Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2002, 14:01
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
ik moet nix!


waarom heb je hier in godsnaam onze mening voor nodig? het lijkt me nogal duidelijk dat deze jongen niet te vertrouwen is en je alleen maar gebruikt(heeft)
dumpen die hap.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2002, 14:26
Verwijderd
Ik moet ook nix. En als ik op die manier tegen je wil praten, dan doe ik dat. Maar ik ga mijn tijd niet meer aan jou verdoen, want je bent gewoon DOM! Je begrijpt gewoon niet wat ik wil zeggen. Je kan niet lezen ofzow. Ik weet niet meer hoe hard ik moet zijn voor je het wil snappen. Maargoed, ik kap er nu mee. Denk jij maar wat je denken wil. Voor zover je kunt denken.

Waarschijnlijk zal het wel weer fout gaan, want jij blijft contact met hem zoeken, terwijl je weet dat je noch een relatie noch vriendschap met die jongen kunt hebben. En weetje wat? Het boeit me niet, en het boeit wel meerdere mensen niet, want het is allemaal je eigen schuld als het weer foutgaat. Maar doe mij en anderen een plezier en dump dan die crap niet weer op het forum.

Bedankt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 14:40
devilcat
devilcat is offline
waarom lees je het dan als je het zo vervelend vind.
en je komt nogal heel erg asociaal over
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 14:57
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
waarom lees je het dan als je het zo vervelend vind.
en je komt nogal heel erg asociaal over
Ik weet het, ik ben heel erg asociaal. En waarom ik het lees? Het is behoorlijk lachwekkend en het is tijdverdrijf. En ik ben altijd zo blij als ik merk dat ik niet zo zeikerig ben als jij
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:00
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Hahaha net een soap!! Meer Meer Meer!!!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:01
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
*fluit door het geschreeuw heen*
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:03
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik weet het, ik ben heel erg asociaal. En waarom ik het lees? Het is behoorlijk lachwekkend en het is tijdverdrijf. En ik ben altijd zo blij als ik merk dat ik niet zo zeikerig ben als jij
what tha fock?
wie denk je wel niet dat je bent?
zoek je ruzie ofzo met die teksten van je?
lachwekkend?? sorry hoor ik ben er al heel lang stuk over, en jij noemt dit lachwekkend?
rot op alsjeblieft, ik verwacht alleen normale/serieuse reacties, en geen reacties met dat het lachwekkend en tijdverdrijf is!!

en ik merk het al, je hebt de pest aan me, je doet gewoon express er een schepje bovenop, wan tjijbent de enige die zo focking hard doet en die meteen zegt dat ik dom ben en dat ik de schuld ben.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:06
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
devilcat schreef:
sorry hoor ik ben er al heel lang stuk over, en jij noemt dit lachwekkend?
rot op alsjeblieft, ik verwacht alleen normale/serieuse reacties, en geen reacties met dat het lachwekkend en tijdverdrijf is!!
Jij gilt om mieren. Dat is lachwekkend.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:06
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
*vraagt zich af waar deze plotselinge woordenstrijd vandaan kwam*
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:07
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Jij gilt om mieren. Dat is lachwekkend.
waarom doen jullie zo als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:14
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
waarom doen jullie zo als ik vragen mag?
men weet niet de hele geschiedenis, maar slechts de chat die jij hebt neergezet. Mensen kunnen dus slechts daarop oordelen en puur daarop gebaseerd komt het over alsof jij nogal zeikerig bent omdat je voortdurend op dingen terugkomt etc. Ik vind het van mensen alleen neit eerlijk jou daar zo persoonlijk op te beoordelen, op wat ze hier slechts lezen.

Een beetje fatsoenlijk blijven moet ook kunnen. Dit is een forum waar iedereen neer mag zetten wat hij/zij wil als hij/zij daar hulp bij nodig heeft. Dus zeggen dat ze het niet weer moet posten is ook niet eerlijk. Lees het dan de volgende keer gewoon niet als je het zo vreselijk vind.

