Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2002, 17:57
martin86
martin86 is offline
Ik ben vandaag voor het eerst met een vriend en zijn ouders naar een naturisten strand geweest. Ik vond het wel moeilijk om al mijn kleding uit te trekken. Ik had regelmatig last van een (halve)stijve en ging dan maar weer de zee in. Ik vraag mij af hebben andere jongens of meisjes hier ook last van dat ze opgewonden raken bij een bezoek aan een naturisten strand of camping. Ik zou het best wel vaker doen ik voelde me lekker aan het eind van de dag.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:01
Verwijderd
Nog nooit geweest maar ik zou er wel heel graag is heen willen.

Laten we is samen gaan Hehe geintje

nee maar ik ga er echt nog wel eens heen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:01
Desp
Desp is offline
Ik ben met naturisme opgegroeid, maar sinds mijn 15de vind ik het niet meer fijn...
Maar opgewonden ben ik nog nooit geworden op een naturistencamping of -strand...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:38
In_flames
In_flames is offline
Naturisme lijkt me niks en ik ben eigenlijk ook nog nooit op een camping/strand geweest. Maar het lijkt me erg moeilijk "rustig" te blijven als er enorm mooie dame langsloopt. Maar ik heb wel eens dingen op tv gezien over naturisme en als je dat zo ziet lijkt het onmogelijk om schoonheid en naturisme te combineren
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:57
ChuCky16_:-)
Avatar van ChuCky16_:-)
ChuCky16_:-) is offline
ben 1 x naar zo een strand geweest..

er waren dus alleen maar mooie meiden en vrouwen daar...

dus je raadt het al: ik liep de hele tijd mt een enorme stijve rond...
was neit zo prettig!!
niet echt een ervring om nog een keer te doen..
greetz chuck
__________________
mijn nieuwe systeem wordt:AMD XP2200+,GF4-Ti4400 128ddr, 2x dane elec 256 ddrPC2700, asus a7v333, sb audigy 5.1live, maxtor 60gb liquid 7200rpm...:P
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 19:07
Verwijderd
Dat hangt erg af van de andere naturisten die daar rondlopen .. lmd.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 20:39
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Natuurlijk word je er opgewonden van. Mensen zijn veel te gewend aan kleding en brengen het naakt zijn al gauw in verband met seks. Dat is al zo als je zélf naakt ben, laat staan een hele kudde mensen! Dus het lijkt me eigenlijk vreemd als je er niet opgewonden van wordt. Althans, de eerste keren, want na een tijdje zal het wel wennen en begin je naakte mensen niet meer te zien als iets vreemds, opwindends.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 20:46
LM
LM is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat hangt erg af van de andere naturisten die daar rondlopen .. lmd.
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 09:02
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Natuurlijk word je er opgewonden van. Mensen zijn veel te gewend aan kleding en brengen het naakt zijn al gauw in verband met seks. Dat is al zo als je zélf naakt ben, laat staan een hele kudde mensen! Dus het lijkt me eigenlijk vreemd als je er niet opgewonden van wordt. Althans, de eerste keren, want na een tijdje zal het wel wennen en begin je naakte mensen niet meer te zien als iets vreemds, opwindends.
dat is waar maar het heeft er ook mee te maken dat je je zaakje wat meer 'onder controle' krijgt als je ouder wordt. toen ik 15 was liep ik volgens mij de hele dag met een stijve en nu is dat gelukkig niet meer zo. ik denk dat ik redelijk rustig over een naaktstrand kan lopen zonder meteen een vlaggemast te krijgen, zelfs niet bij een mooie vrouw. oh oh oh...them hormones. je moet ze gewoon een beetje temmen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 12:06
Desp
Desp is offline
Ik word wel opgewonden van als mijn vriend naakt is, maar een beeldschone naturist.. dat associeer ik niet echt met sex denk ik... misschien moet je er dus gewoon aan wennen, of is het voor jongens moeilijker mooie naakte meisjes te zien zonder opgewonden te raken?

Mijn neven hebben dat nooit gehad, geloof ik... ook omdat ze er mee opgegroeid zijn...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 15:29
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Ik denk dat het bij jongens moeilijker is om niet te laten merken dat ze opgewonden raken (een stijve is moeilijker te verbrergen dan een natte k*t o.i.d.), vooral als jongens de hormonen niet echt onder controle hebben ...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 15:40
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Ik ga ook wel ens naar een naaktstrand,vindt het gewoon fijn om bloot te zonnen,helaas zijn er altijd weinig leeftijdsgenoten,veel ouderen,daar raak ik niet opgewonden van
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 00:01
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
mjah dat was ook altijd al iets dat k me afvroeg, hoe jongens dat deden enzo als ze met hun ouders meegesleurd werden naar zo'n nudsitencamping/strand (nja zelfde geld eigenlijk voor oude mannen ) en ze opgewonden werden enzo,lijkt me vrij... ehmz klote

nja k moet er zowiezo niet aan denken om naakt tussen allerlei vage mensen rond te gaan lopen (helemaal niet als de rest van de familie er ook bij zit )
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 17:02
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
naturisme is ws iets waar je een beetje aan moet wennen. zelf ben ik er mee opgegroeid, dus ik weet niet echt beter en vind het eerder irritant als ik wel een bikini/badpak ofzo aan moet. nu ben ik op vakantie met een vriendin en die is twee weken terug voor het eerst met mij op een naturistencamping geweest. zij moest eerst wel wennen, maar was al erg snel overstag. en ja natuurlijk zie je op een naturistenstrand mensen van alle leeftijden en dan niet zozeer groepjes zestienjarigen, maar dat heeft ws meer met schaamte in de groep te maken dan met 'vieze oude mannetjes'.
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 17:36
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Je hoort wel eens vaker dat men de eerste keer op een naturistenstrand/camping een keer opgewonden raakt. Meestal went het binnen een dag of wat en wordt het zo natuurlijk dat je er niet meer opgewonden van raakt.

