Oud 15-03-2018, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Christus Deadlock, wat kinderachtig. Blijkbaar heb je geen zinnig argument meer?
Kinderachtig? Omdat ik direct van mansplaining beschuldigd word terwijl ik mezelf hardop in de trein zat te verzuchten dat m'n takenpakket veel te breed is geworden?

Fuck you too.
Advertentie
Oud 15-03-2018, 14:53
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Christus Deadlock, wat kinderachtig. Blijkbaar heb je geen zinnig argument meer?
Een argument voor of tegen wat, precies?
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-03-2018, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Een argument voor of tegen wat, precies?
Naast dit is het vrij vermoeiend om bij iedere comment uit te moeten leggen dat je toch echt geen nazi bent.
Oud 15-03-2018, 18:18
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik wacht gespannen op Fizzle haar analyse vanuit feministisch kader, die reeds in kannen en kruiken lijkt te zijn! Schijnbaar is er een discussie geweest, met vermaledijde argumenten en wat dies meer zij.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-03-2018, 22:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Naast dit is het vrij vermoeiend om bij iedere comment uit te moeten leggen dat je toch echt geen nazi bent.
Jank niet, je bent nooit beschuldigd van nazi zijn. Hooguit van mongool zijn. En dat is makkelijk te voorkomen door geen mongool te zijn, waarvan ik weet dat je het prima kunt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-03-2018, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Jank niet, je bent nooit beschuldigd van nazi zijn. Hooguit van mongool zijn. En dat is makkelijk te voorkomen door geen mongool te zijn, waarvan ik weet dat je het prima kunt.
:gaap:
Oud 15-03-2018, 22:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
:gaap:
dat maak ik zelf wel uit
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-03-2018, 22:49
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Wat een draak van een discussie.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 16-03-2018, 00:05
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Oud 16-03-2018, 04:30
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik zit daar niet op te wachten. Ik zal me vanaf nu weer net zo antifeministisch op gaan stellen als ik 20 jaar geleden deed. Gewoon om je te klieren. Met je "Sylvana Simons is de nieuwe Martin Luther King". En nou hop snel achter die computer weg en niet van die moeilijke dingen met cijfers en getallen doen. Moet je geen flesje voorbereiden?
Joh, ik heb expliciet gezegd dat ik je niet in een hokje wilde duwen, heb geprobeerd je nergens van te beschuldigen, en heb gevraagd naar wat je wilde overbrengen. Daarnaast heb ik me kwetsbaar opgesteld door je iets te vertellen over mijn PTSS rondom wiskunde. Goed om te merken dat je direct op die kwetsbaarheid gaat stampen, en tot zo ver mijn toenaderingspoging.

Veel plezier met je nieuwe ethische kader. Ben wel vereerd dat je je ethiek kennelijk baseert op of je een koekje krijgt van mij.

Citaat:
Kinderachtig? Omdat ik direct van mansplaining beschuldigd word terwijl ik mezelf hardop in de trein zat te verzuchten dat m'n takenpakket veel te breed is geworden?

Fuck you too.
Had dan gewoon geklaagd over je takenpakket. Ik kan geen gedachtenlezen, dude. Nu zat je op technisch vlak enorm uit je nek te wauwelen.
Oud 16-03-2018, 08:31
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Betekent dit nu dat er geen uitgebreide analyse komt vanuit feministisch kader?
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-03-2018, 08:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Betekent dit nu dat er geen uitgebreide analyse komt vanuit feministisch kader?
De betrokkenen hebben het topic daar inderdaad enigzins vandaangestuurd.
Oud 16-03-2018, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Joh, ik heb expliciet gezegd dat ik je niet in een hokje wilde duwen, heb geprobeerd je nergens van te beschuldigen, en heb gevraagd naar wat je wilde overbrengen. Daarnaast heb ik me kwetsbaar opgesteld door je iets te vertellen over mijn PTSS rondom wiskunde. Goed om te merken dat je direct op die kwetsbaarheid gaat stampen, en tot zo ver mijn toenaderingspoging.
Als je bij iedere keer dat je iets zegt van de discussiepartner te horen krijgt dat ze toch echt wel drie keer moeten nadenken en zichzelf misschien even in een andere positie moeten plaatsen omdat ze het verkeerd begrepen hebben, dan is de discussie verder overbodig voor mij. Je kan ook uitgaan van het positieve in mensen.

