Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2004, 13:38
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
Rhea schreef op 29-02-2004 @ 21:50:
alcohol: om het kunnen loskomen. beetje het idee 'vrijheid van mezelf'. en ik vind het chill om dronken te zijn.
wiet/hasj: als ik zin in leuke ideeën heb, me verveel, of gewoon geen zin heb in de saaie alles op dat moment. als ik wil lachen, of graag gewoon 'tevreden' wil zijn.
speed/xtc: om het euforie gevoel. meer kan ik er niet over zeggen.
ephedra: als ik gewoon wakkerder wil zijn, als ik een nacht door ga, maar liefst niet bij grote feest achtige dingen.
Ja. Ik ken je niet hoor, maar ik las dat en dacht: 'chill om dronken te zijn, vrijheid', 'tevreden zijn (door drugs)', 'als ik me verveel'.
Dat zijn allemaal van die dingen die mij zeggen: oppassen geblazen.
Vrijheid en blijheid moet je volgens mij eerst in jezelf vinden en daarna pas kijken of je jezelf kunt verruimen. Als je het doet als je je verveelt lijkt me ook niet fijn. Heftige drugs kunnen dan echt naar vallen. Nou ja, zie maar wat je ermee doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2004, 14:56
Mir-idiotA
Citaat:
bruud schreef op 03-03-2004 @ 22:44:
gister kervel omdat er niks anders was.

mjah mijn keelpijn en verkoudheid was dus wel direct weg!!!
dat moet ik hebben! misschien komt mijn gehoor dan ook wel weer terug! en me stem ook!!!!
op de markt te krijgen ofsu?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 11:32
Verwijderd
hehe tis gewoon in elke supermarkt te vinden
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 19:50
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Oma schreef op 03-03-2004 @ 14:05:
he ik ben omajunk, ik heb mun naam veranderd


ennuh zuig jij lijkt echt geen type om met drugs te experimenteren...vage shit
huh, ik geen type om te experimenteren??? doe ik ook niet, ik snuif gewoon speed, ben geminderd met hasj/weed en alcohol doet iedereen

misschien dat ik ooitpaddo's zal gaan kauwen, maar voorlopig niet, dus ik experimenteer ook niet
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 12:54
Verwijderd
hahahha denk je nou dat ik jou zuig ga noemen?

nee man, ik had het tegen ZUIG
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 15:23
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
wie is zuig?!??!?!??
nou ja, oke, ben eigenlijk blond ofzo
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Zuig schreef op 03-03-2004 @ 13:36:
alcohol: tis chill
weed hasj: tis chill
paddo's: is spacend, zwaar spacend
lsd: gewoon keer geprobeerd
ephedra: omdat ik vier nahcten moest doorhalen
salvia divinorum: geprobeerd, beviel wel en af en toe nog..

hmmz dasset denk ik wel
@ funkypunk: check zuig hier lullen


hehe je mot je haar verfen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 16:52
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
methadon: elke dag ga ik mijn dosis halen bij de apotheker zodat ik zeker niet ziek word. het voordeel van methadon is dat het héél goedkoop is en met een jointje erbij ben je echt heel goed. als je methadon gebruikt ga je je ook niet echt down of depressief voelen.

heroïne: dit is mijn favoriete drug. gebruik ik nu op die methadon zodat ik minder nodig heb. het gebeurd wel eens dat ik een dag geen of weinig heroïne gebruik. met die methadon kan ik mij dat permiteren. ik gebruik het om in een gelukzalige roes te komen. al mijn zorgen te vergeten en me lekker in m'n vel te voelen.

cocaïne: gebruik ik meestal in combinatie met heroïne. dat geeft het beste effect. zalig gevoel en tintelingen in je lichaam.

alcohol: drink ik sowieso elke dag. in mijn studio heb ik enkel alcohol en kraantjeswater.

wiet/hash: zelf koop ik het niet veel maar toch rook ik het bijna dagelijks. op de meeste plaatsen waar ik kom roken ze joints en die geven ze sowieso door. het is chill en het versterkt het effect van andere drugs.

