Oud 15-06-2018, 10:16
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou zeggen:

Iemand met wie je flirt, of met wie je een goeie band hebt, die je uitnodigt als gast en waar je graag goed voor wil zorgen, waardoor je wegsneakt en betaalt en dan smiechterig-tevreden bent: niks mis mee, zou ik ook kunnen doen.

Iemand die je niet echt kent, met wie je misschien ongewenst flirt, voor wie je ongewenst betaalt, bij wie je na afloop gaat aandringen op naar hun huis gaan:

En verder is de neutraalste optie dat iedereen voor zichzelf betaalt, dus daar kun je altijd op terugvallen!
Advertentie
Oud 15-06-2018, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Ohjee, dit voelt toch een beetje gek maar, als ik iemand zou uitnodigen en dan mee zou nemen als gast, uiteten, ook in een groep, zou ik ook voor hem/haar betalen? Is dat creepy? Kan iemand me de gebruikelijke betaaletiquette uitleggen?
Hangt van de setting af maar over het algemeen verwacht ik te moeten betalen als ik iemand anders uitnodig. Of ik moet het expliciet vermelden.
Oud 15-06-2018, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Hangt van de setting af maar over het algemeen verwacht ik te moeten betalen als ik iemand anders uitnodig. Of ik moet het expliciet vermelden.
Precies dat, en hij betaalde niet voor iedereen.

