Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2018, 14:39
Verwijderd
"opleiding"
Advertentie
Oud 11-05-2018, 15:05
Verwijderd
Stelletje naast me op het terras heeft ruzie omdat zij geen heel broodje op kan en wil dat hij de andere helft op eet, maar hij hoeft niets. "Sinds wanneer kun jij niet eten?!" "ja, ik heb net bij oma weetikveelwat gehad, ik hoef niks." "Nou, gezellig hoor."
Oud 11-05-2018, 15:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Nou dan laat je het staan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-05-2018, 15:12
Verwijderd
Ja dat is ZONDE.
Oud 11-05-2018, 15:15
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik zou aanbieden dat ik het wel op zou willen eten als ze dan hun bek houden
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-05-2018, 15:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dan laat je het inpakken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-05-2018, 15:33
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Echt typisch KUL weer. Ineens vindt iemand dat het vandaag de deadline is voor je definitieve titel en andere details van de masterthesis.
Nergens een melding of mail gehad in het voorbije hele jaar
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-05-2018, 15:42
Verwijderd
Jullie snappen er duidelijk niks van :huil: ZWAAR LEVEEEEEE
Oud 11-05-2018, 16:01
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wie er echt een zwaar leven hebben zijn mijn schoonbroertje en zusje. Ze weten al maanden dat ze morgen verhuizen, en schoonzusje beweerde echt niet meer dan 16 dozen nodig te hebben (met 2 en een kleuter met eindeloos veel speelgoed). Ik vertelde dr dat wij met 2 man 35 verhuisdozen hadden en dat vond ze achterlijk veel, en nee ze had de mijne echt niet nodig. Nu kreeg ik net een berichtje of ik niet toch nog wat dozen had en toen ik ze net ging brengen moest ik heeeeeeeeeel hard Mn best doen niet heel hard te lachen, want de tering praktisch alles staat nog, de kleuter tent door jet huis terwijl ze proberen in te pakken en er morgenochtend om 8 uur een verhuiswagen komt. Plus de dozen die ik bracht zijn er echt noooooooooit genoeg :’)
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 11-05-2018, 16:02
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Jullie snappen er duidelijk niks van :huil: ZWAAR LEVEEEEEE
Ik heb echt een uitermate fijn leven

Maar de herp-smiley is mijn lievelings.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-05-2018, 16:07
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Stelletje naast me op het terras heeft ruzie omdat zij geen heel broodje op kan en wil dat hij de andere helft op eet, maar hij hoeft niets. "Sinds wanneer kun jij niet eten?!" "ja, ik heb net bij oma weetikveelwat gehad, ik hoef niks." "Nou, gezellig hoor."
Oh lord, dit is het soort gezeik dat ik op m'n werk ook steeds hoor. Mensen die dan een koffie willen, en als ik de kleinste beker laat zien roepen: 'Is dat klein??! Nee, wat errug! Dat krijg ik niet op hoor! "
Ja Jezus Margreet, als je een senseo wil moet je die lekker thuis gaan zuipen. Doei.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-05-2018, 18:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Stelletje naast me op het terras heeft ruzie omdat zij geen heel broodje op kan en wil dat hij de andere helft op eet, maar hij hoeft niets. "Sinds wanneer kun jij niet eten?!" "ja, ik heb net bij oma weetikveelwat gehad, ik hoef niks." "Nou, gezellig hoor."
