Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2002, 13:46
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
kheb nou wel een nieuwe vrienbd, maar ik weet zeker al zie ik mijn ex ( waar ik veel van heb gehouden) met ze nieuwe vriedin ergens lopen dan krijg ik echt nog wel een klote gevoel van binnen, een soort steek van woede en verdriet tis heel raar maar dat heb ik echt nog...

hoe vinden jullie dat als je ex weer ziet met haar of hem nieuwe lover
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2002, 13:52
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
er staat er foutje in de topic titel, ik had moeten schrijven met zijn of haar nieuwe vriend/vriendin sorryyyy
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 14:14
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
hoe vinden jullie dat als je ex weer ziet met haar of hem nieuwe lover
Het blijft iets vreemds hebben vink altijd...nogal ongemakkelijk ook.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 14:29
Angeles
Angeles is offline
Ik zou het leuk voor hem vinden dat hij eindelijk een nieuwe vriendin heeft. Maar ik heb met mijn vorige vriendje ook wel een heel korte relatie gehad en het is ook al behoorlijk lang geleden, ik kan me voorstellen dat het heel anders is als het net uit is met je vriend.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 14:36
Piccola
Piccola is offline
Toen mijn ex (nu is hij weer mijn vriend btw ) een nieuwe vriendin kreeg was ik heel erg verdrietig! Als ik mijn laatste ex, waar het net mee uit is, met een ander zie lopen zal ik blij voor hem zijn. Verder doet het me namelijk niks meer.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:19
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
het ligt eraan of je er over heen bent.. .. das alles als je er niet overheen bent doet het pijn en als je er wel overheen bent ben je blij voor hem/haar....
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:27
luckyleo
luckyleo is offline
Toen ik mijn ex voor het eerst weer tegenkwam zag ik haar meteen met een nieuwe vriend, dat was wel vreemd, maar aangezien ik toen ook met een meisje was, was het wel te doen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:51
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
girl18 schreef:
het ligt eraan of je er over heen bent.. .. das alles als je er niet overheen bent doet het pijn en als je er wel overheen bent ben je blij voor hem/haar....
Volgens mij is dat helemaal niet zo... ik heb dat bij wel meer exen van mij... het is niet dat je nog iets voor diegene voelt, maar het is gewoon vreemd en rottig om hem nou van iemand anders te moeten zien houden. Volgens mij heeft het er nix mee te maken of je nou over hem heen bent, ja of nee.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 13:09
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:


het is niet dat je nog iets voor diegene voelt, maar het is gewoon vreemd en rottig om hem nou van iemand anders te moeten zien houden.

ja klopt!
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 13:13
Hippielove
Hippielove is offline
Ik heb nog wel goed contact met mijn ex. Het deed eerst wel even pijn toen ik hoorde dat ze een andere jongen had gevonden, terwijl ik nog vrijgezel was. Maar dat ging wel vrij snel over en nu vind ik het wel leuk voor haar. Ik heb hem nog niet gezien, maar ik denk dat het geen probleem voor mij zou zijn. Alleen zou ik wat erger op m reageren dan bij anderen als ik m een enorme asshole blijk te vinden. Dan zou ie het best nog eens heel moeilijk kunnen krijgen bij mij.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 13:33
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ja ik zou daar ook wel even moeite mee hebben denk ik..
Maar ja als ik dan zelf een nieuwe vriend zou hebben dan zou mijn ex waarschijnlijk ook hetzelfde voelen.

Je ziet de ander dan samen met iemand anders, op de plek waar jij eerst stond. Iemand anders heeft nu jou plaats bij hem in genomen.
Natuurlijk is dat ff pijnlijk, hij geeft nu aan een ander wat hij eerst aan jou gaf, zijn liefde enzo..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 13:44
Verwijderd
Ik zou het nu niet moeilijk meer vinden, als het echt zijn vriendin zou zijn en ze hem goed zou behandelen en alles.. een leuk meisje zou zijn. Bij mn eerste ex was ik vooral blij dat hij een ander meisje had, ik had ook al een nieuwe vriend. Bij mn tweede ex was ik blij voor hem, maar stak het toch nog een beetje. Bij nu mn laatste ex heb ik em zien lopen met het meisje met wie hij loopt te flikflooien, hij heeft geen relatie met haar ofzo, maar kloot alleen met dr. Dat vond ik wel moeilijk, maar ook omdat ik er toen absoluut geen zin in had (op Lowlands tijden Green Lizard) en omdat er nog een heel verhaal omheen zit.

