Oud 05-07-2003, 23:29
jensen
Avatar van jensen
jensen is offline
Ken je dat... dat je jezelf opeens realiseert dat je leven saai is... en bestaat uit allemaal standaard niet spannende dingen.

Ik was op de middelbare school altijd een beetje verlegen, en had een vriendenclub die eigenlijk nooit uit ging. Dus dan doe je dat zelf ook niet, ik had toen als naieve 10-er nog niet door dat uitgaan eigenlijk heeeeel belangrijk is. Doordat ik namelijk nooit uit ging ben ik al vroeg begonnen met veel werken (leuk werk hoor, dat wel). Dat vele werken heb ik na de middelbare school voort gezet, waardoor ik de meeste bekenden uit die tijd nu zo goed als nooit meer zie. De twee vrienden (supervrienden trouwens) zijn niet echt uitgaanstypes en hebben het vaak onwijs druk met van alles en nog wat... met als gevolg dat samen leuken dingen doen erg moeilijk is.

Nu heb ik op het moment toch steeds meer de behoefte om gewoon leuke dingen te doen.... dagje of weekendje weg, gezellig uit.... en dergelijke. maar dat komt er dus niet van. Zelfs op vakantie gaat dit jaar nie lukken, bij gebrek aan mensen die mee gaan.

Af en toe denk ik gewoon bij mezelf.... ik wou dat ik een grotere vriendenclub had ofzow, maajah waar haal je die zo snel vandaan. Mensen zeggen wel eens..... zoek een leuke vriendin... maar waar ga je die vinden als je altijd maar thuis zit.

Tis misschien een beetje een onsamenhangend verhaal.... maar moest t ff kwijt.... soms baal ik van mijn eigen karakter... en denk ik bij mezelf... 21 en nu al een saaie lul.... wat een leven.
__________________
Joehoe?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2003, 23:31
jensen
Avatar van jensen
jensen is offline
Citaat:
jensen schreef op 05-07-2003 @ 23:29:
Type- druk- en zetfouten voorbehouden
__________________
Joehoe?!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 23:41
mylene
mylene is offline
hej hej!

je zou een 'hobby' of sport kunnen zoeken, daar leer je mensen kennen! Je kan ook de contacten op je werk uitbouwen, en zo een grotere vriendenkring opbouwen. Het maakt niet uit hoeveel vrienden je hebt, als je maar een paar goede vrienden hebt waar je op kunt bouwen en vertrouwen.

Goede oude contacten kun je proberen weer op te pakken, bel ze gewoon eens op om wat af te spreken ?!?!

Als je bijvoorbeeld op vakantie wil, kun je ook met bepaalde groepsreizen gaan. Zeker weten dat je dan nieuwe vrienden maakt. Ik ken jou niet, dus weet niet precies wat voor type jij bent...maar het zijn ideen

ook internet is een bron van mensen die contact zoeken

Als je leven saai is, ben jij degene die dit moet veranderen!

xx mylene
__________________
weet je wel dat niemand...mn leven zo zinvol maakt...ik hou van mn lieffie
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 00:51
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ja, ik ben het eens met Mylene.
Sorry, ik heb er weinig aan toe te voegen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 00:58
Verwijderd
tja, op zich heb je dat zelf in de hand.. neem zelf eens initiatieven
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 02:49
Snellius
Avatar van Snellius
Snellius is offline
Helaas herkenbaar.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 03:19
Verwijderd
Je leven is wat je er zelf van maakt. Als je tot nu toe geen behoefte hebt gehad aan uitgaan dan ben je misschien wel helemaal geen uitgaanstype. Dan vermaak je je absoluut niet als je er een keer bent, dat kun je dan net zo goed overslaan. En als je er nu opeens wél zin in hebt, wat is er mis met in je eentje uitgaan? In een discotheek zal daar wel weinig aan zijn, maar discotheken zijn over het algemeen ook gewoon kut. Terwijl bijvoorbeeld in je eentje naar een concert best kan. Als je een standaard concertzaal hebt waar je naartoe gaan dan zit je al snel genoeg in het groepje van vaste plaatselijke concertgangers.

