Oud 01-11-2019, 19:50
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Wij worden top FB’s
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2019, 11:31
Me-Oma
Me-Oma is offline
ik ga stuk als ik dit lees, er worden typisch scholier-achtige excuusjes gebruikt om dit uit te stellen.
Het lijkt wel op mij. Heb mijn verslag natuurkunde nogsteeds niet ingeleverd 3 jaar later. Maar er zit tussen het forum en mijn verslag een groot verschil, die docent vergeet het wel, wij niet.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 12:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Zie dit niet als iets vervelends, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je echt hierover kan meepraten.
Je bent hier (volgens mij) nog geen maand, en je gaat nu al hierbij meepraten. Ik had er eerlijk gezegd nog een tijdje mee gewacht
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 13:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
20-09 zei Jon “volgende week voor het eggie” en sindsdien hebben wij ook niks meer gehoord.

Ik weet inmiddels ook niet meer wat ik erover moet zeggen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 14:37
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Jon be like:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg 6D0965D4-3D0F-4F76-B632-3A7977B81F10.jpeg (37.4 KB, 0x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 17:29
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 18:05
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
20-09 zei Jon “volgende week voor het eggie” en sindsdien hebben wij ook niks meer gehoord.

Ik weet inmiddels ook niet meer wat ik erover moet zeggen
Verwijder het forum.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 09:53
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Jezus plusjes. Maak deadlock, Haller en Japie fb's, voeg subfora samen tot er maximaal 5 over zijn en post minstens 1 ding per dag. Volgens mij hebben jullie voor al die dingen Jon niet nodig toch?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 10:37
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Jaapie had laatst nog een pm gestuurd aan een forumbaas voor sollicitatie maar ze zochten geen forumbaas wat merkwaardig is aangezien je soms bijna een dag moet wachten voordat een topic dicht is of een trol verbannen is.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 11:00
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Jaapie had laatst nog een pm gestuurd aan een forumbaas voor sollicitatie maar ze zochten geen forumbaas wat merkwaardig is aangezien je soms bijna een dag moet wachten voordat een topic dicht is of een trol verbannen is.
Dat is inderdaad merkwaardig. En raar gezeik, want het is helemaal geen probleem om veel forumbazen te hebben - het is niet alsof het forum er langzamer van wordt ofzo - en het heeft wel voordelen. Mensen verantwoordelijkheden geven betrekt ze bij het forum, ze voelen zich gewaardeerd en nodig. Daarbij zijn jullie ook daadwerkelijk scholieren.

Maar het zit in mensen hun hoofd dat ze niet zomaar iedereen fb-powers kunnen geven, en dat ze niks kunnen veranderen, dus gebeurt er niks. Uiteindelijk raakt iedereen gefrustreerd en gaat weg. Dit forum zou echt een leuke casestudie zijn over hoe falend management klanten wegjaagt.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 11:40
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Knopjes zijn heilig hier. Ik was fb en vroeg of ik een banhamer mocht om spammers zelf op te ruimen in plaats van een dag lang spam ruimen voordat iemand anders z’n banhamer gebruikte. Nou voor sommigen was dat dus echt een issue en kon dat niet zomaar even geregeld worden bla bla bla
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 11:48
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Knopjes zijn heilig hier. Ik was fb en vroeg of ik een banhamer mocht om spammers zelf op te ruimen in plaats van een dag lang spam ruimen voordat iemand anders z’n banhamer gebruikte. Nou voor sommigen was dat dus echt een issue en kon dat niet zomaar even geregeld worden bla bla bla
Ja, dit illustreert precies het probleem van een starre houding. Ik snap dat sommige dingen technisch niet kunnen maar die angst voor verandering en de onwil om vanuit de oplossing te denken houdt iedere vorm van vooruitgang tegen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 11:49
Verwijderd
Nee, het gaat om macht. Ze hebben zelf deze procedure moeten doorgaan en ze zullen sterven voordat iemand anders die knopjes krijgt
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 11:51
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Nee, het gaat om macht. Ze hebben zelf deze procedure moeten doorgaan en ze zullen sterven voordat iemand anders die knopjes krijgt
Oh dit zou ook nog kunnen ja