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 11-05-2018, 18:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
In de categorie ‘dat zijn noooooit genoeg dozen’ vroeg schoonbroertje net of ik misschien nog 10 dozen had ik doe even een stiekem ‘I told you so’-dansje door de woonkamer
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 11-05-2018, 18:39
Verwijderd
Oud 11-05-2018, 18:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Okee, misschien moet ik dan ook nog maar wat meer dozen gaan verzamelen gelukkig kan ik die meenemen op het werk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-05-2018, 18:54
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb 65 euro ‘geïnvesteerd’ in 40
Goeie verhuisdozen en dat was echt een van de slimste dingen die ik in dat kutverhuisproces heb gedaan. Zoveel beter en makkelijker dan dat geplaar met kut studentikoze bananendozen en weer-in-elkaar-moeten-plakken-dozen plus ze gaan echt prima 3 verhuisrondes mee als t moet.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 11-05-2018, 18:58
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En de volgende keer betaal ik ook gewoon voor het hele sjouwen, kasten uit elkaar laten halen en weer in elkaar laten zetten, alles.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 11-05-2018, 19:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik was ook echt heel blij dat wij fatsoenlijke verhuisdozen hadden, zeker omdat de meeste dingen van thuis eerst naar een opslagbox en daarna pas naar mijn nieuwe huis gingen. Geen idee hoeveel dozen ik had, maar wel belachelijk veel denk ik, want al mijn kinderspeelgoed en jeugdboeken en spullen van mama die ik niet weg wilde doen moesten ook mee. Dat laatste staat trouwens nog steeds op zolder, grotendeels in dezelfde verhuisdozen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-05-2018, 19:33
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb in mijn eentje de laatste keer zo'n 17 dozen ofzo verhuisd. Dat was zonder losse zooi die niet in dozen paste enzo. Maar dacht zelf ook dat ik aan 8 wel genoeg zou hebben
Oud 11-05-2018, 19:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij hebben op het werk echt super fijne dozen, allemaal dezelfde maat en halve maat. Moet er alleen nog even handvatten in maken.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20180418_123711.jpg (961.3 KB, 4x gelezen)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-05-2018, 19:47
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb mijn goedzakkige eindeloos goedgezinde lobbes van een schoonbroer nog nooit zo kortaf en chagrijnig gezien als net de arme verhuizen is zo kut.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 11-05-2018, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Stelletje naast me op het terras heeft ruzie omdat zij geen heel broodje op kan en wil dat hij de andere helft op eet, maar hij hoeft niets. "Sinds wanneer kun jij niet eten?!" "ja, ik heb net bij oma weetikveelwat gehad, ik hoef niks." "Nou, gezellig hoor."
Enskedeeeeeeeee
Oud 11-05-2018, 20:46
Verwijderd
Gezellig hoor, maar je moet wel goede terrasburen treffen.
Oud 11-05-2018, 22:58
Verwijderd
Okay dus even een aflevering van The Man in the High Castle kijken, seizoen 2 pakte me nog niet echt in eerste instantie (jaja, anderhalf jaar gedaan over de eerste 3 afleveringen) en nu zojuist eventjes de laatste 7 achter elkaar gedaan. En weer wegmisbruikers gemist Welke debiel bij SBS heeft bedacht dat dat niet meer op de zondag hoeft
Oud 12-05-2018, 06:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Wie er echt een zwaar leven hebben zijn mijn schoonbroertje en zusje. Ze weten al maanden dat ze morgen verhuizen, en schoonzusje beweerde echt niet meer dan 16 dozen nodig te hebben (met 2 en een kleuter met eindeloos veel speelgoed). Ik vertelde dr dat wij met 2 man 35 verhuisdozen hadden en dat vond ze achterlijk veel, en nee ze had de mijne echt niet nodig. Nu kreeg ik net een berichtje of ik niet toch nog wat dozen had en toen ik ze net ging brengen moest ik heeeeeeeeeel hard Mn best doen niet heel hard te lachen, want de tering praktisch alles staat nog, de kleuter tent door jet huis terwijl ze proberen in te pakken en er morgenochtend om 8 uur een verhuiswagen komt. Plus de dozen die ik bracht zijn er echt noooooooooit genoeg :’)
Ik had er bij mijn laatste verhuizing ook zo'n 40-50 nodig, maar heb dan ook achterlijk veel boeken/cd's en een shitload bierglazen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-05-2018, 06:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Wij hebben op het werk echt super fijne dozen, allemaal dezelfde maat en halve maat. Moet er alleen nog even handvatten in maken.