al deze opgesomde drugs samen is mijn favoriete combinatie. (eigenlijk vooral smack&coke)
elke dag gebruik ik minstens 3 of 4 van deze drugs.

soms gebeurd het dat ik nog eens XTC, speed of iets anders gebruik maar dat is dan maar 1 keer (of paar keer) per maand.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:29
Verwijderd
wow is die methadon een stap richting clean zijn?
njuh ik ga hier niet zitten flamen ofzo, maar dat vroeg ik me gewoon af
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:53
Verwijderd
volgens mij is dat wel de bedoeling, maar moet je heel sterk in je schoenen staan om het zo te gebruiken. Methadon is volgens mij altijd te weinig en vormt niet het gevoel van smack
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 19:56
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 08-03-2004 @ 18:29:
wow is die methadon een stap richting clean zijn?
njuh ik ga hier niet zitten flamen ofzo, maar dat vroeg ik me gewoon af
nee man, methadon is fuuuucking verslavend. Hehe kom je ook echt niet vanaf, exhero-verslaafde, zijn vaak verslaafd aan methadon. Want zonder dat worden ze weer ziek en willen ze weer aan de hero.
Ook van te weinig methadon ga je dik trillen en overgeven en bla...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 19:59
Verwijderd
owja dat is zo, nja just wondering
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Risce schreef op 04-03-2004 @ 14:38:
Ja. Ik ken je niet hoor, maar ik las dat en dacht: 'chill om dronken te zijn, vrijheid', 'tevreden zijn (door drugs)', 'als ik me verveel'.
Dat zijn allemaal van die dingen die mij zeggen: oppassen geblazen.
Vrijheid en blijheid moet je volgens mij eerst in jezelf vinden en daarna pas kijken of je jezelf kunt verruimen. Als je het doet als je je verveelt lijkt me ook niet fijn. Heftige drugs kunnen dan echt naar vallen. Nou ja, zie maar wat je ermee doet.
Ja, je hebt volkomen gelijk. Alleen de hersenen (ok, mijne dan ) werken op een rare manier, en logica komt vaak op de laatste plaats.
En 't is niet zo dat ik bij de geringste verveling die ik voel aankomen naar drugs grijp of zo hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 15:14
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Oma schreef op 08-03-2004 @ 20:56:
nee man, methadon is fuuuucking verslavend. Hehe kom je ook echt niet vanaf, exhero-verslaafde, zijn vaak verslaafd aan methadon. Want zonder dat worden ze weer ziek en willen ze weer aan de hero.
Ook van te weinig methadon ga je dik trillen en overgeven en bla...
idd omajunk. met methadon is het net hetzelfde als met heroïne: als je er verslaafd aan bent kun je niet zomaar stoppen zonder zwaar ziek te worden. methadon werkt wel langer dan heroïne. 1 dosis per dag volstaat om niet ziek te worden. ik gebruik nu 90ml methadon per dag. moest iemand van jullie die dosis nemen dan kun je niet meer rechtstaan. (op z'n minst) dat verzeker ik jullie. toch heb je met methadon ook steeds meer nodig om hetzelfde effect te krijgen. maar daar doen die mensen van de methadonverstrekking niet moeilijk over. als je het lastig hebt en je vraagt om te verhogen dan doen ze dat. ook al hebben ze liever dat je afbouwd. als ik nu zou willen stoppen met methadon en beginnen afbouwen dan zou het pas over een half jaar zijn (gokje, weet je nooit precies) tegen dat ik er vanaf ben. je moet het echt langzaam afbouwen anders heb je al last van ontwenningsverschijnselen. vroeger ben ik al eens afgekickt van de methadon. toen ging ik met 5 soms 10 ml per week omlaag. soms voel je je slecht en gaan ze weer 5 ml omhoog. op het laatste als je niet veel methadon meer gebruikt gaan ze elke week per 1 of 2 ml omlaag en soms weer 1 omhoog enzo als het niet lukt. zo zieje maar het is fucking verslavend en je kunt er niet zomaar in enkele weken mee stoppen. het duurt minstens enkele maanden. methadon is minstens even verslavend als heroïne.
Citaat:
wow is die methadon een stap richting clean zijn?
clean zie ik mezelf niet snel worden. die methadon gebruik ik omdat ik dan op mijn gemak ben. anders loop ik altijd te stressen als ik geen smack en geld meer heb want dan word ik ziek. nu moet ik gewoon elke dag als ik opsta naar de apotheker. zonder methadon doe ik dingen die ik beter niet doe. ik wil geen zo'n onbetrouwbare junk meer zijn. ik wil het mijn ouders allemaal niet meer aandoen. ze weten dat ik methadon gebruik. zolang het goed gaat met mij ben ik welkom bij hen en mag ik hun pc/internet gebruiken.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 16:21
professor2
professor2 is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 09-03-2004 @ 16:14:
verhaal
iki dacht altijd dat je als je er ooit af je je perse ziek moest worden maar das dus een fabeltje ? of lees ik verkeerd
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 16:27
slender_fungus
Avatar van slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
professor2 schreef op 09-03-2004 @ 17:21:
iki dacht altijd dat je als je er ooit af je je perse ziek moest worden maar das dus een fabeltje ? of lees ik verkeerd
ja, eerst een cursus lezen en dan eentje in typen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 16:58
professor2
professor2 is offline
Citaat:
slender_fungus schreef op 09-03-2004 @ 17:27:
ja, eerst een cursus lezen en dan eentje in typen
zeik niet zo *is dislexies*
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 17:39
Verwijderd
wel zeiken, want ik snap je vraag niet
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 18:23
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
@ needlefreak; long time no see..... in je berichtje komt wel wat zelfverzekerdheid, gaat het ook oke??

