Oud 06-06-2018, 21:36
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat fijn, lisa-hoel. Supergoed dat je erover gepraat hebt met je mentor, en dat jullie samen een grens getrokken hebben. Ik hoop dat je school die jongen goed in de gaten houdt.

Misbruik heeft vaak een cirkelpatroon. Grenzen oprekken, een escalatie, dan extra aardig doen, en dan weer voorzichtig beginnen. Dat hij nu heel verontschuldigend is past daar perfect tussen. Maar ik hoop dat 't gewoon afgelopen is.
Oud 07-06-2018, 07:52
lisa-hoel
lisa-hoel is offline
Ik vertrouw zijn aardigheid ook niet zo maar voor nu is het teminste over.

thuis gaat het helaas nog wel door, me broertje gaat gewoon verder met gluren en probeert de badkamer in te komen enzo.
Heb tegen me vader vertelt maar die lijkt het echt niet te boeie. Volgens mij ben ik alleen maar een last voor hem
hij zei gewoon dan laat je hem toch een keer kijken dan ben je van het gezeik af.
Nu is hij niet me echte vader maar dat is toch geen normalen reactie voor een volwassen man.
Oud 07-06-2018, 08:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vertrouw zijn aardigheid ook niet zo maar voor nu is het teminste over.

thuis gaat het helaas nog wel door, me broertje gaat gewoon verder met gluren en probeert de badkamer in te komen enzo.
Heb tegen me vader vertelt maar die lijkt het echt niet te boeie. Volgens mij ben ik alleen maar een last voor hem
hij zei gewoon dan laat je hem toch een keer kijken dan ben je van het gezeik af.
Nu is hij niet me echte vader maar dat is toch geen normalen reactie voor een volwassen man.
Dat zou je broertje niet moeten doen, en je vader niet moeten zeggen! Ik denk dat je vader totaal niet snapt wat al dat gluren etc jouw gevoel van veiligheid aantast. Ik zou zeker het advies van je vader negeren, grensoverschrijdend gedrag moet je niet belonen.

Heb je naar je broertje uitgesproken dat je zijn gedrag vervelend vind/ dat hij een vriezer gluurder is?

Misschien kan je ook dit met je mentor bespreken. Je mentor kan misschien niet je broertje zo aanpakken als die andere jongen, maar je mentor zou wel eens in gesprek kunnen gaan met je vader. Je vader laat hier als opvoeder echt steken vallen en iemand mag hem daar best op wijzen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-06-2018, 12:50
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je broertje verdient gewoon een glas water over z'n hoofd als hij naar je gluurt of aan je probeert te zitten. Als je pa niks doet moet je het zo zelf maar oplossen.
En inderdaad, je mag met je mentor ook wel over je broertje praten , zeker als hij ook bij jou op school zit.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 07-06-2018, 19:53
lisa-hoel
lisa-hoel is offline
vandaag weer gesprek met me mentor gehad. we hebben het eerst over die jongen gehad en hoe dat nu ging en daarna vroeg hij uit zichzelf hoe het thuis ging.
ben toen maar eerlijk geweest en heb alles vertelt. hij schrok er erg van en gaat mij vader uitnodigen voor een gesprek.
hij zegt dat als me vader niet wil mee werken en zich aanpast in het ergste geval ik uit huis geplaatst kan worden.
hij gaat ook een gesprek aan met me broertje, die zit op de zelfde school.

ben heel blij dat er eindelijk iemand is die het voor me opneemt en misschien had ik eerder naar me mentor moeten gaan maar was bang dat dat toch neit uit zou maken.

zie alleen nog wel op tegen vrijdag want dan moet me vader werken en ben ik dus alleen met me broertje en heb nog geen andere slaapplek.
Oud 07-06-2018, 20:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Echt super goed dat je zo eerlijk bent geweest tegenover je mentor!

