Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2004, 17:26
-(L)-
Misschien een zinloos onderwerp, maar ik dacht laatst terug aan de tijd toen ik mijn profielkeuze moest maken.
Ik heb toen zonder twijfel N&T gekozen, en er ook nooit spijt van gehad.
Nu vroeg ik me af welk profiel jullie doen, en of jullie spijt hebben van de keuze?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2004, 17:29
Odin
Avatar van Odin
Odin is offline
N&T + Economie1, heb er wel een beetje spijt van. Ik had liever E&M+Bio gedaan. Maar ik kan het al niet meer terug draaien. Ik vind het overigens geen ramp, ik overleef het wel .
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
N&G met la en gr. Nooit spijt van gehad...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:40
Cait
Cait is offline
Heb E&M met Latijn. Had eerst ook tekenen erbij maar dat heb ik laten vallen. Geen spijt van.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:45
Verwijderd
C&M met bio. bio was een domme keuze, aangezien ik er niets van bakte. (overigens wel geslaagd met een 6)
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:55
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
E&M met Informatica en M&O.

Geen spijt van. Heb alleen M&O laten vallen vond het te saai.
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:18
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
N&G had ik. met frans

Ach, heb het gewoon in één keer gehaald dus geen reden om er spijt van te hebben
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:20
Verwijderd
Ik doe nu net 6 weken NT met bio,muziek en m&o.
Het is goed te doen en ik vind het niet zo zwaar als ze vorig jaar vertelde

maar ik mag d'r nog niets over zeggen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:21
jet
Avatar van jet
jet is offline
ik heb E&M met grieks

heb er nog steeds spijt van. ik had liever NG gedaan. maar dan was ik EN in de derde blijven zitten, en waarschijnljik in de bovenbouw nog ene keer. maar dat ha dik er eigenlijk wel voor over gehad
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb C&M met ma2 en wia2 gedaan.
Had ec1 niet moeten laten vallen (spijt van gehad, omdat heel veel opleidingen onbereikbaar werden) en had best bio1 willen hebben, maar geen spijt dat ik dat niet heb gekozen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:37
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Ik doe nu net 7 weken NT met bio 12 en economie 1.
Het is lichter dan vorig jaar en veel lichter dan ze het vorig jaar vertelde. Maar aangezien NT pas echt begint in 5/6 zal het nog wel zwaarder worden. Ik twijfel op dit moment niet aan m'n profiel keuze en ik kan altijd nog naar NG.

Maar ik kan net zoals Evatjuhhhh er nog (bijna) niks van zeggen .
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:54
kweety
Avatar van kweety
kweety is offline
ik heb N&t met bio12, het is goed te doen, maar ja doe de 5e nou wel voor de 2e keer, dus heb nou toch al alles gehad. Maar ik ben vorig jaar op latijn blijven zitten. Maar ja N&t met bio12, latijn en CKV3 is toch een beetje te veel vond ik.
__________________
i'm not ignoring you, i'm just deaf
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:56
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
I love stars schreef op 21-10-2004 @ 19:37 :
Ik doe nu net 7 weken NT met bio 12 en economie 1.
Het is lichter dan vorig jaar en veel lichter dan ze het vorig jaar vertelde. Maar aangezien NT pas echt begint in 5/6 zal het nog wel zwaarder worden. Ik twijfel op dit moment niet aan m'n profiel keuze en ik kan altijd nog naar NG.

Maar ik kan net zoals Evatjuhhhh er nog (bijna) niks van zeggen .
Inderdaad, volgend jaar krijg je overal 2 van, wiskb1.2 enzo
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:59
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 21-10-2004 @ 19:56 :
Inderdaad, volgend jaar krijg je overal 2 van, wiskb1.2 enzo
schei2 pas in de 6de
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:00
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
kweety schreef op 21-10-2004 @ 19:54 :
ik heb N&t met bio12, het is goed te doen, maar ja doe de 5e nou wel voor de 2e keer, dus heb nou toch al alles gehad. Maar ik ben vorig jaar op latijn blijven zitten. Maar ja N&t met bio12, latijn en CKV3 is toch een beetje te veel vond ik.
Maar als je latijn laat vallen kan je lijk mij , toch gewoon over. Anders ben je niet op latijn blijven zitten.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:22
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
NG met grieks, geschiedenis 2

Heb heel erg getwijfeld of ik latijn zou houden, maar om verschillende redenen toch maar niet gedaan. Dat vind ik wel jammer, maar het is niet anders.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:37
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
E&M met Latijn en M&O

Ik heb lang getwijfeld welke vakken ik in de vrije ruimte moest nemen; Latijn (ik had immers niet voor niets al 3 jaar Gym gedaan voor niets) óf tekenen (daar ben ik behoorlijk goed in) óf filosofie (ontzettend interessant) óf M&O (omdat het handig was met profiel).

