Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 15:51
browneyes
browneyes is offline
Hey allemaal, ik heb een vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen...2 weken geleden heeft n jongen mij verkering gevraagd, en toen zei ik dat ik even tijd wilde om na te denken.
Zaterdag heb ik gezegd dat ik wel verkering met hem wilde. We hebben toen nog even gechat op msn en hij zei dat hij heel gek op me was en het heel lang met me uit wilde houden..toen hij later met een vriendin van me chatte, zei hij ook dat hij echt gek op me was.
Zondag heb ik ook nog met hem gechat en maandag zag ik hem op het werk. We hebben toen nog niet gezoend, gaat een beetje moeilijk op het werk!! We hebben wel heel veel gekletst en de hele tijd zaten we expres in elkaars buurt te werken. Heel lief allemaal, maar als hij online is op msn, zegt ie soms nix terug en gister had ik hem gesmst of ik vanavond even langs zou komen (dat zou dan de eerste keer zijn dat we echt even samen zouden kunnen zijn) en hij smst gewoon nix terug. Ook is hij vandaag de hele dag niet op msn geweest terwijl hij normaal altijd op msn is. (hij zit nu op een stageplek waar hij de hele dag op de computer mag)
Maar wat me irriteert, is dat hij dus alleen iets zegt op msn als het hem uitkomt (zo lijkt het tenminste) en hij smst gewoon niet terug...moet ik hier iets van zeggen tegen hem, of stel ik me nu heel erg aan?
Hij leek zo serieus over ons tweetjes, maar nu heb ik het gevoel dat het hem allemaal nix meer uitmaakt... misschien stel ik me heel erg aan, daarom zou ik graag jullie mening willen horen...wat vinden jullie van deze jongen?
Ik weet nu al, dat hij me ook niet gaat bellen en dat ik hem hoogstens weer zal zien op het werk...hier baal ik dus goed van, ik had me wel wat anders voorgesteld van onze verkering, maar zoals ik al zei, misschien stel ik me heel erg aan...maar ik vind het vooral zo jammer dat hij nú niet terugsmst, we hadden vanavond met ons 2en kunnen zijn en hem lijkt dat nix uit te maken...

njah, bedankt voor ut lezen en ik hoop dat jullie n duidelijke mening hebben hierover! Thx!!

veel liefs van mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2002, 15:58
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
over msn, er zijn ook mensen die het aan laten staan als ze niet achter de computer zitten (daar ben ik 1 van ). Dus daar moet je je niet zo'n druk over maken, dat hij gewoon achter zn pc zit en niks terugzegt lijkt me sterk, als je je er heel erg aan ergert kan je het hem toch altijd vragen?
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 15:59
Elvis
Elvis is offline
dat hij niet terug sms t kan eraan liggen dat zijn berichtjes niet aankomen (misschien denkt hij nu wel op dit moment: waarom sms t ze nou niet terug???) en dat ie niet op msn is kan natuurlijk zijn omdat er op die computer geen msn zit of dat hij is betrapt met msn en en nu niet meer op msn mag.

maar verder vind ik het toch wel raar!!!!!!! ik weet zelf ook niet wat ik ervan moet denken volgens mij kun je beter even bij hem langsgaan dat vind ie vast niet erg als ie zo dol op je is en hem dan om opheldering vragen!

veel suc6
steffen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:01
browneyes
browneyes is offline
hmjah ok, maar soms zie ik zijn naam opeens veranderen, of zijn status....dus dat bewijst dan wel weer dat ie voor zn pc zit...of hij komt net online en ik spreek hem aan, dan zegt ie ook nix...
vaag

mjah thx anywayyy , ik denk idd ook dat hij soms er echt niet is als zn status op online staat ..tis zo moeilijk te controleren he!
Maar why kan hij niet even terugsmsen?

liefsss mij
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:03
Verwijderd
Tsjah, is moeilijk te zeggen.. Maar hij zit dan natuurlijk wel op zn werk dus kan hij moeilijk aan een stuk door gaan msnen, maar moet tussendoor ook werk doen, waardoor hij dan af en toe even op zich laten wachten denk ik. Misschien kan ie als dr bepaalde mensen in de buurt zijn ook even niet msnen omdat het dan lijkt of ie nix doet..

Dat ie niet trug smst zou een simpele reden kunnen hebben, smsjes blijven wel es steken en komen dan niet of verlaat aan, zen batterij kon op zijn, zn mobiel uitstaan etc.

Dat ie een hele dag niet op msn was kan zijn dat ie weet dat jij dr bent en het dan te moeilijk vind zich op zn werk te concentreren omdat ie dan eigenlijk met jou wil chatten..

Voor elk ding zou dus een onschuldige verklaring kunnen zijn, maar het zou ook anders kunnen zijn..

