Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2002, 19:14
Verwijderd
Ik ga dus naar die wedstrijd toe met een seizoenkaart, maar ik heb geen idee hoelaat het begint (dit is de eerste keer dat ik in een stadion kom... maar goed laten we het daar maar verder niet over hebben!) en ik weet niet waar je die tijd kunt vinden!! Kan iemand mij ff helpen?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2002, 21:17
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Nederland kennende wordt in eerste instantie de wedstrijd uitgesteld door de burgermeester van Amsterdam.
Vervolgens gaat Utrecht protesteren en wordt de wedstrijd zonder publiek gespeeld.
Uiteindelijk gaat de KNVB zich ermee bemoeien en wordt de wedstrijd op een dinsdagmiddag om 15:00 gespeeld….
Dan komt Canal + in beeld en vanwege de commercie moet de wedstrijd dan om 13:00 gespeeld worden.
Wacht dus nog maar eventjes af met die tijd.

Normaliter is zo’n wedstrijd gewoon om 14:30 (of om 13:00 als de wedstrijd live op Canal + is), maar in Nederland kun je nergens meer van op aan.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 21:22
Stefan17
Stefan17 is offline
Citaat:
AGH schreef:

Normaliter is zo’n wedstrijd gewoon om 14:30 (of om 13:00 als de wedstrijd live op Canal + is), maar in Nederland kun je nergens meer van op aan.
De wedstrijd op zondag 18 augustus begint normaal gezien inderdaad om 14 uur 30.

Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 21:38
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
zonde dat je een seizoenskaart heb gekocht!


Zie je ze alleen maar verliezen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 21:52
Verwijderd
O jee, krijgen we nu weer allemaal mensen die een seizoenskaart van Ajax kopen, maar niet eens weten hoe laat een voetbalwedstrijd begint......(of zo ook: wie er bij Ajax trainer is, of hoeveel Europacups Ajax heeft gewonnen)

het is duidelijk, ajax is weer kampioen geworden..

Niet persoonlijk bedoeld lisanne, maar ik vind het een beetje jammer dat er als het goed met Ajax gaat ineens allemaal mensen gaan kijken bij Ajax, die normaal nooit iets met Ajax hebben. Nadat Ajax kampioen was geworden hoorde ik ook ineens weer op school een paar mensen praten dat ze volgend seizoen "echt wel naar de champions league wedstrijden gingen", terwijl ze meestal maandag niet eens wisten hoe ajax zondag had gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 22:02
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
O jee, krijgen we nu weer allemaal mensen die een seizoenskaart van Ajax kopen, maar niet eens weten hoe laat een voetbalwedstrijd begint......(of zo ook: wie er bij Ajax trainer is, of hoeveel Europacups Ajax heeft gewonnen)

het is duidelijk, ajax is weer kampioen geworden..

Niet persoonlijk bedoeld lisanne, maar ik vind het een beetje jammer dat er als het goed met Ajax gaat ineens allemaal mensen gaan kijken bij Ajax, die normaal nooit iets met Ajax hebben. Nadat Ajax kampioen was geworden hoorde ik ook ineens weer op school een paar mensen praten dat ze volgend seizoen "echt wel naar de champions league wedstrijden gingen", terwijl ze meestal maandag niet eens wisten hoe ajax zondag had gespeeld.
Inderdaad beetje zielig, als je dat niet weet en je hebt wel een seizoenkaart, ze weet waarschijnlijk ook niet op welke teletekst pagina ze dat kan zien, maar jah dit gebeurt waarschijnlijk ook bij andere clubs
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 07:23
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
O jee, krijgen we nu weer allemaal mensen die een seizoenskaart van Ajax kopen, maar niet eens weten hoe laat een voetbalwedstrijd begint......(of zo ook: wie er bij Ajax trainer is, of hoeveel Europacups Ajax heeft gewonnen)

het is duidelijk, ajax is weer kampioen geworden..

