Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2002, 21:08
angel_eyes
angel_eyes is offline
gisteravond kwam ik tijdens het uitgaan een jongen tegen uit mn klas, en ik dacht aan hoe het was een paar maanden geleden. Ik vond hem zo lief en ik voelde me heel vertrouwd bij hem.
Dat vertelde ik hem dus ook in mn aangeschoten bui. Het kwam blijkbaar nogal onverwacht en hij wist niet precies wat ie ermee aanmoest.
We hebben vanavond afgesproken.

Maarrrrrr dan hebben we ook nog jongen x. een goeie vriend van de jongen hiervoor (jongen y), waar k al maanden helemaal gek van bne, hij heeft iets mysterieus en een enorme aantrekkingskracht op mij, waarschijnlijk omdat we van binnen veel op elkaarlijken.

En dan hebben we nog Z. Die ik gisteravond ook de liefde verklaarde, maar op dat moment voelde ik echt liefde voorhem, net als x en y.

tegen Z heb ik ook gezegd dat ik op y verliefd was.

dit klinkt allemaal heel verwarrend i know. maar ik voel me natuurlijk schuldig, terwijl ik echt op elke jongen verliefd was op dat moment. Maar door mijn dronken bui vertelde ik dat ook meteen.
Dit was ook in een tijdsbestek van 10 uur lang.

ik voel me tot elke jongen aangetrokken, met 1 vd 3 zou k een relatie willen aangaan, maar met die andere 2 is dat onmogelijk

2 vd jongens zitten ook nog is in mn klas


aaaaaaaaaargh!!!

herkenning? en hoe ga jij ermee om?
__________________
[b]only dead fish swim with the stream[/b]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2002, 22:24
Kwamkwammer
Kwamkwammer is offline
Aiaiaiaiai,

ik ben al zo slecht in wiskunde. Pas op met X en Y, dat ze geen ruzie krijgen en dat Z dus z'n bek houdt.

Welke jij het leukst vind, weet ik niet (Y, vertrouwd=goed, X=aantrekkingskracht (minder goed dan vertrouwd, tenzij het om de seks gaat), Z=?)

BLijf bij Y, als je je daar het best op je gemak voelt. Als je jezelf beter op je geamk gaat voelen bij de anderen, dan heb je een probleem.
__________________
Bijna is niet helemaal, dus dat telt niet
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 09:49
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
hmm bekend verhaal maar vergeet Z , want t ging om X en Y right ?(Z is toch geen optie en X en Y vind je toch wel leuker )
gewoon met ze dr over praten (wat ik aanneem dat je ook doet) en laat dan meteen ff horen hoe t afliep
ennn aangezien je zegt dat t onder invloed was
meid minder drinken .. maar dat weet je wel
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 15:56
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
tja...inderdaad beter opletten met wat je zegt
en wacht effe af...of je ze over een tijdje nog wel zo leuk vind als je zelf nu denkt
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 09:41
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
hmm bekend verhaal maar vergeet Z , want t ging om X en Y right ?(Z is toch geen optie en X en Y vind je toch wel leuker )
gewoon met ze dr over praten (wat ik aanneem dat je ook doet) en laat dan meteen ff horen hoe t afliep
ennn aangezien je zegt dat t onder invloed was
meid minder drinken .. maar dat weet je wel


die vertrouwde heb k maar een meeltje gestuurd, kzit nu op school, die aantrekkelijke (y dacht k) negeert me nu omdat ie natuurlijk van 2 kanten hoort dat k ze de liefde heb verklaard.
z negeerde me ook zo goed mogelijk afgelopen zaterdagnacht.

en die ik een meel heb gestuurd en t heb uitgelegd komt zo ook op school. ben benieuwd .kwou dat ik zo'n afghanistanhoofddoek kon verstoppen.. dit suckt echt


btw kben nuchter gebleven zaterdag melv

thnks
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 13:25
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
hoe kan het dat je zo snel tegen mensen zegt dat je verliefd op ze bent? dan is het naar mijn idee niet echt serieus ofzo
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 14:33
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef:
hoe kan het dat je zo snel tegen mensen zegt dat je verliefd op ze bent? dan is het naar mijn idee niet echt serieus ofzo
idd
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 20:25
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
hoe kan het dat je zo snel tegen mensen zegt dat je verliefd op ze bent? dan is het naar mijn idee niet echt serieus ofzo
ikheb dat zeker niet zo letterlijk gezegd, maar zo hebben hun dat opgevat, ik was gewoon superimpulsief op dat moment

op 1 jongen benk gewoon al weken verliefd. .en of t serieus is? wat is serieus?