Nu heb ik misschien wel een beetje spijt dat ik geen tekenen heb genomen. M&O is absoluut niet mijn vak, best wel langdradig en saai. Maar ik heb wel het gevoel dat ik iets 'zinnigs' aan het doen ben.
Achjah... ik overleef het ook wel denk ik.
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:44
Ndimension
Ndimension is offline
NG met informatica en wiskunde b2.
Ik haat informatica, biologie, natuurkunde en scheikunde. En frans in het vrije deel. Alleen wiskunde ownt.
Kutprofielen. Ik wil gewoon een vakkenpakket samenstellen.
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-10-2004, 19:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb N&G gedaan met als bijvakken m&o en scheikunde 2.

Ik heb er absoluut geen spijt van en het is een goede keuze geweest. Mijn profiel had ik gewoon nodig voor de opleidingen die ik leuk vind en ik heb het succesvol afgerond al had ik gedacht dat ik er meer moeite mee zou hebben maar dat viel reuze mee. Ik ben heel blij dat ik scheikunde 2 bijgekozen heb (en volgehouden heb tot NA het examen) want ik heb er nu heel veel profijt van bij mijn vervolgopleiding (biomedische wetenschappen). M&o vond ik een heel leuk vak en ik deed het altijd graag als afwisseling op de - voor mij - vervelende talen en de soms vervelende profielvakken dus het was een leuke afwisseling en ik heb er nooit veel moeite voor hoeven doen. Ik had er eigenlijk nog wel een vak bij willen doen omdat dat best haalbaar was, ik weet alleen niet goed welk vak en dan waren mijn toetsweken waarschijnlijk wel heel vol geweest.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:55
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
C&M en E&M met bio1 en latijn en muziek.
Nee geen spijt ofzo.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 20:07
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
jet schreef op 21-10-2004 @ 19:21 :
ik heb E&M met grieks

heb er nog steeds spijt van. ik had liever NG gedaan. maar dan was ik EN in de derde blijven zitten, en waarschijnljik in de bovenbouw nog ene keer. maar dat ha dik er eigenlijk wel voor over gehad
deelcertificaten halen na je eindexamen?
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 21:36
the tourist
the tourist is offline
N&G met Frans 2. Ik heb in een keer en zonder veel moeite gehaald (tot mijn verbazing eigenlijk), maar misschien had ik achteraf toch liever E&M of C&M gedaan. Ik ben N&G gaan doen zodat ik meer studiekeuzes zou hebben, maar eigenlijk heeft het feit dat ik bijna alle studies met N&G kon doen alleen maar voor moeilijkheden gezorgd. Scheikunde en natuurkunde interesseren me echt niet, maatschappelijke vakken wel. Nu doe ik dan ook niet iets waar je N&G voor nodig hebt. Maar eigenlijk heb ik er geen spijt van, E&M en C&M hadden me alleen leuker geleken.
Van Frans 2 heb ik ook geen spijt, daar heb ik namelijk nooit iets voor hoeven doen. Ik heb in de 4e nog Aardrijkskunde gedaan, maar in het begin van de 5e laten vallen. Ik heb er nooit spijt van gehad, tot vandaag Ik stond er een 8,6 voor en had makkelijk zonder moeite een mooi cijfer extra op mijn diploma kunnen hebben.

