Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2003, 09:36
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
www.vi.nl meld dat de technische staf van Ajax verder wil met Litmanen volgend jaar:

'Ajax wil verder met Jari Litmanen'

28/4/2003 10:15

De technische staf van Ajax wil Jari Litmanen behouden voor het nieuwe seizoen. De Amsterdamse club, die binnenkort om de tafel gaat met de Fin, zoekt naar een oplossing de blessuregevoeligheid te ondervangen.
Litmanen bewijst de laatste weken hoe groot zijn waarde kan zijn voor het jeugdige Ajax. Rafael van der Vaart, die zondag op aangeven van de Fin tegen AZ de score opende, brak na afloop in de Alkmaarderhout een lans voor Litmanen.

Ook trainer Ronald Koeman kent de waarde van de routinier, maar ook het risico. 'In fitte toestand is Jari Litmanen een absolute aanwinst voor dit Ajax', aldus trainer op Radio Noord-Holland. 'Wij willen graag dat hij bij Ajax blijft, maar je weet dat hij dit seizoen weinig rendement heeft opgeleverd'.

Het probleem is de blessuregevoeligheid van Litmanen. Sinds zijn komst eind augustus speelde de Fin slechts negentien wedstrijden. Vooral bij zijn revalidatie bemoeit hij zich nauwelijks met de groep en heeft hij dus weinig inbreng. Een nieuwe overeenkomst wordt waarschijnlijk meer een prestatiecontract. Daarmee wordt het probleem ondervangen dat Litmanen blessuregevoelig is.



Wat vinden julli ervan? En van zo'n prestatie contract?
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2003, 10:23
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Prestatiecontract is zeker goed, dan verdient ie naar mate hij meer speelt.
IK ben überhaupt blij dat ze met hem door willen, hij heeft nog steeds wedstrijden dat hij het elftal op sleeptouw neemt (ook gister was ie weer goed bezig, evenals in Milaan). Daarnaast heeft hij ook een goede uitstraling op supporters en is hij geroutinerd genoeg om een jong team te helpen (ondanks zijn blessuregevoeligheid).
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 10:51
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
en volgens de volkskrant is het juist dat ze niet meer met hem verder willen
(ruimte op recht, pagina 3 onderaan)
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 10:53
Souljah
Souljah is offline
Voetbalonline

AMSTERDAM, 27 april 2003 20:40

Wegens interlandverplichtingen is het gesprek over de toekomst van Jari Litmanen bij Ajax uitgesteld. Pas na volgende weekeinde gaat Ronald Koeman met de Fin praten. Volgens Koeman heeft het bestuur echter al een besluit genomen over Litmanen en is het gesprek slechts bedoeld om dit besluit als eerste aan de Fin zelf kenbaar te maken.
Uit Koemans woorden valt echter op te maken dat dat besluit niet positief is uitgevallen. Gevraagd naar Litmanens goede optreden tegen AZ zei Koeman dat hij nooit bestreden had dat Litmanen van grote waarde is voor Ajax. ''Mits fit'', voegde hij er echter veelbetekenend aan toe.
Litmanen is de laatste jaren -en ook dit seizoen- hyperblessuregevoelig gebleken. Al eerder sprak Koeman daar zijn irritatie over uit. Wat dat betreft hoeft Litmanen weinig te verwachten van het persoonlijk gesprek met de Ajax-coach.
__________________
gezien
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 11:03
Verwijderd
voetbalonline weet altijd van 2 woorden allemaal conclusies te trekken die hun willen.
dus dat zou ik allemaal niet geloven.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 11:25
Thomas
Thomas is offline
Mits het een prestatiecontract is dan kan het nooit kwaad.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 12:20
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Hij speelt misschien dan niet veel, maar hij is in mijn ogen een grote waarde voor de jeugdige ploeg van Ajax. Mij lijkt het eigenlijk heel logisch, als ik trainer van Ajax was, om hem te houden in de kern.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 28-04-2003 @ 13:20:
Hij speelt misschien dan niet veel, maar hij is in mijn ogen een grote waarde voor de jeugdige ploeg van Ajax. Mij lijkt het eigenlijk heel logisch, als ik trainer van Ajax was, om hem te houden in de kern.
Idd Laten wij hopen dat ze litmanen behouden. En dat hij minder blessures gaat hebben da dit seizoen

