Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2006, 14:53
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik kijk vol aandacht naar twee politiehelicopters die boven mijn huis rondjes cirkelen. Helaas voor hen is mijn vader niet thuis. HAHAHA GRAPJE HE. verder lak ik mijn nagels want dat mag ook weleens gebeuren dacht ik zo. en ik schrijf een mailtje naar een vriendin. type een mailtje natuurlijk. nouja, in elk geval heb ik er het maar druk mee
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Advertentie
Oud 22-04-2006, 15:00
Verwijderd
Nou ik werd wakker uit deze droom:

Ik had een dwergnijlpaard in mijn gigantsche badkuip. Hij moest overspringen naar de andere badkuip, dus ik ging em aanmoedigen. Hij sprong een beetje mis, dus ik ving hem en liet hem zachtjes in de goeie badkuip zakken. Daar zou hij nu aan de andere kant van de badkuip te bezichtigen zijn in diergaarde Blijdorp, en toch ook, aan deze kant, naar mij kunnen. Toen kwam Omar ineens uit het bad lopen. Ik gilde wat hij met mijn nijlpaard had gedaan. Hij zei wtf niks en liep weg. En toen kwam er een hangbuikzwijntje waar ik mee kon praten. Of ik hem wilde helpen zoeken naar zijn eieren. Ik pakte een stukje champignon van de muur en het hangbuikzwijntje en vroeg het nijlpaard om advies. Toen zochten we in een schuurtje naar de eieren, het zwijntje had een zaklamp en zei dat het licht niet aan mocht omdat ze ons niet mochten ontdekken. We vonden niks en zochten buiten. Daar was een minikerkhofje met een crime scene. We zochten daar en er was een onthoofde papieren zwarte piet. Dus kwam er een boze eland dat we de crime scene niet mochten bezoedelen. Maar de eland kon praten, dus echt niet dat dat een echte eland was. Dus pakten wij de eland en gingen net zo lang op zijn tenen stampen (want een echte eland zou hoeven hebben en geen pijn daarvan) tot hij bekende gewoon een man in elandpak te zijn.

WTF!!??

In ieder geval ging ik toen naar de sportschool en toen met huisgenootjes het eerste ijsje van het jaar eten en toen een simpson aflevering kijken en nu zijn zij aan het schoonmaken en ga ik nu toch maar helpen ookal zeggen ze hoeft niet joh, omdat ik me kklui voel nu.
Oud 22-04-2006, 15:08
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Vandaag ben ik naar de supermarkt geweest, heb en mailtje getypt naar mijn projectgenoten want ik ben projectleider de krant gelezen en een beetje opgeruimd.
Ik denk dat ik ook mijn nagels ga lakken
__________________
Pardon my French
Oud 22-04-2006, 15:08
Snuitermans
Snuitermans is offline
Bridget Maasland bekeken.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 22-04-2006, 15:09
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
ik zit al de hele fucking dag in dubio of ik nou voor mijn werk nog even de stad in moet gaan of niet. Zolangzamerhand gaat de tijd dringen.
Bovendien zit ik al de hele week te twijfelen of ik de stad in moet gaan.
Ik ga maar denk ik.
__________________
.
Oud 22-04-2006, 15:09
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
he ik denk dat ik weer langs de ah ga om de playboy te bekijken of kan
het ook via internet tegenwoordig
__________________
Pardon my French
Oud 22-04-2006, 15:09
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ohja dat heb ik vandaag ook nog gedaan haha en toen tot de conclusie gekomen dat zij als ze 50 is waarschijnlijk een vette paardrijbroek aan d'r dijen heeft hangen die ze dan natuurlijk laat wegslurpen
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 22-04-2006, 15:11
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik mis weer eens alles.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 22-04-2006, 15:24
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
In het Engels wordt geen apostrof gebruikt bij meervouden.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 22-04-2006, 15:25
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Vandaag heb ik veel te veel geld uitgegeven aan spulletjes voor in mn nieuwe kamer, en ik heb al een deel verhuisd. En een gratis bank opgehaald die zo goor was dat ik m meteen bij het grofvuil gedumpt heb.
__________________
look back and laugh
Oud 22-04-2006, 15:37
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 22-04-2006 @ 16:08 :
Bridget Maasland bekeken.
nep tieten maar wel mooi gedaan
__________________
Pardon my French
Oud 22-04-2006, 15:48
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik ben er vandaag achter gekomen wie Bridget Maasland is, ookal weet ik nu alleen dat ze naakt in de playboy staat en dat beter had kunnen laten.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 22-04-2006, 15:52
Verwijderd
ik kijk oude zaai aflevering op de villa achterwerk site en vanavond ga ik one flew over the cuckoo's nest kijken
Oud 22-04-2006, 17:07
Teun
Teun is offline
1-3 verloren
Oud 22-04-2006, 17:15
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik ging net weer collecteren en ik kreeg weer een paar kutopmerkingen en toen was mn straat af en moest ik eigenlijk nog een halve andere straat doen maar die laat ik lekker zitten want ik vind het niet meer leuk voor de rest ga ik spullen in dozen verpakken want ik ga bijna verhuizen
Oud 22-04-2006, 17:30
Verwijderd
Ik ben voor de zoveelste keer Fucking Amal aan het kijken want het is zo'n lieve film. Vanavond naar een noisefeestje in de Bazart. Yeah.
Oud 22-04-2006, 17:33
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Vanochtend na een pittige mentex veels te vroeg opgestaan, onderhoud gepleeg. Eindelijk naar huis, opgepickt door de chick en vervolgens lui in bed gehangen en biefstuk gegeten.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 22-04-2006, 17:41
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik heb een kutdag en ik ben tegen n paaltje opgelopen en nu heb ik n enorme bult op mn voorhoofd. ik denk dat ik maar vroeg naar mn nest ga.
__________________
bonnie and clyde
Ads door Google
Oud 22-04-2006, 17:43
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
geshopppppt:
2 paar nieuwe schoenen, 4 truitjes, zomerjas, lingerie
YEAHHH
Oud 22-04-2006, 17:44
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik heb de was gedaan en nu is alles groen, . In Houten naar de Tell Me geweest, wat een kutzaak. Verder heb ik Harry Potter gekeken met mn zusje en vanavond heb ik een verjaardagsfeestje.
Oud 22-04-2006, 17:54
June bug
June bug is offline
Ik heb vanaf vanochtend half 10 gewerkt en me doodge-ergerd aan mijn dozige irritante collega's dus nu heb ik een humeur waar je U tegen zegt