Ik laat eigenlijk alleen voor mij betalen als ik weet dat ik met diegene nog wel vaker ga afspreken, of mijn allerbeste vrienden/familie doen dat.
Oud 15-06-2018, 23:41
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Nu begint die van laatst echt dingen te zeggen waar mijn haar van overeind gaat staan. Dat ze schrik heeft voor altijd alleen te blijven en dat jongens wel vrienden willen zijn maar niet meer.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 16-06-2018, 00:01
Verwijderd
Macra bespaar je dit gezeik en laat haar zitten.
Oud 16-06-2018, 00:05
Verwijderd
Ik zou het netjes afronden Macrador.
Oud 17-06-2018, 01:34
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Nu begint die van laatst echt dingen te zeggen waar mijn haar van overeind gaat staan. Dat ze schrik heeft voor altijd alleen te blijven en dat jongens wel vrienden willen zijn maar niet meer.
Ze is lesbisch, volgende kandidaat.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 18-06-2018, 12:04
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Vrienden van me hadden dit weekend een bruiloft in het buitenland, van iemand die ik wel ken maar niet goed genoeg om uitgenodigd te worden. Paar maand geleden bedachten we dat het een vrij goed idee zou zijn als ik als +1 mee zou gaan van een vriend van een vriend, zodat we met z'n allen een leuk weekendje weg konden doen. Het was behoorlijk fantastisch (inclusief dronken croquet met bubbels ) en de date die geen date was werd uiteindelijk toch en date en het was echt heeeel leuk. Hihi
__________________
#JeSuisAldi
Oud 18-06-2018, 12:43
Verwijderd
Ik heb nog geen foto van jou voorbij zien komen maar wat zagen ze er verder allemaal wel heel mooi uit zeg
Oud 18-06-2018, 13:04
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Jaaaa, het was echt fantastisch En ik ben eigenlijk helemaal over naar insta, maar ik geloof dat er redelijk veel foto's zijn gemaakt waar we op staan, dus die zullen nog wel voorbij komen op Facebook.
__________________
#JeSuisAldi
Oud 19-06-2018, 09:50
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Meh, een fwb vertelde net dat ze exclusief aan het daten is met iemand anders. Beetje jammer, maar ze wil wel 'gewone' vrienden blijven en dat vind ik oprecht fijn Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Laatst gewijzigd op 20-06-2018 om 18:34.
Oud 26-06-2018, 22:12
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ergerde me net echt kei hard aan mijn "date". We draaien al lang rond elkaar heen maar het komt er nooit van (zie supra, vorig jaar).
Nu was ze alleen heel dronken en totaal niet subtiel zodat het alle interesse deed verdwijnen
Letterlijk zeggen " Misschien kan je me vandaag wel versieren..." terwijl je sushi naast je gezicht gooit. Meh.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 26-06-2018, 22:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Jij zoekt ze wel uit eah Belgje
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 27-06-2018, 22:03
Verwijderd
Ik weet niet zo goed wat ik met mijn laatste verovering aan moet. Hij zoekt heel veel bevestiging en aandacht..
Oud 27-06-2018, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet zo goed wat ik met mijn laatste verovering aan moet. Hij zoekt heel veel bevestiging en aandacht..
Dat vind ik vaak een beetje een afknapper ofzo maar je vindt hem verder wel echt leuk?
Oud 27-06-2018, 23:41
Verwijderd
Heb al ruim twee maanden geen tinder meer op mijn telefoon. Er is een jongen die ik nog van daar ken en die leuke berichtjes stuurt. We gingen een keertje iets drinken en toen heb ik zelfgebakken koekjes voor ‘m meegenomen. Daarna nodigde hij me uit om noodlesoep te komen eten, stonden we samen in de keuken en veegde hij tijdens het eten zijn baard af met de theedoek. Wat ik wel koddig vond. Daarna ging hij zijn halve muntplant voor me plukken voor in de thee en toen piepte zijn wasmachine dus hing hij even een wasje aan zijn wasrek. Ik wilde hem gaan helpen maar toen bedacht ik me dat het wellicht wat gek was als ik zijn onderbroeken zou ophangen. Daarna gingen we thee drinken op de bank en veel praten en toen werd hij wat moe (en ik ook) want dat zag ik aan zijn ogen en ben ik weer naar huis gefietst. En toen ik op vakantie mijn sjaal was kwijtgeraakt en hem mijn teleurstelling appte antwoordde hij dat hij een enkele sjaal op een week vakantie best een prima score vond. En toen voelde ik me weer blij. Hij is heel lief enzo, ik vind hem ook wel op zich aantrekkelijk maar ik heb niet het magneeteffect ik vind het gewoon fijn om samen met ‘m te eten en te babbelen en toe te kijken hoe hij zijn onderbroeken ophangt.
Oud 27-06-2018, 23:42
Verwijderd
En hij heeft dus een behoorlijk riante baard en ik vraag me af hoe hij eruit ziet zonder baard
Oud 27-06-2018, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Jij zoekt ze wel uit eah Belgje
En dit ja hahahahahhahahaa
Oud 28-06-2018, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik vaak een beetje een afknapper ofzo maar je vindt hem verder wel echt leuk?
Nee, ik vrees niet leuk genoeg. Maar dat is denk ik wel inderdaad een afknapping op basis van dit gedrag..
Oud 28-06-2018, 18:47
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
tssk hij heeft zeker een te kleine piemel kris
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 28-06-2018, 22:24
Verwijderd
Hoe lang daten jullie nu?
Oud 28-06-2018, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Hoe lang daten jullie nu?
2x gedate en de eerste date wilde hij al hand in hand lopen en na de 2e date wilde hij al een soort van toezegging dat ik serieus was En ik vind al zijn berichten best wel vermoeiend, oke eigenlijk weet ik best wel wat ik met hem aan moet maar nog even moeite om de pleister er vanaf te trekken.

En @AIDZ ook dat uiteraard
Oud 28-06-2018, 23:06
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ohjesses
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 28-06-2018, 23:20
Verwijderd
Citaat:
2x gedate en de eerste date wilde hij al hand in hand lopen en na de 2e date wilde hij al een soort van toezegging dat ik serieus was En ik vind al zijn berichten best wel vermoeiend, oke eigenlijk weet ik best wel wat ik met hem aan moet maar nog even moeite om de pleister er vanaf te trekken.

En @AIDZ ook dat uiteraard
Haha omg.
ook via een app ontmoet?

Mijn redenatie was dat alle leuke mannen OOIT op zo'n app hebben gestaan, maar na een tijdje dachten: wtf is dit voor shit?! en toen dachten ik kap er mee. Ik ga wel IRL hosselen. Want IRL kom ik eigenlijk veel leukere mannen tegen, die niet op apps zitten maar wel echt single zijn....
Oud 28-06-2018, 23:23
Verwijderd
Verder is het leuk om mijn vragenlijst af te gaan om meteen het gezicht te zien bij enkele vragen die ik stel.