Waarom zou je je leven af laten hangen van wie je vrienden zijn? Het is jij die je leven leidt, niet zij. Hoe cru het misschien ook niet klinkt. Neem het heft in je eigen handen, ga alleen ergens naartoe, onderneem initiatief.

En wat het ontmoeten van mensen betreft - dat hangt er ook maar van af hoe je ingesteld bent. Alleen op dit forum zitten al zo'n 20.000 mensen. Je hoeft helemaal niet 'ergens te komen' om enorm lieve mensen te leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 09:00
Verwijderd
Ik ben het met mylene en Paranoide eens.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Leonoor
Ik ben het met mylene en Paranoide eens.
ik ook
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 16:10
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
@ topic starter

Ik begrijp volledig wat je bedoelt de mens heeft zichzelf teveel beperkt elke stroming heeft een routine en een kant van het leven die nooit te zien is aan elk leven is bijna wel een gemis.
Velen zeggen je moet er zelf iets van maken, dan vraag ik aan die personen(metaforische vergelijking)Wat nou als je al de te bouwen figuren al gebouwd hebt? En je dus alles al geprobeerd hebt wat binnen je bereik ligt.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 16:32
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Probeer met je collega's eens wat te gaan doen. Dat akn heel leuk uitpakken. En bel gewoon eens wat oude schoolvrienden op. Nee heb je, ja kan je krijgen.....
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 16:45
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
idd die (vinea) vakantie kunnen een oefening zijn.
misschien een andere job zoeken ? krijg je weer nieuwe contacten door. Door school leer je ook veel mensen kennen, spreek met hen af wat te gaan drinken in de kroeg.

Ik vond je een leuke gesprekspartner! Jammer dat je ver weg woont, anders konden we vaker wat afspreken.

Succes! en het lukt wel, ben ik van overtuigd.
__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Denk dat het een beetje vroeg is om nu al te oordelen dat je hele leven saai is, je bent 21 en je hebt nog een heel leven voor je. Als je nu al zogaat nadenken dan denk ik dat je verkeerd bezig ben. Kijk naar de leuke dingen in het leven en zoek afleiding, ga dingen doen die je wel leuk vindt. Zoek ruimte voor verandering en vernieuwing. Zoek hobby's of andere dingen waarmee je in contact kan komen met nieuwe mensen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 11:42
Verwijderd
Herkenbaar verhaaltje.

Ik ging ook nooit uit en mijn vriendenclubje bestond vooral in de bovenbouw uit een paar nerds :/

Na de HAVO ging ik op mijn 17e fulltime werken bij mijn pa op kantoor, waar ik nu nog steeds zit. Op een gegeven moment was ik ook zo goed als alleen, had niks te doen etc.

Nu liggen dingen inmiddels wat anders (aangezien ik een leuke vriendin heb ), maar echte vrienden heb ik voor de rest eigenlijk ook niet (wel aardig wat kennissen van sport, internet en via mijn zusje).

Ach ja, ik ken je verder totaal niet, maar ben ook nooit te moe om nieuwe mensen te ontmoeten. Woon zelf 10 minuten van R'dam. Misschien kunnen we het wel met elkaar vinden

Zeg het maar
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 15:05
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
wat is er mis met saai?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 15:16
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
//ItsJustMe\\ schreef op 07-07-2003 @ 15:05:
wat is er mis met saai?
Het woord zelf heeft al geen positieve betekenis om jezelf dan zo te bestempelen zal dat dan ook moeilijk kunnen zijn denk je niet?
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258
TopDrop
500 28-06-2008 20:33
De Kantine Saai Sacrifice #253
Verwijderd
501 24-06-2008 22:18
De Kantine Ready to Saai #252
Verwijderd
500 24-06-2008 11:58
De Kantine Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251
Verwijderd
500 23-06-2008 13:45
De Kantine So they saai #248
Neko*
500 20-06-2008 17:43
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Als een sprong in het diepe
Verwijderd
0 08-03-2006 22:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.