Zo pizza eten en vanavond is nog 1 groot vraagteken
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 22-04-2006, 18:12
niña
Avatar van niña
niña is offline
Twee eps van Prison Break gekeken. Krant gelezen, spelletjes gedaan, geslapen en achter mijn laptop gehangen, gepmd.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 22-04-2006, 18:15
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
In mn eentje gewinkeld, haar geverfd en een beetje dood muziek geluisterd achter de computer.Vanavond ga ik een kampvuur bouwen met vrienden in een bos
Oud 22-04-2006, 18:47
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Opgestaan en gewerkt en DAT WAS HET WEER.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 22-04-2006, 19:36
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citizen Kane gekeken + docu, en satc om het culturele gehalte maar weer omlaag te halen , boodschappen gedaan, afgewassen en opgeruimd EN gestofzuigd en opgeschreven wat ik eigenlijk zou moeten doen.
Oh en een spinazietaart gemaakt voor de 1e keer en hij is nog gelukt ook .
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Advertentie
Oud 22-04-2006, 20:44
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik ging VIJF UUR LANG naar een open dag, want misschien moet ik toch maar weer eens naar school. Nu ga ik maar bier drinken onder een deken om te bekomen van deze spannende ervaringen .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 22-04-2006, 21:01
Verwijderd
Ik charge mijn chagrijnigheid met het maken van smerige verliefde kutkunst en het luisteren van Jack Johnson. En zojuist betrapte ik mezelf op meezingen dus het is 666-1 voor mij.
Oud 22-04-2006, 21:28
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 22-04-2006 @ 16:37 :
nep tieten maar wel mooi gedaan
die dijen http://img111.imagevenue.com/img.php...get7_Large.jpg mmm
Oud 22-04-2006, 22:22
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Ik had net mijn eerste ALCOHOL CONTROLE door de Bestse Politie . Wat een dolle boel was dat. Maar gelukkig kreeg ik de P van PRIMA en hoefde ik niet mee naar het bureau
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 23-04-2006, 01:28
Sleeping Liar
Avatar van Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik ben nu dronken
En ik word overgehaald om morgen naar het patronaat te gaan
__________________
Look, maybe I didn't say every single little tiny syllable, no. But basically I said 'em, yeah.
Oud 23-04-2006, 01:46
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik ben dronken. en ik luisterde de hele avond naar foute muziek. ook raakte ik het nummertje van m'n jas kwijt. hierdoor stond ik geloof ik een uur in de rij. maar dit weet ik niet meer zeker aangezien ik het besef van tijd volkomen kwijt was. maar wel zeiden ze steeds dat 'ik maar moest wachten tot het einde want dan hingen er minder jassen en dan konden ze makkelijker zoeken' haha wtf stelletje lompe dozen. als ik zeg dat mijn jas zwart is en er een grijs vest in zit dan is dat heus niet zo moeilijk om te vindne. zeker niet als je de keus hebt tussen 2 paden. pff echt achterlijk. maar goed, ik heb m'n jas weer terug. morgen moet ik kkvroeg op dus nu ga ik maar slapen onee eerst muziek luisteren en dan slapen en dat overleef ik vast wel. kusje.
__________________
hoii
Oud 23-04-2006, 02:02
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline


ik wil de hele avond wat doen na mijn werk, Club Rotterdam vrijkaartjes afgeslagen (want het is weer zo kut die brug overfietsen) en nu thuis wordt ik gebeld " ja ik ben in waterfront kom je"

