Oud 01-08-2019, 16:10
Verwijderd
Citaat:
{insert opmerking over herhaling van zetten, sluit het topic maar, op naar de volgende maand }
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2019, 17:25
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Meld je aan als fb en verander het als je het zo goed weet. Al dit gehaat naar de fbs heeft ook geen zin
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 17:31
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Het is toch ook kansloos. Heb me er om diverse redenen niet mee bemoeid en heb nu ook zeker zelf geen tijd.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 17:41
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Meld je aan als fb en verander het als je het zo goed weet. Al dit gehaat naar de fbs heeft ook geen zin
Ik heb tijd genoeg. Binnen 2 uur is dit klusje geklaard.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 17:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik heb tijd genoeg. Binnen 2 uur is dit klusje geklaard.
ga je gang
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 18:16
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Dan moet ik wel privileges hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 08:39
Verwijderd
Nee, maar nu is het vakantieperiode!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 11:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Meld je aan als fb en verander het als je het zo goed weet. Al dit gehaat naar de fbs heeft ook geen zin
Het heeft niks met 'gehaat naar fb's ' te maken. Het gaat hier om een simpel klusje wat je binnen een uurtje kunt fixen en als we het zelf hadden gekund graag al hadden gedaan.

Maar, de meeste mensen die hier posten komen hier al vele jaren en hebben dit nu al tig keer zien gebeuren. Er wordt iets gerapporteerd, er wordt eindeloos over gediscussieerd op Admin, er wordt beloofd dat er binnenkort iets mee gaat gebeuren, een jaar later is er nog niks gebeurd vanwege 'drukte'. Rinse, repeat. Zo wachten we geloof ik al iets van 6 jaar op de beloofde veranderingen. Dus ja, mensen zijn ondertussen ietsjes cynischer geworden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 11:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Deze update is inmiddels 5½ jaar geleden. Daarna is er niet veel meer gebeurd.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 11:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Het heeft niks met 'gehaat naar fb's ' te maken. Het gaat hier om een simpel klusje wat je binnen een uurtje kunt fixen en als we het zelf hadden gekund graag al hadden gedaan.

Maar, de meeste mensen die hier posten komen hier al vele jaren en hebben dit nu al tig keer zien gebeuren. Er wordt iets gerapporteerd, er wordt eindeloos over gediscussieerd op Admin, er wordt beloofd dat er binnenkort iets mee gaat gebeuren, een jaar later is er nog niks gebeurd vanwege 'drukte'. Rinse, repeat. Zo wachten we geloof ik al iets van 6 jaar op de beloofde veranderingen. Dus ja, mensen zijn ondertussen ietsjes cynischer geworden.
ok goed punt. Misschien was mijn woordkeuze minder. Maar fbs laat het over aan Destruct! of aan Dark Phoenix, want ze kunnen het (volgens hen) binnen een uur of 2 doen.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 11:43
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Het concrete plan ligt op kantoor, maar zij doen er niets mee. Alles is uitgedacht en Eline heeft geprobeerd zelf alles door te voeren middels een testforum, maar dat bleek complexer en tijdsrovender dan gedacht. Vanuit kantoor zou het opgepakt worden. Dat dat niet gebeurd is voor zowel fb’s als de rest gewoon frustrerend denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 11:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Nee, maar nu is het vakantieperiode!
ff slapen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 11:52
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Laten we met zijn allen naar het kantoor van Jon gaan en protesteren tot er een nieuwe update is gekomen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Het concrete plan ligt op kantoor, maar zij doen er niets mee. Alles is uitgedacht en Eline heeft geprobeerd zelf alles door te voeren middels een testforum, maar dat bleek complexer en tijdsrovender dan gedacht. Vanuit kantoor zou het opgepakt worden. Dat dat niet gebeurd is voor zowel fb’s als de rest gewoon frustrerend denk ik.
Het is inderdaad frustrerend dat men zich al 5,5 jaar verschuilt achter Jon. Dat is toch al lang geen geldig excuus meer. Als een forumbaas dat oprecht frustrerend vind, dan stap je toch op. Is geen hogere wiskunde.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Laten we met zijn allen naar het kantoor van Jon gaan en protesteren tot er een nieuwe update is gekomen
Doet ie niet want dat kost op zijn minst tijd en tijd = geld. Jon wil gratis geld van het forum, niet er geld aan uitgeven. Het wachten op Jon is compleet nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 14:52
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Doet ie niet want dat kost op zijn minst tijd en tijd = geld. Jon wil gratis geld van het forum, niet er geld aan uitgeven. Het wachten op Jon is compleet nutteloos.
En het is toch het enige wat we kunnen doen momenteel
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 17:40
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En het is toch het enige wat we kunnen doen momenteel
In het plan/besluit staan ook zaken die elk plusje kan aanpassen op het forum. Sommige dingen kan zelfs elke forumbaas aanpassen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 18:14
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Het is inderdaad frustrerend dat men zich al 5,5 jaar verschuilt achter Jon. Dat is toch al lang geen geldig excuus meer. Als een forumbaas dat oprecht frustrerend vind, dan stap je toch op. Is geen hogere wiskunde.
Ja, daar zit zeker een waarheid in. Het is ook een van de redenen waarom ik gestopt ben (alhoewel het meer was dan alleen dit). Het is balen als je je vrijwillig inzet voor een forum waar je hart voor draagt en elke vorm van betrokkenheid/oplossingsgerichtheid/inzet van bovenaf ontbreekt. Ik vond het fb-en heel lang best leuk, maar dat heeft er echt wel een smet op gelegd.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 18:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
FB+ en zeker beheerders hebben verregaande rechten op het forum. Iets simpels als het forum op een andere manier indelen, fora samenvoegen, etc. is iets wat men zelf kan. Daar was Jon niet voor nodig. Ja, we weten ondertussen dat zaken bij HQ blijven liggen, maar er waren allerlei acties die de fb+ en hoger zelf hadden kunnen nemen (en nog steeds zouden kunnen nemen). Het is allemaal niet zo complex.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-08-2019, 22:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb misschien de rechten (en wellicht ook de skills), maar ik ga niet lopen fucken met de website van iemand anders, zeker niet als ik niet 100% weet wat ik aan het doen ben.

