Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2019, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Doc's.
Dit. Maar die draag ik eigenlijk altijd.
Advertentie
Oud 07-02-2019, 19:26
Verwijderd
Bijna altijd, niet liegen!
Oud 07-02-2019, 19:28
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik draag ook vrijwel altijd doc's
Oud 07-02-2019, 20:23
Saiy
Saiy is offline
"Minister Wiebes van Economische Zaken, verantwoordelijk voor de Nederlandse klimaatmaatregelen, vindt het begrijpelijk dat de jongeren demonstreren. "Ik snap het wel. Het is meer hun klimaat dan het onze."

Oud 07-02-2019, 20:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dan trek je die aan.
Dat is zonde... van mijn voeten
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 07-02-2019, 21:36
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
"Minister Wiebes van Economische Zaken, verantwoordelijk voor de Nederlandse klimaatmaatregelen, vindt het begrijpelijk dat de jongeren demonstreren. "Ik snap het wel. Het is meer hun klimaat dan het onze."

Ja, wij leenden het alleen even. Sorry dat het nu stuk is.
Oud 07-02-2019, 22:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
welke heb jij?
De Pascal. Ik heb vrij smalle voeten en een lage wreef, dus die leest is wat beter op mijn voetvorm aangepast.
Citaat:
Dit. Maar die draag ik eigenlijk altijd.
Ik ook. Of anders klompen of mijn (houten of biologen-) sandalen. In de zomer blote voeten. Maar mijn Doc's draag ik het grootste gedeelte van het jaar.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-02-2019, 07:21
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Naja, tip. Het zijn de schoenen die ik in de lente veel draag en dat vroeg je
Maar ze vroeg het aan vrouwen
__________________
Forumdownie
Oud 08-02-2019, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Maar ze vroeg het aan vrouwen
Neenee, dames!
Oud 08-02-2019, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Maar ze vroeg het aan vrouwen
Did you just assume gender?
Oud 08-02-2019, 08:26
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Did you just assume gender?
Yikes
__________________
Forumdownie
Oud 08-02-2019, 08:32
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb me echt schandalig verslapen vandaag
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 08-02-2019, 08:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik heb me echt schandalig verslapen vandaag
O jee... Net als mijn gs leraar vandaag
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 08-02-2019, 08:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Did you just assume gender?
lol
Oud 08-02-2019, 10:39
Verwijderd
Het is maar lastig om niet kankerhard te crushen op Alexandria Ocasio-Cortez, jemig.
Oud 08-02-2019, 11:03
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Dat snap ik wel een beetje
__________________
Forumdownie
Oud 08-02-2019, 11:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is maar lastig om niet kankerhard te crushen op Alexandria Ocasio-Cortez, jemig.

die komt er wel.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-02-2019, 11:22
Verwijderd
Citaat:
die komt er wel.
Wat is serieus up met iedereen z'n gedis op haar?
Ze is te jong! Paul Ryan was jonger.
Ze heeft een credit score van 430.... dat betekent dat ze net een normale Amerikaan is.

Serieus, wat is omhoog met de haat....
Oud 08-02-2019, 11:28
Verwijderd
Huh? Doel je op haat in het algemeen? Ik vind haar ronduit waanzinnig goed En Carn is toch ook positief?
Oud 08-02-2019, 11:29
Verwijderd
Nee haat op AOC. Ik vind haar nog iets aan de jonge kant en ze moet nog heel erg veel groeien, maar het is zeker een verfrissing op het politieke strijdtoneel en ze is tot nu toe waanzinnig goed in retorten.
Oud 08-02-2019, 11:47
Verwijderd
Ik zou d'r nu al meteen inruilen voor Trump. Maar goed, dat zou ik ook doen voor Oprah. Of voor mijn part Seth MacFarlane.
Oud 08-02-2019, 11:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee haat op AOC. Ik vind haar nog iets aan de jonge kant en ze moet nog heel erg veel groeien, maar het is zeker een verfrissing op het politieke strijdtoneel en ze is tot nu toe waanzinnig goed in retorten.

eh, ik ben juist positief, vandaar de "die komt er wel".

Citaat:
Ik zou d'r nu al meteen inruilen voor Trump. Maar goed, dat zou ik ook doen voor Oprah. Of voor mijn part Seth MacFarlane.
ik geloof dat de minimale leeftijd voor POTUS 35 is; dus ik zie haar best een poging doen over 6 a 8 jaar.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-02-2019, 12:23
Verwijderd
Citaat:
eh, ik ben juist positief, vandaar de "die komt er wel".
Euh jah, ik dacht hardop als antwoord

Citaat:
ik geloof dat de minimale leeftijd voor POTUS 35 is; dus ik zie haar best een poging doen over 6 a 8 jaar.
Ik denk dat extreemrechts eerst publiekelijk meer aanslagen moet gaan plegen voordat zoiets mogelijk is en lui als ToiletPaper USA hebben juist recentelijk ontdekt hoe ze de massa beter kunnen bespelen. De groepjes worden ook beter in comedy opeens.
Oud 08-02-2019, 17:28
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Potdorie jungs, breien is echt heel lastig Ik kan echt prima haken maar die 2 gladde pennen en al dat draad is maar lastig, dikke kans ook dat ik mezelf ergens nog een oog uitsteek Dat plan om te leren breien en mezelf een trui te maken dit jaar was wellicht iets te ambitieus.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 08-02-2019, 18:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Collega van me heeft ook leren breien terwijl ze al kon haken en zij vond het vooral lastig dat je steken kan laten vallen en dat soort dingen. Ik heb mezelf er nog niet aan gewaagd. Vriendinnen van me denken dat als je kan haken dat je ook vanzelf kan breien
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-02-2019, 18:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik kan alleen breien onder begeleiding, want ik vergeet heel snel hoe het moet als ik het even niet gedaan heb.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-02-2019, 18:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb twee weken geleden een macramé workshop gedaan maar dat kan ik nu denk ik ook al niet meer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-02-2019, 18:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik hou het wel bij borduren.