Als ik jou was zou ik dr dus op een normale manier naar vragen: hey, hoezo was je niet op msn? heb je mn smsje nog gehad? en dergelijke.. Ik zou er niet meteen teveel achter zoeken want hij zal niet voor de grap gaan zeggen dat hij gek op je is lijkt me.. maar op dit moment betekenen die dingen natuurlijk allemaal veel meer voor jou omdat je hem nu leuk vind. Vraag er dus rustig naar en dan zal je te weten komen of je je aanstelt of niet..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:04
browneyes
browneyes is offline
en ik vind ut wel eng om om opheldering te vragen, maar als ie zo vaag blijft doen, dan doe ik dat zeker...thx
maar als ik naar hem toe wil gaan voel ik me opeens zo voor lul staan of me achter hem aanlopen :
mjah, ik wil dit opgelost hebben, ik vond hem net zo leuk...

thx!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:04
Verwijderd
Citaat:
browneyes schreef:
hmjah ok, maar soms zie ik zijn naam opeens veranderen, of zijn status....dus dat bewijst dan wel weer dat ie voor zn pc zit...of hij komt net online en ik spreek hem aan, dan zegt ie ook nix...
vaag

mjah thx anywayyy , ik denk idd ook dat hij soms er echt niet is als zn status op online staat ..tis zo moeilijk te controleren he!
Maar why kan hij niet even terugsmsen?

liefsss mij
msn doet dat status veranderen automatisch.. dus dat hoeft nix te zeggen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:07
Verwijderd
Citaat:
browneyes schreef:
en ik vind ut wel eng om om opheldering te vragen, maar als ie zo vaag blijft doen, dan doe ik dat zeker...thx
maar als ik naar hem toe wil gaan voel ik me opeens zo voor lul staan of me achter hem aanlopen :
mjah, ik wil dit opgelost hebben, ik vond hem net zo leuk...

thx!
je vraagt niet om opheldering, je stelt gewoon normale vragen.. Heb je mn smsje nog gehad daar zit helemaal nix in van waarom heb je niet trug gesmst. Als hij dan antwoord ja, dan zeg je van, oh ja, dat vroeg ik me af omdat je niet trug had gesmst, en dan merk je vanzelf wel waarom dat is. Hierin lijkt me helemaal nix raars, zoiets zeg ik owk vaak genoeg tegen mensen, ookal vink ze niet leuk ofzow, als je begrijpt wat ik bedoel..

En waarom was je niet op msn, als ie dr normaal wel altijd is lijkt me owk nix raars aan. Voor jou is het dus stiekum opheldering, maar voor hem zijn het doodnormale vragen lijkt me hoor.. Je moet ze owk niet als eerste op hem afvuren, maar gwoon tussen door enzow.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:09
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
msn verandert niet automatisch je naam trouwens
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:09
browneyes
browneyes is offline
Voor elk ding zou dus een onschuldige verklaring kunnen zijn, maar het zou ook anders kunnen zijn..

Als ik jou was zou ik dr dus op een normale manier naar vragen: hey, hoezo was je niet op msn? heb je mn smsje nog gehad? en dergelijke.. Ik zou er niet meteen teveel achter zoeken want hij zal niet voor de grap gaan zeggen dat hij gek op je is lijkt me.. maar op dit moment betekenen die dingen natuurlijk allemaal veel meer voor jou omdat je hem nu leuk vind. Vraag er dus rustig naar en dan zal je te weten komen of je je aanstelt of niet..Voor elk ding zou dus een onschuldige verklaring kunnen zijn, maar het zou ook anders kunnen zijn..


Ik hóóp dat hij een onschuldige verklaring heeft!! Ik ga hem ook op de normale vragen of hij mn smsje heeft gekregen en why hij niet op msn was...maar ik zie al voor me dat ie me blokt (meebie erg overdreven mjah)

Ik hoopte dat de dingen die veel voor mij betekenen, ook veel voor hem betekenen, hij heeft me verkering gevraagd, dan hoop ik dat ie ook n beetje moeite voor me doet
mjah ik baal er gewoon van dat ik hem vanavond nu nie zie, mjah, meebie heeft ie goeie redenen..

thx!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Anal Avenger schreef:
msn verandert niet automatisch je naam trouwens
niet je naam, wel je status.. doe je ff nix op je comp verandert je status automatisch in afwezig enzow, tik je dan tegen de muis verandert ie automatisch weer trug naar gwoon online
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:13
Verwijderd
Citaat:
browneyes schreef:
Voor elk ding zou dus een onschuldige verklaring kunnen zijn, maar het zou ook anders kunnen zijn..