Hey maar deadlock, kan jij niet ook dit soort dingen doorvoeren? Of klagen ze je dan aan voor hacken?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 11:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Nee, het gaat om macht. Ze hebben zelf deze procedure moeten doorgaan en ze zullen sterven voordat iemand anders die knopjes krijgt
Nou maar echt hoor. De tering. Het stelde technisch gezien blijkbaar geen hol voor en was al geregeld toen er ineens weerstand in het topic kwam door andere plusjes. Het kon zomaar allemaal niet en dit was niet de manier waarop. Bla bla bla. Dag later ben ik gestopt. Ik was er klaar mee
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 11:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Oh dit zou ook nog kunnen ja

Hey maar deadlock, kan jij niet ook dit soort dingen doorvoeren? Of klagen ze je dan aan voor hacken?
Deadlock krijgt geen knopjes want als je zijn banman dubbelzijdig print en onder een tafelpoot drukt, flikkert de hele tafel om door zoveel disbalans
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 11:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ja, dit illustreert precies het probleem van een starre houding. Ik snap dat sommige dingen technisch niet kunnen maar die angst voor verandering en de onwil om vanuit de oplossing te denken houdt iedere vorm van vooruitgang tegen.
Het forum is conservatief
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 11:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Deadlock krijgt geen knopjes want als je zijn banman dubbelzijdig print en onder een tafelpoot drukt, flikkert de hele tafel om door zoveel disbalans
ROFL
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 12:16
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Deadlock krijgt geen knopjes want als je zijn banman dubbelzijdig print en onder een tafelpoot drukt, flikkert de hele tafel om door zoveel disbalans


Nee maar hij heeft meer powers dan normale forumleden! Ik weet alleen niet precies hoeveel/wat hij precies kan.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Nou maar echt hoor. De tering. Het stelde technisch gezien blijkbaar geen hol voor en was al geregeld toen er ineens weerstand in het topic kwam door andere plusjes. Het kon zomaar allemaal niet en dit was niet de manier waarop. Bla bla bla. Dag later ben ik gestopt. Ik was er klaar mee

Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 13:56
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Jezus plusjes. Maak deadlock, Haller en Japie fb's, voeg subfora samen tot er maximaal 5 over zijn en post minstens 1 ding per dag. Volgens mij hebben jullie voor al die dingen Jon niet nodig toch?
lol letterlijk de 1e die zegt dat ik een fb moet worden

Maar als de 3 scholieren fb worden (Haller, Destruct! en ik) en hooguit 1 andere fb die wel volwassen is, dan kunnen we toch veel meer doen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 14:29
Verwijderd
Is er trouwens überhaupt nog iemand gewoon forumbaas? Little Phoebe, Pluis, Eline, Bierkoning en Daantje zijn allemaal plus. Als je Daantje weglaat gezamenlijk 20 posts in oktober!

Ieke is beheerder. Marco ook. Dat is het toch gewoon? Meer is er toch niet meer?

En dan nog moeilijk doen over Positive Mind plus maken. Ze was als enige geen plus, en nog doe je moeilijk. Echt, jullie maken jezelf iedere keer nog belachelijker. En nee, jullie willen forumbaas+ blijven uit het belang van de scholieren! Maar zeker!

Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 14:32
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Is er trouwens überhaupt nog iemand gewoon forumbaas? Little Phoebe, Pluis, Eline, Bierkoning en Daantje zijn allemaal plus. Als je Daantje weglaat gezamenlijk 20 posts in oktober!

Ieke is beheerder. Marco ook. Dat is het toch gewoon? Meer is er toch niet meer?

En dan nog moeilijk doen over Positive Mind plus maken. Ze was als enige geen plus, en nog doe je moeilijk. Echt, jullie maken jezelf iedere keer nog belachelijker. En nee, jullie willen forumbaas+ blijven uit het belang van de scholieren! Maar zeker!

[afbeelding]
Maar serieus, wat te fak.

Het is bijna een dood forum, maar hen doen er nog steeds moeilijk over om iemand forumbaasje te maken. Wat is dit dan?