Ben je bang dat je broertje iets doet?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-06-2018, 21:58
lisa-hoel
lisa-hoel is offline
beetje, als je nu hoord wat die allemaal zegt.
hij zegt vooral dingen die hij die jongen ook hoorde zeggen en ben dus beetje bang dat hij ook die dingen gaat doen.

ik slaap nu ook helemaal in pyjama en onder de dekens wat ik normaal nooit deed in de zomer maar dat is nu natuurlijk veelst te warm maar ik durf gewoon niet meer iest luchtigts aan te trekken.
Oud 07-06-2018, 22:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
beetje, als je nu hoord wat die allemaal zegt.
hij zegt vooral dingen die hij die jongen ook hoorde zeggen en ben dus beetje bang dat hij ook die dingen gaat doen.

ik slaap nu ook helemaal in pyjama en onder de dekens wat ik normaal nooit deed in de zomer maar dat is nu natuurlijk veelst te warm maar ik durf gewoon niet meer iest luchtigts aan te trekken.
Wat naar dat je je nu thuis zo onveilig voelt! Helaas is je vader hierin ook geen goed voorbeeldfiguur voor je broertje, die laat hem lekker zijn gang gaan.

Blijf het contact met je mentor onderhouden en kijk misschien of er mogelijkheden zijn waarop deze vervelende situatie thuis waar jij je onveilig door voelt opgelost kan worden. Een kamerscherm of zelfs muurtje dat jullie slaapkamer in tweeën deelt? Of kijken of er mogelijkheden zijn om je vader en broertje aan te pakken, of om zelf ergens anders te wonen? Mogelijk is een begeleid wonen project een optie? Of kun je (tijdelijk) bij je oma, een tante of een goede vriendin wonen, waar je je wel veilig voelt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-06-2018, 23:02
lisa-hoel
lisa-hoel is offline
Citaat:
Wat naar dat je je nu thuis zo onveilig voelt! Helaas is je vader hierin ook geen goed voorbeeldfiguur voor je broertje, die laat hem lekker zijn gang gaan.

Blijf het contact met je mentor onderhouden en kijk misschien of er mogelijkheden zijn waarop deze vervelende situatie thuis waar jij je onveilig door voelt opgelost kan worden. Een kamerscherm of zelfs muurtje dat jullie slaapkamer in tweeën deelt? Of kijken of er mogelijkheden zijn om je vader en broertje aan te pakken, of om zelf ergens anders te wonen? Mogelijk is een begeleid wonen project een optie? Of kun je (tijdelijk) bij je oma, een tante of een goede vriendin wonen, waar je je wel veilig voelt?
iets maken in de kamer kan ik helaas zelf niet.
en erngens anders slapen gaat dit weekend zowiezo al niet lukken helaas.

weet niet of het gek is maar misschien dat ik aan me mentor kan vragen of ik daar kan slapen ofzo. heb best wel goede gesprekken gehad enzo en hij weet wat er aan de hand is.
weet alleen niet of dat gek is om te vragen.
Oud 07-06-2018, 23:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
iets maken in de kamer kan ik helaas zelf niet.
en erngens anders slapen gaat dit weekend zowiezo al niet lukken helaas.

