Oud 16-12-2001, 22:04
chanie
chanie is offline
Kan iemand mij vertellen of het vak M&O leuk is? ik moet namelijk dit jaar een profiel gaan kiezen en ik wil misschien in mijn vrije deel m&o kiezen. Vertel mij dus alsjeblieft of het interessant is, of dat ik het beter kan laten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2001, 11:09
Mabo
Avatar van Mabo
Mabo is offline
Ik heb het 1 jaar gedaan, het is het oude economie 2, maar dan anders. Het is leuk als je van economie houdt en veel rekenen...

Suc6 met je keuze
__________________
"Een kans Een ziel Een hart om te vergeven Om door te kunnen gaan Een doel Een liefde Een reden om te leven De wereld te verslaan" [Ferry van Leeuwen]
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 14:57
Verwijderd
Tja, of je het leuk vindt, kan ik niet zeggen? Wat vind je van economie?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 23:37
Mosdef
Mosdef is offline
Ik heb Economie 1,2 en M&O in mijn pakket..M&O is te makkelijk voor woorden met Ec. 1,2..mijn mening
Trouwens, 't ligt er ook aan wat voor punt je hebt voor Ec. nu..ik had vorig jaar een 9
__________________
Ji'e'toh
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 13:25
chantalle00
chantalle00 is offline
hoihoi,

het hangt er een beetje af van welk profiel je neemt om m&o te nemen denk ik. Bij mij op school hebben de leerlingen alleen voor m&o gekozen als ze het profiel e&m of c&m hebben.
veder is m&o best een leuk vak, maar dat is mijn mening. bij ons op school moet je er wel veel voor doen.

gr chantalle
__________________
chantalle dat ben ikke
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 14:48
johankleijn
johankleijn is offline
Het is zekers een leuk vak. En niet zo heel moeilijk ook. Als je later iets in de economische richting gaat doen, dan moet je dit vak zeker nemen, dan heb je alvast een voorsprong op de rest.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 22:05
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
Citaat:
chanie schreef:
Kan iemand mij vertellen of het vak M&O leuk is? ik moet namelijk dit jaar een profiel gaan kiezen en ik wil misschien in mijn vrije deel m&o kiezen. Vertel mij dus alsjeblieft of het interessant is, of dat ik het beter kan laten
Heey chanie
zelf moet ik ook een profiel kiezen!wil iets in de bedrijfsrichting doen dus kies voor E&M. volgens mijn broer(zit in zijn eerste jaar hbo)is het belangrijk dat je m&o hebt als je hbo gaat doen dan heb je idd al een voorsprong op de rest!ik ga zelf m&o ook doen!en ik hoor alleen maar positieve dingen van m&O dat heel makkelijk is en leuk! maar ja je moet zelf beslissen
veel succes met het besluiten van een keuze!je kunt me mailen als je nog wat vragen wil