Het gezicht bij "mandje rollen of dragen" is vrij essentieel.
Oud 28-06-2018, 23:42
Verwijderd
Ik heb me vandaag bescheurd om drie bejaarden, waarvan 1 in een scootmobiel, die luidkeels in overleg waren over welke melk het beste was en een opstopping veroorzaakte waarbij de gemiddelde file in de randstad niets bij is. Met hierbij een glansrol voor de rolmandjes, die als wegblokkering maar ook als stormram werden ingezet.

Tot zover mijn bijdrage.
Oud 29-06-2018, 00:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Straatmeid, ik zie je hier wel vaker iets roepen over je vragen/eisenlijst en soms denk ik dat je een grap maakt en soms denk ik dat je bloedserieus bent.

Either wayblijf me wel afvragen hoedefuck zijn sommige van deze criteria essentieel voor een relatie en hoe denk je een oprechte leukerd te vinden als je ze op deze manier ‘beoordeelt’? Of gaat het gewoon puur hoe ze reageren op dit soort vragen?

No judgement, maar ik heb nooit gedate dus heb geen flauw idee en snap het oprecht niet zo goed.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-06-2018, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Het gezicht bij "mandje rollen of dragen" is vrij essentieel.
Hangt er vanaf hoeveel ik nodig heb want de rolmand is veel groter.
Oud 29-06-2018, 00:33
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik snap dat wel, het is leuk om mensen vragen voor te schotelen waar ze niet een standaardantwoord op paraat hebben, waar je ze mee off guard pakt. Dan gebeurt er iets. De reactie -met name non-verbaal- vind ik over het algemeen best kenmerkend voor iemand z'n persoonlijkheid. Overigens werkt dit ook uitstekend in niet-datingcontext.

En zelf vind ik het ook veel interessanter/leuker om verrast te worden met vragen/stellingen waar ik ter plekke iets op moet verzinnen.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-06-2018, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dat wel, het is leuk om mensen vragen voor te schotelen waar ze niet een standaardantwoord op paraat hebben, waar je ze mee off guard pakt. Dan gebeurt er iets. De reactie -met name non-verbaal- vind ik over het algemeen best kenmerkend voor iemand z'n persoonlijkheid. Overigens werkt dit ook uitstekend in niet-datingcontext.

En zelf vind ik het ook veel interessanter/leuker om verrast te worden met vragen/stellingen waar ik ter plekke iets op moet verzinnen.
Precies dit inderdaad.

Overigens pak ik net als mijn beter gelukte kloon Deadlock de ene keer een rolmandje en de andere keer draag. Op een wilde zondagmiddag wil ik zelfs nog wel eens een volledig winkelkarretje nemen om de zes flessen spa rood, vijf bananen, zak appels, doos peren, voorraad paprika's, de kattenmelk voor de heilige Paulus et cetera te vervoeren. Superdegelijk.
Oud 29-06-2018, 09:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja maar praktisch iedereen die vroeger naar kijkavonden voor een studentenkamer is geweest heeft dit soort vragenlijstjes toch eindeloos gehad? Dus er is allemaal helemaal niet zo creatief en origineel aan en misschien vind ik het zelfs wel een beetje denigrerend.

Ah ja *penny drops*

Het feit dat ik die associatie heb zal wel maken dat ik het in deze context niet zo begrijp/vind passen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!

Laatst gewijzigd op 29-06-2018 om 09:33.
Oud 29-06-2018, 09:33
Verwijderd
Oh ik heb nooit een serieuze kijkavond gehad, in het huis waar een vriend al zat gaan wonen, mijn kijkavond was een avondje voetbal kijken met biertjes Ik heb ook nooit een vragenlijstje voor een date gehanteerd, het enige dat Tron en ik zeggen is dat we het idee er achter wel snappen. Liever een wat origineler gesprek dan een soort sollicitatiegesprek. Jij vindt het helemaal niet zo origineel, prima.

Ik neem ook niet aan dat Straatmeid daadwerkelijk een vragenlijst afwerkt, een spervuur aan vragen, dan is het verrassingselement uiteraard ook weg
Oud 29-06-2018, 09:34
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ja maar praktisch iedereen die vroeger naar kijkavonden voor een studentenkamer is geweest heeft dit soort vragenlijstjes toch eindeloos gehad? Dus er is allemaal helemaal niet zo creatief en origineel en misschien vind ik het zelfs wel een beetje denigrerend.