Het was meer dat het me zo afleidde van het concert en alles, en me herinnerde aan hoe hij nu tegen mij doet en alles. Ik had er op dat moment gewoon geen zin in.

Maar zou hij nu een nieuwe vriendin krijgen van wie hij echt zou houden zou ik denk ik voornamelijk blij zijn, het zou ms ff steken als zij, klinkt stom, mooier zou zijn dan ik. Of ik dat iig zou vinden..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 15:33
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Maar zou hij nu een nieuwe vriendin krijgen van wie hij echt zou houden zou ik denk ik voornamelijk blij zijn, het zou ms ff steken als zij, klinkt stom, mooier zou zijn dan ik. Of ik dat iig zou vinden..
ff een vraagje, waarom zou je het wel erg vinden als die vriendin mooier is dan jou? Dat maakt toch niks meer uit nu het uit is?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 22:30
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Beetje ongemakkelijk, meer niet....
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 22:43
Verwijderd
met ralf had ik er wel moeite mee, vooral dat hij ondertussen al maaaaaaaaaaaaaaaaaanden met haar had (nu zelfs al anderhalf jaar) en met mij maar 4 maanden.. maar ben nou och wel behoorlijk over hem, mijn andere exen doen me nix denk ik..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 22:45
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
met ralf had ik er wel moeite mee, vooral dat hij ondertussen al maaaaaaaaaaaaaaaaaanden met haar had (nu zelfs al anderhalf jaar) en met mij maar 4 maanden.. maar ben nou och wel behoorlijk over hem, mijn andere exen doen me nix denk ik..
Havo of mavo?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 23:26
Verwijderd
Kom ik zo dom over?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 08:41
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Ja ik zou daar ook wel even moeite mee hebben denk ik..
Maar ja als ik dan zelf een nieuwe vriend zou hebben dan zou mijn ex waarschijnlijk ook hetzelfde voelen.

Je ziet de ander dan samen met iemand anders, op de plek waar jij eerst stond. Iemand anders heeft nu jou plaats bij hem in genomen.
Natuurlijk is dat ff pijnlijk, hij geeft nu aan een ander wat hij eerst aan jou gaf, zijn liefde enzo..
Ik heb trouwens een ex voor wie ik gewoon super blij ben dat hij een nieuwe vriendin heeft.. Tussen ons werkte het gewoon echt niet en het was voor ons beiden niet leuk..
Nu ga ik 7 maanden met een oudere broer, van een vriend van mijn ex (jah..?)
en hij gaat nu met een goede vriendin van mij..
Ik heb het daar nooit moeilijk mee gehad ofzo, ik vind het gewoon echt heel leuk voor ze en ik ben blij om te zien dat het tussen hen beter werkt!
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-09-2002, 09:08
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Ik zou me werkelijk verbazen...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 13:46
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:


ff een vraagje, waarom zou je het wel erg vinden als die vriendin mooier is dan jou? Dat maakt toch niks meer uit nu het uit is?
Ja, waarom..?? Ik weet het niet eigenlijk.. Het slaat ook helemaal nergens op, I know. Maar toch zou dat me storen... Hmz, ga ik es over nadenken waarom dat zo is, ben ik daar trouwens nou echt de enige in?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:52
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Het zou me flink steken....Gevoel zit er nog steeds, maar bij hem ook dus hij houdt rekening met me Maar toch wordt je er niet vrolijk van dat hij 'vervangend materiaal' gevonden heeft...hihi wat een woordkeus...
Kuzzje Ik
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 20:20
a new noise
a new noise is offline
maakt me weinig tot nix uit
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 20:29
Verwijderd
meestal wel erg..me ex heeft nu al een nieuwe vriendin terwijl het nog niet eens 3 weken uit is dat vind ik echt erg..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 12:22
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
kheb nou wel een nieuwe vrienbd, maar ik weet zeker al zie ik mijn ex ( waar ik veel van heb gehouden) met ze nieuwe vriedin ergens lopen dan krijg ik echt nog wel een klote gevoel van binnen, een soort steek van woede en verdriet tis heel raar maar dat heb ik echt nog...

hoe vinden jullie dat als je ex weer ziet met haar of hem nieuwe lover
Ik heb mijn ex (die nu weer mijn vriend is) gelukkig nooit met zijn vriendin toendertijd gezien... en daar benik blij om.. heb ook absoluut geen behoefte om haar ooit te zien...