weet niet of het gek is maar misschien dat ik aan me mentor kan vragen of ik daar kan slapen ofzo. heb best wel goede gesprekken gehad enzo en hij weet wat er aan de hand is.
weet alleen niet of dat gek is om te vragen.
Je kunt er in elk geval met je mentor over nadenken. Of je bij je mentor kunt slapen weet ik niet (als hij een alleenstaande man is zou het niet verstandig zijn, dan kunnen er nare verhalen de ronde gaan doen, heeft hij een vriendin/ vrouw/ gezin, dan kan het misschien wel). Als het niet kan, kan hij waarschijnlijk wel meedenken over een oplossing of een andere veilige plek waar je terecht kunt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-06-2018, 19:48
lisa-hoel
lisa-hoel is offline
Bij hem slapen vond hij geen goed idee, heb uiteindelijk ook geen andere slaap plek kunnen regelen dus ben nu alleen met me broertje thuis.
Ik ga vanavond wel op de kamer van me vader slapen want die komt toch pas morgen weer thuis.
Oud 08-06-2018, 23:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bij hem slapen vond hij geen goed idee, heb uiteindelijk ook geen andere slaap plek kunnen regelen dus ben nu alleen met me broertje thuis.
Ik ga vanavond wel op de kamer van me vader slapen want die komt toch pas morgen weer thuis.
Goed idee
Wat zei je mentor er verder over?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-06-2018, 18:50
lisa-hoel
lisa-hoel is offline
gistere avond is die jongen ook geweest, me broertje had vertelt dat me vader er niet was.
hij begon hoe hij laats was, heel aardig en lief en was gewoon soort van gezellig. we hebbben wat gedronken en spelltjes gedaan en daarna gingen we film kijken. alleen bij de film ging het weer mis, zal niet het hele vverhaal hier zetten maar komt er op neer dat hij begon met me te zoenen en daarbij ook aan me te zitten. eerst gewoon zo en daarna ook onder me kleren. toen zijn we naar boven gegaan en heeft hij mij uit gekleed. het lukte mij niet om dat te voorkomen en op een gegeven moment ben ik ook gestopt met tegen werken want was al me energie kwijt en deed alleen maar me zelf pijn dus heb ik het eigelijk allemaal maar laten gebeuren.

asl goed is is me mentor bezig om een andere woonplek voor me te regelen, hij zou maandag laten weten of hij al wat had.
Oud 09-06-2018, 19:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vertel deze dingen ook zeker aan je mentor, schrijf ze op in je dagboek, en overweeg om aangifte doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-06-2018, 08:13
Priscillaxx
Priscillaxx is offline
Dat een jongen jou leuk vind is op zichzelf niks mis mee. Dat zou ik eerder als een compliment zien, maar als hij jou onwenselijk aanraakt is dat niet fijn. Dan moet je hem zeggen dat je daar niet van gediend bent. Dat heb je ook gedaan. Ik vind het ook niet prettig als een jongen mij zomaar bij mijn billen aanraakt. Is bij mij ook gebeurd meerdere keren door dezelfde jongen. Op schoolkamp heeft hij zelfs aan mijn borsten gezeten. Ik hoop voor je dat je nu weer rust hebt. X Priscilla
Oud 11-06-2018, 17:31
r0699478
r0699478 is offline
Heeft die jongen jou volledig uitgekleed? En zo ja, is het enkel gebleven bij aanraken of heeft hij nog meer gedaan?
Mvg
Oud 11-06-2018, 18:47
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
gistere avond is die jongen ook geweest, me broertje had vertelt dat me vader er niet was.
hij begon hoe hij laats was, heel aardig en lief en was gewoon soort van gezellig. we hebbben wat gedronken en spelltjes gedaan en daarna gingen we film kijken. alleen bij de film ging het weer mis, zal niet het hele vverhaal hier zetten maar komt er op neer dat hij begon met me te zoenen en daarbij ook aan me te zitten. eerst gewoon zo en daarna ook onder me kleren. toen zijn we naar boven gegaan en heeft hij mij uit gekleed. het lukte mij niet om dat te voorkomen en op een gegeven moment ben ik ook gestopt met tegen werken want was al me energie kwijt en deed alleen maar me zelf pijn dus heb ik het eigelijk allemaal maar laten gebeuren.

asl goed is is me mentor bezig om een andere woonplek voor me te regelen, hij zou maandag laten weten of hij al wat had.
Wat ontzettend naar. Ik leef met je mee. Hoe is het vandaag gegaan met je mentor? Ik zou hem inderdaad vertellen wat er dit weekend is gebeurd, en hopelijk kun je z.s.m. ergens anders gaan wonen.

Misschien kun je tot die tijd slapen in de badkamer? Of valt die gemakkelijk van 't slot te halen?

Het is trouwens heel normaal dat je stopt met protesteren als je doorkrijgt dat het zinloos is. Dat is een stukje zelfbescherming van je hersenen, zo kun je gemakkelijker de traumatische gebeurtenis overleven. Ik hoop echt dat je deze week nog ergens terecht kan, ik denk niet dat deze jongen zal stoppen.