Aan devilcat zou ik zeggen, dark voice heeft in haar eerste reactie wel gelijk in een aantal dingen, alleen brengt ze het een beetje hard waardoor jij je slechts aangevallen voelt. Je bent onzeker en laat ons je nog meer pakken als het ware. Wees wat zekerder van jezelf en je eigen oordeel, en probeer hetgene wat wel nuttig is uit de harde reply's te halen, in plaats van alles persoonlijk op jezelf te betrekken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:20
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
men weet niet de hele geschiedenis, maar slechts de chat die jij hebt neergezet. Mensen kunnen dus slechts daarop oordelen en puur daarop gebaseerd komt het over alsof jij nogal zeikerig bent omdat je voortdurend op dingen terugkomt etc. Ik vind het van mensen alleen neit eerlijk jou daar zo persoonlijk op te beoordelen, op wat ze hier slechts lezen.
Dat is dan haar schuld. We hebben nou wel duidelijk gemaakt dat we meer info nodig hebben om de hele situatie te kunnen overzien, en het enige wat zij doet is zielig zijn.
Citaat:
Een beetje fatsoenlijk blijven moet ook kunnen. Dit is een forum waar iedereen neer mag zetten wat hij/zij wil als hij/zij daar hulp bij nodig heeft. Dus zeggen dat ze het niet weer moet posten is ook niet eerlijk. Lees het dan de volgende keer gewoon niet als je het zo vreselijk vind.
Alsof je van tevoren weet wat erin staat. En als iemand zoiets post moet hij of zij het hele verhaal vermelden, niet zoals hier.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:28
devilcat
devilcat is offline
wat jij wilt
ik kap er mee
jij begrijpt mij niet
da's een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
men weet niet de hele geschiedenis, maar slechts de chat die jij hebt neergezet. Mensen kunnen dus slechts daarop oordelen en puur daarop gebaseerd komt het over alsof jij nogal zeikerig bent omdat je voortdurend op dingen terugkomt etc. Ik vind het van mensen alleen neit eerlijk jou daar zo persoonlijk op te beoordelen, op wat ze hier slechts lezen.

Das het enige waarop ik kan reageren, maar het ENIGE dat er hier gepost wordt door haar zijn gesprekken. En in IEDER gesprek 'moet' ze hem weer even duidelijk maken wat hij allemaal fout heeft gedaan. En in ieder topic zeurt ze over hoe slecht hij wel niet is. Nou laat haar die kerel dan blocken en geen contact meer met hem opnemen. Ze ziet nu toch wel dat het gewoon niet lukt om normaal tegen elkaar te doen.
Ze zeurt echt altijd tegen hem. En je gaat me niet vertellen dat je dat nu ook nog niet hebt opgemerkt.

En btw: Ik heb IEDER topic van haar gelezen wat ze hier ooit heeft geplaatst, en het is allemaal één pot nat.

Citaat:
Een beetje fatsoenlijk blijven moet ook kunnen. Dit is een forum waar iedereen neer mag zetten wat hij/zij wil als hij/zij daar hulp bij nodig heeft. Dus zeggen dat ze het niet weer moet posten is ook niet eerlijk. Lees het dan de volgende keer gewoon niet als je het zo vreselijk vind.

Ik ben de hele tijd fatsoenlijk geweest. Maar wie schoot er steeds uit haar vel als ik eerlijk was? Zij. Wie verdraait er steeds mijn woorden door te zeggen dat ik zeg dat het haar schuld is? Zij. Want ik zeg helemaal niet dat het haar schuld is. Ik zeg niet dat die kerel een lieverdje is. Maar ik mag wel zeggen dat ik haar vind zeuren en ik vind dat ze er gewoon (ook voor zichzelf) beter mee kan ophouden. Ze komt toch niet verder. En als zij dan meteen conclusies gaat trekken, kan ik er niet meer mee zitten. En daarom zijn de laatste reacties gewoon zo lullig, want ik kan er niet meer serieus over zijn, als zij het blijft verdommen om me te begrijpen. Wat kan ik verder nog doen?

Citaat:
Aan devilcat zou ik zeggen, dark voice heeft in haar eerste reactie wel gelijk in een aantal dingen, alleen brengt ze het een beetje hard waardoor jij je slechts aangevallen voelt. Je bent onzeker en laat ons je nog meer pakken als het ware. Wees wat zekerder van jezelf en je eigen oordeel, en probeer hetgene wat wel nuttig is uit de harde reply's te halen, in plaats van alles persoonlijk op jezelf te betrekken.
Idd. Want ik heb het niet persoonlijk tegen jou. Als iemand anders het zou doen, zou ik net zo reageren. Maar je verdraait mijn woorden meisje. En daar houd ik niet van. En je blijft maar tegen me ingaan. Ik zal het nog een keer zeggen voor de duidelijkheid: Ik zeg niet dat ik een hekel aan je heb. Ik vind niet dat jij de schuld aan alles hebt (hoewel: waar twee ruzie hebben, hebben twee schuld, maar dat terzijde.)
Maar ik vind dat ik wel eerlijk mag zijn en mag zeggen dat je gewoon gigantisch hard aan het zeuren bent. Je vertelt hem twintigduizend keer hetzelfde, en dat zou mij ook mijn strot uitkomen (zoals je ziet) ook al heb je gelijk. Hou er gewoon mee op, hou de eer aan jezelf.