Niet persoonlijk bedoeld lisanne, maar ik vind het een beetje jammer dat er als het goed met Ajax gaat ineens allemaal mensen gaan kijken bij Ajax, die normaal nooit iets met Ajax hebben. Nadat Ajax kampioen was geworden hoorde ik ook ineens weer op school een paar mensen praten dat ze volgend seizoen "echt wel naar de champions league wedstrijden gingen", terwijl ze meestal maandag niet eens wisten hoe ajax zondag had gespeeld.
Heb ik niets meer op toe te voegen!!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 09:45
Aegishjalmur
Aegishjalmur is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
O jee, krijgen we nu weer allemaal mensen die een seizoenskaart van Ajax kopen, maar niet eens weten hoe laat een voetbalwedstrijd begint......(of zo ook: wie er bij Ajax trainer is, of hoeveel Europacups Ajax heeft gewonnen)

het is duidelijk, ajax is weer kampioen geworden..

Niet persoonlijk bedoeld lisanne, maar ik vind het een beetje jammer dat er als het goed met Ajax gaat ineens allemaal mensen gaan kijken bij Ajax, die normaal nooit iets met Ajax hebben. Nadat Ajax kampioen was geworden hoorde ik ook ineens weer op school een paar mensen praten dat ze volgend seizoen "echt wel naar de champions league wedstrijden gingen", terwijl ze meestal maandag niet eens wisten hoe ajax zondag had gespeeld.
ik heb een hekel aan zulke opmerkingen waarschijnlijk vind je ook:

- ah nee, dat liedje staat in de top40, dan mag ik er niet meer naar luisteren
- iedereen draagt die kleren, dan moet ik ze toch minstens verscheuren
- voor dat drankje wordt veel reclame gemaakt, dan mag ik het niet meer drinken
- enz.

gewoon naar ajax gaan, dan heb je dit seizoen 17x een leuke middag/avond uit

en de pagina van ajax op teletekst is 660
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 10:31
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Aegishjalmur schreef:


ik heb een hekel aan zulke opmerkingen waarschijnlijk vind je ook:

- ah nee, dat liedje staat in de top40, dan mag ik er niet meer naar luisteren
- iedereen draagt die kleren, dan moet ik ze toch minstens verscheuren
- voor dat drankje wordt veel reclame gemaakt, dan mag ik het niet meer drinken
- enz.

gewoon naar ajax gaan, dan heb je dit seizoen 17x een leuke middag/avond uit

en de pagina van ajax op teletekst is 660
huh?? lekker duidelijk......dit is heel wat anders.......
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Aegishjalmur schreef:
ik heb een hekel aan zulke opmerkingen waarschijnlijk vind je ook:

- ah nee, dat liedje staat in de top40, dan mag ik er niet meer naar luisteren
- iedereen draagt die kleren, dan moet ik ze toch minstens verscheuren
- voor dat drankje wordt veel reclame gemaakt, dan mag ik het niet meer drinken
- enz.

gewoon naar ajax gaan, dan heb je dit seizoen 17x een leuke middag/avond uit

en de pagina van ajax op teletekst is 660
Dit is een vergelijking die nergens op slaat. Je kan een bepaald merk kleding niet vergelijken met een bepaalde voetbalclub. Je kan namelijk makkelijk van kledingmerk veranderen, of meerdere merken tegelijk dragen. Niemand heeft daar dan problemen mee.

Maar wat als iemand supporter is van Ajax, Utrecht en Feyenoord. Dat wordt is gewoon belachelijk. Of als je eerst voor PSV bent, daarna voor Vitesse en daarna weer voor NEC wordt. Dat slaat ook nergens op. En dan kan je wel zeggen dat je nu 17x een leuke middag hebt, maar supporters die alleen op bepaalde momenten komen (als er wat te winnen valt..) of supporters die soms zelfs van club veranderen, zijn gewoon nepsupporters. En de echte voetbalsupporters van een club, hebben over het algemeen ook een hekel aan dat soort 'supporters'.