Als ik jou was zou ik dr dus op een normale manier naar vragen: hey, hoezo was je niet op msn? heb je mn smsje nog gehad? en dergelijke.. Ik zou er niet meteen teveel achter zoeken want hij zal niet voor de grap gaan zeggen dat hij gek op je is lijkt me.. maar op dit moment betekenen die dingen natuurlijk allemaal veel meer voor jou omdat je hem nu leuk vind. Vraag er dus rustig naar en dan zal je te weten komen of je je aanstelt of niet..Voor elk ding zou dus een onschuldige verklaring kunnen zijn, maar het zou ook anders kunnen zijn..


Ik hóóp dat hij een onschuldige verklaring heeft!! Ik ga hem ook op de normale vragen of hij mn smsje heeft gekregen en why hij niet op msn was...maar ik zie al voor me dat ie me blokt (meebie erg overdreven mjah)

Ik hoopte dat de dingen die veel voor mij betekenen, ook veel voor hem betekenen, hij heeft me verkering gevraagd, dan hoop ik dat ie ook n beetje moeite voor me doet
mjah ik baal er gewoon van dat ik hem vanavond nu nie zie, mjah, meebie heeft ie goeie redenen..

thx!
Waarom zou hij je blocken als je normale vragen stelt die even weinig inhoud kunnen hebben als hoe gaat het? Hij weet niet dat jij opheldering wil dus zal het voor hem ook niet overkomen als om opheldering vragen als je die vragen gwoon zo stelt..

Tuurlijk moet hij een beetje moeite voor je doen, maar hij heeft je net verkering gevraagd enz. dus dan is het al van zijn kant gekomen. Ik denk echt dat je er niet teveel achter moet zoeken. Ik heb owk heel veel mensen op msn die daar zitten tijdens hun werk en heel vaak helemaal niet reageren omdat ze dan echt hard bezig zijn, das nix tegen mij persoonlijk!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:13
browneyes
browneyes is offline
je vraagt niet om opheldering, je stelt gewoon normale vragen.. Heb je mn smsje nog gehad daar zit helemaal nix in van waarom heb je niet trug gesmst. Als hij dan antwoord ja, dan zeg je van, oh ja, dat vroeg ik me af omdat je niet trug had gesmst, en dan merk je vanzelf wel waarom dat is. Hierin lijkt me helemaal nix raars, zoiets zeg ik owk vaak genoeg tegen mensen, ookal vink ze niet leuk ofzow, als je begrijpt wat ik bedoel..

En waarom was je niet op msn, als ie dr normaal wel altijd is lijkt me owk nix raars aan. Voor jou is het dus stiekum opheldering, maar voor hem zijn het doodnormale vragen lijkt me hoor.. Je moet ze owk niet als eerste op hem afvuren, maar gwoon tussen door enzow.je vraagt niet om opheldering, je stelt gewoon normale vragen.. Heb je mn smsje nog gehad daar zit helemaal nix in van waarom heb je niet trug gesmst. Als hij dan antwoord ja, dan zeg je van, oh ja, dat vroeg ik me af omdat je niet trug had gesmst, en dan merk je vanzelf wel waarom dat is. Hierin lijkt me helemaal nix raars, zoiets zeg ik owk vaak genoeg tegen mensen, ookal vink ze niet leuk ofzow, als je begrijpt wat ik bedoel..

Hierin heb je gelijk, ik vraag het ook gewoon op n normale manier...meer kan ik niet doen hè! maar thx voor de adviezen, ik heb er zeker wat aan, dus ik probeer ut op te lossen...maar vinden jullie dat hij zo wel n beetje vaag is of nie?

liefs!!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:14
browneyes
browneyes is offline
btw ik ben niet er goed in om met kleurtjes om te gaan
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:15
browneyes
browneyes is offline
zn status gaat ook af en toe naar 'ben zo terug' en dat vind ik dan vaag...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:17
Verwijderd
Citaat:
browneyes schreef:


Hierin heb je gelijk, ik vraag het ook gewoon op n normale manier...meer kan ik niet doen hè! maar thx voor de adviezen, ik heb er zeker wat aan, dus ik probeer ut op te lossen...maar vinden jullie dat hij zo wel n beetje vaag is of nie?

liefs!!
Nouw, als dit pas zo kort zo is en hij op zn werk zit nu vind ik het wel meevallen, niet zo heel vaag. Ik zou maar gwoon even afwachten hoe het verder loopt enzow, en wat hij zegt. Je zou ook best eerlijk kunnen zeggen dat je een beetje bang was dat ie zich had bedacht, maar ik weet niet of je dat durft nu al. ik zou het zo brengen maar dat is omdak dat soort dingen nooit voor me kan houden duss..

