Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2004, 22:09
khwong26
khwong26 is offline
ik vind een meisje al heel lang leuk..En dat weet ze zelf ook..maar in de zomervakantie heeft ze een jonge leren kennen in malaysia en het is Wat geworden tussen hun =S ...hoe moet ik nou met haar omgAAn?? En geef wat tipS
__________________
tony
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2004, 22:14
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
indien de ene in malysia woont en de ander niet weet ik niet of de relatie lang stand houdt. Geduld is de beste oplossing, maar je kan ook laten doorsijpelen dat je er best verdrietig/teleurgesteld om bent. Zelf heb ik een vriendin in noord brabant, en zelf woon ik in noord holland, en het is echt een ramp, je kan amper afspreken en zo....
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 23:26
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Mjah, als die knakker daar in verwegistan woont, dan lijkt het me erg sterk dat ze ook echt een relatie met elkaar zullen krijgen. Een maat van me had een vriendin in Groningen, en ik vond het al knap dat zij het volhielden. Maar malaysie?! Kommop zeg.....

Je moet gewoon jezelf blijven. Ze weet dat je dr leuk vind, en die knakker in malaysie is waarschijnlijk alleen een vakantieliefde. En ja, je moet gewoon doen wat je zou doen als je niet zou weten van die knakker .

Laatst gewijzigd op 22-08-2004 om 23:34.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 23:28
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
Chosen schreef op 23-08-2004 @ 00:26 :
Mjah, als die knakker daar in verwegistan woont, dan lijkt het me erg sterk dat ze ook echt een relatie met elkaar zullen krijgen. Een maat van me had een vriendin in Groningen, en ik vond het al knap dat zij het volhielden. Maar malaysie?! Kommop zeg.....

Je moet gewoon jezelf blijven. Ze weet dat je dr leuk vind, en die knakker in malaysie is waarschijnlijk alleen een vakantieliefde. En ja, je moet gewoon doen wat je zou doen als je niet zo weten van die knakker .
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 00:07
Nictel
Nictel is offline
Het is een vakantie liefde en nog een verre ook.
Dat is net zo snel afgelopen als het was begonnen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 09:47
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Gewoon normaal blijven doen tegen haar, wie weet is ze die jongen al vergeten.. en anders kan ze bij jou komen uithuilen, waarna ze uiteindelijk mss toch meer in jou gaat zien dan in die onbereikbare kerel.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 10:44
Verwijderd
Cool, en wat is nu het probleem?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 14:22
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Nou jah... ik heb iets soortgelijks. Ik was op een jongen verlieft en ik dacht echt dat 't wel wat kon worden we knuffelden vaak en nou jah, we waren erg close. Maar hij is dus ook op vakantie een ander meisje geweest. Waarvan hij het E-mail adres overigens niet eens weet, dus het wordt toch niets.

Tjah, ik weet ook niet precies hoe ik me moet gedragen. Maar ik heb toch zoiets van als hij met een ander meisje ging vond hij mij blijkbaar toch niet zo erg leuk en heb ik het vast verkeerd gezien.
En we hadden dan niets met elkaar dus ik kan er ook niet boos over worden ofzo, maar toch is 't niet leuk natuurlijk.

Veel sterkte ermee!
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:36
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
filia dei schreef op 23-08-2004 @ 15:22 :
Nou jah... ik heb iets soortgelijks. Ik was op een jongen verlieft en ik dacht echt dat 't wel wat kon worden we knuffelden vaak en nou jah, we waren erg close. Maar hij is dus ook op vakantie een ander meisje geweest. Waarvan hij het E-mail adres overigens niet eens weet, dus het wordt toch niets.

Tjah, ik weet ook niet precies hoe ik me moet gedragen. Maar ik heb toch zoiets van als hij met een ander meisje ging vond hij mij blijkbaar toch niet zo erg leuk en heb ik het vast verkeerd gezien.
En we hadden dan niets met elkaar dus ik kan er ook niet boos over worden ofzo, maar toch is 't niet leuk natuurlijk.

Veel sterkte ermee!
bekijk het van de andere kant: stel je voor je hebt een leuke (bijna-)vriend en op vakantie kom je een andere, ook leuke jongen tegen. Dat zou je best leuk vinden, maar als de vakantie over is pak je je eigen leventje toch weer op.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 18:28
***
*** is offline
Iedereen gaat er vanuit dat die desbetreffende jongen in Malaysie woont, maar wie zegt dat 't geen Hollander was die daar ook op vakantie was? In dat geval maak je iets minder kans, maar hoeft 't ook nog geen onbegonnen zaak te zijn.
't Hangt ervanaf hoe dat meisje in elkaar steekt. Persoonlijk zou ik wel 2x nadenken als ik weet dat er iets aan 't opbloeien is thuis...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 21:36
Verwijderd
Gewoon normaal blijven doen. En als je merkt dat ze erover in zit, begin er over en laat haar haar hart storten. Misschien kan je vragen wat ze voor hem en voor jou voelt. Het is moeilijk maar voor haar misschien ook.

cheers
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.