Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2009, 07:43
lilvivi
lilvivi is offline
Voor mensen die k-1 vechtsport volgen is gister in Amsterdam Arena werd de grootste vechtsport evenement organiseerd met hoofdpartij tussen Badr Hari vs Sem Schilt voor zwaar gewicht wereld kampions gordel, resultaat was zwaar K.O hier is de beeld van het gevecht Hari vs Shilt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2009, 19:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Het zegt meer over de kwaliteiten van Schilt in de betreffende wedstrijd dan van Hari, die nog niet zo lang geleden nog ferme klop kreeg van Overeem; en daarvoor zich al niet echt goed profileerde tegen Bonjasky. Ik vraag me dus een beetje af wat het nut van dit topic is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 19:16
kevah
kevah is offline
Badr Hari is gewoon een laffe Marokaan.
Ik heb totaal geen respect voor die gozer, ik vond het echt jammer dat Schilt verloor.
Maar Schilt was echt geen schim van wat hij normaal was. Volgende keer gaat hij naar Schilt!
en het was een T.KO. De scheids vond het niet goed als hij doorging, terwijl hij wel door had kunnen gaan...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 22:33
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
@ Kevah

Ik ben het helemaal met je eens, maar ik zat net te kijken.. en dit is echt sick..
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 17:29
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Tja, Schilt ontmaskerd denk ik. Hij zette toch veel op zijn lengte in en daar lijken tegenstanders nu goed mee om te kunnen gaan. Hari is een goede vechter, maar zoals hij in het interview daarna van de toren blies...ugh.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2009, 18:31
Elwin01
Elwin01 is offline
Hij is neergegaan door voorhees.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 00:08
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ik vond dat hele K1 gala in Amsterdam teleurstellend. Veel matches kwamen nog niet halverwege door medisch ingrijpen.

De match van Schilt vs Hari was de matigste van allemaal. Schilt had weer een van zijn momenten waarin hij gelooft zijn handen niet omhoog te hoeven houden. Dat werkt gewoon niet op zo'n niveau. En om nu over zo'n lucky-punch KO op te scheppen...


Voor wie hem nog niet had gezien is deze trouwens een aanrader:
http://www.youtube.com/watch?v=HoFguoSnKpc
Rare jongens die Japanners...
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 19:53
totallyawsome
totallyawsome is offline
fedor vs barnett volgende maand
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.