Citaat:
Heeft die jongen jou volledig uitgekleed? En zo ja, is het enkel gebleven bij aanraken of heeft hij nog meer gedaan?
Mvg
Je bedoelt het vast goed, maar het is vaak onprettig om details van seksueel geweld te delen.

Citaat:
Dat een jongen jou leuk vind is op zichzelf niks mis mee. Dat zou ik eerder als een compliment zien, maar als hij jou onwenselijk aanraakt is dat niet fijn. Dan moet je hem zeggen dat je daar niet van gediend bent. Dat heb je ook gedaan. Ik vind het ook niet prettig als een jongen mij zomaar bij mijn billen aanraakt. Is bij mij ook gebeurd meerdere keren door dezelfde jongen. Op schoolkamp heeft hij zelfs aan mijn borsten gezeten. Ik hoop voor je dat je nu weer rust hebt. X Priscilla
Wat naar dat je aangerand bent op schoolkamp. Ik hoop dat je dat tegen je docenten hebt kunnen vertellen.

Aanranding is nooit een compliment.
Oud 12-06-2018, 06:51
r0699478
r0699478 is offline
Mijn mama is advocate en ik vroeg haar wat ze daar tegen zou kunnen doen. Als hij haar gewoon wat betast heeft zal hij omdat hij minderjarig is, vrij komen, maar als er meer gebeurt is kan hij in een instelling voor bijzondere jeugdzorg belanden
Oud 12-06-2018, 13:23
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Heb je tegen je pa gezegd wat er vrijdagavond is gebeurd? Ik vraag me af of het nu niet tijd wordt om samen met je pa of je mentor naar de politie te gaan of eens met de ouders van dat ventje contact op te nemen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 12-06-2018, 22:47
AnoPsy
AnoPsy is offline
Is het raar dat ik met een zus ben gegaan (in alles behalve seks manier) van iemand die super verliefd op mij is?


Gr
Oud 12-06-2018, 22:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Is het raar dat ik met een zus ben gegaan (in alles behalve seks manier) van iemand die super verliefd op mij is?


Gr
Voor deze vraag kan je beter een eigen topic openen. Hier wordt gesproken over de situatie van Topic Starter.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-06-2018, 08:18
lisa-hoel
lisa-hoel is offline
heb maandag met me mentor gepraat, die schrok er erg van. hij heeft gelijk contact gehad met me vader maar die wilde niet eens naar school komen voor een gesprek.
me mentor heeft toen toch besloten dat ik tijdelijk bij hem mag logeren omdat het thuis gewoon niet goed gaat.
hij is nu ook alles aan het regelen dat ik uit huis geplaatst word alleen dat schijnt niet zomaar tegaan.
als het goed is krijgen we deze week er meer over te horen. tot die tijd mag ik hier blijven logeren.
Oud 13-06-2018, 08:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat gek dat er bij je vader ook geen alarmbellen gaan rinkelen als het thuis zo onveilig voor jou is dat je bij je mentor moet blijven logeren.

Wel een groot compliment voor je mentor trouwens, super fijn dat hij het zo serieus neemt en dat hij van alles voor je wil regelen.

Denk je dat je aangifte gaat doen tegen deze jongen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-06-2018, 10:43
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Niet iedereen heeft fijne ouders, helaas.

Fijn dat je nu op een veilige plek kunt slapen, lisa-hoel! Ik hoop dat je gauw ergens terecht kan.
Oud 14-06-2018, 08:07
lisa-hoel
lisa-hoel is offline
uiteindelijk is het ook maar me stiefvader, lijkt me opzich nog niet echt normaal maar na het overlijden van me moeder was ik alleen maar een last.

Ik denk er wel over om aangifte te doen, vraag me alleen af of dat iets gaat uitmaken.

ja hoop idd dat ik snel ergens terecht kan, maar zit gelukkig nu al op een betere plek dan thuis.
Oud 14-06-2018, 08:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
uiteindelijk is het ook maar me stiefvader, lijkt me opzich nog niet echt normaal maar na het overlijden van me moeder was ik alleen maar een last.

