Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2006, 13:10
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
opstaan en internetten
__________________
Du bist ein N00b!
Advertentie
Oud 23-04-2006, 13:45
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
gothicen (godgodgod wat een ellende ) en nu ga ik naar de bioscoop met een gothic in blauwe spijkerbroek en ruitjesblouse
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Oud 23-04-2006, 14:22
Verwijderd
Ik heb gisteravond voor de tivoli het slot van mn fiets die aan de gracht vast staat los proberen te hameren maar tevergeefs ( geloof fietsenmakers niet wanneer ze zeggen dat goedkope sloten waardeloos zijn omdat ze met een paar tikken kapot/los te maken zijn). Net ben ik naar het bakkerswinkeltje gefietst om een stuk cheesecake te kopen en nu eet ik broodjes met aardbeien
Oud 23-04-2006, 15:23
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Ik heb mezelf zojuist weer betrapt op het luisteren van R&B.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 23-04-2006, 15:27
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 23-04-2006 @ 16:23 :
Ik heb mezelf zojuist weer betrapt op het luisteren van R&B.
Oud 23-04-2006, 15:33
Verwijderd
we hadden gisteren ons eerste optreden met mono machine en het was best tof voor een eerste keer. vandaag wat techniek doen bij een breakdance battle en wat hangen.
Oud 23-04-2006, 15:38
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
gisteravond langs een nieuwe kroeg in rotterdam noord geweest die "de magische wereld" heet. dat is best wel gaaf. zeker als de eigenaar het af heeft en er ook daadwerkelijk bandjes komen te staan.
jammer genoeg moest ik al vroeg weer weg omdat ik vandaag om 10 uur moest werken. dat ging allemaal niet helemaal lekker maar dat zal ook wel aan het humeur van de collega's gelegen hebben, newbies bashen kekke shit. gelukkig weet ik wel ongeveer hoe ik er mee om moet gaan. morgen hoef ik niet te werken, de rest van de week wel, dus ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het uitzendbureau ook nog om werk ga vragen, ik denk het wel. in het ziekenhuis liggen is duur blablabla zwamzeur
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 23-04-2006, 16:34
Verwijderd
Ik heb eindelijk werk en kan volgende week zaterdag al beginnen. Yay.
Oud 23-04-2006, 16:41
Verwijderd
Ik heb vannacht en vandaag de extreme 1337pwnomfgw00t gebracht in php-variabelen.
Oud 23-04-2006, 17:06
Verwijderd
Ik heb twee uur lang in de zon op het balkon gezeten. Afgezien van de dikke winterjas, was het net zomer. En verder heb ik een beetje rondgestrompeld, want ik kan niet zoveel nou.
Oud 23-04-2006, 17:15
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ik ga zo met de trein naar mijn vriend ja
__________________
Pardon my French
Oud 23-04-2006, 17:48
September
Avatar van September
September is offline
ik heb gevliegerd op een strandje langs de waal. en het was leuk. maar wel een beetje koud. en daarnaast een proefwerk nederlands "argumenteren" geleerd. soort van.
__________________
in music the passions enjoy themselves
Oud 23-04-2006, 17:58
Verwijderd
ik heb net mn vakantie geboekt yess
Oud 23-04-2006, 18:02
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik heb passend afscheid genomen van de negerzoen in het Proeflokaal van Zwolle. Inclusief optreden van Trafassi
(Die kerel van Kleine wasjes, Grote wasjes)
__________________
Guitarred and feathered
Oud 23-04-2006, 18:10
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Doavid schreef op 23-04-2006 @ 19:02 :
Ik heb passend afscheid genomen van de negerzoen in het Proeflokaal van Zwolle. Inclusief optreden van Trafassi
(Die kerel van Kleine wasjes, Grote wasjes)
Wie?
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 23-04-2006, 18:19
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
uitslapen, beetje mixen,
verder bar weinig

__________________
hoi
Oud 23-04-2006, 18:23
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik ben allemaal jofele en stoffige deuntjes aan het downloaden / Achtung, achtung, alarm, die Russen kommen <3 !
