Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2010, 18:59
kisskisskisskis
kisskisskisskis is offline
Wat zou je doen als je zou moeten kiezen tussen iemand die : 1
slank,mooi en een beetje dom is of. 2 iemand die fors of dik is,normaal qua uiterlijk is en silm is . Ik wil wel eens weten andere mensen hiervan vind ik zou voor 2 kiezen aangezien ik toch van inhoud hou
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2010, 19:16
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
1, als ik moet kiezen tussen dik&slim, en dom&slank. De reden is dat ik me goed moet voelen bij iemand, en daarin is uiterlijk belangrijker dan slimheid. Iemand die dom is kan ik zeker wel heel verliefd op worden, maar heel dik daarentegen niet (sorry).
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 19:30
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
ik zou op een domere en mooiere jongen vallen
__________________
Let niet op mijn spelfouten ik heb dislectie.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
ik zou op een domere en mooiere jongen vallen
Soort zoekt soort ? Wat het eerste deel betreft toch.

Ontopic: Verstand boeit niet zo héél veel. Zolang je nog normale gesprekken kan voeren is het oké voor mij.
Edit : Er staat wel een BEETJE dom hé. Achterlijke wijven zijn echt wel een afknapper

Laatst gewijzigd op 29-06-2010 om 19:40.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 19:37
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Intelligentie is van vitaal belang. Optie twee.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 19:55
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Optie 2.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 20:08
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
nou ben ik niet mee eens
je kan hem nog even aardig en leuk vinden aleen is die niet zo slim
maar dan is die wel mooi
__________________
Let niet op mijn spelfouten ik heb dislectie.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 20:21
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
optie 1, een beetje dom kan ik wel mee leven.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Intelligentie is van vitaal belang. Optie twee.
Ik heb optie 1 geprobeerd. En het werkt niet. Tenzij je zelf een beetje dom bent.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:01
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Duidelijk optie 2. Dan maar wat "lelijker" (om het zo maar even te noemen)
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:13
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
nou ben ik niet mee eens
je kan hem nog even aardig en leuk vinden aleen is die niet zo slim
maar dan is die wel mooi


Intelligentie is aantrekkelijk omdat de ander mij dan begrijpt in mijn denken, handelen en in mijn humor. Ik kan er dan op niveau mee praten en discussies mee voeren. En bovendien, uiteindelijk wordt iedereen minder aantrekkelijk. Intelligentie daarentegen vergaat niet, of in ieder geval niet tot je dement bent.

Overigens, waarom lijkt 'dik' een synoniem te zijn voor 'minder mooi'? Vanwege de massacultuur?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:29
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Beetje dommer dan ik of een beetje dommer dan gemiddeld?
In het laatste geval sowieso optie 2. Dik vind ik niet superseksie, maar dom vind ik ronduit irritant. Nou ja, in 99% van de gevallen werkt het bij mij niet. En ik ga iemand uiteindelijk toch mooier (of lelijker!) vinden om zijn/haar uiterlijk, ik kijk er alsware doorheen. Ook niet helemaal natuurlijk. Oh, wacht, 'normaal qua uiterlijk', dan zeker optie 2.

2, dus.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:35
Verwijderd
Niet te slim, ik hou niet van die betweterige types.
Bij sommige meisjes kan een béétje dommer (NIET achterlijk) juist schattig zijn vind ik.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:35
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Optie 1
Ik kan niet goed met weinig nadenkende mensen omgaan, maar dik daar kan ik niets voor voelen. (het zegt namelijk ook vaak wat over de geest).
Ik ga natuurlijk ook wel voor een beetje inhoud, maar niet in kubieke meters.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:39
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Optie 1
Ik kan niet goed met weinig nadenkende mensen omgaan, maar dik daar kan ik niets voor voelen. (het zegt namelijk ook vaak wat over de geest).
Ik ga natuurlijk ook wel voor een beetje inhoud, maar niet in kubieke meters.
Er zijn ook mensen door een bepaalde ziekte of medicijn dik.

Ik vind het 'oh je bent dik, dus eigenlijk ben je een luie vreetzak die de hele dag met een zak chips op de bank ligt' imago niet zo tof. Het zal vast wel voor sommige dikkerts opgaan, maar niet voor iedereen die wat meer gewicht meedraagt.