veel liefs Slimmi

__________________
ReSt In PeAcE GuLdEnS!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 13:12
Blub, ik ben een vis
Blub, ik ben een vis is offline
Citaat:
Mosdef schreef:
Ik heb Economie 1,2 en M&O in mijn pakket..M&O is te makkelijk voor woorden met Ec. 1,2..mijn mening
Trouwens, 't ligt er ook aan wat voor punt je hebt voor Ec. nu..ik had vorig jaar een 9
Helemaal met je eens. M&O is gewoon een slap aftreksel van Economie. Als je Economie 1,2 en M&O hebt, dan is het echt heel makkelijk.
__________________
[img]http://www.xs4all.nl/~rslegt/gast_knudde.jpg[/img]
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 12:22
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
M&O is idd een stuk makkelijker dan Economie2, maar ook (bij ons op school) een stuk meer theorie. Ik krijg het 4 uur in de week en er zijn echt van die momenten dat ik wilde dat ik nooit gekozen had, zo saai vind ik het dan. Mijn advies is, neem het vak, maar zorg er wel voor dat je het altijd kan laten vallen wanneer je er niks aan vind.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 17:56
Verwijderd
Ik heb gehoord dat je bij M&O veel moet rekenen. Aangezien ik erg slecht ben in wiskunde, is het dan wel een goed idee om M&O te doen? Volgend jaar heb ik M&O en ik heb E&M als profiel.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:48
krijgdepleuris
Avatar van krijgdepleuris
krijgdepleuris is offline
ik vind M&o een kl*te vak, het is saai en idd een slap aftreksel van economie. Dat rekenen gebeurt allemaal met formules dus als je die uit je kop leert hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken.
__________________
Ik ben als fee (zacht uitgedrukt) volledig en totaal mislukt
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 15:06
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Ik vind het niet zo moeilijk, en tis best aardig om te doen.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 17:08
Verwijderd
Ik heb inmiddels alle examenstof doorgewerkt en ik moet zeggen dat het alleen de laatste paar hoofstukken echt pittig wordt...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:51
Blub, ik ben een vis
Blub, ik ben een vis is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Ik heb gehoord dat je bij M&O veel moet rekenen. Aangezien ik erg slecht ben in wiskunde, is het dan wel een goed idee om M&O te doen? Volgend jaar heb ik M&O en ik heb E&M als profiel.
Je hebt Economie 1,2 dus je kan het wel nemen als extra vak. Tenzij je Informatiekunde wilt. Maar dat rekenen is erg simpel.
__________________
[img]http://www.xs4all.nl/~rslegt/gast_knudde.jpg[/img]
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:58
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ben ik dan de enige die M&O moeilijk vindt? Economie 1,2 gaat nog wel (7 voor TSE), maar M&O begrijp ik helemaal niks van. Daar had ik een 3,2 voor...
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:34
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
ja
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:39
Verwijderd
Ik vind economie leuker. Maar omdat M&O best moeilijk is, is het wel weer een uitdaging...

(als ik had geweten dat M&O zo moeilijk was, had ik het nooit van mijn leven gekozen...)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 22:38
Verwijderd
M&O is leuk, ben er al voor geslaagd! lekker makkelijk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-01-2002, 15:44
$un$hine
Avatar van $un$hine
$un$hine is offline
ik heb ook m&o, maar vind t best moeilijk, in de les voeren we niks uit, maar de repetities zijn overdreven moeilijk, t ligt ook aan de leraar die t geeft, als die leraar beetje uit kan leggen, dan is t misschien wat makkelijker
__________________
Love will survive, It twists and turns you, A circuit inside your head reminds you that it's fine
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 16:35
devonn
devonn is offline
NEEEEEJJ!! Het is zo verschrikkelijk saaaaaiii!! Het is wel een vak waar je later veel mee kan.
M&O is een soort van economie maar dan vorrla over het besturen van een bedrijf, begrotingen enz. gaap
Het is maar waar je van houdt he??
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 18:04
Verwijderd
Ik zit in vwo5 met C&M en ik heb M&O in mijn verplichte vrije deel en ik vind het best redelijk, meestal gaat het wel (verder heb ik geen verstand van de vergelijking met economie wnat ik heb in mn schoolcarriere alleen in de 3e 1 uurtje ec gehad) maar het is echt veel werk, vind ik, en soms weleens lastig en je moet het bewust kiezen want bij een vervolgopleiding in die richting krijg je het toch allemaal opnieuw.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 18:07
Blub, ik ben een vis
Blub, ik ben een vis is offline
Mhhh.... ik ben een van de weinigen die het leuk en makkelijk vind Een beetje wiskundige kennis is wel verreist. Vele E&M nemen M&O. De kennis die je moet kennen voor M&O leer je vaak met economie, maar de sommen leer je niet met wiskunde A1 of A12. Ik zelf heb Wiskunde B1, misschien dat de factor wiskunde een grote rol speelt. Veel van mn klasgenoten klagen ook over M&O en stappen over op informatica.
__________________
[img]http://www.xs4all.nl/~rslegt/gast_knudde.jpg[/img]
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 21:40
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Ik heb gehoord dat je bij M&O veel moet rekenen. Aangezien ik erg slecht ben in wiskunde, is het dan wel een goed idee om M&O te doen? Volgend jaar heb ik M&O en ik heb E&M als profiel.
m&o neem je alleen als je het zelf wil! het is geen verplicht vak als je e&m doet
__________________
ReSt In PeAcE GuLdEnS!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 15:49
Mey
Mey is offline
ik vind het een heel leuk vak....erg interesant
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 19:22
antientje
antientje is offline
als je een beetje rekenkundig inzicht hebt is het piece of cake alleen ik vind de naam Managment en Organisatie er niets mee te maken hebben. Het klinkt heel interessant en leuk, maar het is gewoon maar bedrijfssommetjes maken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2002, 21:01
love2you
love2you is offline
neeeh ik vind van niet daarom heb k t ook nie gekozen. maar als je van veel leren en wat economie hou moet je t vooral kiezen.
xxx
bren
__________________
only the best but not the best
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 17:49
Verwijderd
Zo te zien aan de reacties valt M&O best wel vies tegen. Gelukkig heb ik dit jaar M&O niet, dus ik denk dat ik het maar eens verander. Ik kies denk ik toch voor beeldende vorming. Niet al te moeilijk, toch?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 23:28
After4Ever ruled
After4Ever ruled is offline
Hoi,

