Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2006, 23:35
ThunderW
ThunderW is offline
Voordat ik begin, ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar ik kon er niet echt iets mee vinden.

Ik vroeg me eigenlijk af wat het precies inhoud. Of het nou sportbegeleider, sportcoordinator of sportleider is. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Is het de hele dag sporten of meer theorie? Het lijkt mij namelijk erg interessant om mensen te leiden in een sportschool en ik vind sporten natuurlijk ook leuk!

Verder hoop ik dat jullie me wat meer duidelijkheid kunnen geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2006, 12:33
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
http://www.cios.nl/pages/contact.htm
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 13:37
ThunderW
ThunderW is offline
zover ben ik nog wel gekomen. ik wil gewoon wat meer informatie over wat je moet doen etc.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 19:26
Verwijderd
opendag
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 15:35
ThunderW
ThunderW is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 19-03-2006 @ 20:26 :
opendag
waar, wanneer?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 16:36
Patrick_vN
Patrick_vN is offline
Ehm ik zou es bij vestigingen kijken en dan een site aanklikken zal er vast wel iets over een open-dag staan. Ja tis wat hé zelfzoeken
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 19:38
ThunderW
ThunderW is offline
Citaat:
Patrick_vN schreef op 21-03-2006 @ 17:36 :
Ehm ik zou es bij vestigingen kijken en dan een site aanklikken zal er vast wel iets over een open-dag staan. Ja tis wat hé zelfzoeken
Daar gaat 't niet over uit. Ik dacht dat er hier op 't forum misschien wel medeforummers zitten die die opleiding doen ofzo..
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 10:26
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Mijn broertje doet Sport&Bewegen op het ROC in Hilversum. Volgens mij is het zo'n beetje 50/50 qua sport en theorie. Alle soorten sport worden behandeld, zeker in het eerste jaar, maar naast de praktijklessen, waar je dus de vaardigheden in die sport leer, moet je ook de theorie, dus de spelregels leren. Daarnaast heb je vakken als Les&leidinggeven, waar je dus leert, zoals de naam al zegt, om les en leiding te geven aan een groep. Verder krijg je ook nog sociale vaardigheden en dergelijke. En je moet stages lopen bij sportinstellingen en/of recreatieve instellingen.
En bezoek vooral een open dag en stel vragen, daar krijg je de beste indruk of deze opleiding iets is voor jou.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren wat moet ik doen??
Verwijderd
6 18-04-2012 21:09
Studeren Alo sportopleiding
berryy
3 07-02-2011 16:48
Algemene schoolzaken Het gaat helemaal niet slecht met het Nederlandse onderwijs.
Verwijderd
298 11-11-2007 12:41
Studeren Kan ik nog aanmelden voor een dierverzorging of sport opleiding mbo niveau 2?
Lady_CoCo
9 12-08-2007 00:56
Algemene schoolzaken Schorsing als gevolg van het niet volgen van gymlessen
mwja
55 04-05-2005 11:05
Algemene schoolzaken MBO......Sport??
oviivo
6 25-04-2002 22:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.