Maar de commercie heeft mij ook in z'n klauwen, ik merk ook dat ik dik niet zo prettig vind als slank. Maar ja, daar kan ik nog wel doorheen kijken. Dom vind ik gewoon irritant. Meestal, dan. Bijna altijd. Uitzonderingen houd je, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
waarom is het altijd zo óf óf. Alsof slanke, knappe mensen altijd dom zijn en dikkere mensen slim. Zijn dat nou gewoon onzekere dikkere mensen die bevestiging zoeken ofzo? Die beter willen zijn 'jij bent dan wel knap, maar ik ben tenminste slim'? Jezus *mopper*

alsof dikkere mensen per definitie lelijk zijn.

Ik zou zowieso voor inhoud/karakter gaan, daar moet je het mee doen, dat uiterlijk wordt vaak toch wel minder met de jaren (vaak, niet altijd) Wel moet er een begeerlijk uiterlijk aan vast zitten, maar een vetje meer of minder...? Goede verhoudingen en zeker geen bottenzak want je moet er wel lekker mee kunnen knuffelen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:51
kisskisskisskis
kisskisskisskis is offline
Ik ben het toch echt met EM. eens heb zelf iemand die dik is maar kan er niks aan doen zit bij hem in de familie is zo geboren maar als ik Zo eens kijks eet maar de helft van wat een normaal mens en dan hoeft hij niks meer. Is wel een beetje onzeker omdat hij vroeger heel erg gepest is
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:52
kisskisskisskis
kisskisskisskis is offline
Maar voor de rest een normaal persoon
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-06-2010, 21:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
wat is normaal?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:57
silentbob
silentbob is offline
zou ze beide niet kiezen voor langere termijn, maar mischien iets kortstondogs met optie 1, maar uiteindelijk wil ik toch wel wat intellectuele gesprekken kunnen voeren
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 22:01
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Maar ik vind dik gewn echt niet mooi !
Ik zou zon jongen echt niet leuk kunnen gaan vinden ook al is het niet zijn schuld dat die dik is
en ook omdat ik dik niet bij "wel dun" vind horen passen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 22:13
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
en ook omdat ik dik niet bij "wel dun" vind horen passen
Waarom niet? Dus je zou dé perfecte jongen afwijzen omdat hij dik is en jij dun (en hij verder op alles perfect is)? En als jíj dik was, zou je dan geen dun iemand meer willen? - dat paste immers niet bij elkaar? - Dan blijf je dus de rest van je leven alleen, als je echt niet op dikke mensen kunt vallen.

Dat laatste vind ik onzin trouwens. Dat je als meisje niet op meisjes valt omdat hetero bent, oké, maar als je niet op iemand kunt vallen 'omdat hij dik is', dan ben je wel héél oppervlakkig. In mijn ogen, tenminste.

Kijk, er zijn mensen die echt heel, heel erg lelijk zijn, en dat is ontzettend zielig, maar dan kan ik me voorstellen dat je iemand om z'n uiterlijk afwijst. (Ziet eruit als 80, vreselijke huidziekte met rode putten en groene korsten, scheefstaande, vieze gouden tanden - maar niet 'omdat hij wat maar kilo's heeft'.)

Maar goed, dat is mijn visie. Ik val, puur qua uiterlijk, ook eerder op slanke mensen, maar stellen dat je iemand die dik is nóóit leuk zou kunnen vinden, vind ik iets te ver gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 00:28
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Optie 1, maar alleen als hij niet compleet debiel is natuurlijk .

'Flinkere' mannen maken vaak 'n domme indruk trouwens, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 00:34
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
@Em.

Ja maar ik bedoel dat ik minder snel op een dikke jongen zou vallen maar ik zou nooit op een dikke jongen vallen die echt puur dik is omdat die te veel eet als het door iets anders is dan nja Oké maar ja ik vind ze zelf gewn minder aantrekkelijk
en ik let zelf heel veel op me uiterlijk ensow vind ik heel belangerijk en ik let ook heel goed op wat ik eet
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 08:34
Verwijderd
Optie twee, natuurlijk. En niet omdat 'het uiterlijk me niet uitmaakt', maar omdat ik niet wil dat dunne mensen me aanraken omdat ik dan denk dat ze mij te dik vinden. En ik weet dat dat onzin is en dat ik niet te dik ben enzo, maar ik vind het moeilijk.
Dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2010, 09:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Waarom kiezen? Ik wil knap én slim

Optie 2 iig.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet? Dus je zou dé perfecte jongen afwijzen omdat hij dik is en jij dun (en hij verder op alles perfect is)? En als jíj dik was, zou je dan geen dun iemand meer willen? - dat paste immers niet bij elkaar? - Dan blijf je dus de rest van je leven alleen, als je echt niet op dikke mensen kunt vallen.