Laatst gewijzigd op 08-08-2002 om 19:52.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 11:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
3-0 voor @j@kkes
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 21:42
Aegishjalmur
Aegishjalmur is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
... de echte voetbalsupporters van een club, hebben over het algemeen ook een hekel aan dat soort 'supporters' ...
ach 'de echte voetbalsupporter'
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 00:09
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Maar wanneer ben je een échte supporter?
Ik kom vanaf m’n 5e bij de Eagles, ben overal met de Eagles geweest.
Oefenwedstrijd in Den Helder tegen Twente, regenachtige woensdagavond naar Urk uit voor de beker, naar een afgelaste wedstrijd in Vlissingen, met Sporting Lissabon naar Leverkussen en AA Gent (in het stadion van Lierse), naar de oude Meer, met 37 bussen naar Helmond Sport, naar Wageningen in ’88, altijd ging ik overal naar toe maar ben ik dan een échte supporter?
De laatste jaren ga ik nog steeds altijd overal naar toe, maar vanwege logge instanties komen we vaak niet verder dan een plaatselijke kroeg omdat je gebruik dient te maken van de verplichte combi.
En in de krant worden we dan ook weer omschreven als supporter tussen haakjes of staat er gewoon ‘dit zijn geen echte supporters.’
Als je overal bij bent zou je eigenlijk een echte supporter moeten zijn, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee wie er nu eigenlijk op de linksback staat.
Waarschijnlijk zw#llenaartje Sieme Zijm….

Het begrip échte supporter is natuurlijk vrij relatief.
Eerlijk gezegd wilde ik dat wij weer 3.000 nepsupporters hadden, zodat het stadion weer wat voller zat, er wat meer geld binnen zou komen en de échte supporters weer naar eredivisieclubs af kunnen reizen!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:04
PV
PV is offline
als je je normaal gedraagt ben je een echte supporter. maakt het verder nou uit hoe of wat.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:45
Verwijderd
Hallo mensen! Ik ga niet op m'n eigen seizoenkaart hoor!! We hebben kennissen die een seizoenskaart hebben gekocht, maar die zijn op 18 augustus nog steeds op vakantie dus gaan m'n vader en ik op hun seizoenskaart 's een keertje naar een wedstrijd van Ajax toe. Ik ben verder ook helemaal geen supporter en zeker geen NEPSUPPORTER, ik ga enkel alleen maar een keer kijken omdat ik wel 'ns wil weten hoe het nou is om in zo'n stadion te zitten, want dan beleef je de wedstrijd waarschijnlijk toch 'n stuk anders dan voor de tv. Dus dat commentaar van jullie sloeg echt nergens op...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:46
Verwijderd
Citaat:
PV schreef:
als je je normaal gedraagt ben je een echte supporter. maakt het verder nou uit hoe of wat.
sorry hoor maar die hoolies (ik keur hun gedrag niet goed hoor!!) hebben echt6 alles voor hun club over, het zijn wel echte supporters die je ook gewoon doordeweeks enzo om en rond het stadion ziet om bijvoorbeeld te helpen met verven enzo..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 11:15
PV
PV is offline
Citaat:
vijf schreef:
sorry hoor maar die hoolies (ik keur hun gedrag niet goed hoor!!) hebben echt6 alles voor hun club over, het zijn wel echte supporters die je ook gewoon doordeweeks enzo om en rond het stadion ziet om bijvoorbeeld te helpen met verven enzo..
als ze alles voor hun club overhebben moeten ze es proberen mee te helpen aan een goede naam, ipv rotzooi te schoppen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 11:24
Verwijderd
Citaat:
PV schreef:


als ze alles voor hun club overhebben moeten ze es proberen mee te helpen aan een goede naam, ipv rotzooi te schoppen.
das waar ja
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-08-2002, 12:08
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Sorry, ik ben geen hooligan maar ik zou ook nooit de club gaan helpen met verven totdat er een nieuw bestuur c.q. beleid komt.
Persoonlijk zou ik ook niet alles voor m’n club overhebben, ik heb nog veel meer andere dingen die me dierbaar zijn of waar ik m’n plezier uit kan halen.
Een goede naam opbouwen is natuurlijk aan de ene kant mooi, maar aan de andere kant natuurlijk niet wat de ‘hooligan’ graag wil.

Kortom er zitten twee kanten aan de zaak.
Enerzijds de supporters die zelf rotzooi schoppen tegen clubs met een harde kern die er ook voorgaat. Simpel voorbeeld is bijvoorbeeld een wedstrijd Cambuur Leeuwarden – Go Ahead Eagles. Als veiligheidscoördinator weet je dan dat wanneer Eagles supporters, buiten de verplichte combi, naar Leeuwarden afreizen ze daar niet voor de kerstviering komen.
Echter bij een wedstrijd RBC – Go Ahead Eagles is het natuurlijk te zot voor woorden om massaal mensen op te pakken. Dat zijn inderdaad slechte publicaties zonder dat dit nodig was geweest.