Wij wachten nog steeds op Jon (naamzoek) en het testforum. Dat is niet “verschuilen achter”, maar dat is gewoon de situatie nu.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2019, 01:31
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 05-08-2019, 08:33
Verwijderd
Citaat:

Wij wachten nog steeds op Jon (naamzoek) en het testforum. Dat is niet “verschuilen achter”, maar dat is gewoon de situatie nu.
Dat is al 5,5 jaar de situatie, Jon gaat niets doen. Dat wijst de praktijk uit en dat heeft Jon eigenlijk wel vrij duidelijk tussen de regels door laten blijken. Het forum trekt niet veel nieuwe actieve leden maar genereert wel nog geld. Fora zijn op de retour. Dus waarom iets doen?

Dat moeten jullie toch net zo goed inzien als wij? Meen je echt doodserieus dat jij oprecht denkt dat Jon iets gaat doen?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2019, 08:42
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
chat.scholieren.com wordt een ding. Let op mijn woorden. Discord
Met citaat reageren
Oud 26-08-2019, 08:58
ben221199
Avatar van ben221199
ben221199 is offline
Citaat:
chat.scholieren.com wordt een ding. Let op mijn woorden. Discord
Hzo is Discord doorgestreept?

Dat is nu al een ding hoor, kijk maar onderaan de site van Scholieren.com.
Daar staat een link naar de officiële Discord server.

Tot snel
__________________
Applicatiedeveloper bij Scholieren.com
Join de Scholieren.com Discord Server: https://discord.gg/PtKC3AG
Met citaat reageren
Oud 26-08-2019, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Hzo is Discord doorgestreept?

Dat is nu al een ding hoor, kijk maar onderaan de site van Scholieren.com.
Daar staat een link naar de officiële Discord server.

Tot snel
Precies wat dit forum nodig heeft: iemand van kantoor die opeens wel reageert om iets totaal niet gerelateerds uit te lichten
Met citaat reageren
Oud 26-08-2019, 10:14
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Prachtig
Met citaat reageren
Oud 26-08-2019, 12:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
overmorgen is de update!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2019, 18:43
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hzo is Discord doorgestreept?

Dat is nu al een ding hoor, kijk maar onderaan de site van Scholieren.com.
Daar staat een link naar de officiële Discord server.

Tot snel
Leuk voor je, Ben. Succes met je yoctobot die je geskid hebt.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2019, 10:39
Verwijderd
In maart werden er updates aangekondigd. Het is vandaag september. 6 maanden later.

Citaat:
Ja, ik heb het nagevraagd en heb antwoord van Jon dat hij het gaat uitvoeren zodra de examendrukte geweest is
Dit was in juni. Het is september.

Niet dat ik iets anders verwacht had, ik wil simpelweg laten zien dat “Jon zei zus of zo” geen geldig antwoord is. Stop met verschuilen achter Jon!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2019, 10:46
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Hier kan ook een slotje op.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2019, 11:53
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hier kan ook een slotje op.
dat heeft geen zin, dan wordt er gewoon een nieuw topic geopend
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2019, 23:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
In maart werden er updates aangekondigd. Het is vandaag september. 6 maanden later.



Dit was in juni. Het is september.