Als ik jou was zou ik goed nadenken als je het wilt kiezen, het is namelijk best ingewikkeld en je moet een beetje logisch kunnen denken, ik vind het een stuk moeilijker dan economie 1, maar het is ook heel anders!!ik krijg in ieder geval hele moeilijke toetsen!

groetjes marleen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 16:02
M-King
M-King is offline
Nee
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 16:40
eastrtp
eastrtp is offline
Ja ik vind het een erg leuk vak. Het is makkelijk scoren, en je hebt er ook nog wat aan!!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 17:18
painy
painy is offline
m&o zuigt als te tering, maar het is heel handig voor later
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:27
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Als je zo'n lerares krijgt als ik heb, dan zuigt M&O inderdaad als de nete
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:27
Pholon
Avatar van Pholon
Pholon is offline
Citaat:
FF4-Ever schreef:
M&O is idd een stuk makkelijker dan Economie2, maar ook (bij ons op school) een stuk meer theorie. Ik krijg het 4 uur in de week en er zijn echt van die momenten dat ik wilde dat ik nooit gekozen had, zo saai vind ik het dan. Mijn advies is, neem het vak, maar zorg er wel voor dat je het altijd kan laten vallen wanneer je er niks aan vind.
HAHAHA, leuk Erik, alsof jij uberhaupt wat doet bij M&O
__________________
Up the Irons! ...ceterum censeo Carthaginem delendam esse
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:56
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
Pholon schreef:
HAHAHA, leuk Erik, alsof jij uberhaupt wat doet bij M&O
Zo Vincent, ben jij ook eindelijk uit je rattenhol gekropen en kijk je ook eens verder dan alleen exacte vakken.

En verder Vincent... JIJ hebt niet eens M&O, dus waarom reageer je dan hier?

ps:
niet: 'uberhaupt', maar 'überhaubt'...

Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:35
Pholon
Avatar van Pholon
Pholon is offline
Ik wil alleen aangeven dat je eerste reply maar de halve kant laat zien. Maar eh...
IK HEB EINDELIJK EN SIGN YEAH!!!
__________________
Up the Irons! ...ceterum censeo Carthaginem delendam esse
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:03
Verwijderd
M&O is voornamelijk boekehouden, en onwijs veel balanssen tekenen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-04-2002, 20:12
VIP
VIP is offline
Als je M&O een beetje bijhoudt en weet hoe je balansen moet maken en resultatenrekeningen dan ben je al een heel end. (en dat is helemaal niet veel werk als je gewoon meedoet.)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Muziek of M&O
Verwijderd
13 06-10-2011 17:59
Studeren Management & Organisatie
Profielkeuze!
26 06-05-2011 11:49
Algemene schoolzaken M&O of maatschappijwetenschappen?
Fille14
27 14-05-2007 12:12
Algemene schoolzaken Welk profiel kiezen jullie en waarom?
Hoipiepeloi
56 14-05-2006 18:36
Algemene schoolzaken Vraagje over M&O...
Ikke_in_luv
25 26-02-2003 15:27
Algemene schoolzaken Hoe zwaar is profiel E&M?
Quantes
31 21-02-2003 21:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.