Oud 24-05-2012, 20:40
stompiestompie
stompiestompie is offline
hallo,
ik wil graag mijn vriendin beffen , maar krijg je hierdoor ziektes door ook als ze geen aids heeft ? daarvoor heb ik wat schrik ,
bedankt (:
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 20:46
Stinkdier
Avatar van Stinkdier
Stinkdier is offline
Aids is niet het enige wat je op kan lopen van seks hoor.... als ze al eerder iemand heeft gehad is het wijselijk om een testje te doen. anders boeit het niet zo.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 20:50
stompiestompie
stompiestompie is offline
Citaat:
Aids is niet het enige wat je op kan lopen van seks hoor.... als ze al eerder iemand heeft gehad is het wijselijk om een testje te doen. anders boeit het niet zo.
ze heeft nog niemand anders gehad , maar zijn die andere dingen dan gevaarlijk ?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 20:58
Verwijderd
Die vragen hier altijd, what the hell? Dit krijg je toch allemaal op school uitgelegd?
Er zijn SOA's die behoorlijk kut zijn, en sommigen die eigenlijk wel meevallen. Als ze nog nooit iets heeft gedaan met iemand dan heeft ze geen SOA en kan ze dus ook geen SOA overdragen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:07
Inspire
Avatar van Inspire
Inspire is offline
Als ze geen soa heeft dan niet En mocht je een koortslip hebben, dan is het niet zo'n goed idee om orale seks te hebben. Maar verder, have fun...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:08
Stinkdier
Avatar van Stinkdier
Stinkdier is offline
Volgens mij, als je dit soort basic shit niet weet, ben jij helemaal niet aan beffen toe. Ga anders eerst eens een ijsje eten samen en in je vrije tijd wat boekjes lezen over seks.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:11
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Kom nou jongens, hij komt het in ieder geval nog vragen ipv het maar gewoon te doen en iets op te lopen/zijn vriendin herpes genitalis te geven.

stompiestompie: lees hier eens het een en ander over soa's: http://www.soaaids.nl/veilig_vrijen
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:13
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Kom nou jongens, hij komt het in ieder geval nog vragen ipv het maar gewoon te doen en iets op te lopen/zijn vriendin herpes genitalis te geven.

stompiestompie: lees hier eens het een en ander over soa's: http://www.soaaids.nl/veilig_vrijen
Ja dat zal wel, maar hij kan toch ook zelf even google'en?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Niet iedereen is even goed met google.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 22:14
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Citaat:
Niet iedereen is even goed met google.
Ik kwam er ook pas na 7 jaar achter hoe ik precies iets moest zoeken.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 08:42
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Wat ik me dus altijd afvraag, is of je er wel van uit kunt gaan dat iemand geen SOA heeft als hij het nog nooit met iemand heeft gedaan. Want, wie krijgt dan de eerste soa? Als je even heel ver terugdenkt..

Het is ook overdraagbaar(?) dmv bloed, dus dan zou het niet per se hoeven te betekenen dat je geen SOA hebt. Lijkt me.

OT: Wat de rest zegt dus.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 08:52
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Wat ik me dus altijd afvraag, is of je er wel van uit kunt gaan dat iemand geen SOA heeft als hij het nog nooit met iemand heeft gedaan. Want, wie krijgt dan de eerste soa? Als je even heel ver terugdenkt..

Het is ook overdraagbaar(?) dmv bloed, dus dan zou het niet per se hoeven te betekenen dat je geen SOA hebt. Lijkt me.

OT: Wat de rest zegt dus.
Het is inderdaad voor heel veel ziektes lastig om te achterhalen waar het nou precies vandaan is gekomen. Sommige ziektes zijn overgedragen door dieren, weer andere zijn mutaties van bestaande virussen. HIV lijkt bijvoorbeeld door apen te zijn overgedragen. De kans dat je zelf als mens zo'n nieuwe soa bij je draagt is wel zo klein dat je er echt vanuit kan gaan dat als je nog nooit seksueel contact hebt gehad, je geen soa hebt. Tenzij je moeder een soa had tijdens de zwangerschap, want dan kan het tijdens de bevalling worden overgedragen.

Om via bloed een ziekte over te dragen moet het bloed van een ander echt in contact komen met jouw bloed, door bijvoorbeeld je te prikken aan een naald waar iemand anders zich aan heeft geprikt of doordat je met een open wond in de buurt van de open wond van een ander komt. Dat overkomt de gemiddelde Nederlander die niet in de gezondheidszorg werkt over het algemeen niet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit beffen
mystery_1001
2 14-05-2016 11:01
Seksualiteit Pijpen/Beffen.
Kev!
64 20-07-2009 13:54
Seksualiteit Anti-Beffen?
Verwijderd
53 08-12-2004 23:45
Seksualiteit meiden doet het ineens met meiden [beffen,zoenen etc] Een HYPE??
devilcat
70 29-10-2004 12:52
Seksualiteit Beffen/vingeren hoe vinden jullie dat om te doen jonte beffen of te vingeren?
Ruby_temp
32 26-09-2002 12:01
Seksualiteit niet beffen
no_nickname
28 09-06-2002 12:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.