Das het enigste wat hem dwarszit , de blessures.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 19:28
Defenderzzz
Avatar van Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Wat Litmanen doet, is goed
__________________
Verander vastbesloten van mening
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 22:32
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Litmanen hij begint weer langzaam op dreef te komen, houden die handel!
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef op 28-04-2003 @ 23:32:
Litmanen hij begint weer langzaam op dreef te komen, houden die handel!
Cker van wel, Jaaaari wie kent em niet Jari, Jari is een echte Ajacied! Die goal tegen AZ, echt klasse
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 23:00
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
ja zeker iemand die 15 wedstrijden in het seizoen speelt inclusief Cl en Beker houden hoor
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef op 30-04-2003 @ 00:00:
ja zeker iemand die 15 wedstrijden in het seizoen speelt inclusief Cl en Beker houden hoor
als is het alleen maar om een goal tegen feyenoord waardoor Ajax wel CL haalt en feyenoord niet.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 23:05
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 30-04-2003 @ 00:04:
als is het alleen maar om een goal tegen feyenoord waardoor Ajax wel CL haalt en feyenoord niet.
we zullen zien...
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 09:54
Defenderzzz
Avatar van Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 30-04-2003 @ 00:00:
ja zeker iemand die 15 wedstrijden in het seizoen speelt inclusief Cl en Beker houden hoor
Ik ruik jaloezie...
__________________
Verander vastbesloten van mening
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 10:27
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 30-04-2003 @ 10:54:
Ik ruik jaloezie...
het is een goede speler maar geef toe veel zal ie toch niet spelen...
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 14:45
Defenderzzz
Avatar van Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 30-04-2003 @ 11:27:
het is een goede speler maar geef toe veel zal ie toch niet spelen...
Het aantal spelminuten hangt idd van zijn fysieke toestand af komend seizoen, maar wat ik al zei, wat Litmanene doet, is goed. Hij heeft nog zoveel toegevoegde waarde voor dit elftal en kan Ajax goed op sleeptouw nemen, dus over litmanen mag niet getwijfeld worden voor komen seizoen..
__________________
Verander vastbesloten van mening
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 15:34
Defenderzzz
Avatar van Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Ajax verlengt contract met Litmanen
Vrijdag 2 Mei 2003

AMSTERDAM (ANP) - Ajax en Jari Litmanen gaan verder met elkaar. Het contract met de Fin is vrijdag met een jaar verlengd tot de zomer van 2004. Ajax is van mening dat Litmanen komend seizoen nog een belangrijke rol kan spelen in de jonge Amsterdamse selectie.

Technisch directeur Leo Beenhakker was verheugd met de uitkomst. Litmanen is pas de laatste weken weer helemaal fit. Hij maakte in de wedstrijden tegen AC Milan (uit voor de Champions League) en AZ een goede indruk.

,,Koeman, Litmanen en ik hebben een zeer positief gesprek gehad over zijn rol komend seizoen. Ajax is verheugd dat Jari zijn beste krachten nog een seizoen aan Ajax kan geven'', aldus Beenhakker.


Mooi
__________________
Verander vastbesloten van mening
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-05-2003, 19:48
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 02-05-2003 @ 16:34:
Ajax verlengt contract met Litmanen
Vrijdag 2 Mei 2003

AMSTERDAM (ANP) - Ajax en Jari Litmanen gaan verder met elkaar. Het contract met de Fin is vrijdag met een jaar verlengd tot de zomer van 2004. Ajax is van mening dat Litmanen komend seizoen nog een belangrijke rol kan spelen in de jonge Amsterdamse selectie.

