Oud 05-09-2004, 22:14
katten
katten is offline
Hey ,
had ff iets willen vragen. Zijn er al mensen die ervaring hebben met allerhand pilletjes op drankjes om snel te vermageren ? Ik vroeg me dit af, een vriendin van me kan maar niet vermageren en denkt aan zo van die preparaten. Kent er iemand iets dat echt werkt want ik geloof er niet in ? Raad ik het af ?

Alvast bedankt
__________________
Friends Are 4EVER !!!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 22:18
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Ja. Niet doen. Snel afvallen werkt alleen nog sneller weer aankomen in de hand.
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 23:32
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Zoals ik al vaker gezegd heb, en net ook al in een ander topic. Dieet preparaten werken alleen zoals het hoort als je dieet verder ook klopt.



Alleen dit soort kraam werkt altijd.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 08:08
pluizeb33stje
Avatar van pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Zo'n pillen werken je nieren kapot.. geloof me, ik zou haar niet aanraden daarmee te beginnen, dan kan ze het beter op zichzelf doen door minder te eten en meer te sporten.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 08:36
Flagellant
Avatar van Flagellant
Flagellant is offline
Van niet eten val je ook af, maar dat is ook een slechte manier. Mensen die preparaten nodig hebben zijn vaak gewoon te lui om er daadwerkelijk iets aan te doen. Ga sporten.
__________________
I believe we are destined, bound to survive against all odds
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 09:20
Mara
Mara is offline
Nee.

Ik pleit voor een algmene waarschuwing bovenaan het L&G forum voor dit soort topics, net als op seksualiteit voor de zwangerschapstopics. Dit wordt gewoon vervelend.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 11:24
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 06-09-2004 @ 10:20 :
Nee.

Ik pleit voor een algmene waarschuwing bovenaan het L&G forum voor dit soort topics, net als op seksualiteit voor de zwangerschapstopics. Dit wordt gewoon vervelend.
Eensch mijn beste

Zelf onderzoek doen is de beste methode. Vind dat men eerst maar het lijntopic moet lezen en wanneer je er dan niet uit komt, dán een vraag stellen.

Tuurlijk, een forum is er om te discussieren maar niet 100x hetzelfde.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 18:15
katten
katten is offline
nja , das waar , maar er staat zeer veel op , vindt maar eens wat je zoekt e

Citaat:
MightyDuck schreef op 06-09-2004 @ 12:24 :
Eensch mijn beste

Zelf onderzoek doen is de beste methode. Vind dat men eerst maar het lijntopic moet lezen en wanneer je er dan niet uit komt, dán een vraag stellen.

Tuurlijk, een forum is er om te discussieren maar niet 100x hetzelfde.
__________________
Friends Are 4EVER !!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 18:45
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
katten schreef op 06-09-2004 @ 19:15 :
nja , das waar , maar er staat zeer veel op , vindt maar eens wat je zoekt e
First of all, de basis moet kloppen en die vind je daar vast wel. Heb je een specifieke vraag dan kun je die evengoed stellen, maar klakkeloos naar pilletjes etc grijpen zonder je verder moeite te doen is wel erg makkelijk.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 20:52
Verwijderd
gaat er bij het woord 'vermageren' geen belletje rinkelen?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:42
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Het is ongezond om zo af te vallen. Niet alleen lichamelijk maar ook psychisch. Bovendien vind ik het woord 'vermageren' sowieso al fout.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 01:13
Verwijderd
dat afvallen tegenwoordig...jeetje
en het ergste ervan vind ik, dat mensen gaan afvallen door minder te gaan eten(als je over snoep praat dan ok )
HALLOOO!denken we ook even aan sport??
en voor de mensen die het nog niet wiste:
hoe meer vette en ongezonde dinge je in je jeugd eet hoe groter je cellen worden, die dus niet meer klein worden, hoe sneller je er later dik van kunt worden, en dat hoeft lang niet altijd meteen!dus als je nu al oplet!!!en dat geld ook voor sporten!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 07:50
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Princess schreef op 07-09-2004 @ 02:13 :
dat afvallen tegenwoordig...jeetje
en het ergste ervan vind ik, dat mensen gaan afvallen door minder te gaan eten(als je over snoep praat dan ok )
HALLOOO!denken we ook even aan sport??
en voor de mensen die het nog niet wiste:
hoe meer vette en ongezonde dinge je in je jeugd eet hoe groter je cellen worden, die dus niet meer klein worden, hoe sneller je er later dik van kunt worden, en dat hoeft lang niet altijd meteen!dus als je nu al oplet!!!en dat geld ook voor sporten!
Yep, vetcellen worden snel aangemaakt maar gaan niet weg. Zeker bruine vet reserven gaan heel moeilijk weg. Wie langere tijd op een ( hoog ) vetpercentage zit zal dat percentage als set point aanhouden, het lichaam zal dat als basisvetmassa bewaren en over de lange termijn word het steeds moeilijker daar ( diep ) onder te gaan.