Mijn andere ex.. heeft nog niemand anders naar mijn wetne..

ik zou het dus niet echt weten verders..
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 12:34
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Ik vind dat het zo ongeveer weer eens tijd wordt dat mijn ex-vriendin een nieuwe vriend krijgt. Ze is gevaarlijk klef tegen mij, anderhalf jaar nadat het uit ging.
Dat terwijl ze wéét dat ik een vriendin heb.

Ik probeer haar ook een beetje te koppelen, maar tot nu toe is het nog niet echt gelukt.
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2002, 12:46
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
Citaat:
Lean schreef:
meestal wel erg..me ex heeft nu al een nieuwe vriendin terwijl het nog niet eens 3 weken uit is dat vind ik echt erg..
owww dat is echt klote idd
sterkte ermee..
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 13:03
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Als het al een tijd uit is zou het me niet zo gek veel uitmaken.. Je kan tenslotte niet heel de tijd alleen blijven..omdat je toevallig al met iemand gehad hebt... En als het uit is dan worden je gevoelens (als het goed is.. ).. ook anders tegenover je vriend/vriendin.. Zo is dat nou eenmaal..

Maar ja.. Ik zou er dus (denk ik) geen problemen mee hebben...

Denk niet dat als het uit zou gaan ik hem/haar nog vaak zou zien.. want tsja. dan hou je je liever met andere dingen bezig lijkt mij tenminste..
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 15:46
miro
Avatar van miro
miro is offline
De eerste paar maanden dat mn ex een nieuwe vriendin had en ik zag m, ging er altijd zo'n soort bliksemschicht door mn maag, het was een heel raar gevoel om hem met een ander te zien. Het erge was ook nog dat ik zijn nieuwe vriendin echt niet uit kon staan.

Nu heeft ie heel wat lullige dingen bij mij gedaan. T interesseert me helemaal niks meer als ik hem met zn nieuwe vriendin zie, kvoel dr zelfs niks meer bij. Alleen dat ik t jammer vind dat t zo gelopen is (we zijn 2 jaar met elkaar gegaan) . Het heeft er misschien ook mee te maken dat ik in de periode dat ik wel nog zo'n raar gevoel had alleen was. Nu heb ik een vriend waar ik heel gelukkig mee ben.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 13:52
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
1 de exen die ik heb ZIE ik niet eens meer, ze bestaan slechts uit lucht.

2 ik heb zelf een fantastische relatie waardoor mijn ex eerder in die situatie zal zitten
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 06-09-2002 om 14:57.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:37
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Nou, ik denk dat ik zodra ik hem zie met zijn nieuwe aanwinst, dat ik dan stinkend jaloers ben (tenzij ikzelf de relatie met mijn ex heb uitgemaakt), en zijn nieuwe vriendin dan direct haat, ofzo.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 21:01
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Nou, ik denk dat ik zodra ik hem zie met zijn nieuwe aanwinst, dat ik dan stinkend jaloers ben (tenzij ikzelf de relatie met mijn ex heb uitgemaakt), en zijn nieuwe vriendin dan direct haat, ofzo.

Ripper
me 2 dat weet ik zeker ik ben bang dat ik nog geweldadig wordt ook...
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 14:36
Amidala
Avatar van Amidala
Amidala is offline
Hier heb ik een paar nachten terug over gedroomd. En het blijft maar door m'n kop spoken.
Ik droomde dat m'n ex een nieuwe vriendin had, dat ik kennis met haar maakte, enz.
Ik vond t helemaal niet leuk. Kreeg er echt een rotgevoel bij.
En dat terwijl ik het hem heel erg gun, zou het leuk voor hem vinden. Maar tegelijkertijd heb ik er een heel raar, negatief gevoel bij.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 16:40
Verwijderd
Hangt helemaal van de omstandigheden tussen mij en m'n ex af. Ik denk dat ik over het algemeen wel een vreemd gevoel zal hebben, iets van 'hij loopt nu met haar en niet met mij', maar met een paar exen ga ik nog goed om, dus daar zou ik het alleen maar leuk voor vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Spoiler: zeer lang verhaal
Scarlet Spider
21 21-09-2012 11:27
Seksualiteit Mijn (ex) vriend
Sonyaykh
14 31-12-2011 16:30
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Coma (drama)
Anne
13 11-11-2002 12:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22.