jaar terug ik wil best graag weer op voetbal alleen ik kijk heel erg tegen t douchen op
Waarom zie je er tegenop? Je bent daar toch met jongens onder elkaar, iedereen heeft een piemel en al die piemels zullen er net iets anders uit zien, maar dat maakt toch niet uit?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-12-2017, 11:15
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
Waarom zie je er tegenop? Je bent daar toch met jongens onder elkaar, iedereen heeft een piemel en al die piemels zullen er net iets anders uit zien, maar dat maakt toch niet uit?
Er zijn inderdaad jongens die zich samen om bloot te staan tussen anderen.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2017, 00:13
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
straks kijk ik ergens verkeerd ofzo en denken ze dat ik gay ben
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 23-12-2017, 00:44
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Nou nou nou. Het is wat.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2017, 08:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
straks kijk ik ergens verkeerd ofzo en denken ze dat ik gay ben
Je moet natuurlijk ook niet overdreven naar anderen gaan staren onder de douche, dat is voor iedereen een beetje ongemakkelijk, ongeacht wat ze er van denken. Houdt je blik op ooghoogte, en je aandacht bij het douchen, als je druk bent met je douchegel en shampoo ben je je sowieso al minder bewust wat de anderen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-12-2017, 01:43
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
maar de wat als vraag blijft toch in je hoofd zitten
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 24-12-2017, 09:10
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hoe kijkt een homo volgens jou? Zolang je niet eindeloos naar iemands lichaam gaat staren is er niks aan de hand hoor. Staren is sowieso onbeleefd, los van je geslacht of geaardheid. Iedereen kijkt wel een beetje naar elkaars lichaam, gewoon uit nieuwsgierigheid en om te vergelijken.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-12-2017, 09:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
maar de wat als vraag blijft toch in je hoofd zitten
In het allerergste geval denkt men dus dat je homo bent. Dat is misschien niet zo leuk wanneer het niet waar is, maar homoseksualiteit en biseksualiteit worden gelukkig steeds meer geaccepteerd in onze samenleving.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-12-2017, 22:37
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
k denk dat ik mij ga aanmelden en ik hou wel een soort van logboek achtig iets bij op t forum i guess
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Ik dacht dat ik het dagelijkse nieuws uit friesland al had gegeven maar bij deze
Verwijderd
238 21-01-2019 03:27
Vrije tijd Douchen na het sporten
scholier28817
28 27-04-2012 16:33
Seksualiteit Naakt douchen bij voetbal
youraan
1 13-08-2011 20:54
Seksualiteit Naakt douchen bij voetbal
DennisRobben
83 02-02-2011 21:32
Lifestyle Verplicht naakt douchen bij voetbal?
ManInTheMirror
1 30-03-2007 10:22
Seksualiteit Jongens: kijk je vaak onder de douche?
ManInTheMirror
66 10-07-2003 22:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.