Vergelijk de vetcel met een spons, hij kan zich mooi opzuigen, of je kan em leeg knijpen. Maar verdwijnen kan die niet meer als ie er eenmaal is. Of je moet em uiteraard laten weg zuigen maar dat terzijde.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 14:55
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
sorry dat ik t zeg maar ik heb een para maanden slimfast gebruikt als ontbijt en als t zo uitkwam ook als avondeten OF middageten.. en ik ben in 2mnd tijd 10 kilo kwijt geraakt nu neem ik nog zelden slimfast alelen heel soms als ontbijt en ik ben inmiddels 16 kilo kwijt. het werkt dus wel degelijk...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 15:22
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 07-09-2004 @ 15:55 :
sorry dat ik t zeg maar ik heb een para maanden slimfast gebruikt als ontbijt en als t zo uitkwam ook als avondeten OF middageten.. en ik ben in 2mnd tijd 10 kilo kwijt geraakt nu neem ik nog zelden slimfast alelen heel soms als ontbijt en ik ben inmiddels 16 kilo kwijt. het werkt dus wel degelijk...
Cool, maar 16 kilo...weeg je nu niet te weinig?
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 16:38
lyla
Avatar van lyla
lyla is offline
Het enige wat ik kan zeggen is dat ze er maar beter gewoon helemaal niet aan kan beginnen.
Die dingen zijn verslavend en ook nog eens slopend.
Waarschijnlijk maken ze haar alleen maar ziek, en ze zijn duur.

Als ze er echt veel problemen mee heeft, kan ze natuurlijk ook nog altijd naar een dietiste gaan..?
__________________
dus.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 16:40
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 07-09-2004 @ 15:55 :
sorry dat ik t zeg maar ik heb een para maanden slimfast gebruikt als ontbijt en als t zo uitkwam ook als avondeten OF middageten.. en ik ben in 2mnd tijd 10 kilo kwijt geraakt nu neem ik nog zelden slimfast alelen heel soms als ontbijt en ik ben inmiddels 16 kilo kwijt. het werkt dus wel degelijk...
Slim fast is ook voedingstechnisch een compleet product. Een MAALTIJD VERVANGER en geen afslank product. Als je dat goed gebruikt en verder niet teveel snoept ofzo neemt het jou gewoon het combineren van de juiste voedingsstoffen uit handen.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 15:02
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Droyd schreef op 07-09-2004 @ 16:22 :
Cool, maar 16 kilo...weeg je nu niet te weinig?
nej ik woog echt teveel
ik wil er nog een kilootje of 7 af dan kap ik ermee