Laatst gewijzigd op 24-11-2002 om 15:33.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:31
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
wat jij wilt
ik kap er mee
jij begrijpt mij niet
da's een ander verhaal.
HOU NOU VERDOMME OP MET DAT ZIELIGE GEDOE. Ik begrijp je wel, maar dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met je acties. Hoe kan ik je nou niet begrijpen, je hebt het ons al tig keer uitgelegd. Andersom denk ik echter niet dat jij mij begrijpt. Want je wil het gewoon niet horen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:35
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
HOU NOU VERDOMME OP MET DAT ZIELIGE GEDOE. Ik begrijp je wel, maar dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met je acties. Hoe kan ik je nou niet begrijpen, je hebt het ons al tig keer uitgelegd. Andersom denk ik echter niet dat jij mij begrijpt. Want je wil het gewoon niet horen.
Laat toch hangen, joh. Ze heeft deze topic geopend met het idee van: 'Laat ik eens zielig doen en eens te horen krijgen hoe erg het voor mij is.' Als jij daar dan tegenin gaat, duldt ze dat niet; dan is haar ego gekwetst. Laat haar.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:
Laat toch hangen, joh. Ze heeft deze topic geopend met het idee van: 'Laat ik eens zielig doen en eens te horen krijgen hoe erg het voor mij is.' Als jij daar dan tegenin gaat, duldt ze dat niet; dan is haar ego gekwetst. Laat haar.
Je moet weten dat ik niet tegen dat soort mensen kan. En ik weet wel dat het verloren zaak is om het toch te proberen, maar ach...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:42
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Je moet weten dat ik niet tegen dat soort mensen kan. En ik weet wel dat het verloren zaak is om het toch te proberen, maar ach...
Dan zou ik zeggen: ga vooral door en veel succes drmee !
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:54
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Das het enige waarop ik kan reageren, maar het ENIGE dat er hier gepost wordt door haar zijn gesprekken. En in IEDER gesprek 'moet' ze hem weer even duidelijk maken wat hij allemaal fout heeft gedaan. En in ieder topic zeurt ze over hoe slecht hij wel niet is. Nou laat haar die kerel dan blocken en geen contact meer met hem opnemen. Ze ziet nu toch wel dat het gewoon niet lukt om normaal tegen elkaar te doen.
Ze zeurt echt altijd tegen hem. En je gaat me niet vertellen dat je dat nu ook nog niet hebt opgemerkt.

En btw: Ik heb IEDER topic van haar gelezen wat ze hier ooit heeft geplaatst, en het is allemaal één pot nat.
Ik weet niet of je dat gelezen hebt maar ze heeft inmiddels gezegd dat ze hem ook niet meer wil zien en het contact wil verbreken. Of ze dat ook daadwerkelijk doet weet ik niet, maar ik vind het wel goed dat ze dat in ieder geval heeft voorgenomen te doen, dat is al een stap in de goede richting. Als ze nu toch weer contact met hem opneemt en het gaat toch weer mis ben ik het met je eens dat dit dan haar eigen schuld is, en dan zal ik ook gewoon niet meer reageren als ze dat weer zou posten.

Dit is trouwens het eerste topic dat ik helemaal heb doorgelezen van haar dus wat dat betreft kan ik geen oordeel vellen, je zal vast gelijk hebben. Ik begrijp je reacties ook volkomen, maar bij sommige mensen werkt hard zijn helaas averechts.

Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Ik ben de hele tijd fatsoenlijk geweest. Maar wie schoot er steeds uit haar vel als ik eerlijk was? Zij. Wie verdraait er steeds mijn woorden door te zeggen dat ik zeg dat het haar schuld is? Zij. Want ik zeg helemaal niet dat het haar schuld is. Ik zeg niet dat die kerel een lieverdje is. Maar ik mag wel zeggen dat ik haar vind zeuren en ik vind dat ze er gewoon (ook voor zichzelf) beter mee kan ophouden. Ze komt toch niet verder. En als zij dan meteen conclusies gaat trekken, kan ik er niet meer mee zitten. En daarom zijn de laatste reacties gewoon zo lullig, want ik kan er niet meer serieus over zijn, als zij het blijft verdommen om me te begrijpen. Wat kan ik verder nog doen?
Kijk, hier ben ik het dan niet helemaal mee eens. Je hebt namelijk dingen gezegd als je bent gewoon dom, en dat vind ik een oordeel dat je niet kunt vellen. Haar reacties hebben immers niets met intelligentie te maken, het komt meer over alsof je dr puur wil beledigen.

Verder heb je wel gelijk dat ze jouw woorden verdraaid, oftewel alles op zichzelf betrekt etc. Dit komt voort uit onzekerheid, dit doet ze heus niet expres. Ik kan me voorstellen dat je er niet tegen kan en je reacties hierdoor heel heftig worden, maar ik denk dat al is gebleken dat dit haar niet helpt, dus dan is het misschien beter helemaal niet te reageren. En nee, je kan verder niks doen.. Je hebt je mening gegeven, en die wordt niet opgepikt. Dan heeft het dus geen zin je mening telkens weer te geven.


Nou ja, ik hoop maar gewoon dat devilcat toch iets uit jouw reacties op zal pikken. Want ja, ze neemt hem kwalijk zichzelf in een slachtofferrol te plaatsen maar doet dit zelf net zo goed. Dan maakt het niet uit of hij je pijn heeft gedaan en alles.. Een beetje zelfmedelijden is niets mis mee, maar op een gegeven moment moet je het toch loslaten, ik hoop dat je dit nu gaat doen!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Kijk, hier ben ik het dan niet helemaal mee eens. Je hebt namelijk dingen gezegd als je bent gewoon dom, en dat vind ik een oordeel dat je niet kunt vellen. Haar reacties hebben immers niets met intelligentie te maken, het komt meer over alsof je dr puur wil beledigen.