Citaat:
Veel plezier met je nieuwe ethische kader. Ben wel vereerd dat je je ethiek kennelijk baseert op of je een koekje krijgt van mij.
Dat wordt lastig want je wordt de tweede persoon die ik op m'n ignore list ga plaatsen na deze post.
Oud 16-03-2018, 09:32
Verwijderd
Sorry, derde. Ik vergat die ander bijna.

Laatst gewijzigd op 16-03-2018 om 10:24. Reden: Je weet heus wel waarom.
Oud 16-03-2018, 09:48
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
De betrokkenen hebben het topic daar inderdaad enigzins vandaangestuurd.
Desalniettemin wekte jij de indruk één en ander paraat te hebben, gezien je opmerking over een vermeend gebrek aan argumenten (waarvan nog altijd onduidelijk is wat je daar mee bedoelde)?

Voel je vrij de ontstane leemte te vullen, vanuit het feministische kader!
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-03-2018, 09:51
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Wat een draak van een discussie.
Jazeker! Ouderwetsch genieten geblazen. Hier is dan ook Nefarian, de broer van Onyxia.

__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 17-03-2018, 09:27
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Zette de tuindeur open voor een beetje frisse lentelucht, krijg ik een sneeuwvlok op mijn neus.
Oud 17-03-2018, 10:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vannacht sneeuwde het al!

Mijn moeder kwam ons vroeger altijd uit bed trekken als het sneeuwde, dan gingen we midden in de nacht een rondje lopen en gewoon genieten van de stilte. Wat leuk is, is dat ik dat dus nog steeds doe. Ik was eigenlijk al richting bed aan het gaan toen ik zag dat het sneeuwde, maar toen ben ik zonder er verder te lang over na te denken toch nog even naar buiten gegaan. Super fijn, want het was hartstikke stil en mooi
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-03-2018, 09:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het heien is begonnen hier. Lekker 2-3 weken ritmische herrie.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-03-2018, 09:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En de treinen rijden niet naar Rotterdam door een storing. Zou het maandag zijn?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-03-2018, 14:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En de treinen rijden niet naar Rotterdam door een storing. Zou het maandag zijn?
Ik kwam vanmorgen op Rotterdam Centraal en net daarna stopte alles met rijden tussen Gouda en Rotterdam Hopelijk is het straks allemaal weer opgelost.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-03-2018, 15:21
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik kwam vanmorgen op Rotterdam Centraal en net daarna stopte alles met rijden tussen Gouda en Rotterdam Hopelijk is het straks allemaal weer opgelost.
Volgens de omroep op Utrecht Centraal rijdt de trein naar Gouda en Rotterdam wel weer
Oud 19-03-2018, 20:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Alles reed om 12 uur alweer, ik had nergens last van

Kreeg net van mijn Afghaanse buurvrouw wat te kanen, superchill. Ze zei dat het mani heet, maar ik kan er niks over vinden op Google
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-03-2018, 20:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Naar huis reizen viel mee (behalve het lange wachten op station Breda), maar ik ben echt enorm moe. Denk dat ik maar vast naar bed ga
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-03-2018, 20:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Van Rotterdam naar Gouda via Breda?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-03-2018, 20:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh en ik ga regelmatig om half tien naar bed
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-03-2018, 20:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Van Rotterdam naar Gouda via Breda?
Nee, ik moest naar Breda. Dus vanmorgen ging ik van Gouda, via Rotterdam, naar Breda, en vanmiddag ging ik diezelfde route weer terug.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-03-2018, 15:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
vet cool dit

__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-03-2018, 09:31
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik heb echt heel hard gelachen om dat filmpje ja.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 25-03-2018, 11:56
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
:-/
Oud 27-03-2018, 01:05
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik ben mijn schadenfreude verloren in de afgelopen jaren en vind het niet zo heel grappig

Voor wie nieuwsgierig is: ze roepen 'SPRING ERAF!' naar de mensen in de lift.
Oud 27-03-2018, 11:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vind het ook niet zozeer grappig als wel vet cool.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-03-2018, 18:39
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat vind je dan precies cool?