maar de jongens doen weer normaal eentje is nog liever!!!lol

[Dit bericht is aangepast door nirvana_girl (27-01-2002).]
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 11:12
snowboardgirl
snowboardgirl is offline
en krijg je nou met 1 van hen??? sorry ben nieuwsgierig hoe gaat t nu verder???
veel liefs byebye!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 12:47
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
snowboardgirl schreef:
en krijg je nou met 1 van hen??? sorry ben nieuwsgierig hoe gaat t nu verder???
veel liefs byebye!

hahahhahahaa neh denk t niet hoor.. kzit met 2 van hen in de klas.. nou dan weet je t wel
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:30
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
Citaat:
snowboardgirl schreef:
en krijg je nou met 1 van hen??? sorry ben nieuwsgierig hoe gaat t nu verder???
veel liefs byebye!
ben ook nieuwsgierig *heeft weet van slechte eigenschap...*
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:53
Q
Avatar van Q
Q is offline
simpel:

x = y2 / z . 3 = a
a = Vz . y = x

dan is het antwoordt x

Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:10
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
angel_eyes schreef:
gisteravond kwam ik tijdens het uitgaan een jongen tegen uit mn klas, en ik dacht aan hoe het was een paar maanden geleden. Ik vond hem zo lief en ik voelde me heel vertrouwd bij hem.
Dat vertelde ik hem dus ook in mn aangeschoten bui. Het kwam blijkbaar nogal onverwacht en hij wist niet precies wat ie ermee aanmoest.
We hebben vanavond afgesproken.

Maarrrrrr dan hebben we ook nog jongen x. een goeie vriend van de jongen hiervoor (jongen y), waar k al maanden helemaal gek van bne, hij heeft iets mysterieus en een enorme aantrekkingskracht op mij, waarschijnlijk omdat we van binnen veel op elkaarlijken.

En dan hebben we nog Z. Die ik gisteravond ook de liefde verklaarde, maar op dat moment voelde ik echt liefde voorhem, net als x en y.

tegen Z heb ik ook gezegd dat ik op y verliefd was.

dit klinkt allemaal heel verwarrend i know. maar ik voel me natuurlijk schuldig, terwijl ik echt op elke jongen verliefd was op dat moment. Maar door mijn dronken bui vertelde ik dat ook meteen.
Dit was ook in een tijdsbestek van 10 uur lang.

ik voel me tot elke jongen aangetrokken, met 1 vd 3 zou k een relatie willen aangaan, maar met die andere 2 is dat onmogelijk

2 vd jongens zitten ook nog is in mn klas


aaaaaaaaaargh!!!

herkenning? en hoe ga jij ermee om?
herkenning, in de zin dat ik verliefd was op een paar meisjes tegelijk wel, maar niet dat ik dronken was etc.
Mijn advies...ik zou voor geen van de 3 gaan, je wilt ze het liefst alle 3, dit kan echter niet.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:20
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
ik zou inderdaad gewoon effe niks doen tot je het zeker weet. Je HOEFT niet te kiezen tussen 1 vna hun ofzo dus kan je beter effe afwachten
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 09:33
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
ik zou inderdaad gewoon effe niks doen tot je het zeker weet. Je HOEFT niet te kiezen tussen 1 vna hun ofzo dus kan je beter effe afwachten
3 mensjes leuk vinden (ik noem t maar ff niet verliefd , echt verliefd dat betekent dat je niemand anders wil namelijk , in mijn geval dan) resulteert er meestal in dat je uiteindelijk met geen van ze krijgt (en vlak erna een veeeeeel leuker iemand vind waar je wel echt verliefd op wordt )

__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 19:11
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
3 mensjes leuk vinden (ik noem t maar ff niet verliefd , echt verliefd dat betekent dat je niemand anders wil namelijk , in mijn geval dan) resulteert er meestal in dat je uiteindelijk met geen van ze krijgt (en vlak erna een veeeeeel leuker iemand vind waar je wel echt verliefd op wordt )

like i said: je HOEFT niet met 1 van die 3 te nemen. zo klinkt het meer zo van "ik wil graag een vriend(in). Dat is niet de bedoeling

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat is liefde nu eigenlijk?
botervleug
44 12-11-2008 12:26
Seksualiteit seks zonder liefde
Optima
51 22-05-2005 17:00
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Belle en het beest dat liefde heette
Ieke
0 16-04-2005 21:56
Liefde & Relatie Liefde en Sex zwaar verromantiseerd
Warsocket
82 13-09-2004 17:55
Levensbeschouwing & Filosofie verschil liefde-vriendschap
waloe
62 31-08-2004 17:40
Liefde & Relatie LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde.
Rerisen Phoenix
58 13-06-2003 07:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.