Ik bedoel hiermee dat ik al in meerdere topics precies hetzelfde heb proberen te zeggen, en dan op een normale manier. Maar ze verdraaide toen al steeds alles, en haalde er allemaal dingen bij die ik niet eens heb gezegd. Ze zegt steeds dat ik haar de schuld geef en gaat dan zielig zitten doen, terwijl ik nergens, maar dan ook nergens, zeg dat zij de schuld heeft van al haar problemen.

Citaat:
Verder heb je wel gelijk dat ze jouw woorden verdraaid, oftewel alles op zichzelf betrekt etc. Dit komt voort uit onzekerheid, dit doet ze heus niet expres.


Dingen verdraaien, niet willen luisteren en mij woorden in de mond leggen die ik niet heb gezegd vind ik ronduit dom. En zelfs als ik zeg dat ik het niet zo bedoel blijft ze doorgaan. Ik heb een hekel aan topics waarin zij alleen maar wil horen hoe zielig ze is, en hoe fout hij is. En iedereen die iets anders zegt (zoals Dminor al toevoegde) is tegen haar. Ik vind het hypocriet.

Citaat:
Ik kan me voorstellen dat je er niet tegen kan en je reacties hierdoor heel heftig worden, maar ik denk dat al is gebleken dat dit haar niet helpt, dus dan is het misschien beter helemaal niet te reageren. En nee, je kan verder niks doen.. Je hebt je mening gegeven, en die wordt niet opgepikt. Dan heeft het dus geen zin je mening telkens weer te geven.

Dat het geen zin heeft heb ik door. Maar dat wil niet zeggen dat ik het ook daadwerkelijk niet meer doe. Zij moet er maar tegen kunnen dat niet iedereen alleen maar lief en aardig doet. Zij mag zelf ook wel eens met de neus op de feiten worden gedrukt. Vind ik.

Citaat:
Nou ja, ik hoop maar gewoon dat devilcat toch iets uit jouw reacties op zal pikken. Want ja, ze neemt hem kwalijk zichzelf in een slachtofferrol te plaatsen maar doet dit zelf net zo goed. Dan maakt het niet uit of hij je pijn heeft gedaan en alles.. Een beetje zelfmedelijden is niets mis mee, maar op een gegeven moment moet je het toch loslaten, ik hoop dat je dit nu gaat doen!
Ik hoop het ook. Want het is niet leuk als iemand zo tegen je heeft gedaan. Maar je moet er niet in blijven hangen en dat is precies wat jij, devilcat, doet.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 16:12
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Laat toch hangen, joh. Ze heeft deze topic geopend met het idee van: 'Laat ik eens zielig doen en eens te horen krijgen hoe erg het voor mij is.' Als jij daar dan tegenin gaat, duldt ze dat niet; dan is haar ego gekwetst. Laat haar.
dat was helemaal neit mijn bedoeling..maar ja.

en dat ik naar hem toe ging telkens, was omdat ik hem ook miste, en zijn mooie woorden geloofde...
ik ken hem namelijk al 7 jaar,
dus ik dacht misschien kunnen we een vriendschap doen, hij zei "si goed" maar ja ik wist toen niet dat hij daar eigenlijk misbruik van maakte en me wou brainwashen met als ik bleef slapen, maar ik wou opzich wel slapen, ik miste hem ook wel, maar toen bleef ik sterk en zei ik nee,
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 13:45
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
wat een lul is dat zeg... Meiden zijn er alleen maar om voorteplanten en dat soort shit... Jezus, wat een player. Dat je t zo lang met m uitgehouden hebt. Ik zou m blokkeren, misschien langs zn huis gaan voor t horloge en als ie meer van je wil tegen zn enkel trappen die o zo gekneusd is.

Tsss... Wat een eikel. Ik heb er geen andere woorden voor behalve scheldwoorden. Jemig... Betalen voor de sex... Hoe durft ie?! Ik zou m ook nog op zn bek slaan voor die opmerking.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 14:12
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef:
Ik zou m ook nog op zn bek slaan voor die opmerking.
Ja ja, zo is mijn klein lieftallig zusje
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 16:32
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
devilcat schreef:
laat ik maar kappen
want jullie snappen er allemaal geen reet van,
ik word hier alleen maar onzeker van!
klotezooi
Ik snap heel goed wat Dark Voice bedoelt..
Wij begrijpen jou wel, maar wij kijken anders tegen jouw gevoelens aan dan jij doet..
Jij ziet jezelf als slachtoffer van hem, je begint telkens weer tegen hem te zeuren over wat hij jou heeft aangedaan.. Elke keer weer.. Dat moet hem ook een keer zn strot uit komen lijkt mij.. Elke keer kom je er weer op terug en vertel jij hoeveel pijn hij je wel niet heeft gedaan en wat hij allemaal fout heeft gedaan..