sterkte iig!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:17
Verwijderd
Citaat:
browneyes schreef:
zn status gaat ook af en toe naar 'ben zo terug' en dat vind ik dan vaag...
gaat het van ben zo terug naar afwezig naar weer ben zo terug? Of tussendoor owk nog echt online?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:19
browneyes
browneyes is offline
Tuurlijk moet hij een beetje moeite voor je doen, maar hij heeft je net verkering gevraagd enz. dus dan is het al van zijn kant gekomen. Ik denk echt dat je er niet teveel achter moet zoeken. Ik heb owk heel veel mensen op msn die daar zitten tijdens hun werk en heel vaak helemaal niet reageren omdat ze dan echt hard bezig zijn, das nix tegen mij persoonlijk!

thx!! i feel lot better, alleen wil ik hem wel ff 'uithoren' over mn smsje...dan is hopelijk alles opgelost!!

ik vind hem toch wel leuk
alleen kweet nu al dat mn ouders hem nix zullen vinden, dus hen kan ik nooit iets vertellen over hem, of over afspraakjes met hem . *zucht*
njah, xie wel wat er allemaal gaat gebeuren..eerst maar eens kijken hoe ut tussen ons zal verlopen..

thx! liefsss
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-05-2002, 16:20
browneyes
browneyes is offline
gaat het van ben zo terug naar afwezig naar weer ben zo terug? Of tussendoor owk nog echt online?

tussendoor nog online geloof ik...ut komt nie vaak voor kweet wel zeker dat ie van afwezig naar ben zo terug is gegaan, en volgens mij ook nog 1 keer van online naar ben zo terug
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:23
browneyes
browneyes is offline
Je zou ook best eerlijk kunnen zeggen dat je een beetje bang was dat ie zich had bedacht, maar ik weet niet of je dat durft nu al. ik zou het zo brengen maar dat is omdak dat soort dingen nooit voor me kan houden duss..

sterkte iig!


ik heb pcies hetzelfde!!!! En ik denk, dat als ik hem zie, ik ook de waarheid over mijn gevoelens zal zeggen, ik vraag hem hoe hij nu over me denkt, en of hij er ook echt blij mee is dat ik zijn vriendinnetje ben...maar als ie nou es op msn kwam!!! dan kon ik tenminste met hem praten!!!
of moet ik anders echt n keertje langsgaan?? Dan voel ik me zo achter hem aanlopen, mjah als ik hem helemaal nie meer zal spreken de komende dagen...
maar ik kan dat soort dingen ook niet voor me houden!!!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:30
Verwijderd
ach jah, ga gwoon naar hem toe.. Je bent toch zn vriendin nu? En als hij dat niet leuk vind, als je langskomt, lijkt me dr zoiezo al ff iets mis!

Volge je gevoel
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 18:57
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
ik zou t m gewoon vragen.. zoals iedereen hier zegt, misschien is t gewoon een misverstand
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 16:51
browneyes
browneyes is offline
heey, ik heb hem gesproken, hij zegt dat hij geen smsje heeft gekregen, kweet niet of ik dit moet geloven maar goed...
Ik heb het er met hem over gehad, dat ik niet zo goed wist wat ik van hem moest verwachten en hij zegt dat hij nergens spijt van heeft wat ons betreft. Er is nu nog 1 vaag ding, en dat is dat hij nooit kan afspreken. Als ik vraag of hij thuis is, doet ie beetje vaag enzow...ik zei toen tegen hem dat ik het nie leuk vond als we nooit zouden kunnen afspreken en toen zei hij 'weet je hoe kut'. mjah dat weet ik wel
Hij zei dat we daar wel wat aan doen, nouw ik hoop heel snel dan

thx voor de adviezen allemaal, nu maar hopen dat het nu ook es goed gaat tussen ons enzow

liefsss van mij
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 17:30
Verwijderd
Citaat:
browneyes schreef:
heey, ik heb hem gesproken, hij zegt dat hij geen smsje heeft gekregen, kweet niet of ik dit moet geloven maar goed...

Oef, foute instelling. Als je hem nu al gaat wantrouwen, en dingen die hij zegt niet geloven krijg je daar problemen mee voor jezelf denk ik. Waarom zou hij daar over liegen? Welke reden zou hij hebben?

Geniet er nu maar van..

xxx Kim
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Stel ik mij nou aan of niet?
Noddy
59 25-07-2008 23:26
Liefde & Relatie Stel ik me aan?
Verwijderd
47 03-03-2007 08:44
Liefde & Relatie Stel ik me aan? :|
Rareman2
18 04-02-2004 09:14
Liefde & Relatie stel ik me aan..?
devilcat
7 23-08-2003 18:28
Psychologie Kan dit, Of stel ik me aan?
Verwijderd
30 15-09-2002 16:07
Liefde & Relatie stelde ik me aan?
Verwijderd
17 12-05-2002 11:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.