Ik denk er wel over om aangifte te doen, vraag me alleen af of dat iets gaat uitmaken.

ja hoop idd dat ik snel ergens terecht kan, maar zit gelukkig nu al op een betere plek dan thuis.
Aangifte doen is altijd goed, deze jongen is ver over jouw grenzen heen gegaan en zelfs als er op jouw aangifte niet direct een actie van de politie volgt dan heeft hij het in elk geval wel in zijn dossier staan. Mocht hij dan ooit een ander meisje lastigvallen, dan weet de politie direct dat dat geen op zichzelf staand incidentie, maar dat deze jongen vaker dit soort gedrag vertoont.

Ook helpt aangifte doen om een eerlijk(er) beeld te krijgen van seksueel ongewenst gedrag. Als niemand aangifte doet denkt de overheid dat het niet voorkomt en wordt er te weinig gedaan aan preventie en is er geen vervolging voor de daders, terwijl eerlijke cijfers over het aantal aanrandingen kunnen helpen om een beter beleid te maken op dit gebied (meer investeren in voorlichting en preventie of meer geld naar de politie die deze zaken onderzoekt bijvoorbeeld).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-06-2018, 22:38
lisa-hoel
lisa-hoel is offline
dat is opzich wel een goed punt.

heb na vandaag ook wel besloten om dat te gaan doen, me mentor wil me daarbij helpen.
hoop dat de politie wel gelijk actie onderneemt want hij spoord echt niet, hij heeft gewoon tegen zijn vrienden lopen op te scheppen over wat die met mij gedaan heeft. hij vergeet er alleen bij te zeggen dat het tegen mij wil is. hij is nu echt helemaal de stoere gast van school, en iedereen denk dat we een stelletje zijn.
Oud 15-06-2018, 03:51
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Echt fijn dat je mentor zo goed reageert.

Misschien kan hij ook wat aan de roddels doen? Bijvoorbeeld door die vriendengroep aan te spreken, en te vertellen wat die jongen heeft gedaan. Als jij dat oké zou vinden, natuurlijk. Of door te regelen dat straks bij de seksuele voorlichting er extra aandacht is voor roddels, grensoverschrijdend gedrag en 'stoerejongenspraat'.

Deze kwam ik net tegen, misschien heb je er iets aan.

Oud 15-06-2018, 08:14
lisa-hoel
lisa-hoel is offline
dankje

Ik vrees dat ik ook niet te lang hier meer kan blijven, is opzich wel heel fijn hier. alleen als je met iemand in huis zit word je wel heel close samen en we praten heel veel en is echt super fijn om te praten met hem.
gistere hebben we ook tot diep in de nacht gepraat over van alles, leuke dingen maar ook dingen die er gebeurt zijn. alleen gistere tijdens het praten gebeurde er iets waardoor er een soort "romanties" momentje ontstond. opzich niks ergs gebeurt alleen merk wel dat we in de laaste dagen heel close zijn geworden
Oud 15-06-2018, 08:44
Verwijderd
Het is een urban legend dat al je cellen vervangen worden. Neuronen in je cerebrale cortex worden nooit vervangen bijvoorbeeld. Als deze beginnen te beschadigen aan het einde van je leven zorgt dat voor de geestelijke aftakeling. Daarnaast is de cyclus van de meeste cellen veel korter dan 7 jaar. Ik geloof van alle cellen. Iedere 4 weken een nieuwe maag bijvoorbeeld. Iedere 8 weken nieuwe smaakpapillen.
Oud 15-06-2018, 11:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
dankje