Dat laatste vind ik onzin trouwens. Dat je als meisje niet op meisjes valt omdat hetero bent, oké, maar als je niet op iemand kunt vallen 'omdat hij dik is', dan ben je wel héél oppervlakkig. In mijn ogen, tenminste.

Kijk, er zijn mensen die echt heel, heel erg lelijk zijn, en dat is ontzettend zielig, maar dan kan ik me voorstellen dat je iemand om z'n uiterlijk afwijst. (Ziet eruit als 80, vreselijke huidziekte met rode putten en groene korsten, scheefstaande, vieze gouden tanden - maar niet 'omdat hij wat maar kilo's heeft'.)

Maar goed, dat is mijn visie. Ik val, puur qua uiterlijk, ook eerder op slanke mensen, maar stellen dat je iemand die dik is nóóit leuk zou kunnen vinden, vind ik iets te ver gaan.
Nou ik val ook *echt* niet op dikke jongens, hoor, kan ik hoog en laag springen maar ik vind het gewoon echt niet aantrekkelijk. Het is te vrouwelijk naar mijn zin, al die zachtheid en borsten en heupen enzo Maar ik vind wel een verschil zitten tussen mannen en vrouwen - als je dikker wordt krijg je meer vet, maar bij vrouwen komt dat de vrouwelijke vormen in eerste instantie alleen maar ten goede - je krijgt gewoon grotere borsten en grotere billen, en ook wat meer vet op andere plekken natuurlijk maar je ziet er gewoon nog steeds lekker vrouwelijk uit (tot je zo vadsig wordt dat je geen figuur meer hebt, maar dat duurt wel even). maar mannen krijgen er *ook* een vrouwelijk figuur van met dikkere billen en borsten en dat vind ik gewoon niet mannelijk en dus val ik er niet op. Maar om dat nou oppervlakkig te noemen...

Dat terzijde vind ik een dom iemand nog veel onaantrekkelijker dan een slim doch dik iemand. Maar ik vermoed dat ik op beide niet verliefd zou worden.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Maar ik vind dik gewn echt niet mooi !
Ik zou zon jongen echt niet leuk kunnen gaan vinden ook al is het niet zijn schuld dat die dik is
en ook omdat ik dik niet bij "wel dun" vind horen passen
Dit is echt onzin. Mensen die medicijnen slikken, en daardoor dikker worden kunnen er niks aan doen. Denk je dat zij dat zo leuk vinden dat zij dikker worden? Is niet echt leuk om mee te maken, de meeste worden onzeker enzo.
Ik vind het ook onzin dat dunne mensen niet bij dikke mensen kunnen passen. Waarom zou je een perfecte jongen voor jou afwijzen omdat hij dik is?

Ik zou voor optie 2 gaan. Het maakt mij niet uit als een jongen wat dikker is, vind ik beter dan een heel dom persoon. Ik wil met degene kunnen praten, en degene moet mij kunnen snappen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 11:54
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Waarschijnlijk geen van beiden. Dik val ik echt totaal niet op. 'Normaal' en slim heeft meer potentie. Achterlijke jongens sowieso niet.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 14:30
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hangt er helemaal vanaf. Ik val niet puur en alleen op intelligentie, als de dikke slimme jongen ook nog eens lief is, me begrijpt en naar me kan luisteren en niet altijd gelijk moet hebben dan zie ik hem wel zitten hoor. De domme jongen met diezelfde eigenschappen zou ik ook zien zitten. 'Dom' en 'slim' zijn toch ook geen duidelijk gedefinieerde begrippen. Iemand kan dom zijn op sociaal gebied, wiskundig gebied, taalkundig, slecht inschattingsvermogen van situaties...