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 23-04-2006, 18:40
Verwijderd
ik heb de gehele dag zitten gameboyen met een doel
Oud 23-04-2006, 18:56
Verwijderd
mijn kater weggewerkt, in bed gelegen, gelezen, gecomputerd, rondje gefietst en gegeten

maar dan in andere volgorde
Oud 23-04-2006, 19:16
SugarCoatedSour
Avatar van SugarCoatedSour
SugarCoatedSour is offline
Citaat:
Vice schreef op 23-04-2006 @ 14:10 :
opstaan en internetten
__________________
What pawns we have become in this bland little play: sugar. coated. sour
Oud 23-04-2006, 19:17
Verwijderd
Bijzonder weinig.
Oud 23-04-2006, 19:31
EvilConduct
EvilConduct is offline
Het hoogtepunt: Chicken Teriyaki en een Veggie Delite bikken SubWay.
Oud 23-04-2006, 20:47
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
De hele dag hier in het park zitten gitaarspelen en zingen en chillen met gmum en met een hoop vrienden en het was kkgaaf.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 23-04-2006, 21:00
Verwijderd
Gewerkt voor school en gewoon gewerkt. godverdomme.
Oud 23-04-2006, 21:11
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 23-04-2006 @ 21:47 :
De hele dag hier in het park zitten gitaarspelen en zingen en chillen met botulismf en met een hoop vrienden van botulismf en het was kkgaaf.
dat dus.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 23-04-2006, 21:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
00:00 - bier + guacamole @ sportscafe amsterdam
01:00 - bier
02:00 - bier
02:30 - terug met de auto
02:50 - kotsen
03:30 - slapen
12:00 - opstaan
12:15 - tosti's en water op
13:30 - trein naar ehv
14:00 - bus naar Vwaard
14:30 - thuis, slapen
18:30 - eten
21:15 - wat gedrumd
21:30 - kamer opgeruimd
22:20 - dit posten
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-04-2006, 21:28
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik ging net naar een etentje van mn tante en ik kreeg een senseo-apparaat met heel veel koffiepads van haar en griekse bergthee (L)(L)
Oud 23-04-2006, 21:55
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
ik ging een film lenen van een huisgenoot, from dusk till dawn, en die is mofo vet en dat ik hem nog nooit gezien had en damn. nu zit ik me af te vragen hoe het komt dat ik in 3 dagen een krat bier leeg gezopen heb terwijl ik ergens ook nog geopereerd ben. zo'n wtf moment. en over een uur komt mn vriend hier. arme jongen had een tweede firebird gekocht om uit elkaar te halen en onderdelen in zn goeie te zetten maar dat ding had niet wat hij dacht wat hij had, alleen slechte remmen waardoor de kuilen in het gras na een test alsnog even diep waren. dus nu kan hij dalijk nog steeds niet fatsoenlijk burnen, awww.
en morgen kan ik eindelijk eens uitslapen en ik kijk er naar uit.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 23-04-2006, 22:11
Verwijderd
Met snoodaard lekker gegeten en 2 filmpjes gekeken. En damn voor een zondagavond waren er veel tetten op tv.
Oud 23-04-2006, 22:16
__
Avatar van __
__ is offline
vanochtend: geslapen
vanmiddag: vriendje hier
vanavond: tv, pc, verveling

wat een.. zondag. MORGEN WEER LEKKER NAAR SCHOOL!!
Oud 23-04-2006, 22:22
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Mijn dag is o.a. gevuld met het waarderen van de voorbibsen van dames geprojecteerd op een beeldbuis.

Jaap was er ook. Er was ook rijst.

