Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 15:30
Love Is Your Energy
Love Is Your Energy is offline
Heej mensen,
kheb ff advies nodig alst ff kan:
eergisteren maakte mijn (ex-) vriend het uit na 8 maanden. Om een heel vage reden, namelijk dat hij zeker wist dat ik verliefd zou worden op een jongen waar ik mee op vakantie ga. (we gaan met een vriendin van mij en 2 vrienden van ons, 1 van die jongens dus) Nou zo ben ik dus echt niet, en dat weet hij ook wel, maar het is al een keer uitgeweest en dat was ook al een beetje door die jongen, dus ik snap wel dattie het niet leuk vindt dat ik nou met hem op vakantie ga, maar toch. Das 6 maanden geleden, dan verwacht je toch dattie daar dan een beetje overheen is. Maar goed. Hij wist dus zeker dat ik verliefd op hem zou worden.
Gisteren zeitie dattie er spijt van heeft. Dattie me neit kwijt wil, maar dattie ook wel snapt dat ik hem nu niet meer hoef enzo.
Wa moek nou doen!!!???
Tips? Advies? Graag!
xxxx moi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2003, 15:33
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Nou ja..
Lekker vertrouwen van je vriend zeg.. Nogal een erg voorbarige reactie van hem!
Maar goed.. als hij je toch niet kwijt wil, en jij wilt hem ook niet kwijt, probeer het dan nog eens..
Maar ik zou me wel ff afvragen of hij echt zo weinig vertrouwen in mij heeft.. pffhh dat schreeuwt al moord en brand voor er iets aan de hand is..

raar in ieder geval..
__________________
•·.·΄―`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·΄―`·.·•
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:02
Love Is Your Energy
Love Is Your Energy is offline
Jah ik weet ut, hij is uuuh erg onzeker *licht uitgedrukt* thnx voor je tip. Tis trouwens niet de eerste keer dan we het "nog een keer zouden proberen" dus ik weet het nog steeds niet helemaal zeker. Aan de andere kant: als ik het nu niet nog een keer probeer krijg ik maybe spijt. Maar alsk het nu wel nog een keer probeer en het werkt toch echt niet dan kan uitmaken altijd nog, toch? Of mag ik zo niet denken?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:03
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
euhmzz... is er dan ooit iets gebeurt met die andere jongen ofzo??

vind het best wel onredelijk van die vriend van je eigenlijk mag best wel wat meer vertrouwen in je hebben
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:09
Love Is Your Energy
Love Is Your Energy is offline
Uuuhm ja 6 maanden geleden dus, toen had ik nogal uuh aparte smsjes met die andere jongen gestuurd. Het was voor de grap hoor, maar ik snap wel dat mun vriend dat toen niet leuk vond. Alleen we hebben het er al zoooo vaak over gehad, en ik vind het een beetje overdreven om na een paar smsjes, na 6 maanden, nog zo moeilijk te doen daarover.
En hij zegt dattie me wel vertrouwt maar dattie dit gewoon wilde voorkomen. Dat zeitie dus voordattie doorhad dat het nergens op sloeg wattie zei en dus ook voordattie er spijt van had.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:12
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Als het al vaker is gebeurd dan zou ik toch eens nadenken of het nog wel zal werken.. zeker als hij zo wantrouwig tegenover jou is.. Heb jij eigenlijk nog wel zin om het nog een keer te proberen?
Als hij echt zo weinig vertrouwen heeft dan zou dat voor mij een teken zijn dat het niet goed zit tussen ons en als hij me na verloop van tijd nog niet zou vertrouwen dan zou het bij mij toch een keer ophouden.. (hoe lang gaan jullie met elkaar, en is er ooit iets gebeurd met die andere jongen ofzo waardoor hij je niet volledig zou kunnen vertrouwen?)

at hij onzeker is ok, maar moet je daarom bij voorbaat je relatie maar verbreken? Dat is toch vreemd.
__________________
•·.·΄―`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·΄―`·.·•
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:14
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
ooow... het is nu dus uit??? en hij wil je toch maar terug omdat ie in een opvlieger iets doms heeft gedaan??? ofzo... tenminste zo zet jij het neer dan

wil je hem nog terug?? zo ja, moet je gewoon zeggen dat ie niet meer zo dom moet zijn om zo tegen zn vriendin te doen... zo nee, moet je gewoon zeggen dat ie niet meer zo dom moet zijn om zo tegen zn vriendin te doen...

nou ja, vind ik dan... het is alsof ie bijna wil dat je vreemdgaat ofzo
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:18
Love Is Your Energy
Love Is Your Energy is offline
Nu 8 maanden, en tis 1 keer uitgeweest, ongeveer 5,5 maand geleden. Toen was het 23 dagen uit. (jaja precies) Nee er is niks gebeurd met die andere jongen, behalve die smsjes dan, maarja, dat was echt niks. Het waren een paar smsjes waarin in nogal uuuh hoe noem je dat flirterig deed naar die andere jongen. Maar kom op zeg, daar hoef je toch niet zoooo moeilijk om te doen. Maar goed, waar het dus om gaat. Hij heeft dat nu dus ook door. DAttie het om niks heeft uitgemaakt. Het probleem is nu dus dat ik weer eens mag bepalen of we het nog een keer proberen... en dat ik dat gewoon niet weet. Ik geloof wel dattie me vertrouwt, hij vertrouwt mij en die jongen gewoon niet echt samen, af en toe, en 1 keer in die af en toe heeftie het dus gewoon ff uitgemaakt. Maar khou nog wel van um, en hij van mij, en we willen elkar niet kwijt. Maar maybe ist ook allemaal wel beter zo. Je ne sais pas!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:19
Love Is Your Energy
Love Is Your Energy is offline
Ja precies wat je zegt. Tis nu uit. En uuh ja we willen het allebei nog. Maar ik weet het dus niet echt bepaald zeker...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:24
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Nou ja, als je nog verliefd op hem bent en je wilt het allebei nog wel proberen, dan zou ik het wel proberen..
Denk er eerst nog wel even over na, of je het echt wilt en of het misschien niet beter is om het hier maar bij te laten..
Maarja, daar moet je zelf achter komen.. Als je het nu een tijdje aankijkt, hoe het nu gaat enzo dan kom je daar denk ik snel genoeg achter.. of je nog verliefd bent of niet. .
__________________
•·.·΄―`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·΄―`·.·•
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 17:19
Love Is Your Energy
Love Is Your Energy is offline
Ja das waar... nou thnx iig en uuh jullie horen het nog wel alsk het zeker weet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 18:38
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
succes ermee
En doe wat je denkt dat juist is.
__________________
•·.·΄―`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·΄―`·.·•
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Moet ik het nog een kans geven?
Bookloverano
6 27-06-2016 11:04
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie Is er nog een kans voor mij?
Nocturnal Rites
63 16-03-2007 11:27
Liefde & Relatie Moet ik hem nog een kans geven???
Verwijderd
20 17-08-2004 18:52
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans
Verwijderd
0 03-06-2004 20:48
Liefde & Relatie Heb ik nog een kans!
king112
50 24-04-2003 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21.