Hij is een eikkel, ok hij heeft zich schandalig gedragen, maar kijk ook eens naar wat jij zelf doet en hoe jij nu bezig bent.. Je begint er steeds weer over, je verwijt hem dat hij zich aan stelt...
Als je dat werkelijk vindt, laat hem dan lekker in zn sop gaar koken, laat hem met rust, negeer hem.. ga niet met hem chatten, want het loopt toch weer op hetzelfde uit..

Wat Dark Voice wil zeggen is alleen maar dat je jezelf niet heel de tijd als het slachtoffer moet zien, je vertelt hem steeds weer wat hij je wel niet aan heeft gedaan en dan lok je reacties van hem uit ja.. Laat hem gewoon links liggen, negeer hem en zet hem uit je hoofd..

Ik denk dat je zelf nu ook wel door moet hebben dat een vriendschap er gewoon niet inzit, daarvoor is er teveel gebeurt tussen jullie en als jullie elkaar alleen maar verwijten blijven maken dan heb je niks aan zo'n vriendschap..
Zolang jullie dit niet voor jezelf hebben afgesloten kun je niet verder gaan met een vriendschap.. hij wil blijkbaar nog steeds meer en jij niet, zet er dan een punt achter, laat hem merken dat het echt definitief over is, ga niet achter hem aan lopen..

Lees de berichten van de mensen in deze topic eens goed door, lees zelf die chat nog eens door en let er eens op hoe jij op hem reageert; steeds zeg je hem weer dat hij jou pijn heeft gedaan dat hij er niet voor je was enz..
Als je dat vindt, laat hem dan lekker zitten, zet m uit je hoofd..
Lees alles nog eens rustig door, ga je niet op zitten fokken over berichten van mensen die je hier leest, maar lees eens kritisch, zit er misschien geen kern van waarheid in..? Ook al zijn sommige dingen hard verwoord, of vind jij dat zo, neem de moeite om het te lezen en kijk of je er iets aan hebt..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 17:04
devilcat
devilcat is offline
ik volgde telkens m'n gevoel
Mijn verstand kwam later.
maar nu heb ik er mee om leren gaan dat ik m'n verstand moet grbuiken en dat doe ik nu ook , want ik ga niet meer naar hem toe.

en ff 1 ding,
ik zeik neit tegen hem
dat maakt hij ernaar..
moet hij godverdomme maar niet zo aso tegen me doen
moet ik dan elke keer stilletjes m'n mond houden als een mak schaap die niks zegt

tering, als je in mijn situatie zou zitten zou[den] je/jullie ook helemaal uit je dak gaan !!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 17:14
devilcat
devilcat is offline
het is heel normaal als iemand je pijn heeft gedaan endaar geen aandacht aan schenkt[geen emails terugschrijven helemala NIKS] en dat diegene dan ZELF nog is het slachtoffer uit gaat hangen dat je dan focking boos word!!!

En al sik met hem was, dan begon ik er helemaal niet telkens over

maar als het dan met een gesprek kwam dan deed ik dat ltijd heel rustig zonder scchreeuwen of hem iets verwijten, alleen vragen " waarom? " nou hij ontwijkde dat telkens,
problemen zijn er om opgelost te worden, en alser problemen zijn in een relatie dan moet dat uitgepraat worden.
kan je nagaan hoeveel enrgie dit me telkens gekost moest hebben,
het leek wel alsof ik de enige was die er nog wat van wou maken,
en als meneer ondertussen alleen maar loopt te feesten en mij links laat liggen dan word ik boos, en ik wou hem niet zomaar opgeven want we hadden al zolang, dus ik wer dgewoon boos dat ie niks deed.

en zijn gedrag komt volgens jullie omdat ik teveel zeikte??
hallo MAG IK MISSCHIEN????
en ik zeikte niet,
ik hield me nog keurig,
pas als jij weer is niet terugmailt of wat dan ook dan werd ik gewoon een beetje boos
het is gewoon irritant dat er niks van zijn kant komt.
en aan het eind van het verhaal "zeik " ik, en daarom deed ie zo??
hmmmm


ik weet precies wat voor een gedachten jullie hebben over mij en hem
Ik ben de zeikerd die alleen maar hem verwijt, en daardoor heeft hij niet eens de KANS om het goed te maken.

zo denken julie erover

maar ik zeg het je zo IS het niet !!!

misschien[ nee ik wil niet zielig doen] is het beter om ermee te stoppen want het is waarschijnljk toch te moeilijk om het helemal goed uit te leggen,jullie kennen hem en ik niet , alleen via dit, ik denk dat ik alleen maar onzeker ervan word, want m'n moeder die het altijd gevolgd heeft zegt dat ik gelijk heb, en iederen zegt het. [niet om lief te zijn hoor..]

maar misschien kan de chat ook verder ik weet het niet meer..
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 17:19
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
get a life,,


pff
f
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 17:31
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
get a life,,


pff
f
wie ik??
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 18:07
Skate
Skate is offline
gewoon ff chille.
wow dat was moeilijk!
__________________
^onzin^
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 18:35
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
hahahahahahaha
was leuk om te lezen... heb me geen seconde verveelt.....
alleen snap paar dingen niet.
:
1) waarom maak je je er zo druk om als het al uit is ?
2) waarom zeg je em 1000x dat die 'het slachtoffer niet is'

tis een jongen hoor!
snap je dan niet dat jongens die naar je luisteren zeldzaam zijn???!
al helemaal in de pubertijd...
hoe oud ben je eigenlijk?????