Mag ik tevens de forumbazen verzoeken dit topic te verplaatsen naar L&G ofzo? Naturisme heeft niets met seks te maken en die associatie krijgt toch al gauw in dit forum...
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 18:29
bam
Avatar van bam
bam is offline
Citaat:
ChuCky16_:-) schreef:
ik liep de hele tijd mt een enorme stijve rond...
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 19:05
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Je hoort wel eens vaker dat men de eerste keer op een naturistenstrand/camping een keer opgewonden raakt. Meestal went het binnen een dag of wat en wordt het zo natuurlijk dat je er niet meer opgewonden van raakt.

Mag ik tevens de forumbazen verzoeken dit topic te verplaatsen naar L&G ofzo? Naturisme heeft niets met seks te maken en die associatie krijgt toch al gauw in dit forum...
De topicstarter vraagt toch of andere mensen ook opgewonden worden in een naturistenomgeving. Lijkt me duidelijk dat het hier om seksuele gevoelens gaat...
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 19:10
OrangeWedge
Avatar van OrangeWedge
OrangeWedge is offline
Citaat:
martin86 schreef:
Ik ben vandaag voor het eerst met een vriend en zijn ouders naar een naturisten strand geweest. Ik vond het wel moeilijk om al mijn kleding uit te trekken. Ik had regelmatig last van een (halve)stijve en ging dan maar weer de zee in. Ik vraag mij af hebben andere jongens of meisjes hier ook last van dat ze opgewonden raken bij een bezoek aan een naturisten strand of camping. Ik zou het best wel vaker doen ik voelde me lekker aan het eind van de dag.
niet dat ik naturist ben.... maar ik neem aan dat dat wel afneemt..... ik bedoel; vroeger werdt ie toch ook stijf van ut woord 'kutje'..... nu kijkt ie pas omhoog als je er ook daadwerkelijk in mag
__________________
Emancipation is definitely a bitch!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 19:37
kastdeur
kastdeur is offline
nah lijkt me niks

kben er wle es per ongeluk langs gelope3n met mijn broer toen ik 6 was ofzow. kep nog trauma`s

we zouden naar de speeltuin en over dat stuk strand was het sneller. dus wij daar langs, zagen we ineens een oude man, met een hoed en een sigaar, zonder zwemkledij...

jah toen schrokken wij, naieve, onschuldige, nietsvermoedende kindertjes wel
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 19:38
OrangeWedge
Avatar van OrangeWedge
OrangeWedge is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
nah lijkt me niks

kben er wle es per ongeluk langs gelope3n met mijn broer toen ik 6 was ofzow. kep nog trauma`s

we zouden naar de speeltuin en over dat stuk strand was het sneller. dus wij daar langs, zagen we ineens een oude man, met een hoed en een sigaar, zonder zwemkledij...

jah toen schrokken wij, naieve, onschuldige, nietsvermoedende kindertjes wel
tja, is net als je de douch instapt... dat je bovenburen van elkaar staan te genieten.... yeps... sta je daar in je blote tamp....
nie zo cewl is dat......
__________________
Emancipation is definitely a bitch!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 22:53
Verwijderd
Zo'n strand is pas leuk als je je lus mag leeghalen, en dan een wedstrijdje doen wie er het meeste heeft.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 23:03
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
nare man schreef:
Zo'n strand is pas leuk als je je lus mag leeghalen, en dan een wedstrijdje doen wie er het meeste heeft.
En dat is dus de reden dat je lid van de naturistenvereniging moet zijn om naar een naturistencamping te kunnen. Zodat types die er zo over denken geweerd kunnen worden
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 21:44
Ancalagon
Ancalagon is offline
Citaat:
Hans Teeuwen:
Weetje wat ik leuk vind om te doen? Dan ga ik naar het naaktstrand, dan ga ik daar in het zand zitten, dan ga ik een beetje zo om me heen kijken; beetje met m'n piemel spelen; totdat 'ie flink stijf is; en dan met die stijve lul over dat drukke strand rond gaan wandelen! en met kleine kinderen gaan spelen
Mijn ouders willen altijd naar zo'n naaktstrand, maar m'n broer en ik niet, dus zijn we dat dit jaar iig niet geweest
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 11:02
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik ben ermee opgegroeid, heb vroeger zelf ook vaak genoeg naakt gelegen, tot de tijd aanbrak dat ik een stijve piemel kon krijgen.
Enige nadeel was wel dat er altijd een persoon rondjes moest lopen, om nieuwsgierige mensen te weren. Ja er zijn wel eens hele fotorolletjes in dat meer verdwenen van mensen van bladen die hier geen goede naam van hebben gekregen.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Mijn vader gezien
evaatje30
20 24-07-2012 18:53
Seksualiteit effe iets...
pienie
45 17-07-2003 20:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.