ja ik ben fucking echt net 5 minuten thuis. Ach whatever
__________________
.
Oud 23-04-2006, 09:21
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik ging vanacht pokeren met botulismf en twee vrienden van hem. ik had nog nooit gepokerd en snapte er in het begin de ballen niet van, maar ik blijk het wel redelijk te kunnen. ik kan goed bluffen hahahahaha, want op een gegeven moment had ik twee kutkaarten maar ik besloot voor de lol de tegenstander helemaal in de stress te bluffen. die dacht natuurlijk dat ik twee perfecte kaarten had muhahaha, en dan draai je je kaart om en dan pwn je jezelf en de ander door zelf bijvoorbeeld 90% van je muntjes te verliezen maar de ander compleet niet laten weten wat je nou had aaaahahaha ik hou nu al van poker(L)
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 23-04-2006, 09:28
merels
Avatar van merels
merels is offline
ik had gister een barbeque en aansluitend een feest in een huisje dat gesloopt gaat worden en toen heb ik veel gedanst en het was wel leuk allemaal. nu heb ik orgen een belangrijk tentamen wat ik niet kan herkansen en mag ik bij mijn twee baantjes werken van 12 tot tien KK. daaag voldoende
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 23-04-2006, 09:30
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik ben vandaag uit mn bed gerold en heb mezelf naar de computer verplaatst. Vanavond meer
__________________
Guitarred and feathered
Oud 23-04-2006, 10:28
Verwijderd
ontdekking van de hemel gelezen, ontbeten, muziek gedownload en straks ga ik de hond borstelen & de boot schoon maken, hiep hoi.
Ads door Google
Oud 23-04-2006, 10:51
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
Citaat:
Jolene schreef op 22-04-2006 @ 19:15 :
Vanavond ga ik een kampvuur bouwen met vrienden in een bos
dat deden wij dus ook, tot er 2 politiebusjes voor onze neus stonden
Oud 23-04-2006, 11:05
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Gisteren een feest bezocht en samen met medeforummers gedanst enzoo en ik snap niet hoe het kon dat ik zat was aangezien ik weinig had gedronken het is zo jammer dat ik bier en wijn door elkaar heb gedronken want aaaah mijn hoofd barst nu uit elkaar
__________________
Pardon my French
Oud 23-04-2006, 11:06
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ik vind haar tieten mooier dan haar dijen
__________________
Pardon my French
Oud 23-04-2006, 11:28
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
ZerO schreef op 23-04-2006 @ 12:06 :
ik vind haar tieten mooier dan haar dijen
Ik vind haar borsten net opgeplakt.
__________________
.
Oud 23-04-2006, 11:35
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik kom net uit mijn bed en ik ga zometeen wandelen en vanavond pannekoeken bakken. En ik ben nu druk bezig te bedenken wat voor kleur ik mijn muren wil gaan schilderen.
__________________
look back and laugh
Oud 23-04-2006, 12:12
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Ik werd wakker, alleen teh sucks. Ontbijten trainen kwam vervolgens thuis en mn ma deelde me mede dat ze mn tas al heeft ingepakt \M/ nu Guild Wars straks Malcom in the Middle en biefstuk.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 23-04-2006, 12:39
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
eten, stinken en verder nog niets
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 23-04-2006, 12:42
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
gister vakkundig een huis compleet afgebroken.
het was gezellig dus .
__________________
hello dave.
Oud 23-04-2006, 12:48
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Er komen steeds meer stukjes van vrijdag&gisteravond naar boven en het is allemaal niet zo best
__________________
look back and laugh
Oud 23-04-2006, 12:50
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
nog niks
wat een ultiem saai weekend
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 23-04-2006, 12:51
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
^ dat ook ja.
__________________
hello dave.
Oud 23-04-2006, 12:54
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
ik was voor mijn doen laat wakker en ik ging tv kijken ontbijten en computeren. nu heb ik net engels woordjes geleerd en het is makkelijk dus ik voel me wel goed. zometeen ga ik engels zinnen leren en wiskunde. ik ging net mijn onvoldoendes van dit jaar tellen en het waren er maar fuckin 15! en dat is vet goed want aan hete ind van vorig jaar had ik er 27. aangezien ik nu niet zo heelveel toetsen meer zal hebben (15/20?) doe ik het dan dit jaar beter . maar ik heb een kkweek want ik heb het druk en het is wel m'n laatste week op huiswerkbegeleiding
Oud 23-04-2006, 12:56
11
Avatar van 11
11 is offline
Citaat:
dReZ schreef op 23-04-2006 @ 13:50 :
nog niks
wat een ultiem saai weekend
__________________
[S]nutella![/S]
Oud 23-04-2006, 12:57
Verwijderd
ik heb een WILDE nacht gehad en nu stink ik en ben ik verrot. vanavond naar de bioscoop.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschap in de Bijbel
~> Eilidh <~
253 28-06-2008 13:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.