Laatst gewijzigd op 21-10-2004 om 21:38.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 21:46
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 21-10-2004 @ 21:07 :
deelcertificaten halen na je eindexamen?
dat was een nogal dure grap geworden.. sinds ik voor 4 vakken drie jaar moet inhalen. (ik had bij het luzac geinformeerd)

dus ik accepteer het maar
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 14:24
Verwijderd
'k heb N&G met latijn, kcv, fa2 en ec1 gekozen. Waarschijnlijk zou ik ongeveer hetzelfde weer kiezen. Soms heb ik spijt dat ik geen makkelijker profiel heb gekozen met ook minder les etc of spijt dat ik geen wiskunde B2 of muziek heb bv.
Over de bijvakken: fa2 is voor mij leuk en makkelijk, eco1 best saai maar wel nuttig, latijn vooral uitdagend, kcv theedrinken + soms leuke verhaaltjes maar vaak ook oninteressante dingen. En cool was natuurlijk dat ik mee naar Rome mocht
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 14:35
argenta
argenta is offline
N&g en ik heb er spijt van Ik woilde dat ik E&M had gekozen. Dat past beter bij me .
maar ja toen wou ik dierenarts worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2004, 15:09
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Had eerst N&G (met m&o) gekozen en daar heb ik behoorlijk spijt van gehad, want ik ben toen in de 4e blijven zitten (2 onvoldoendes in het profiel). Nu doe ik E&M met bio en dat gaat prima, dus daar heb ik zeker geen spijt van.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 15:13
Verwijderd
E&M met bio

ik wilde wel aanvankelijk N&G doen, maar in de 3e klas ging wiskunde niet echt goed (omdat ik niks deed, maar daar kwam ik vorig jaar achter) terwijl ik heel goed in natuurkunde en scheikunde was...
dus ja, en ik dacht dat wiskunde B1 te moeilijk voor me zou zijn..
dus vandaar

edit: op vwo niveau
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 15:42
hockey_girl
hockey_girl is offline
E&M met frans 2 en spaans. Tot nu toe heb ik er nog geen spijt van
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Foegel schreef op 21-10-2004 @ 18:29 :
N&T + Economie1
Ik vind het alleen jammer dat er geen profiel was met meer bètavakken en minder nutteloze crap.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 18:09
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-10-2004 @ 17:50 :
Ik vind het alleen jammer dat er geen profiel was met meer bètavakken en minder nutteloze crap.
CKV1 en dergelijke vind ik nutteloos (weet niet of je dat bedoelt). du1 en fa1 ook, je leert er niks mee. Je moet goed du/fa leren of niet.

Maar welke bèta vakken dan?
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 18:12
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik had N&G met informatica. Geen moment spijt van gehad. Behalve van Informatica, wat een enorm kansloos vak was dat zeg. Had ik veel liever aarderijkskunde voor gehad ofzo, maar dat was dan weer geen keuzevak
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 18:17
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 22-10-2004 @ 19:09 :
Maar welke bèta vakken dan?
Natuurkunde en wiskunde.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 18:26
Omi0
Avatar van Omi0
Omi0 is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 21-10-2004 @ 19:20 :
Ik doe nu net 6 weken NT met bio,muziek en m&o.
Het is goed te doen en ik vind het niet zo zwaar als ze vorig jaar vertelde

maar ik mag d'r nog niets over zeggen
Citaat:
C&M en E&M met bio1 en latijn en muziek.
Citaat:
'k heb N&G met latijn, kcv, fa2 en ec1 gekozen. Waarschijnlijk zou ik ongeveer hetzelfde weer kiezen. Soms heb ik spijt dat ik geen makkelijker profiel heb gekozen met ook minder les etc of spijt dat ik geen wiskunde B2 of muziek heb bv.
ik verbaas me er over hoeveel keuzevakken sommige mensen hebben! Tuurlijk is het wel nuttig maar het lijkt me best wel zwaar

