Oud 26-08-2016, 23:05
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
Avond gaat doen en je aan het eind van de avond alleen maar een blauw vinkje ziet???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2016, 23:08
Verwijderd
Dat ze allemaal gezien hebben dat je de vraag hebt gesteld maar niemand de moeite heeft genomen om te antwoorden.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2016, 23:21
Abby.
Abby. is offline
Dat ze nog geen plannen hadden en dachten "ik reageer straks wel" maar dat zijn ze vervolgens weer vergeten.
Of dat ze iets gaan doen waar ze zich voor schamen, waardoor ze maar doen alsof ze het niet gelezen hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2016, 23:33
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Dat ze saaie sukkels zijn.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 00:40
Verwijderd
Ze vinden je kut en gaan samen iets doen zonder jou.

Nee, je komt niet over als het soort persoon bij wie dat aan de hand zou zijn om eerlijk te zijn. Ik denk dat wat Not for Sale boven me zei
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 01:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat ze allemaal al druk zijn met iets anders.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 08:36
Verwijderd
Dat blauwe vinkjes evil zijn
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 10:30
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
Wtf. Wat zijn jullie allemaal lief! Misschien is het de leeftijd en zijn de wilde haren er gewoon een beetje vanaf. Saai zijn ze overigens echt
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 23:19
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Wtf. Wat zijn jullie allemaal lief! Misschien is het de leeftijd en zijn de wilde haren er gewoon een beetje vanaf. Saai zijn ze overigens echt
Ahwww koetsjiekoetsjie idd wat hierboven genoemd wordt, ik had er ook n handje van te denken 'ach ik antwoord straks wel' en dan vergeten. Nu doe ik t tegenovergestelde maar dat ze allemaal niet reageren? Beetje jammer.
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2016, 02:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Of ze hebben gewoon niet de behoefte om 24/7 bereikbaar te zijn voor alles en iedereen. Dat kan ook nog!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 14:37
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Of ze hebben gewoon niet de behoefte om 24/7 bereikbaar te zijn voor alles en iedereen. Dat kan ook nog!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 15:50
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Wat is daar aan, dat kan toch gewoon?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 16:09
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Nee want dan zouden ze het niet gelezen hebben, nogal wiedes!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 19:48
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Nee want dan zouden ze het niet gelezen hebben, nogal wiedes!
Ik heb echt wel vaak op werk dat ik app met collega's, op dat moment ook privé appjes voorbij zie komen die ik dan niet meteen kan beantwoorden...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 23:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je bent toch niet verplicht te reageren als je iets leest? Als je het wel leest, maar niet reageert en niemand kan denken "goh, misschien heeft deze persoon het druk/geen zin om te reageren/whatever", nee, gelijk stront aan de knikker. Vind dat belachelijk. Toen we nog smsten was er ook geen manier om te checken of iemand je sms nog niet gelezen had of je gewoon negeerde. En ja, dat klonk inderdaad als "VROEGER HADDEN WE DAT NIET" maar het is wel zo en ik vind persoonlijk niet dat ik verplicht ben om op elk berichtje te reageren als ik daar geen zin in heb op dat moment.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Je bent toch niet verplicht te reageren als je iets leest? Als je het wel leest, maar niet reageert en niemand kan denken "goh, misschien heeft deze persoon het druk/geen zin om te reageren/whatever", nee, gelijk stront aan de knikker. Vind dat belachelijk. Toen we nog smsten was er ook geen manier om te checken of iemand je sms nog niet gelezen had of je gewoon negeerde. En ja, dat klonk inderdaad als "VROEGER HADDEN WE DAT NIET" maar het is wel zo en ik vind persoonlijk niet dat ik verplicht ben om op elk berichtje te reageren als ik daar geen zin in heb op dat moment.