Neemt iemand de moeite om dit echt te lezen? Verslavend he zo'n forum? Je leest allemaal mooie posts van mooie mensen die enkel deze gele ruimte vullen met nonsens. Non-informatie. Althans, deze post. Niet alles. Soms zijn er wel leuke dingen. Een goede grap bijvoorbeeld. Of een leuke foto. Ik denk niet dat ik zo ga lezen wat jullie allemaal gedaan hebben. Misschien dat ik het topic heel even lafjes doorscroll maar daar houdt het dan ook mee op. Wellicht kijk ik nog even op Muziek. Maar waarschijnlijk niet. Ik kan me echt moeilijk voorstellen dat iemand dit leest. Ok, dit stukje eventueel omdat het lang is en, natuurlijk, omdat ik het schrijf. Maar wat dan? Andere posts lezen? Zelf posten hoe goed je dag was? Of niet goed natuurlijk. Even lekker klagen. Over het weer bijvoorbeeld. Of over andere kleine ongemakken die het dagelijks leven beheersen. Het kan ook gaan over de grotere zaken. Studie, liefde, literatuur, sport (hoewel we het eens kunnen zijn dat dat niet echt een onderwerp mag heten, tenzij het vrouwenvolleybal is, of een andere sport waar ze zo leuk op en neer springen) en etcetera. Ik denk dat ik nog even het fototopic bezoek, ik zag namelijk een leuke foto. En over tien minuten zet ik het apparaat maar uit. Morgen weer college. Eigenlijk heb ik wel zin in wat te drinken. Ik geloof dat er enkel nog aarbeienaanmaaklimonade is. Maar wel lekkere. Die van Karvan Cévitam®. Echt smullen. Hoewel ik me kan herinneren dat die van Roosvice multivit ook erg lekker is. Maar dat doet natuurlijk helemaal niet ter zake. Ik moet ook de afwas maar eens doen. Niet dat ik geen schone glazen meer heb hoor. Het staat alleen beter als alles schoon is. Waarom weet ik eigenlijk niet. Wellicht omdat dat het gebruiksgemak wat bevordert. Nu vind ik het wel leuk geweest. M'n iedere gedachte uittypen begint pijn te doen aan m'n pols. Dat is omdat ik m'n draadloze toetsenbord op schoot heb in een vreemde hoek. Dit omdat ik dus m'n afwas op m'n bureau heb gezet zodat ik er aan denk als ik morgen thuis kom. Voor zover deze non-informatie. Als je echt tijd over hebt dan mag je me wel vertellen hoeveel e's ik heb gebruik in deze gehele post. Tot de volgende keer.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 23-04-2006, 22:34
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
342.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 23-04-2006, 22:44
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
gisteren was ik dus op hetzelfde feest als haligh en zero en ik heb overal blauwe plekken maar het was wel heel leuk.
Oud 23-04-2006, 23:01
Verwijderd
Te lang geslapen, gecomputerd, gelezen, gegeten, MSN, ruzie gemaakt en uitgepraat, en tv gekeken. Lekker productief dagje
Oud 23-04-2006, 23:25
Sleeping Liar
Avatar van Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik kom net van Patronaat vandaan waar EKC speelde.
En ik mocht meezingen met Mes In Je Rib
En ik ZOOG
__________________
Look, maybe I didn't say every single little tiny syllable, no. But basically I said 'em, yeah.
Oud 23-04-2006, 23:54
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik heb voor het eerst sinds bijna tien jaar weer eens een aflevering van The X-Files gekeken .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 24-04-2006, 00:23
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
ik zag hem ook.
niet meer echt relevant
__________________
i create glitches with my voice
Oud 24-04-2006, 00:58
Verwijderd
gisteren met ask for bob meegeweest naar amersfoort voor een heel vet punkfeestje in een oude boerderij. er was een mini camping naast het huis en er was een kampvuur. uiteindelijk heb ik met mijn dronken kop alle tuinstoelen in het vuur gegooid waardoor dat een soort giant paasvuur werd. het leek iets uit de hand te lopen dus ben ik een emmertje water gaan halen. eerst het water over het vuur, wat natuurlijk amper nut had, dus toen maar de emmer er achteraan gegooid die vervolgens ook weggesmolten is. het was een ontzettend geslaagd feest en verder heb ik vandaag 130 motoren op de weg zien rijden
Oud 24-04-2006, 07:52
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
opstaan aankleden haren doen kat eten geven eten wiskunde leren en zo naar school.