Gewoon verplichte combi’s inzetten om wedstrijden waarbij dat nodig is en niet voor een simpele wedstrijd overbodige bravoure te maken.
Situaties goed inschatten schijnt voor sommige mensen soms nog wel eens lastig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 12:43
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef:
O jee, krijgen we nu weer allemaal mensen die een seizoenskaart van Ajax kopen, maar niet eens weten hoe laat een voetbalwedstrijd begint......(of zo ook: wie er bij Ajax trainer is, of hoeveel Europacups Ajax heeft gewonnen)

het is duidelijk, ajax is weer kampioen geworden..

Nu doe je trouwens net alsof ik helemaal niks van voetbal afweet, je kent me geeneens! Even voor de duidelijkheid, ik ben geen Ajax-fan maar een Feyenoord-fan! Nu zal ik wel weer allerlei commentaar krijgen van wat doe je dan weer in de Arena, maar ik vind het wel 'ns leuk om bij Ajax te kijken.. interesse heet zoiets. Je kunt toch ook wel even normaal antwoord geven op mijn vraag.. ik weet nu nog steeds niet hoelaat die wedstrijd begint. En trouwens.. ik weet echt wel wie de trainer van Ajax is hoor.. duh... en wat maakt het uit hoeveel Europacups Ajax heeft gewonnen, moet je daar nou perse een fan voor zijn? Een fan is iemand die zijn club steunt met hart en ziel.. maar moet je daarvoor nou perse weten hoeveel Europacups de club heeft gewonnen? Jij scheert meteen iedereen over een kam heen en daar heb ik echt een hekel aan!!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Lis@nne schreef:
Nu doe je trouwens net alsof ik helemaal niks van voetbal afweet, je kent me geeneens! Even voor de duidelijkheid, ik ben geen Ajax-fan maar een Feyenoord-fan! Nu zal ik wel weer allerlei commentaar krijgen van wat doe je dan weer in de Arena, maar ik vind het wel 'ns leuk om bij Ajax te kijken.. interesse heet zoiets. Je kunt toch ook wel even normaal antwoord geven op mijn vraag.. ik weet nu nog steeds niet hoelaat die wedstrijd begint. En trouwens.. ik weet echt wel wie de trainer van Ajax is hoor.. duh... en wat maakt het uit hoeveel Europacups Ajax heeft gewonnen, moet je daar nou perse een fan voor zijn? Een fan is iemand die zijn club steunt met hart en ziel.. maar moet je daarvoor nou perse weten hoeveel Europacups de club heeft gewonnen? Jij scheert meteen iedereen over een kam heen en daar heb ik echt een hekel aan!!
Ik denk dat een supporter van een club toch echt wel weet hoeveel Europacups je favoriete club heeft gewonnen. Oke, ik ben het met je eens dat je dat niet per se hoeft te weten, maar het is toch wel het eerste wat je over een club komt te weten, als je je er wat meer in verdiept.
Verder kwam de zin van "Ik ga met een seizoenskaart maar weet niet hoe laat de wedstrijd begint" een inderdaad beetje stom over. Maar nu schrijf je dat je met de seizoenskaart van iemand anders gaat, dus dat verandert de zaak wel iets. Maar het was, zoals ik al getypt heb, vooral in het algemeen bedoeld en niet persoonlijk op jou.

En de wedstrijd begint gewoon om 1430.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 15:04
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef:

Ik denk dat een supporter van een club toch echt wel weet hoeveel Europacups je favoriete club heeft gewonnen. Oke, ik ben het met je eens dat je dat niet per se hoeft te weten, maar het is toch wel het eerste wat je over een club komt te weten, als je je er wat meer in verdiept.
Verder kwam de zin van "Ik ga met een seizoenskaart maar weet niet hoe laat de wedstrijd begint" een inderdaad beetje stom over. Maar nu schrijf je dat je met de seizoenskaart van iemand anders gaat, dus dat verandert de zaak wel iets. Maar het was, zoals ik al getypt heb, vooral in het algemeen bedoeld en niet persoonlijk op jou.