( sorry jongens )

kuszz...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 19:59
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
xXxEvaxXx schreef:
hahahahahahaha
was leuk om te lezen... heb me geen seconde verveelt.....
alleen snap paar dingen niet.
:
1) waarom maak je je er zo druk om als het al uit is ?
2) waarom zeg je em 1000x dat die 'het slachtoffer niet is'

tis een jongen hoor!
snap je dan niet dat jongens die naar je luisteren zeldzaam zijn???!
al helemaal in de pubertijd...
hoe oud ben je eigenlijk?????

( sorry jongens )

kuszz...
leuk om te lezen, take it serious..
Ik ben 17 jaar.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 20:10
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
het is heel normaal als iemand je pijn heeft gedaan endaar geen aandacht aan schenkt[geen emails terugschrijven helemala NIKS] en dat diegene dan ZELF nog is het slachtoffer uit gaat hangen dat je dan focking boos word!!!

En al sik met hem was, dan begon ik er helemaal niet telkens over

maar als het dan met een gesprek kwam dan deed ik dat ltijd heel rustig zonder scchreeuwen of hem iets verwijten, alleen vragen " waarom? " nou hij ontwijkde dat telkens,
problemen zijn er om opgelost te worden, en alser problemen zijn in een relatie dan moet dat uitgepraat worden.
kan je nagaan hoeveel enrgie dit me telkens gekost moest hebben,
het leek wel alsof ik de enige was die er nog wat van wou maken,
en als meneer ondertussen alleen maar loopt te feesten en mij links laat liggen dan word ik boos, en ik wou hem niet zomaar opgeven want we hadden al zolang, dus ik wer dgewoon boos dat ie niks deed.

en zijn gedrag komt volgens jullie omdat ik teveel zeikte??
hallo MAG IK MISSCHIEN????
en ik zeikte niet,
ik hield me nog keurig,
pas als jij weer is niet terugmailt of wat dan ook dan werd ik gewoon een beetje boos
het is gewoon irritant dat er niks van zijn kant komt.
en aan het eind van het verhaal "zeik " ik, en daarom deed ie zo??
hmmmm


ik weet precies wat voor een gedachten jullie hebben over mij en hem
Ik ben de zeikerd die alleen maar hem verwijt, en daardoor heeft hij niet eens de KANS om het goed te maken.

zo denken julie erover

maar ik zeg het je zo IS het niet !!!

misschien[ nee ik wil niet zielig doen] is het beter om ermee te stoppen want het is waarschijnljk toch te moeilijk om het helemal goed uit te leggen,jullie kennen hem en ik niet , alleen via dit, ik denk dat ik alleen maar onzeker ervan word, want m'n moeder die het altijd gevolgd heeft zegt dat ik gelijk heb, en iederen zegt het. [niet om lief te zijn hoor..]

maar misschien kan de chat ook verder ik weet het niet meer..

En wederom verdraai je nu alles. Ik vind je in ieder geval geen zeikerd, en ik vind ook niet dat het door jou komt dat hij geen kans krijgt het goed te maken. Ik denk dat hij het niet wil goedmaken en dat jij dit telkens toch probeert. Hiermee vind ik je geen zeikerd, hiermee denk ik echter dat jij het jezelf heel erg moeilijk maakt omdat je toch niks zal bereiken bij hem.

En nou goed, jij vertelt ons niet meer dan de chat die jij hier neerplaatst, en dus krijg je alleen daar reacties op, dat kun je ons dan niet kwalijk nemen lijkt me zo.

Nergens is overigens een verband gelegd tussen zijn gedrag en jouw zeiken. Hij is een klootzak EN jij zeikt nu teveel. Je zeikt teveel in de zin van dat je het over jullie relatie blijft hebben terwijl je nu slechts een vriendschap wil.. die 2 dingen gaan niet samen. Hij zal je waarom vragen toch niet beantwoorden, dus als je er echt iets van wil maken zul je ze niet meer moeten stellen.

nogmaals, een vriendschap kan niet voortvloeien uit een relatie. Al helemaal niet uit een relatie waarin problemen waren. Pas wanneer je beiden de relatie en de problemen los kunt laten kun je een vriendschap opbouwen. Hij doet hier geen moeite voor door je telkens te vertellen dat hij je mist, en je bij hem thuis uit te nodigen etc. Wat eer als gevolg heeft dat jij oude problemen op blijft rakelen.

