Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2001, 19:46
Verwijderd
Wie weet er of je met pedagogiek een goede baan kunt krijgen? is daar veel werk in te vinden?
Zijn er mensen die t studeren en me er meer over kunnen vertellen.

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2001, 13:12
kittyme
kittyme is offline
Hmmm, ben ik ook wel benieuwd naar... Misschien dat ik ook wel pedagogiek ga studeren namelijk!
__________________
Walking on sunshine :)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2001, 18:05
Verwijderd
waar? Ik ga denk ik naar Utrecht
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 14:16
kittyme
kittyme is offline
Nijmegen
__________________
Walking on sunshine :)
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 16:24
Verwijderd
wat verwacht je van de studie dan?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 20:18
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
bigmoi schreef:
waar? Ik ga denk ik naar Utrecht
Moi ook!

__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 08:50
pietjambers
pietjambers is offline
ik denk het niet, want in de krant stond dta veel mensen zich voor zo'n opleiding hebben aangemeld, dus ik denk dat er binnenkort weinig banen hiervoor meer te vinden zijn.
ik wou dat eerst ook gaan doen, maar4 ik denk het nu niet meer
__________________
pietie
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 11:27
'n klein vlindertje
Avatar van 'n klein vlindertje
'n klein vlindertje is offline
Ik was afgelopen zaterdag op een hogeschool voor pedagogiek gaan kijken en daar zeiden ze dat de werkgelegenheid zeer groot is. En ik denk zelf dat dat alleen maar groter zal worden, omdat ouders gewoon simpelweg steeds minder tijd voor hun kinderen nemen en dus ook de opvoeding laten "versloffen". En wie moet dan proberen om dat kind weer enigzins op de rails te krijgen? Pedagogen...
Nouja, dit is natuurlijk niet het enige dat je als pedagoog doet, maar toch.

Ik heb ook een vraagje. Ik ben heel erg aant twijfelen of ik pedagogiek op een hogeschool wil doen of aan een universiteit. Heeft iemand ditzelfde probleem? Of misschien gehad??
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 11:55
Aqua-mania
Aqua-mania is offline
Ik ka nneit aanraden pedagogiek te gaan studeren. Het wordt over het algemeen gezien als een zeer slappe studie. Je kunt je beter op een ander vak richten naar mijn mening. Zonder hiermee een oordeel te willen vellen over jullie: pedagogiek wordt gezien als een vak voor mietjes
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 11:58
'n klein vlindertje
Avatar van 'n klein vlindertje
'n klein vlindertje is offline
Citaat:
Aqua-mania schreef:
Ik ka nneit aanraden pedagogiek te gaan studeren. Het wordt over het algemeen gezien als een zeer slappe studie. Je kunt je beter op een ander vak richten naar mijn mening. Zonder hiermee een oordeel te willen vellen over jullie: pedagogiek wordt gezien als een vak voor mietjes

Sorry hoor maar wat is dit een zielige opmerking!!Als er geen padagogen waren dan zou het met heel veel kinderen fout afgelopen zijn. Ik wil jou later nog wel eens spreken als jouw kind zich vreemd gedraagt en je hebt geen idee wat er aan de hand is en je maakt je grote zorgen. Pedagogen kunnen er dan wel achter komen en je kind helpen, je zult ze dan dankbaar zijn. Houd dus ASJEBLIEFT die idiote opmerkingen voor je!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 14:53
bakk-ster
bakk-ster is offline
nou kan best een leuke studie zijn denk!!
maar ik doe spw en dat vind ik wel leuk
in den haag is er ook een school!!!
kizz mij
ps suc6
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 15:37
Verwijderd
Citaat:
'n klein vlindertje schreef:

Ik heb ook een vraagje. Ik ben heel erg aant twijfelen of ik pedagogiek op een hogeschool wil doen of aan een universiteit. Heeft iemand ditzelfde probleem? Of misschien gehad??
Ik ook. T schijnt dat je na je HBO opleiding opdrachten uitvoert die door een pedagoog van universitair niveau is bedacht. Dus de vraag is of je t plan wil bedenken of uitvoeren. Maar ik hoop dat ik op een baan terecht kom met van allebei een beetje, en daar heb je dnek ik toch de universiteit voor nodig. Wat ik absoluut niet wil is anaf een 'afstandje' toekijken en bepalen wat er moet gebeuren zonder dat je met de mensen zelf in aanraking komt. Maar ik ben 9 nov. naar de opendag van de UU geweest en de studenten wisten wel zeker dat je uiteindelijk met die mensen in aanraking komt. Ze waren ervan overtuigd dat je niet over een situatie kunt oordelen zonder de betrokkenen te hebben gezien en dat klonk mij eigenlijk best logisch in de oren.

Misschien komen we elkaar wel tegen in Utrecht

Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 15:51
'n klein vlindertje
Avatar van 'n klein vlindertje
'n klein vlindertje is offline
Citaat:
bigmoi schreef:
Ik ook. T schijnt dat je na je HBO opleiding opdrachten uitvoert die door een pedagoog van universitair niveau is bedacht. Dus de vraag is of je t plan wil bedenken of uitvoeren. Maar ik hoop dat ik op een baan terecht kom met van allebei een beetje, en daar heb je dnek ik toch de universiteit voor nodig. Wat ik absoluut niet wil is anaf een 'afstandje' toekijken en bepalen wat er moet gebeuren zonder dat je met de mensen zelf in aanraking komt. Maar ik ben 9 nov. naar de opendag van de UU geweest en de studenten wisten wel zeker dat je uiteindelijk met die mensen in aanraking komt. Ze waren ervan overtuigd dat je niet over een situatie kunt oordelen zonder de betrokkenen te hebben gezien en dat klonk mij eigenlijk best logisch in de oren.

Misschien komen we elkaar wel tegen in Utrecht

Wauw, dat wat jij nu zegt dat maakt mij weer een stukje zekerder over mn keuze. Ik was ook bang datik "te ver weg" zou staan van de mensen zegmaar. Maar wat die studenten zeiden is ei'k ook wel heel erg waar.
Hmm, thnx foor je reactie, daar heb ik wat aan
En ik ben in Nijmegen geweest en daar ga ik denkik nog eens heen, en naar utreg. Dus wie weet jah...


Met citaat reageren
Oud 16-11-2001, 06:09
Verwijderd
Utrecht lijkt mij echt een super gezellige stad. En bij de opendag was alles goed geregeld enzo, dat geeft ook wel een beetje vertrouwen.
Ga je dan toch studeren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren pedagogiek/sph
Verwijderd
2 05-01-2009 05:55
Studeren Pedagogiek in Leeuwarden?
jitsketje
6 03-11-2007 14:46
Studeren HBO pedagogiek; waar?
dark princess
10 01-07-2005 19:52
Studeren student Pedagogiek gezocht!
Miss_Eeef
23 03-03-2005 10:30
Algemene schoolzaken hbo pedagogiek (groningen?)
dark princess
13 18-03-2004 18:30
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Titel bij werkstuk geneeskunde/pedagogiek?
oOAnGeLOo
6 24-02-2004 19:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.