Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2004, 22:30
HappyLucky
HappyLucky is offline
Als je je verveelt moet je dit verhaal lezen.
maar als je korte verhalen wil lezen, zoek dan maar verder.. want dit is alleen voor echte DIEHARDS


Een paar maanden geleden heb ik een klein ongeluk gehad waardoor ik eigenlijk steeds thuis moet blijven. de vriend van mijn broer is toen bij ons gekomen, we hadden het met zn drieee (ik, mn broer en hem) heel erg gezellig en er was een bepaalde 'vibe' tussen ons.
Toen werd ik hevig verliefd, en voegde hem toe op msn. We gingen praten, en het bleek dat hij al een jaar hevig verliefd op een meisje in zijn klas was. Ik zat er wel mee, maar ik dacht dat ik hem er wel overheen zou kunnen brengen.
Maanden erna bleven we praten, steeds leuke gesprekken: als hij bij ons thuis kwam voor mn broer praatte hij altijd met mij..hij geeft me ook zijn mobiele telefoonnummer en we sms'en wat.
Nu ongeveer drie weken geleden zegt hij dat hij zijn eerste zoen dronken met zn vriendin (niet liefde, alleen vriendschap) heeft gehad, en dat deze zoen hem over zijn liefde voor het eerste meisje heeft gebracht. Ik ben met dat nieuws natuurlijk erg blij... maar dan zegt hij dat hij het msn adres wil hebben van een meisje uit mijn klas, want hij heeft haar zien rondlopen en vindt haar mooi, en sinds hij nu gezoend heeft is hij minder bang om op meiden af te stappen.
Ik geef met de grootste tegenzin haar emailadres en huil de hele tijd erom. Hij praat de eerste keer met haar, ik vraag hoe het is gegaan en hij zegt: OK, niet te slecht..
dus ik denk: hmm misschien gaat het nergens heen
Maar de volgende keer dat ze online is probeert hij weer met haar te praten.. Ze antwoord niet, ik kraak haar telkens af en nu is hij tot de conclusie gekomen dat ze te jong is (ze is 14, ik 15, hij 17) en dat hij haar niet meer wil.
Nu moet je niet denken dat hij een player is, hij is heel lief en verlegen etc.. maar hij wil gewoon graag een vriendin
Nu is hij hier vanavond gekomen, er was een 'vibe' weer, maar minder. En nu weet ik dus niet wat ik moet doen.
Om hem kan ik zo verdrietig raken, maar ook euforische momenten beleven.. Ik zou hem wel willen vertellen dat ik smoorverliefd op hem ben, maar hij is nu eenmaal mn broers vriend.. en dat zou misschien raar zijn.
AAHHH.. WAT MOET IK DOEN?
__________________
Its never good enough, is it?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2004, 23:31
Verwijderd
Denk na: wat heb je te verliezen? Vertel het hem gewoon. KOm op niet zo schijterig, je maakt een goede kans
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 00:20
Verwijderd
Meneer is nogal wanhopig, volgens mij zoekt hij een vriendin om eens onbewust misbruik van te maken door z'n eigen ego met haar op te krikken en/of hij is toch wel een ordinaire player.

Ver bij uit de buurt blijven dus...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 06:50
Verwijderd
wat een lang zeik verhaal zeg... laat je gewoont neuken door de vriend van je broer! dat zal je goed doen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 06:56
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
bertbart schreef op 20-02-2004 @ 07:50:
wat een lang zeik verhaal zeg... laat je gewoont neuken door de vriend van je broer! dat zal je goed doen
hahaha
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 07:09
Verwijderd
In elk geval nooit meer iemand afkraken, om er zelf voordeel uit te halen, dat maakt je zeker geen vriendelijker mens.
Voor de rest zou ik zeggen, neem zelf eens wat initiatief.....
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 07:18
Duifje
Duifje is offline
Citaat:
bertbart schreef op 20-02-2004 @ 07:50:
wat een lang zeik verhaal zeg... laat je gewoont neuken door de vriend van je broer! dat zal je goed doen
volgens mij is dat ook de bedoeling maar lukt het niet helemaal...
__________________
Roekoe!!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 09:18
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
als je die ander afkraakt wordt ze juist interessant voor 'm.
zo werk het
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 10:21
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
bertbart schreef op 20-02-2004 @ 07:50:
wat een lang zeik verhaal zeg... laat je gewoont neuken door de vriend van je broer! dat zal je goed doen

muhahaha
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 10:39
Avondel
Avondel is offline
Wat denk je zelf? vind hij jou ook een beetje leuk? Zegt hij lieve dingen tegen je, probeert hij je jaloers te maken (met die meisjes bijv.) of probeert hij op een andere manier duidelijk te maken dat hij je leuk vind? Of vind hij je helemaal neit leuk? En maak je geen kans?
Als je het niet weet moet je daarachter zien te komen. Door op zijn gedrag te letten of het hem gewoon te vragen. Meestal als je een jongen naar zijn vriendin vraagt, gaat dat na een tijdje over (niet als jij het probeert te forceren) en meestal gaat hij jou dan vanzelf leuk vinden. Grote kans dus dat je nu een kans maakt, maar misschien zijn jullie al te lang 'vrienden'.
Wat denk je zefl?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 10:48
kayce
kayce is offline
Het kan soms wel lastig zijn om met de vriend van je broer te gaan. Soms is je broer dan jaloers omdat jij alle aandacht krijgt. Maar kan ook juist een groot voordeel zijn. Alleen weer niet als het uitgaat, want dat zie je je ex nog steeds. Kom jeniet snel over hem heen.
Ik zou gewoon nog even doorgaan met je vriendschap en met sms'en. het lijkt me geen slechte jongen, maar hij krijgt wel beetje ego door die zoen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 20:14
HappyLucky
HappyLucky is offline
bedankt voor de reacties.. (ik had toch geyegd dat het een lang verhaal zou zijn, bertbart )
ik denk dat hij me heel goed leuk zou kunnen vinden, ja... als ik een jongen was zou ik niet zo tegenover mn ' VRIENDEN' doen... maar ja.. ik weet het ook niet meer.. nogmaals bedankt
__________________
Its never good enough, is it?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie help me..
wezentje
13 29-07-2009 08:20
Liefde & Relatie Vertel jouw liefdesverhaal hier!
Mark
153 20-05-2005 17:32
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #2
Miracle
499 23-04-2004 16:32
Liefde & Relatie Verliefd op vriend van broer..:S
ammiebammie
21 26-09-2003 20:07
Liefde & Relatie hoe hebben jullie elkaar je liefde verklaard
poesiefox
52 15-08-2003 14:59
ARTistiek Lopen met de hond.
DarkCat
9 04-02-2002 12:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.