Niks schuld ligt bij jou.. Niemand heeft hier schuld, niemand is hier slachtoffer. Je was misschien slachtoffer, maar nu doe je het jezelf aan. Niet door te zeiken, maar door in te blijven gaan op zijn kutopmerkingen en door oude problemen op te rakelen. Dit is nu eenmaal wat wij kunnen opmaken uit wat jij ons verteld, als dit niet strijkt met jouw mening moet je hier ook niet telkens weer posten.

ik zou toch wel heel graag antwoord willen op de vraag: Waarom heb je die chat hier gespot? Wat wou je van ons horen???

En goed, ik wou de hele tijd aardig blijven, maar ik begin je nu behoorlijk zat te worden. Dat jij daar onzeker door wordt kan ik niks aan doen, JIJ betrekt voortdurend ALLES op jezelf en je verdraait ook werkelijk ELK advies zodat het vervolgens tegen jou is.. Wat wil je nou helemaal????
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 20:32
devilcat
devilcat is offline
weet niet

ik laat eht hierbij.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 20:47
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
weet niet

ik laat eht hierbij.
wat je wil...

Ik hoop alleen dat je in plaats van in je schulp te kruipen en je onzekerder te voelen, de nuttige dingen uit het topic haalt..
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
En wederom verdraai je nu alles.

Idd! En de reden dat ik in DIT topic zo lullig overkwam was omdat ze dit in elk topic van haar heeft gedaan, met alles wat ik zei. En daar word ik niet goed van.

Citaat:
En nou goed, jij vertelt ons niet meer dan de chat die jij hier neerplaatst, en dus krijg je alleen daar reacties op, dat kun je ons dan niet kwalijk nemen lijkt me zo.

Nou, het is dus voor mij niet alleen dit topic, maar ieder topic dat ze over die jongen heeft geopend, en in ieder topic begon zij alleen maar te zeuren over wat hij fout had gedaan. Ze moet het gewoon inzien. En dat is ook voor haar eigen bestwil.

Citaat:
Nergens is overigens een verband gelegd tussen zijn gedrag en jouw zeiken. Hij is een klootzak EN jij zeikt nu teveel. Je zeikt teveel in de zin van dat je het over jullie relatie blijft hebben terwijl je nu slechts een vriendschap wil.. die 2 dingen gaan niet samen. Hij zal je waarom vragen toch niet beantwoorden, dus als je er echt iets van wil maken zul je ze niet meer moeten stellen.

Klopt.

Citaat:
nogmaals, een vriendschap kan niet voortvloeien uit een relatie. Al helemaal niet uit een relatie waarin problemen waren. Pas wanneer je beiden de relatie en de problemen los kunt laten kun je een vriendschap opbouwen. Hij doet hier geen moeite voor door je telkens te vertellen dat hij je mist, en je bij hem thuis uit te nodigen etc. Wat eer als gevolg heeft dat jij oude problemen op blijft rakelen.

klopt ook

Citaat:
ik zou toch wel heel graag antwoord willen op de vraag: Waarom heb je die chat hier gespot? Wat wou je van ons horen???

Dat is toch duidelijk. Ze wil horen dat hij een klootzak is en zij het slachtoffer is. Zodat ze allemaal lieflijke reacties krijgt. Ze wil zelfbevestiging. Ze wil van ons horen dat het haar schuld niet is. En nee, het is misschien haar schuld ook niet, maar ze moet dus wel ophouden met zeuren.

Citaat:
En goed, ik wou de hele tijd aardig blijven, maar ik begin je nu behoorlijk zat te worden. Dat jij daar onzeker door wordt kan ik niks aan doen, JIJ betrekt voortdurend ALLES op jezelf en je verdraait ook werkelijk ELK advies zodat het vervolgens tegen jou is.. Wat wil je nou helemaal????
En een in je vorige reactie verweet je het mij dat ik niet meer aardig tegen haar was? Ik heb het 5 topics volgehouden om aardig te blijven, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel...

Verder: Devilcat, vergeet hem. Denk aan jezelf. Dat is iets dat hij niet doet, en aan zo iemand heb je niets.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 21:48
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:


En een in je vorige reactie verweet je het mij dat ik niet meer aardig tegen haar was? Ik heb het 5 topics volgehouden om aardig te blijven, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel...

Hierbij neem ik dat verwijt terug

Ik zie nu een stuk beter wat je bedoeld, ze blijft verdraaien en ze blijft zich aangevallen voelen en blijft zich verdedigen. Hierdoor leidt het altijd tot niks.. Mja, jammer..

En mij is het inderdaad ook duidelijk waarom ze het topic heeft geopend. Ik stelde die vraag specifiek aan haar met als doel dat zij hier over na gaat denken, waardoor ik hoop dat ze de reacties beter begrijpt. Je zet iets op een forum, dan krijg je ook reacties die je niet leuk vind, dan moet je niet meteen terugkrabbelen, het is nu eenmaal een consequentie. Je krijgt nooit alleen maar te horen wat je wil horen...