Ik vrees dat ik ook niet te lang hier meer kan blijven, is opzich wel heel fijn hier. alleen als je met iemand in huis zit word je wel heel close samen en we praten heel veel en is echt super fijn om te praten met hem.
gistere hebben we ook tot diep in de nacht gepraat over van alles, leuke dingen maar ook dingen die er gebeurt zijn. alleen gistere tijdens het praten gebeurde er iets waardoor er een soort "romanties" momentje ontstond. opzich niks ergs gebeurt alleen merk wel dat we in de laaste dagen heel close zijn geworden
Kijk daar wel mee uit, hou een beetje afstand. Je mentor kan zomaar zijn baan verliezen als er wel wat zou gebeuren. Zie hem echt als hulpverlener/ professional, het is super fijn dat hij je helpt, maar een stukje afstand houden is wel verstandig. Je wil hem ook niet in een situatie brengen waar hij schade door kan ondervinden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-06-2018, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Het is een urban legend dat al je cellen vervangen worden. Neuronen in je cerebrale cortex worden nooit vervangen bijvoorbeeld. Als deze beginnen te beschadigen aan het einde van je leven zorgt dat voor de geestelijke aftakeling. Daarnaast is de cyclus van de meeste cellen veel korter dan 7 jaar. Ik geloof van alle cellen. Iedere 4 weken een nieuwe maag bijvoorbeeld. Iedere 8 weken nieuwe smaakpapillen.
Dit geloof ik.
Oud 16-06-2018, 20:45
Verwijderd
Citaat:
dankje

Ik vrees dat ik ook niet te lang hier meer kan blijven, is opzich wel heel fijn hier. alleen als je met iemand in huis zit word je wel heel close samen en we praten heel veel en is echt super fijn om te praten met hem.
gistere hebben we ook tot diep in de nacht gepraat over van alles, leuke dingen maar ook dingen die er gebeurt zijn. alleen gistere tijdens het praten gebeurde er iets waardoor er een soort "romanties" momentje ontstond. opzich niks ergs gebeurt alleen merk wel dat we in de laaste dagen heel close zijn geworden
Vind je dat niet een beetje vreemd dat je tot diep in je nacht met je mentor zit te kletsen en close wordt? Die je eigenlijk helemaal niet kent?
Oud 17-06-2018, 01:52
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Vind je dat niet een beetje vreemd dat je tot diep in je nacht met je mentor zit te kletsen en close wordt? Die je eigenlijk helemaal niet kent?
Zeker gezien de reden dat je nu tijdelijk bij je mentor inwoont?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 17-06-2018, 02:08
Verwijderd
Is ook niet echt mentor-gedrag. In ieder geval, als ik lesgeef, heb ik geen behoefte om close te zijn met mijn pupillen/studenten. Wel zoveel mogelijk helpen, maar er is altijd een afstand.
Oud 17-06-2018, 16:31
lisa-hoel
lisa-hoel is offline
Citaat:
Vind je dat niet een beetje vreemd dat je tot diep in je nacht met je mentor zit te kletsen en close wordt? Die je eigenlijk helemaal niet kent?
We zitten niet zomaar te kletsen maar praten over dingen die me dan dwars zitten en daarbij wil hij me helpen. ook is hij al 2 jaar me mentor dus de opmerking dat ik hem helemaal niet ken snap ik niet.
en ja ik geef toe dat het niet echt normaal is maar vind wat er thuis gebeurt ook niet normaal en voel me daar ook niet veilig en hier wel.
Oud 17-06-2018, 17:34
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dat je dingen bespreekt is in principe geen probleem. Wel is het goed een bepaalde afstand te bewaren. Uit eindelijk is het nml gewoon je leraar en geen vriend, vader of beschermengeltje
Oud 17-06-2018, 17:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
We zitten niet zomaar te kletsen maar praten over dingen die me dan dwars zitten en daarbij wil hij me helpen. ook is hij al 2 jaar me mentor dus de opmerking dat ik hem helemaal niet ken snap ik niet.
en ja ik geef toe dat het niet echt normaal is maar vind wat er thuis gebeurt ook niet normaal en voel me daar ook niet veilig en hier wel.
Nogmaals, wees voorzichtig, als je te close wordt met je mentor kan dat hem zijn baan kosten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-06-2018, 18:27
lisa-hoel
lisa-hoel is offline
ja dat weet ik, en probeer ook niet te close te worden maar verlopig is hij de enige die voor me op komt.
was vandaag ook even thuis om wat kleren te halen maar ga daar echt niet meer heen.
ik sluit me echt helemaal van hun af, ga hun ook niet meer me broertje of me vader noemen. het zijn allemaal eikels.

helaas is het blijkbaar niet zo makkerlijk om ergens anders geplaatst te worden. zou liever bij een vrouw logeren maar kan op dit moment nergens heen.
Oud 18-06-2018, 21:34
Verwijderd
Wat is er tot nu toe allemaal gedaan om je uit deze situatie te krijgen?