Ah ja *penny drops*

Het feit dat ik die associatie heb zal wel maken dat ik het in deze context niet zo begrijp/vind passen.
Daar zit meteen mijn manco: ik ben nimmer student geweest, laat staan op zoek naar een studentenkamer

Maar het is nog wat anders met die kijkavonden bij studenten, kan ik me zo voorstellen, dan ben je als 'ondervraagde' toch enigszins voorbereid op wat komen gaat. In een "volwassen" setting is het effect van een verrassingsvraag veel groter (of kan het veel groter zijn). Uiteraard zijn er betere en mindere vragen, en de manier/aanleiding om ze te stellen wisselt ook nog wel eens in kwaliteit.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-06-2018, 09:50
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
maar mannen van een normale hollandse lengte kunnen toch niet met een rolmandje lopen zonder te bukken
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 29-06-2018, 09:53
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik zeg toch ook niet dat jullie die mening niet mogen hebben/verkeerd is Ik realiseerde me gewoon tijdens het typen ineens dat dat de reden is dat ik bij ‘mijn vragenlijstje afwerken’ dat gevoel krijg.

Ik geloof dat 1 van de eerste urenlange gesprekken met mijn vent voortkwam uit de vraag ‘welke acteur zou jou spelen in een film over je leven’ dus ik snap de essentie wel het gaat in mijn hoofd bij vragenlijst gewoon helemaal verkeerd
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-06-2018, 09:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Over het mandjesvraagstuk:

Ik ga bij de Lidl bijna altijd voor een kar, want de mandjes die ze daar hebben zijn zowel rol als draag en die dragen kut
Mandje bij andere supermarkten pak ik alleen als ik zeker weet dat ik maar een paar dingen nodig heb, anders altijd een kar. Gebruik m dan overigens alleen als mandje. Als het zo'n gecombineerd rolding is laat ik 'm staan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 29-06-2018 om 10:24.
Oud 29-06-2018, 09:59
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
De enige keer dat ik zo'n mand als rolwaggie heb gebruikt was toen 't ding volgeladen was met bier. Voor mannen vind ik dit de enige acceptabele uitzondering
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-06-2018, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Straatmeid, ik zie je hier wel vaker iets roepen over je vragen/eisenlijst en soms denk ik dat je een grap maakt en soms denk ik dat je bloedserieus bent.

Either wayblijf me wel afvragen hoedefuck zijn sommige van deze criteria essentieel voor een relatie en hoe denk je een oprechte leukerd te vinden als je ze op deze manier ‘beoordeelt’? Of gaat het gewoon puur hoe ze reageren op dit soort vragen?

No judgement, maar ik heb nooit gedate dus heb geen flauw idee en snap het oprecht niet zo goed.
Citaat:
Ik snap dat wel, het is leuk om mensen vragen voor te schotelen waar ze niet een standaardantwoord op paraat hebben, waar je ze mee off guard pakt. Dan gebeurt er iets. De reactie -met name non-verbaal- vind ik over het algemeen best kenmerkend voor iemand z'n persoonlijkheid. Overigens werkt dit ook uitstekend in niet-datingcontext.

En zelf vind ik het ook veel interessanter/leuker om verrast te worden met vragen/stellingen waar ik ter plekke iets op moet verzinnen.

Citaat:
Oh ik heb nooit een serieuze kijkavond gehad, in het huis waar een vriend al zat gaan wonen, mijn kijkavond was een avondje voetbal kijken met biertjes Ik heb ook nooit een vragenlijstje voor een date gehanteerd, het enige dat Tron en ik zeggen is dat we het idee er achter wel snappen. Liever een wat origineler gesprek dan een soort sollicitatiegesprek. Jij vindt het helemaal niet zo origineel, prima.

Ik neem ook niet aan dat Straatmeid daadwerkelijk een vragenlijst afwerkt, een spervuur aan vragen, dan is het verrassingselement uiteraard ook weg
Wat Megatron en Ertur zeggen idd. Ik heb wel een paar dingen in mijn hoofd waar ik het liefste een bepaald antwoord op heb, maar draagmandjes-vragen hoeft niet eens per se om het antwoord te gaan, maar om de manier waarop iemand reageert. En als je over iets uitgepraat bent, gooi ik er een andere al dan niet ludieke vraag doorheen om het gesprek gaande te houden. En ik stel soms vrij directe vragen en kan ook doorpraten over dingen, maar ook goed luisteren en dan schat ik in of hij een ook een beetje doorpraat en goed kan luisteren.