Maar goed, ws zal ze dit weer als verwijt opvatten dat ze het fout doet, hoe het wederom helemaal niet bedoeld is..

Volgende keer zou ik het gewoon bij familie en vrienden houden, die geven je wel gelijk zeg je. Dan kunnen wij kennelijk niet genoeg van de situatie weten, of jou en hem genoeg kennen om jouw reacties te begrijpen. Hier zul je niets aan kunnen doen, maar ga anderen dan geen woorden in de mond leggen omdat ze je niet bevallen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 23:08
Verwijderd
Ik ben blij dat je niet meer denkt dat ik het expres deed, alsof ik haar een trap na wilde geven. En dat ik haar ronduit dom noemde is misschien een beetje té, maar ik wilde gewoon dat ze eens na ging denken.

Iig hoop ik ook voor haar dat ze er een beetje anders tegenaan gaat kijken, want ik (wij) geef haar verder nergens de schuld van.
Ik ben het verder trouwens met je eens, Dusjcrib
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 23:36
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik ben blij dat je niet meer denkt dat ik het expres deed, alsof ik haar een trap na wilde geven. En dat ik haar ronduit dom noemde is misschien een beetje té, maar ik wilde gewoon dat ze eens na ging denken.

Iig hoop ik ook voor haar dat ze er een beetje anders tegenaan gaat kijken, want ik (wij) geef haar verder nergens de schuld van.
Ik ben het verder trouwens met je eens, Dusjcrib
jeej, vrede op aarde
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 06:12
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Hoeraaa
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 06:12
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
tis net een soap hier....
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:44
devilcat
devilcat is offline
Hmm
Ik denk toch dat het niet zal lukken op 't forum,
er zijn toch te veel dingen die jullie neit weten,

ik bedank jullie wel voor de vele reacties!

XxX
Devilcat
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:36
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
maar Devilcat hoe kan je dan ook verwachten dat wij je een eigen mening kunnen geven ?
Ik bedoel...wij kennen ten 1ste alleen de situatie van de chatbox.
ten 2de kennen we jou en je ex-vriend niet persoonlijk.
en ten 3de reageerd iedereen gewoon hoe ze anders ook gereageerd zouden hebben.

Als je zo graag een (goed advies voor jou)wilt hebben, plaats dan niet zoiets op een forum maar vraag het aan vrienden.
Kans bestaat wel dat ze dan zeggen wat jij WILT horen en niet de WAARHEID.

je hoort niet altijd wat je horen wilt....
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:31
devilcat
devilcat is offline
ik weet van m'n moeder, dat ze altijd de waarheid spreekt.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 06:04
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik kan ook niet zeggen dat je moeder de waarheid niet spreekt.
Maar zei kent de hele situatie heel anders als ons.
Wij weten niet meer dan zo'n chatgesprek.
Wat er vooraf waarschijnleik allemaal wel niet is gebeurd kunnen wij alleen naar raden.

Ik denk in ieder geval wel dat de meeste het ermee eens zijn dat het een lul is.
Je verdient wel beter, maar het was ook al uit toch ?

Sterkte verder,

Liefs Eva
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 16:12
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:

er zijn toch te veel dingen die jullie neit weten,

en dat ligt toch echt niet aan ons.. Jij vertelt ons die dingen niet, maar wordt wel boos als we je vervolgens niet vertellen wat mensen die wél alles weten jou vertellen..

nee, dan werkt het niet nee
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
en dat ligt toch echt niet aan ons.. Jij vertelt ons die dingen niet, maar wordt wel boos als we je vervolgens niet vertellen wat mensen die wél alles weten jou vertellen..

nee, dan werkt het niet nee
En al weten we helemaal niet alles. Dat is hier helemaal niet relevant. Dit gaat alleen om het feit dat jij zeurt. Dat staat los van hoe de situatie is.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 16:59
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
ik heb de rest van de topic niet gelezen.. maar kom op zeg lees het zelf ook nog een keer.......zie wat een enorme eikel daar kun je toch niks (meer) mee willen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 18:50
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
En al weten we helemaal niet alles. Dat is hier helemaal niet relevant. Dit gaat alleen om het feit dat jij zeurt. Dat staat los van hoe de situatie is.
Dat zeuren, staat dat los van waarom hij zo doet, of heeft het er verband mee??
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 20:51
Revelation15
Avatar van Revelation15
Revelation15 is offline
jezus dat jij zo'n chat gaat posten.. lijkt me gigantisch lullig voor die gast echt....
__________________
To fall in hell or soar angellic, you need a pinch of psychedelic
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:51
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
ja boeie ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
Psychologie Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten
Waterput
12 02-01-2008 10:01
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35
Liefde & Relatie Hoe moet ik veranderden volgens jou?
Some
7 18-09-2003 07:08
Liefde & Relatie stel ik me aan of....?
browneyes
23 15-05-2002 17:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.