Tip: begin daar niet aan en koop 'echte' verhuisdozen met verstevigingen bij de handvatten. Dit gaat zo gruwelijk mis anders.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-05-2018, 09:42
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Je bent ver in de 30 waarom reis je nog met de trein?
Knuppel
__________________
Forumdownie
Oud 12-05-2018, 09:58
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Tip: begin daar niet aan en koop 'echte' verhuisdozen met verstevigingen bij de handvatten. Dit gaat zo gruwelijk mis anders.
Dit ja. Zelf handvaten knutselen ga je echt zoveel spijt van krijgen. Betaal gewoon wat extra voor goeie dozen of huur ze van de verhuizer.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-05-2018, 10:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Goeie nacht zeg
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 12-05-2018, 18:08
Verwijderd
In onze verhuizing hadden we 75 dozen en nog veel losse spullen in boodschappentassen. Verhuizen is om chagrijnig van te worden. In het begin hadden we nog zoveel uitgepakte dozen, omdat we de spullen niet kwijt kwamen of nog.niet wisten waar het neer werd gezet. Vooral het dilemma zolder of garage.
Oud 12-05-2018, 18:26
Verwijderd
Ik ben ook echt heel vaak verhuisd, elke keer dingen weggedaan en elke verhuizing dacht ik: ach zoveel zal het nu wel niet zijn, want ik heb veel weggedaan en weinig gekocht.

En elke verhuizing had ik steevast te weinig dozen gekocht.
Oud 12-05-2018, 19:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Toen ik hierheen ging, had ik volgens mij maar iets van zeven dozen. Kleding enzo in koffers.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-05-2018, 19:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En de vloer kan pas gelegd worden eind juni/begin juli dus voorlopig kan ik nog niet verhuizen. Kan ik ook in een lager tempo verven en behangen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-05-2018, 19:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
11 uur in de tuin gewerkt vandaag
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-05-2018, 21:08
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik ben naar de kapper geweest
Oud 12-05-2018, 21:10
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik gisteren ook.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 12-05-2018, 21:13
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
wowie
Oud 12-05-2018, 21:14
Verwijderd
FOTO DAN
Oud 12-05-2018, 21:15
Verwijderd
Niet van jou Haubenmeisje, ik heb al gepoept.
Oud 12-05-2018, 21:19
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
wowie
Nou, zo bijzonder was dat allemaal niet. Wel nodig trouwens.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 14-05-2018, 22:35
Verwijderd
Project One - Maximum Force is eik best wel teleurstellend voor een Defqon.1 anthem...
Oud 15-05-2018, 09:53
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Laatst eah, zat ik noodgedwongen ergens in de wachtkamer te wachten. Daar lag een Computer Idee. Dus ik denk "Ha, da's kaassie, ffies ongenegeerd lachen". En son, I was not disappoint..



__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-05-2018, 09:57
Verwijderd
Oud 15-05-2018, 10:01
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Henk Schuttrups, echt een pareltje met "komputahs"
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-05-2018, 10:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
"is ook leuk"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-05-2018, 10:49
Verwijderd
Ik zie nu de naam pas en ik heb volgens mij twee FB-vrienden met die achternaam, zoveel kunnen dat er nooit zijn.
Oud 15-05-2018, 10:49
Verwijderd
Ah das met één t.
Oud 15-05-2018, 11:25
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Een gevalletje bios
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 15-05-2018, 13:04
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Omg jong, dat heb ik ook! Er staat zelfs reclame voor MSI op de achterkant van m'n laptop!
Daarom neem ik 'm nooit mee naar buiten, want ik weiger reclame te maken voor die gasten!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-05-2018, 23:58
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Mijn huisgenoot moet opeens op twee doggo's passen die niet zo lekker met elkaar gaan dus nu slaapt er een huge hond op mijn kamer.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.