Oke, maar als iemand met een concrete vraag komt is het toch wel zo netjes om te reageren "sorry ik blijf vanavond thuis" of "ik heb al plannen met die en die". Als je niet bereikbaar wilt zijn kun je ook gewoon je meldingen of je telefoon uitzetten, als je je appjes aan het checken bent, ben je toch echt bereikbaar, ook als je niet reageert
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Oke, maar als iemand met een concrete vraag komt is het toch wel zo netjes om te reageren "sorry ik blijf vanavond thuis" of "ik heb al plannen met die en die". Als je niet bereikbaar wilt zijn kun je ook gewoon je meldingen of je telefoon uitzetten, als je je appjes aan het checken bent, ben je toch echt bereikbaar, ook als je niet reageert
Meh. Nee. Soms komt het er gewoon niet van. En het kan een lekker gevoel zijn, zo van nee, even geen apparaten. Doe ik ook wel eens.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 23:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oke, maar als iemand met een concrete vraag komt is het toch wel zo netjes om te reageren "sorry ik blijf vanavond thuis" of "ik heb al plannen met die en die". Als je niet bereikbaar wilt zijn kun je ook gewoon je meldingen of je telefoon uitzetten, als je je appjes aan het checken bent, ben je toch echt bereikbaar, ook als je niet reageert
Mwah, in een groepsapp is die druk er toch niet echt? Tenzij je met z'n drieën erin zit ofzo, dan fair. Ik zit met een stuk of 7 mensen in een app en ik reageer ook niet altijd op "is er nog iemand online vandaag", ondanks dat ik dat wel lees. Soms las ik het in mijn pauze even snel bij, zodat ik 's avonds niet 200 gemiste berichten moet lezen. Geen zin, geen tijd, maakt niet zoveel uit, vind dat je zelf moet weten of je ergens op reageert of niet en niet omdat het moet "want je hebt het wel gelezen".
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-08-2016, 23:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens gebeuren er altijd ongelukken en shit als je je telefoon uitzet. De momenten dat je echt bereikbaar moet zijn, weet je wel? HIMYM heeft me dat geleerd
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 07:31
Verwijderd
Soms reageer ik dagen niet op whatsapp berichtjes, terwijl ik wel gewoon andere berichtjes verstuur. Ik vind het geen probleem om 24/7 bereikbaar te zijn, maar ik reageer niet 24/7 binnen een paar uur. Wat dat betreft ben ik een crime voor: Hoi? Hallo? Hallo??? Heb ik iets verkeerd gezegd?-types.

Ik probeer mijn telefoon heel bewust zo min mogelijk te gebruiken. Zo koop ik geen hippe nieuwe telefoon; thuis leg ik mijn telefoon ergens weg; onderweg lees ik liever een boek of tijdschrift; etc.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 20:36
Verwijderd
Ik ben ook heel slecht in regelmatig reageren op berichtjes of vragen. Zowel op facebook als op whatsapp als op mail als op gewone tekstberichtjes. En dat wil dan helemaal niet zeggen dat ik die persoon niet leuk vind of iets in die richting maar dan lees ik dat berichtje op het moment dat ik met andere dingen bezig ben (of in mijn hoofd of wat dan ook) en dan vergeet ik het weleens gewoon. Net zoals ik eigenlijk al meer dan een week de tandarts moet bellen en dat ook nog steeds niet heb gedaan
Met citaat reageren
Oud 21-03-2017, 18:11
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Toen we nog smsten was er ook geen manier om te checken of iemand je sms nog niet gelezen had of je gewoon negeerde. .