En de wedstrijd begint gewoon om 1430.
Ik heb er expres bijgezet dat ik met een seizoenskaart ging, omdat daar de tijd van de wedstrijd niet opstaat. Anders zou ik weer allemaal reacties krijgen a la dat staat toch op het kaartje! Ik weet wel dat je het in het algemeen bedoelde, maar ik wou toch even reageren, omdat je mij daar ook bijrekende. Maar even voor de duidelijkheid. Ik ga dus naar die wedstrijd toe voor m'n plezier en niet als supporter Ik heb trouwens net gevonden dat de wedstrijd om 1430u begint, want ik doe mee met de eredevisiepoule
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 18:03
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Ik heb eigenlijk ook geen idee hoeveel Europacups Go Ahead heeft gewonnen hoor!


En verder ben ik het met Lisanne eens dat het best eens leuk kan zijn om bij een andere club te kijken.
Al zie ik mezelf niet bij Zwolle zien kijken, uitstapjes naar andere clubs zijn altijd leuk.
Vooral de leuke wedstrijden!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 19:07
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef:
Ik heb eigenlijk ook geen idee hoeveel Europacups Go Ahead heeft gewonnen hoor!


En verder ben ik het met Lisanne eens dat het best eens leuk kan zijn om bij een andere club te kijken.
Al zie ik mezelf niet bij Zwolle zien kijken, uitstapjes naar andere clubs zijn altijd leuk.
Vooral de leuke wedstrijden!
Precies!! Hier heb ik niks meer aan toe te voegen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 08:27
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
zonde dat je een seizoenskaart heb gekocht!


Zie je ze alleen maar verliezen
ha....ha....
...
...
..
.
.
.
.

.
..
.
.


jij bent zeker een feyeNERDer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2002, 10:01
M1d0
Avatar van M1d0
M1d0 is offline
Een echte supporter is iemand die zijn/haar club ook steunt in slechte tijden en niet een seizoenskaart koopt of naar een wedstrijd gaat als ze 1e staan ...
__________________
M1d0 All Rights Reserved 2002 ®
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:01
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ajax maakt ze af met 4-0!!!!
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:06
Verwijderd
Jezus, je bent Feyenoord-fan maar om te weten hoe het er in een stadion aan toe gaat ga je naar een wedstrijd van aartsrivaal Ajax. Hmm, I rest my case..

Je 1e bericht kwam trouwens bij mij ook over als: nou, nu het goed gaat met Ajax ga ik wel naar het stadion, maar de afgelopen 5 jaar niet hoor, want toen ging het slecht..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Karliene schreef:
Jezus, je bent Feyenoord-fan maar om te weten hoe het er in een stadion aan toe gaat ga je naar een wedstrijd van aartsrivaal Ajax. Hmm, I rest my case..

Je 1e bericht kwam trouwens bij mij ook over als: nou, nu het goed gaat met Ajax ga ik wel naar het stadion, maar de afgelopen 5 jaar niet hoor, want toen ging het slecht..
Jee ik beschouw Ajax echt niet als een echte aartsrivaal hoor.. en wat boeit jou het dat ik naar een wedstrijd van Ajax ben gegaan? Ik ging er niet heen als supporter en ik heb ook zeker niet gejuicht... maar kvonnet wel leuk om te zien.. en als iemand je aanbiedt om es een keer te kijken.. nou dan ga ik ook echt geen nee zeggen heur!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Irritante Pro-Ajax sfeer in de media.
Verwijderd
478 12-04-2004 12:45
Vrije tijd Aan welke club heb je een hekel ?
L1
161 21-06-2003 20:41
Vrije tijd Feyenoord - Ajax [Amstelcup] PSV - Utrecht
Kale
148 20-04-2003 14:06
Vrije tijd relschoppers
RoelRietenstoel
82 20-04-2003 14:01
Vrije tijd Feyenoord Supporters Vereniging: 'gejood moet kunnen'
Verwijderd
9 18-03-2003 21:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.