Technisch directeur Leo Beenhakker was verheugd met de uitkomst. Litmanen is pas de laatste weken weer helemaal fit. Hij maakte in de wedstrijden tegen AC Milan (uit voor de Champions League) en AZ een goede indruk.

,,Koeman, Litmanen en ik hebben een zeer positief gesprek gehad over zijn rol komend seizoen. Ajax is verheugd dat Jari zijn beste krachten nog een seizoen aan Ajax kan geven'', aldus Beenhakker.


Mooi
Das zeker mooi...

Das Limtmanen, het cadeautje voor bij de koffie...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 20:04
Thomas
Thomas is offline
Zeer goed dat Ajax verder gaat met Jari.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 20:29
Verwijderd
Sorry hoor, maar ik denk dat Ajax beter niet had kunnen doen. In de tijd dat de clubs het geld het meest nodig hebben, houden ze een speler die meer langs de kant zit dan dat hij speelt. En daarbij neem ik aan dat hij niet een bepaald laag salaris zal ontvangen.
Kijk, als hij veel speelt is het een goede keuze. Zijn kwaliteiten zijn erg goed, maar ja, als je er maar 25% van de wedstrijden gebruik van kan maken (als ajax geluk heeft) dan is het nog een moeilijke keuze.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 20:42
Defenderzzz
Avatar van Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Bosdwerg schreef op 02-05-2003 @ 21:29:
Sorry hoor, maar ik denk dat Ajax beter niet had kunnen doen. In de tijd dat de clubs het geld het meest nodig hebben, houden ze een speler die meer langs de kant zit dan dat hij speelt. En daarbij neem ik aan dat hij niet een bepaald laag salaris zal ontvangen.
Kijk, als hij veel speelt is het een goede keuze. Zijn kwaliteiten zijn erg goed, maar ja, als je er maar 25% van de wedstrijden gebruik van kan maken (als ajax geluk heeft) dan is het nog een moeilijke keuze.
Hij is nu topfit en dus één van de sterren bij Ajax, geen discussie over mogelijk. Die laat je toch niet gaan??
__________________
Verander vastbesloten van mening
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 12:14
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 02-05-2003 @ 21:42:
Hij is nu topfit en dus één van de sterren bij Ajax, geen discussie over mogelijk. Die laat je toch niet gaan??
Mee eens. Mooi dat de kogel nu door de kerk is.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 17:05
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 30-04-2003 @ 11:27:
het is een goede speler maar geef toe veel zal ie toch niet spelen...
Is dat nodig? Je moet niet alleen kijken naar wat er op het veld gebeurt. Litmanen heeft bergen ervaring die hij aan die jonge gastjes van Ajax kan geven! En laat hem maar 30min per wedstrijd spelen, dan heeft ie op dat moment weer een meerwaarde. Hij brengt perfect rust in de ploeg, zeker in de CL is dat belangrijk.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Defenderzzz schreef op 02-05-2003 @ 21:42:
Hij is nu topfit en dus één van de sterren bij Ajax, geen discussie over mogelijk. Die laat je toch niet gaan??
Precies, ik ben blij dat Jari blijft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Transfers & geruchten deel II
Uitgeluld
500 27-04-2004 05:54
Vrije tijd stadionliederen
diamondvoodoo
25 04-01-2004 15:59
Vrije tijd speel-systeem
DeGexxte
12 03-12-2003 14:02
Vrije tijd laatste speelronde (voetbal uiteraard)
knijtert!
42 02-06-2003 11:24
Vrije tijd Column Derksen VI
The Senna Fan
12 10-03-2003 20:04
Vrije tijd 6 Oktober, De enige Echte Klassieker: Feyenoord - Ajax
Krugdinho
159 11-10-2002 15:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.