Wel ontvangstberichten, maar ik heb het idee dat dat tegenwoordig niet meer in werking is.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 22-03-2017, 22:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je bent toch niet verplicht te reageren als je iets leest? Als je het wel leest, maar niet reageert en niemand kan denken "goh, misschien heeft deze persoon het druk/geen zin om te reageren/whatever", nee, gelijk stront aan de knikker. Vind dat belachelijk. Toen we nog smsten was er ook geen manier om te checken of iemand je sms nog niet gelezen had of je gewoon negeerde. En ja, dat klonk inderdaad als "VROEGER HADDEN WE DAT NIET" maar het is wel zo en ik vind persoonlijk niet dat ik verplicht ben om op elk berichtje te reageren als ik daar geen zin in heb op dat moment.
ok sorry maar toen ik 15 was stond ik ook te janken bij mijn vriendinnen als ik niet meteen werd teruggeSMSt.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2017, 22:23
Verwijderd
Citaat:
ok sorry maar toen ik 15 was stond ik ook te janken bij mijn vriendinnen als ik niet meteen werd teruggeSMSt.
Yeah. Had ik geen last van.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2017, 22:30
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik ook niet, toen had ik geen telefoon
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2017, 22:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Toen ik 15 was was jij 9 ofzo?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2017, 00:10
Verwijderd
Maar vinden jullie het ook niet vervelend als je een (belangrijke) vraag stelt aan iemand dat diegene niet reageert? Dat hoeft voor mij niet binnen een uur, maar als ik na 2 dagen nog geen antwoord krijg vind ik dat echt kut.

Daarom probeer ik zelf altijd te reageren. Op een 'haha' of 'is goed' ga ik natuurlijk niet altijd reageren maar als iemand mij een vraag stelt vind ik het gewoon netjes om te reageren. In RL geef je toch ook gewoon antwoord of je reageert toch ook op een mail die je van iemand krijgt?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2017, 02:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, natuurlijk, maar een belangrijke vraag is een belangrijke vraag. "Wat doe je nu/vanavond/morgen" is niet erg belangrijk, en zo wel, breng het dan als "Ik wil nu/vanavond/morgen met je afspreken, ben je beschikbaar om <tijd>?", dat is directer en maakt het duidelijk dat je zsm antwoord wil.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2017, 07:15
Verwijderd
Ik stel geen belangrijke vragen via de app. Als ik iets belangrijks wil weten, bel ik wel even. Als vrienden niet reageren, zijn ze druk met andere dingen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2017, 08:40
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Toen ik 15 was was jij 9 ofzo?
Ik ben nu 24, reken het voor jezelf maar uit! Maar ik heb tot mijn 18e nooit een telefoon gehad.
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 23-03-2017, 10:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik stel geen belangrijke vragen via de app. Als ik iets belangrijks wil weten, bel ik wel even. Als vrienden niet reageren, zijn ze druk met andere dingen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-03-2017, 10:16
Verwijderd
Je weet inmiddels toch wel wie van familie/vrienden je prima via de app iets (belangrijks) kan vragen en wie je beter kan bellen? De wereld is niet zwart-wit, mensen verschillen bla bla
Met citaat reageren
Oud 23-03-2017, 11:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je weet inmiddels toch wel wie van familie/vrienden je prima via de app iets (belangrijks) kan vragen en wie je beter kan bellen? De wereld is niet zwart-wit, mensen verschillen bla bla
!!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2017, 11:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik bel mijn moeder altijd als ik ergens direct antwoord op wil, want die kan er ook uren over doen om antwoord te geven en dat vind ik irritant als ik een brandende vraag heb. Verder stel ik volgens mij geen brandende vragen (op WhatsApp).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2017, 11:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sowieso niet in een groepsapp btw. Als ik daar een vraag heb, stuur ik die wel naar de desbetreffende persoon, anders wordt de vraag toch opgeslokt door andere berichten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2017, 15:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ik mijn moeder echt snel moet bereiken log ik in op WoW
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-03-2017, 16:31
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 24-03-2017, 07:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn moeder zegt altijd sorry als ze niet gelijk reageert op de app
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2018, 01:53
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Nee want dan zouden ze het niet gelezen hebben, nogal wiedes!
Er staat ook niet dat ze het gelezen hebben, alleen het openen van het bericht geeft het vinkje al, dat je tijdens het openen een andere kant uitkijkt dat weet de app niet
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.