Hoe die ene persoon op de camera afvliegt is wel filmisch.
Oud 28-03-2018, 22:43
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik snap echt niet hoe iemand kan lachen bij dit filmpje
Oud 28-03-2018, 22:44
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik zou ook niet lachen als ik er naast stond, en ook niet met een laagje beeldscherm ertussen.
Oud 28-03-2018, 22:55
Verwijderd
Ik ben met Uice. En ik heb geen idee hoe ik het moet beschrijven. Het is een beetje een trainwreck but can't look away. Echt raar.
Oud 29-03-2018, 09:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat de lift op hol slaat is een bizar iets wat niet hoort te gebeuren, en daarom is het lastig om weg te kijken. Het is idd vrij filmisch. Maar zodra er mensen gewond raken is er voor mij geen lolz meer.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-03-2018, 10:28
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik kan hier smakelijk om lachen. En wel om deze redenen in willekeurige volgorde:

1) Minor injuries; het viel uiteindelijk allemaal wel mee
2) Had ik het zelf mogen ervaren en een arm gebroken hebben, had ik er achteraf ook smakelijk om gelachen
3) Had ik hier als omstander getuige van mogen zijn, had ik gedaan wat ik kon mensen te helpen, om er achteraf ook smakelijk om te lachen gezien (1)
4) Het ziet er cartoonesk uit
5) Geen beter vermaak dan leedvermaak, moi incluis
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-03-2018, 21:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Die lift zonder mensen erin was al een bizar gezicht geweest. Met mensen erbij ga ik me ook vanzelf afvragen wat ik zou doen in zo'n situatie.

Tja, waarom kijken mensen actiefilms?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-03-2018, 23:51
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
dit is nu blijkbaar de rock

__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-04-2018, 18:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
dit is nu blijkbaar de rock

[filmpje]
Die bestaan al effetjes (kan me van jaren terug nog een topic op Muziek herinneren waar iemand 't erover had), maar hee, ook de nieuwe generatie altopubers heeft een kutband nodig die ze tenminste wél begrijpt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-04-2018, 01:47
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Iggy Pop live gezien vandaag
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 02-04-2018, 18:24
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Iggy Pop live gezien vandaag


Citaat:
Die lift zonder mensen erin was al een bizar gezicht geweest. Met mensen erbij ga ik me ook vanzelf afvragen wat ik zou doen in zo'n situatie.

Tja, waarom kijken mensen actiefilms?
Films vind ik anders!

Maar ik snap wel wat je bedoelt.
Oud 02-04-2018, 19:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Iggy Pop live gezien vandaag
Waardaaan?

Ik wou hem vorig jaar zien op Lowlands, maar de nieuwe tent waar hij in speelde stond nokkievol en door de vorm van die tent kon je 't van buiten ook niet echt goed zien of horen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-04-2018, 19:25
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Paaspop! Hij was wel een beetje out of place qua bezoekers en daarom was er weinig sfeer/mosh. Maar dat had hij waarschijnlijk niet echt door.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 02-04-2018, 19:37
Verwijderd
Had 'ie dit keer wel een schone luier aan?
Oud 02-04-2018, 19:51
Verwijderd
Mijn zusje appte al dat hij aardig zat was.
Oud 02-04-2018, 21:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vandaag zag ik een vriendin van zomerkamp/ werkvakantie weer en het was zo goed om haar te zien! Waarschijnlijk komt ze in de zomer een weekje naar mij toe en daar kijk ik nu al naar uit Mocht dat niet lukken, dan kom ik haar opzoeken in de UK.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-04-2018, 00:35
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Mijn huisgenoot roept net op een half paniekerige toon dat er rook in haar kamer is. Wtf. Halve hartaanval, ik pleur overal het licht aan en zeg waar dan? Zegt ze oh nee laat maar het was denk ik in mijn droom. Jeeezus
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 10-04-2018, 07:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn huisgenoot roept net op een half paniekerige toon dat er rook in haar kamer is. Wtf. Halve hartaanval, ik pleur overal het licht aan en zeg waar dan? Zegt ze oh nee laat maar het was denk ik in mijn droom. Jeeezus
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.