Niet dat ik iets anders verwacht had, ik wil simpelweg laten zien dat “Jon zei zus of zo” geen geldig antwoord is. Stop met verschuilen achter Jon!
Maar het is technisch erg complex en mensen zijn erg druk!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 02-09-2019, 07:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Maar het is technisch erg complex en mensen zijn erg druk!
En het nieuwe school- en studiejaar is net begonnen, dus tijdens die drukte kan de verandering niet door worden gevoerd!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2019, 07:53
Verwijderd
Technisch erg druk en de mensen zijn complex!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2019, 18:19
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Het is net zo complex als partieel integreren met complexe getallen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2019, 15:28
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Jon (naamzoek)
Met citaat reageren
Oud 24-09-2019, 08:38
Verwijderd
Axel, kom op man, we wachten braaf de eerste van de maand af. 1 oktober gaan we weer los! Jon heeft het nu nog te druk wegens de eindexamendrukte!

Laatst gewijzigd op 24-09-2019 om 09:58. Reden: de/te, dat is weer eens wat anders dan d/t
Met citaat reageren
Oud 24-09-2019, 08:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Begin van het nieuwe schooljaar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2019, 09:50
Verwijderd
En in de week tussen het het einde van het begin van het schooljaar en het begin van de feestdagendrukte mag Jon best even bijkomen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2019, 13:53
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jon is bezig, kennelijk moest er allemaal oude meuk van het forum geupdate worden en oude code opgeschoond. Meer update heb ik nu niet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-09-2019, 15:21
Verwijderd
Zolang geel en de gele 1 april skin maar blijven
Met citaat reageren
Oud 01-10-2019, 10:12
Verwijderd
Jeej, het is 1 oktober! In maart zou het veranderen van het forum "een zomerproject" voor Jon zijn, in de zomer bleken de eindexamens opeens roet in het eten te gooien. Vorige week meldde Pluis dat Jon nu echt bezig was, maar dat er toch wel veel oude meuk opgeschoond moest worden. Ik snap dat dit een scholierenforum is, maar slappe scholierensmoesjes gebruiken is toch echt opmerkelijk.

(psst, jullie zouden ook zelf kunnen bedenken, we geven iedere maand op de eerste dag een update - of zoiets. Een zeer gewaardeerde skill, pro-activiteit.)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2019, 10:43
Verwijderd
Jeej, het is 1 oktober november! In maart zou het veranderen van het forum "een zomerproject" voor Jon zijn, in de zomer bleken de eindexamens opeens roet in het eten te gooien. Vorige week maand meldde Pluis dat Jon nu echt bezig was, maar dat er toch wel veel oude meuk opgeschoond moest worden. Ik snap dat dit een scholierenforum is, maar slappe scholierensmoesjes gebruiken is toch echt opmerkelijk. Serieus, volgende update is zeker het verhaal dat de focus ligt op sint, kerst en oud en nieuw, daarna is het kerstvakantie, en niet lang daarna zitten we alweer richting maart, dus zomerproject!

(psst, jullie zouden ook zelf kunnen bedenken, we geven iedere maand op de eerste dag een update - of zoiets. Een zeer gewaardeerde skill, pro-activiteit. ZELFS als je niets te melden hebt, is het beter dat te melden. Nog beter is natuurlijk om je niet meer achter Jon te verschuilen.)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2019, 10:48
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
1 Juli 2023 okay
Met citaat reageren
Oud 01-11-2019, 10:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gezamenlijk hebben de forumbazen ook wel 142 posts (Pluis 2x + Elin3 1x + bierkoning 7x + Little Phoebe 10x + Daantje_0705 85x + Ieke 37x + Jon 0x, al sinds februari 2019 geen posts meer + M@rco 0x, al sinds augustus 2016 geen posts meer) gemaakt op de openbare fora in oktober!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2019, 11:30
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Gezamenlijk hebben de forumbazen ook wel 142 posts (Pluis 2x + Elin3 1x + bierkoning 7x + Little Phoebe 10x + Daantje_0705 85x + Ieke 37x + Jon 0x, al sinds februari 2019 geen posts meer + M@rco 0x, al sinds augustus 2016 geen posts meer) gemaakt op de openbare fora in oktober!
Haha jij hebt echt teveel tijd in je leven
Met citaat reageren
Oud 01-11-2019, 11:49
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Gezamenlijk hebben de forumbazen ook wel 142 posts (Pluis 2x + Elin3 1x + bierkoning 7x + Little Phoebe 10x + Daantje_0705 85x + Ieke 37x + Jon 0x, al sinds februari 2019 geen posts meer + M@rco 0x, al sinds augustus 2016 geen posts meer) gemaakt op de openbare fora in oktober!
Tijd om zelf forumbaas te worden
Met citaat reageren
Oud 01-11-2019, 11:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Been there, done that.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2019, 12:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Tijd om zelf forumbaas te worden
Ga je solliciteren?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2019, 19:03
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Geachte forumbeheer,

Is er een applicatie open voor ons?

Met vriendelijke groet, Destruct!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat wil jij weten van de forummer onder je?
Missy
500 24-09-2008 18:55
De Kantine Hoe zou jij het liefst geëxecuteerd worden?
Verwijderd
67 30-08-2007 20:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.