Hoe dan ook. Als ik er vanuit ga dat ze min of meer dezelfde persoonlijkheden hebben en eenzelfde leefwijze (de een gewoon slanker gebouwd is dan de ander, niet de een een obsessief sportmaniak en de ander een couch potatomet junkfoodverslaving) zou ik voor de slimme dikkerd gaan.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 17:49
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Er zijn ook mensen door een bepaalde ziekte of medicijn dik.
Yep, er staat dan ook: vaak.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 22:42
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Soort zoekt soort ? Wat het eerste deel betreft toch.
Simpel figuur.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 23:24
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Simpel figuur.
Een beetje een makkelijk grap, wellicht, maar dit is ook wel een heel slecht onderbouwd statement. Denk er nog even over na, en waag nog een poging.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 23:27
Verwijderd
Optie 2. Aan te dik zijn kun je iets doen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 00:54
ik_eet_egels
Avatar van ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Er staat niet voor wat ik moet kiezen. Een relatie zou ik niet kunnen hebben met iemand die dik of dom is. Een keer neuken met een lekker wijf die zo stom is als een natte wortel zou geen probleem zijn, helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Simpel figuur.
Als een mens al niet meer tegen een grapje kan
Btw, ik had het onderschrift niet gelezen (maar zelfs dan nog...)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-07-2010, 23:13
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Waarom gaan mensen er altijd van uit dat mensen met een mooi uiterlijk dom zijn en mensen met een lelijk uiterlijk slim zijn? Er zijn vast ook wel mensen die mooi en slim zijn!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 23:17
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Natuurlijk zijn die er. Ik neem aan dat de meeste niet-single mensen hier hun vriend(in) ook zouden beschrijven als mooi en slim. Maar het gaat om de hypothese, of het uiterlijk belangrijker is dan intelligentie of iets dergelijks.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 23:28
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Natuurlijk zijn die er. Ik neem aan dat de meeste niet-single mensen hier hun vriend(in) ook zouden beschrijven als mooi en slim. Maar het gaat om de hypothese, of het uiterlijk belangrijker is dan intelligentie of iets dergelijks.
Leuke hypothese, maar de werkelijkheid is anders. Er zijn meerdere categorieën mensen op basis van de twee variabelen uiterlijk en intelligentie. Dikke mensen kunnen ook dom zijn en dunne mensen kunnen ook slim zijn. Als we met termen zoals hypotheses gaan strooien, dan moeten we het helemaal wetenschappelijk aanpakken. Statistisch gezien leven slimme mensen gezonder en hebben die dus ook een beter uiterlijk. Uitzonderingen daargelaten, zoals mensen met ziektes of medicijngebruik.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 16:19
Ducky-men
Avatar van Ducky-men
Ducky-men is offline
ik zou kiezen voor iemand die ja niet dik is maar ja wat nu wel in de mode is zijn meisjes die niet te slank zijn maar eigenlijk gewoon. (Rond poeptje, slanke buik,..). En of je nu dom of slim bent ??? dat maakt niet uit, uiterlijk is belangerijk want je moet er trots op kunnen zijn dat zei je liefje is en dat je er naast mag lopen.En ook zeer belangrijk is het karakter.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 16:21
Lisanne
Lisanne is offline
Citaat:
ik zou kiezen voor iemand die ja niet dik is maar ja wat nu wel in de mode is zijn meisjes die niet te slank zijn maar eigenlijk gewoon. (Rond poeptje, slanke buik,..). En of je nu dom of slim bent ??? dat maakt niet uit, uiterlijk is belangerijk want je moet er trots op kunnen zijn dat zei je liefje is en dat je er naast mag lopen.En ook zeer belangrijk is het karakter.
Dus jij loopt heel graag naast een domme knapperd.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 16:44
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Leuke hypothese, maar de werkelijkheid is anders. Er zijn meerdere categorieën mensen op basis van de twee variabelen uiterlijk en intelligentie. Dikke mensen kunnen ook dom zijn en dunne mensen kunnen ook slim zijn. Als we met termen zoals hypotheses gaan strooien, dan moeten we het helemaal wetenschappelijk aanpakken. Statistisch gezien leven slimme mensen gezonder en hebben die dus ook een beter uiterlijk. Uitzonderingen daargelaten, zoals mensen met ziektes of medicijngebruik.
Statistisch gezien? Op basis van welke statistieken dan wel?