Ik moet nog een handdoek afmaken voor de verjaardag van oma, maar ik twijfel over wat ik er op moet zetten. Mijn moeder was jaren geleden gestart met het project, dus het leek me mooi om het af te maken. Het is een handdoek met in één hoek een streng klimop, en in de andere hoek ruimte voor tekst. De tekst was mijn moeder nog niet aan begonnen, dus wat zij oorspronkelijk op de handdoek wilde zetten weet ik niet. Ik heb de klimop inmiddels afgemaakt, maar de tekst moet er dus nog bij.

Wat zouden jullie doen? Initialen, voorletter en achternaam, of gewoon "oma"? Dat laatste vind ik een beetje gek, omdat mama ook aan het handdoek gewerkt heeft. Voornaam vind ik ongepast, omdat ik oma nooit bij haar voornaam aanspreek.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-02-2019, 18:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zit oma in een instelling waar haar was gewassen wordt en voorzien moet zijn van naamlabels? Dan is iets als een naam ook gelijk praktisch. Anders misschien aan de andere kant ook gewoon klimop?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-02-2019, 18:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben deze leuke kabouter aan het haken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-02-2019, 18:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik ben deze leuke kabouter aan het haken.
Leuk! Lukt het al een beetje?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 08-02-2019, 19:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De muts was het moeilijkste met dat pluizige garen maar die is klaar. De neus en het lijf ook. Ben nu bezig met de jurk. Dan de armen en benen nog en in elkaar zetten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-02-2019, 19:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
De muts was het moeilijkste met dat pluizige garen maar die is klaar. De neus en het lijf ook. Ben nu bezig met de jurk. Dan de armen en benen nog en in elkaar zetten.
suc7! Stuur je een foto als hij klaar is?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 08-02-2019, 19:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja hoor
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-02-2019, 19:42
Verwijderd
Ik vind breien echt enorm fijn dom tijdverdrijf. Beetje tv kijken en tussendoor breien. Niks in het bijzonder, maar gewoon breien. En dan weer uithalen en opnieuw beginnen.
Oud 08-02-2019, 20:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zit oma in een instelling waar haar was gewassen wordt en voorzien moet zijn van naamlabels? Dan is iets als een naam ook gelijk praktisch. Anders misschien aan de andere kant ook gewoon klimop?
Nee, oma wast alles gewoon zelf. Al heeft ze wel handdoeken met haar initialen er op. Het klimop deel is echt heel groot, het komt al over de helft van de doek, dus een naam of tekst daarnaast voelt logisch. Twee keer dat patroon past niet eens.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-02-2019, 20:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dan zou ik denk ik gewoon initialen doen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-02-2019, 01:37
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ze heeft een credit score van 430.... dat betekent dat ze net een normale Amerikaan is.
Dat lijkt me niet helemaal acccuraat

https://www.fool.com/the-ascent/cred...k-like-how-do/
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 09-02-2019, 09:07
Verwijderd
Jij vindt dat ze tot de 5% behoort met de laagste credit scores juist niet dat ze 'normaal' is?
Oud 10-02-2019, 09:11
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik interpreteer 'normaal' als 'dicht bij het gemiddelde (of de mediaan, of de modus)' inderdaad, maar dat zal wel aan mij liggen!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 10-02-2019, 11:08
Verwijderd
Wolter heb je syncen uitgezet voor me ofzo?
Oud 10-02-2019, 13:25
Verwijderd
Nog maar een uur en dan gaan we onze mormels wegbrengen.
Oud 10-02-2019, 13:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Wens ze maar veel plezier bij hun nieuwe onderdak!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-02-2019, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Wens ze maar veel plezier bij hun nieuwe onderdak!
Wat kennen die katten schelen, die komen wel goed terecht en zullen hooguit een week wat schrikkerig en voorzichtig zijn, het gaat om het WEGBRENGEN van je lieve dieren man.
Oud 10-02-2019, 13:57
Verwijderd
Sterkte Caro!
Oud 10-02-2019, 14:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik kom nu pas achter dat Enilorac's naam achterstevoren Caroline is.
Oud 10-02-2019, 14:10
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Sterkte! Heb je een tijdelijke plek kunnen vinden?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 10-02-2019, 14:12
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Nog maar een uur en dan gaan we onze mormels wegbrengen.
suc7 en 8
Oud 10-02-2019, 14:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
suc7
Ik heb copyright! Ik ga je aanklagen!!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-02-2019, 14:36
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik heb copyright! Ik ga je aanklagen!!
Zo werkt copyright niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.