Oud 24-04-2006, 08:53
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-04-2006 @ 01:58 :
gisteren met ask for bob meegeweest naar amersfoort voor een heel vet punkfeestje in een oude boerderij. er was een mini camping naast het huis en er was een kampvuur. uiteindelijk heb ik met mijn dronken kop alle tuinstoelen in het vuur gegooid waardoor dat een soort giant paasvuur werd. het leek iets uit de hand te lopen dus ben ik een emmertje water gaan halen. eerst het water over het vuur, wat natuurlijk amper nut had, dus toen maar de emmer er achteraan gegooid die vervolgens ook weggesmolten is.
ik had ook zo´n feestje in amersfoort alleen niet op een oude boerderij het liep wel uit de hand met het vuur.
wat is dat toch, zet pubers bij elkaar zonder enig toezicht en er worden computers en banken van balkon af gegooid
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 24-04-2006, 10:12
Verwijderd
klinkt ook als een goed feestje!
Oud 24-04-2006, 10:33
Verwijderd
ik ben op mijn werk en heb zojuist de website en myspace van onze band wat bijgewerkt. verder nog wat lamballen op kantoor en vanavond bankhangen.
Oud 24-04-2006, 10:49
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
ik werd wakker, ben op gestaan, aangekleed en zo, daarna naar de bus gegaan, overgestapt, bij school aangekomen, erachter gekomen dat mijn les niet nu was maar vrijdag, daarna heb ik even achter de computer gezeten, daarna met vriendinnnen in de kantine, daarna weer achter de computer, en dat was het tot zover
Oud 24-04-2006, 13:38
Verwijderd
Tristan & Isolde is echt een mooie film. <3

Vandaag heb ik helemaal niets gedaan eigenlijk.
Oud 24-04-2006, 13:39
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Mijn moeder kocht het boek 'Scheiden of blijven' bij de ECI en zoals het er nu uitziet kiest ze toch voor dat laatste.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 24-04-2006, 13:49
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
botulismf schreef op 24-04-2006 @ 14:39 :
Mijn moeder kocht het boek 'Scheiden of blijven' bij de ECI en zoals het er nu uitziet kiest ze toch voor dat laatste.
Mijn moeder had laatst ook dat boek liggen en nu hebben mijn ouders een nieuwe keuken besteld
__________________
You can't milk a cow with your hands in your pants
Oud 24-04-2006, 14:02
June bug
June bug is offline
Ik ging opstaan enzo en toen om 12:15 naar school rijden en toen ik daar aankwam om 13:00 bleek ineens dat de docent ziek was en ik voor niks 45 min. in de auto had gezeten. En dan vooral blijven zeggen dat studenten te weinig de fontys-site checken. Vind je t gek als ze de ziekmeldingen er niet op zetten
Toen dus nog maar ff wat gechilld want t was mooi weer en toen weer naar huis gereden en me geergerd aan inhalende vrachtwagens.
Het is een topdag tot nu toe
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 24-04-2006, 14:13
Verwijderd
-uitgeslapen
-gefotosoept
-schoolwerk
-mailtjes rondgestuurd
Oud 24-04-2006, 14:20
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik had school om 9, nu zit ik in een groepje waar ik niemand ken. Nu kan ik eindelijk doen alsof ik een leuk meisje ben. Toen ging ik mn paspoort aanvragen. Gelukkig is dat maandag klaar want dinsdag is Londen. Toen ging ik een tas kopen en daarna nog school en toen aldi. Straks een buskaart kopen voor Londen en dan lekker eten en vanavond weet ik nog niet. En het is lekker weerrr.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 24-04-2006, 14:23
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
uuuu ik heb een zeldzaam moment van echte paniek omdat ik achterloop met studieopdrachten
__________________
sleep is no friend.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschap in de Bijbel
~> Eilidh <~
253 28-06-2008 13:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26.