btw voor ik dus echt te zwaar werd was ik ongeveer op mn gewicht van nu + een paar kilo maar ik wil nu meteen afvallen tot mn perfecte gewicht.. mocht ik na nog 2 kilo afvallen zoiets hebbe van nu ziet t er goed uit dan kap ik uiteraard dan al..
ik gok alleen dat t n kilo of 7 nog word...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 15:06
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 07-09-2004 @ 17:40 :
Slim fast is ook voedingstechnisch een compleet product. Een MAALTIJD VERVANGER en geen afslank product. Als je dat goed gebruikt en verder niet teveel snoept ofzo neemt het jou gewoon het combineren van de juiste voedingsstoffen uit handen.
tjah tis ook met als doel om af te vallen hoor
maar er zijn ook mensen die 3 maaltijden gaan vervangen met slimfast en dat is dan weer heel slecht geloof ik...
maar het werkt dus wel degelijk als je idd andere dingen ook veranderd... mn eetgedrag is er in elk geval sterk door veranderd.. veel minder eetlust en als ik eet eet ik veel minder dan eerst.. dus ik vind het een uitvinding
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 15:16
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 09-09-2004 @ 16:06 :
tjah tis ook met als doel om af te vallen hoor
maar er zijn ook mensen die 3 maaltijden gaan vervangen met slimfast en dat is dan weer heel slecht geloof ik...
maar het werkt dus wel degelijk als je idd andere dingen ook veranderd... mn eetgedrag is er in elk geval sterk door veranderd.. veel minder eetlust en als ik eet eet ik veel minder dan eerst.. dus ik vind het een uitvinding
Jij past het tenminste toe zoals het bedoeld is.

Weet verder niet precies hoe slim fast in elkaar zit qua ingediënten maar als het een beetje van kwaliteit is, complexe koolhydraten, vezels er bij, hoogwaardig eiwit, onverzadigd vet.

Dan zou je, wanneer je zorgt dat je genoeg vitaminen en mineralen binnen krijgt naast slimfast, best op slim fast kunnen leven.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 18:21
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 07-09-2004 @ 15:55 :
sorry dat ik t zeg maar ik heb een paar maanden slimfast gebruikt als ontbijt en als t zo uitkwam ook als avondeten OF middageten.. en ik ben in 2mnd tijd 10 kilo kwijt geraakt nu neem ik nog zelden slimfast alelen heel soms als ontbijt en ik ben inmiddels 16 kilo kwijt. het werkt dus wel degelijk...
Wow 16 kilo! Gefeliciteerd! Wat knap zeg!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 18:30
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 07-09-2004 @ 15:55 :
sorry dat ik t zeg maar ik heb een para maanden slimfast gebruikt als ontbijt en als t zo uitkwam ook als avondeten OF middageten.. en ik ben in 2mnd tijd 10 kilo kwijt geraakt nu neem ik nog zelden slimfast alelen heel soms als ontbijt en ik ben inmiddels 16 kilo kwijt. het werkt dus wel degelijk...
Ik geloof ook wel dat het kan werken maar wat de meeste mensen doen is als ze stoppen met slimfast oid weer zo eten als ze gewend zijn (=ongezond en veel) en dan krijg je juist het jojo effect. Als je echter na je slimfastmaanden gezond gaat eten kun je inderdaad je verloren kilo's eraf houden. (blijft nog wel het probleem dat het duur is, maar dat is een heel ander probleem)
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 20:10
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Vreet gewoon minder vet en beweeg iedere dag minstens een half uur.

Klaaaaaaaar, geen pillen rotzooi, geen injecties en geen medische ingrepen.


is het nou echt zo moeilijk? Het enigste wat je nodig hebt is ruggengraat en geduld.


Edit: In 3 maanden ben ik hierdoor 8 kilo afgevallen. En dat is niet met een achterlijk dieet, gewoon een 2000-calorien dieet en dat is prima te doen want elke dag zat ik er onder.

Wat je nodig hebt is de Eetmeter. www.voedingscentrum.nl zal die vast wel ergens staan. Kan je mooi berekenen iedere dag hoeveel je eet en wat je nog nodig hebt en waar je te veel van eet.

DAT werkt gegarandeerd. Alleen al het feit dat ze zoiets niet verkopen op TellSell moet al genoeg aanleiding zijn om het in iedergeval te proberen.

Laatst gewijzigd op 09-09-2004 om 20:12.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.