Er wordt zelfs beter gemodereerd op ROBLOX/Minecraft servers dan dit.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 14:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Elin3 is weg lmao
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 14:36
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Elin3 is weg lmao
Lmfao idd. Maarliefst 8 posts sinds 1 augustus.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 14:36
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Lmfao idd. Maarliefst 8 posts sinds 1 augustus.
Och, die heeft het zó zwaar zeg met haar leven.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 14:37
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
lol letterlijk de 1e die zegt dat ik een fb moet worden

Maar als de 3 scholieren fb worden (Haller, Destruct! en ik) en hooguit 1 andere fb die wel volwassen is, dan kunnen we toch veel meer doen?
Macrador
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 14:38
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Och, die heeft het zó zwaar zeg met haar leven.
Met naar de kerk gaan
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 14:42
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Met naar de kerker gaan
Ik wist niet dat Elin aan satanische rituelen deed
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 15:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
dat gezeik op Elin3 is onnodig
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 15:04
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
dat gezeik op Elin3 is onnodig
Waarom? Ze leest dit toch niet.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 15:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
het blijft respectloos. Daarnaast is "ze leest het toch niet" een kutexcuus.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 15:10
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Hoezo respectloos? Daar is niets respectloos aan.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 15:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Jullie doen kleinerend omdat ze gelovig is. dat is respectloos.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 15:17
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Geloven in god is voor mij hetzelfde als iemand zou zeggen dat RKC Waalwijk morgen de Champions League gaat winnen. Het bestaat allebei niet en wie daar wel in geloofd is gek.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 15:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Geloven in god is voor mij hetzelfde als iemand zou zeggen dat RKC Waalwijk morgen de Champions League gaat winnen. Het bestaat allebei niet en wie daar wel in geloofd is gek.
Dat geloof ik graag.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 15:25
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Dat geloof ik graag.
Niet te geloven.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 15:27
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Maar even een korte samenvatting:
- Forumbazen zijn er meestal niet;
-> Het gevolg daarvan is dat een seksoproep staat voor 1 dag op het forum of andere meuk;
- Niks, naga wordt geregeld;
- Het forum is gratis geld;
- Het is een dictatorschap
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 15:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Eline is echt oke! Niet chill om daarop te gaan zeiken.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 15:35
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Eline is echt oke! Niet chill om daarop te gaan zeiken.
Ik heb er niets van gemerkt.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 16:07
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik heb er niets van gemerkt.
Ze is wel oke

Hierbij mijn excuses voor mijn dickmove
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 16:10
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik ga naar fok, de mazzel.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 16:12
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik wil een unban op Ouders.nl
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 20:34
Verwijderd
Ik op ovinnederland.nl
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 20:35
Verwijderd
Maar ik ben daar de vorige keer geband om iets wat ik zelf vrij bizar vind, omdat ik mensen op hun plaats wees toen ze "het komt nou toch wel erg dichtbij" na de aanslagen bij Bataclan of Hebdo ofzo zei toen er allemaal mensen riepen dat het maar 550km verderop was.

De kans dat je omkomt bij een vliegtuigongeluk is echt duizend keer groter ofzo. En die kans is alweer veel groter dan omkomen door van de trap flikkeren.

Maar relativeren kan schijnbaar niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 21:54
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik op ovinnederland.nl
Goeie site is dat.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2019, 11:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Knopjes zijn heilig hier. Ik was fb en vroeg of ik een banhamer mocht om spammers zelf op te ruimen in plaats van een dag lang spam ruimen voordat iemand anders z’n banhamer gebruikte. Nou voor sommigen was dat dus echt een issue en kon dat niet zomaar even geregeld worden bla bla bla
Citaat:
Nou maar echt hoor. De tering. Het stelde technisch gezien blijkbaar geen hol voor en was al geregeld toen er ineens weerstand in het topic kwam door andere plusjes. Het kon zomaar allemaal niet en dit was niet de manier waarop. Bla bla bla. Dag later ben ik gestopt. Ik was er klaar mee
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 09-11-2019, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Goeie site is dat.
Nou, het was altijd wel een site waar vooral informatie makkelijk te vinden was waar de oude boomerhobbyisten op Somda hun mond over houden omdat je niet incrowd genoeg bent dan zeg maar.

Maar het is de afgelopen jaren hard achteruit gerend als als ik de google-resultaten af en toe voorbij zie komen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2019, 11:28
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
phpBB ja daaaaaag
Met citaat reageren
Oud 09-11-2019, 11:29
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik heb een tijdje op GEAS gezeten maar ik heb mijn account verwijderd omdat ik alleen maar gezeik kreeg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat wil jij weten van de forummer onder je?
Missy
500 24-09-2008 18:55
De Kantine Hoe zou jij het liefst geëxecuteerd worden?
Verwijderd
67 30-08-2007 20:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.