ontopic: ik heb EM + duits 1,2 absoluut geen spijt. M'n profielvakken liggen me goed en ik vind ze leuk, behalve wiskunde, maja..
Duits is mijn beste vak en ik vind et gewoon leuk
Ik heb wel een heel klein beetje spijt dat ik geen M&O heb omdat het voor mn vervolgopleiding wel nuttig was geweest maarja dat leek me te moeilijk en te saai destijds..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 19:00
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-10-2004 @ 19:17 :
Natuurkunde en wiskunde.
We begrijpen elkaar niet want, er zitten al wiskunde en natuurkunde in het profiel NT .
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 22-10-2004 @ 20:00 :
We begrijpen elkaar niet want, er zitten al wiskunde en natuurkunde in het profiel NT .
Meer.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 19:22
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-10-2004 @ 20:03 :
Meer.
meer inhoud bedoel je?
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-10-2004, 19:31
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
N&T met latijn, ec1 & inf
Later ook nog bio12 ingehaald, had ik meteen moeten kiezen..
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 19:41
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 22-10-2004 @ 20:22 :
meer inhoud bedoel je?
Gewoon meer. Niet die mietjeswiskunde die vroeger op de onderbouw HAVO gegeven werd.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 20:11
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik zal het wel weer over me heen krijgen dat ik een pretpakket had oid... maargoed: C&M met bio en (tijdelijk) wisa12. Helaas ging dat niet erg lekker (met veel moeite ging ik van 4 naar 5 havo over met een voldoende voor wisk) in de 5e ging het nog slechter, ik heb toen besloten het te laten vallen omdat ik bang was erop te zakken terwijl ik het vak voor mijn vervolgopleiding niet nodig heb. Van biologie heb ik nooit spijt gehad, vond het een leuk vak
ik zit nu trouwens niet meer op de havo.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 20:19
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
N&G met wiskunde B2 en muziek (zit 4 vwo)
Tot nu toe goed te doen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 20:56
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 21-10-2004 @ 19:59 :
schei2 pas in de 6de
bij ons midden vijfde
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 22:35
Nyawa
E&M, geen moment spijt van gehad.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 10:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 22-10-2004 @ 21:56 :
bij ons midden vijfde
Bij ons begin vijfde.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 11:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
C&M met Aardrijkskunde (en biologie1 in de vierde afgesloten, dat telt ook als keuzevak)

Daar heb ik geen spijt van, maar ik vind het wel ongelooflijk rot dat ik tekenen heb Maar als ik een ander profiel had gedaan, had ik het waarschijnlijk niet gehaald want ik kan niet met cijfers overweg
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 16:04
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik doe nu c&m met keuzevak m&o. spijt? ja best wel, ik wou eigenlijk e&m doen, maar werd me afgeraden omdat ik dan nooit met wiskunde zou slagen (ben dr echt een ramp in.. ) maar bij c&m zitten alleen maar meiden, en dat is tot nu toe alleen maar gekibbel geweest..
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 16:12
thecatempire
Avatar van thecatempire
thecatempire is offline
ik doe N&G met ckv3B and I love it <33333 nog steeds, tenminste als je uit die 4 moet kiezen
__________________
my life is music and music is life
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 17:13
Crystall Girl
Avatar van Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Ik doe N&T met grieks, economie1, duits2 en wisA1 (daar hoef ik geen lessen te volgen, alleen proefwerken maken omdat ik al B1,2 heb )
Ik heb er geen spijt van ofzo, alleen economie vind ik minder maarja daar heb je wel wat aan vind ik (ohja ik doe 5 Vwo)
__________________
Justice, in a society, is when each level of a hierarchy works within his place and is content with it. Plato, the Republic
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Omi0 schreef op 22-10-2004 @ 19:26 :
ik verbaas me er over hoeveel keuzevakken sommige mensen hebben! Tuurlijk is het wel nuttig maar het lijkt me best wel zwaar
tja.. ik kon niet kiezen
en als het te zwaar wordt kan ik nog wat laten vallen (al ben ik dat niet van plan )
Overigens is natuurlijk ook niet alles even moeilijk.. KCV is alleen veel leren voor toetsen (verder maar 1x per week 'les') en Fa2 bv. dat kan ik gewoon goed dus dat scheelt ook tijd
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 09:54
*ABC*
Avatar van *ABC*
*ABC* is offline
Ik heb NG met frans 2 en eco1, maar ik ga waarschijnlijk nog terug naar Em met frans 2 en bio 1.
Ik kan nog wisselen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 12:25
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
C&M met Grieks en Economie 1. Ik zit nu in de zesde en heb alleen maar spijt dat ik Frans gekozen heb ik plaats van Duits/Filosofie. Vind het zo'n vreselijk lelijke taal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken ik wil na 5havo naar vwo maar met een ander profiel?
niekwever
7 29-05-2016 11:50
Algemene schoolzaken Verkeerd profiel?
koekoekjex
1 27-12-2015 18:49
Algemene schoolzaken CM profiel, wat kun je er precies mee?
Viickie
31 27-01-2011 18:41
Studeren Profiel kiezen
Emma2812
16 21-01-2009 08:20
Algemene schoolzaken Deelcertificaten N&G profiel halen
Verwijderd
13 14-07-2006 16:26
Software & Hardware [windows] Zwervende <-> lokale profielen
Tofke_H
2 29-07-2003 08:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.