En hoe ging aangifte doen? Heb je daar al iets over gehoord?
Oud 19-06-2018, 21:00
lisa-hoel
lisa-hoel is offline
als het goed is heeft hij melding gemaakt bij jeugtzorg.

aangifte heb ik eerlijk gezegt nog niet gedaan.
Oud 20-06-2018, 00:13
Coen00
Coen00 is offline
Aangifte doen is wel echt belangrijk. Daarmee kun je ook voorkomen dat hij dit bij anderen doet!
Oud 20-06-2018, 08:17
lisa-hoel
lisa-hoel is offline
gaan ik ook wel doen alleen kan ik dat niet alleen en me mentor heeft het nu vrij druk met school omdat einde van het jaar is
voor dit weekend heeft hij een hotel geboekt zodat we even tot rust kunnen komen in een andere omgeving en daarna gaan we alles weer oppakken met aangifte doen en de andere dingen die geregeld moeten worden.
Oud 20-06-2018, 08:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
gaan ik ook wel doen alleen kan ik dat niet alleen en me mentor heeft het nu vrij druk met school omdat einde van het jaar is
voor dit weekend heeft hij een hotel geboekt zodat we even tot rust kunnen komen in een andere omgeving en daarna gaan we alles weer oppakken met aangifte doen en de andere dingen die geregeld moeten worden.
Met je mentor naar een hotel? WHY? Het lijkt mij echt heel ongepast om met als volwassen docent een leerling mee op vakantie te nemen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-06-2018, 08:43
Verwijderd
I'm calling bullshit.
Oud 20-06-2018, 11:11
Mtsyst
Mtsyst is offline
het verhaal zal gaan naar dat er straks iets is gebeurt tuusen die 2
let op mijn woorden
Oud 20-06-2018, 12:45
Loner
Loner is offline
Citaat:
het verhaal zal gaan naar dat er straks iets is gebeurt tuusen die 2
let op mijn woorden
Dat is ook niet zo heel moeilijk te voorspellen verder
Oud 20-06-2018, 13:18
Verwijderd
Nee, een verhaal is zo uit je duim gezogen natuurlijk.
Oud 20-06-2018, 13:25
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
De geloofwaardigheid is al een tijdje weg. Maar vooruit voordeel van de twijfel. Laten we ontopic verder gaan en nog heel even het komende antwo9rd afwachten voor we het sluiten

Natuurlijk niet met je mentor op een hotelkamer gaan zitten.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 20-06-2018, 18:25
Verwijderd
Citaat:
gaan ik ook wel doen alleen kan ik dat niet alleen en me mentor heeft het nu vrij druk met school omdat einde van het jaar is
voor dit weekend heeft hij een hotel geboekt zodat we even tot rust kunnen komen in een andere omgeving en daarna gaan we alles weer oppakken met aangifte doen en de andere dingen die geregeld moeten worden.
Met je mentor samen in een hotel? Ik geloof er niks van. En al zou t zo zijn, Lijkt me geen strak plan. Ik vond het eerst heel erg voor je wat ik allemaal heb gelezen hier, maar ik krijg nu toch echt mijn twijfels.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Beste vriend van mijn broer?
Noukieexx
3 05-01-2017 14:07
Seksualiteit Help! Ik raak opgewonden van me zus
wout_17
105 26-07-2010 15:10
Psychologie Weg van thuis
LEUGEN
7 30-03-2009 17:36
Liefde & Relatie vriend van broer
Verwijderd
15 08-05-2004 08:29
Liefde & Relatie Verliefd op de vriend van mn broer
HappyLucky
11 22-02-2004 21:14
Liefde & Relatie uitgaan met de beste vriend van je broer?
zus en zo
11 24-06-2002 19:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.