Je hoeft hier niemand uit te leggen dat domme mensen lelijk kunnen zijn en slimme mensen knap. Dit topic gaat er puur over: Als je de twee beschreven types (die wel degelijk bestaan) tegenkomt, voor welke kies je dan? Dat iedereen die beide types links zou laten liggen zodra de prins of prinses op het witte paard langs galoppeert staat buiten kijf, maar daar gaat het helemaal niet om.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 19:45
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Optie 2
Lijkt mij persoonlijk echt een stuk fijner, en ik val echt niet op te dikke meisjes maar aangezien ik zelf ook een beetje zwaarder ben door omstandigheden zou ik dat niet meteen aan gedrag afschrijven.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 00:49
gentlemen
Avatar van gentlemen
gentlemen is offline
2.

een meisje kan wel minder mooi zijn maar denk na , iedereen gaat er op achteruit tenzij je je volspuit met chemisch troep . dus ga voor het innerlijk
__________________
aan werk ga je niet dood , maar probeer niet de grens op te zoeken
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 13:47
Verwijderd
2. Ik ga voor het innerlijk. Als iemand mooie uitspraken heeft of ik merk dat diegene ergens goed over nadenkt, dan merk ik dat je daar een goed gesprek mee kan voeren en dat is een van de belangrijkste dingen. Hersenloze types --> No way.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 15:05
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Hoezo kiezen?
Ik ga voor een combi van beiden of voor geneen.
Ik vind uiterlijk zeker meetellen, maar wil absoluut geen persoon die dom is.
Niemand neemt toch genoeg met een relatie waar zulke belangrijke dingen niet kloppen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 19:16
Verwijderd
Als iemand minder slim is dan je zelf bent is dat (zeker op de lange termijn) enorm irritant, dus als ik moet kiezen ga ik voor optie 2. Maar gelukkig hoef je inderdaad niet te kiezen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 18:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hele domme wijven waar je steeds alles aan moet uitleggen, zijn een afknapper, of ze nou maat 32 of 42 hebben (geldt ook voor de mannen trouwens). Maar hele slimme mensen zijn ook irritant, want dan voel je je dom als je iets niet begrijpt (heb ik wel eens )

Dus ja, een béétje dom is niet erg. Dus in dat geval ga ik voor optie 1. Als ik maar niet steeds hoef uit te leggen wat ik bedoel en hoe ik het bedoel, dan ga ik wel voor optie 2
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Statistisch gezien? Op basis van welke statistieken dan wel?

Je hoeft hier niemand uit te leggen dat domme mensen lelijk kunnen zijn en slimme mensen knap. Dit topic gaat er puur over: Als je de twee beschreven types (die wel degelijk bestaan) tegenkomt, voor welke kies je dan? Dat iedereen die beide types links zou laten liggen zodra de prins of prinses op het witte paard langs galoppeert staat buiten kijf, maar daar gaat het helemaal niet om.
Ik kies geen van 2 en wacht tot mijn prins op het witte paard voorbij galoppeert.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 22:36
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik kies geen van 2 en wacht tot mijn prins op het witte paard voorbij galoppeert.
Volgens mij ging het niet om je prins op het witte paard maar om STEL je hebt twee random mensen die toevallig over die eigenschappen bezitten, van wie ren je minder hard weg? Wat komt iets dichter in de buurt van die prins? Volgens mij hoeft niemand hier écht tussen te kiezen, maar het gaat om het idee, om wat je belangrijker/meer afstotelijk vind. Wie meer kans zou maken, ongeacht of diegene een kans zou maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Mbo-studenten zijn niets minder dan andere studenten
Lilything
61 05-06-2008 18:21
De Kantine Tijd voor de winterjas?
PV
70 06-10-2007 15:57
Levensbeschouwing & Filosofie abortus
kaaseter
265 29-01-2007 21:01
Lifestyle Waar kies jij je kleren op uit?
Blood Fire Rage
52 07-02-2005 18:17
Algemene schoolzaken waarom kies je voor een studie?
hajo
21 10-08-2003 17:01
Seksualiteit Zou jij meer dan 6 maanden zonder sex kunnen?
anonieme_teddybeer
36 29-03-2003 16:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.