Maar goed, daarom dus. Ik kan het ook niet zo goed verwoorden ofzo. Verder let ik ook op geuren en zijn vingers enzo, of hij nagels bijt enzo. Het liefste ga ik ook zo snel mogelijk eten met een man, om te zien of hij met mes en vork eet en HOE.

Haha nu ik dit schrijf denk ik dat ik echt alleen blijf.
Oud 29-06-2018, 10:48
Verwijderd
kijk zoef: de vraag wordt al automatisch hier beantwoord.

Ik ga trouwens een ander zeer interessant vraagstuk bedenken in de trant van mandje dragen/rollen.
Oud 29-06-2018, 10:55
Verwijderd
Citaat:
maar mannen van een normale hollandse lengte kunnen toch niet met een rolmandje lopen zonder te bukken
Met die van de Jumbo wel
Oud 29-06-2018, 16:26
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Bij de Ah staan de mandjes ze altijd door elkaar opgestapeld. Ik pak de eerste de beste, maar draag hem eigenlijk altijd.... om nog maar even door te gaan op dat vraagstuk
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 29-06-2018, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Verder let ik ook op geuren en zijn vingers enzo, of hij nagels bijt enzo. Het liefste ga ik ook zo snel mogelijk eten met een man, om te zien of hij met mes en vork eet en HOE.

Haha nu ik dit schrijf denk ik dat ik echt alleen blijf.
Volgens mij doet iedereen dit wel, al dan niet onbewust.
Oud 30-06-2018, 02:28
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik ergerde me net echt kei hard aan mijn "date". We draaien al lang rond elkaar heen maar het komt er nooit van (zie supra, vorig jaar).
Nu was ze alleen heel dronken en totaal niet subtiel zodat het alle interesse deed verdwijnen
Letterlijk zeggen " Misschien kan je me vandaag wel versieren..." terwijl je sushi naast je gezicht gooit. Meh.
Je bent net een manversie van Miekepieke
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 30-06-2018, 02:30
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Zo'n rolmandje is voor oude taarten, dus die gebruik ik niet, maar daardoor zit het draagmandje soms zo vol dat de handvatten helemaal doorbuigen.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 01-07-2018, 15:14
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Meh, een fwb vertelde net dat ze exclusief aan het daten is met iemand anders. Beetje jammer, maar ze wil wel 'gewone' vrienden blijven en dat vind ik oprecht fijn Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Blijkbaar is het toch niet zo simpel
Oud 01-07-2018, 21:43
Verwijderd
Je hebt seks met je ex-FWB gehad?
Oud 01-07-2018, 23:49
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Je hebt seks met je ex-FWB gehad?
Nee. We hadden al een paar keer als vrienden afgesproken en dat ging prima, dacht ik. Gisteren zou ik naar haar gaan, maar toen zei ze opeens dat het geen goed idee was omdat ze zich nog aangetrokken tot mij voelt en dat ze zichzelf niet in zo'n 'gevaarlijke' situatie wilde brengen. Tja.
Oud 07-07-2018, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Nee. We hadden al een paar keer als vrienden afgesproken en dat ging prima, dacht ik. Gisteren zou ik naar haar gaan, maar toen zei ze opeens dat het geen goed idee was omdat ze zich nog aangetrokken tot mij voelt en dat ze zichzelf niet in zo'n 'gevaarlijke' situatie wilde brengen. Tja.
Ik vind dit wel bijzonder hoor!

Ik zit in een afwijsperiode. En vind het eigenlijk veel te relaxt.
Oud 08-07-2018, 17:11
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Gisteren op brave date naar de cinema zonder te veel verwachtingen. Toch naar mijn kot gegaan toen ik het voorstelde en beetje fijn op de bank zitten. Ik probeerde niet echt iets want ze had gezegd "niet zo een meisje te zijn". ("Ik doe dit normaal nooit" ) Toch blijven slapen natuurlijk en nu heb ik ineens een scharrel
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 08-07-2018, 17:57
Verwijderd
^^ Ik houd daar van
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.