@ oma; mijn haar is geverfd; paars!
check fotoboek
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 20:23
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Oma schreef op 09-03-2004 @ 18:39:
wel zeiken, want ik snap je vraag niet
vragen mag natuurlijk das geen zeiken sarcastische opmerkingen maken wel

ok hij heeft het over af bouwen enzo en in boeken films etc doen ze altijd alsof je perse ziek meot worden voor je eraf bent
ben ik nu juist als ik uit zijn verhaal concludeer dat het neit zo is ?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 21:23
Verwijderd
Citaat:
funkypunk schreef op 09-03-2004 @ 19:23:


@ oma; mijn haar is geverfd; paars!
check fotoboek
vette shit koby

alleen het kan knaller eerst geblondeerd?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 11:14
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Oma schreef op 09-03-2004 @ 22:23:
vette shit koby

alleen het kan knaller eerst geblondeerd?
nope, maar volgende week wordt ik als model geknipt (gewoon gratis dus) bij de kinki kapper
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 21:14
Verwijderd
juh heb ik ook een keer gehad

bruuuuuut kapsel had ik toen, alle kleuren hehe, maar meestal doen ze verticale strepen/plukken als ze verfen, maar nu deden ze horizontaal
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 22:34
Captain-Retardo
Captain-Retardo is offline
Wiet Deed ik vroeger veel , nu niet meer zoveel. Bij mij heb ik er soms goede ervaringen mee en soms voel ik er totaal niks van.

XTC Ik heb het nog niet veel gedaan ( 4 keer ) maar het is wel vreselijk goed bevallen . Ik gebruik het om het fijne gevoel , de dingen die je ineens doet en de discussies die je houd die helemaal nergens overgaan

Alcohol Ik hou er niet veel van , maar soms bij een feest even doordrinken tot ik dronken word en dan word het super .
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 00:32
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
Footprint schreef op 02-03-2004 @ 16:24:
wiet/hasj: gewenning, tis gewoon fijn om stoned te zijn. en zo lang ik geen leven heb wat er onder kan lijden maakt het niet uit
Ghe ghe ghe Af en toe zijn er hier van die mensen die van die historische uitspraken doen Jij behoort daar nu ook toe.
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 00:40
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
Oma schreef op 03-03-2004 @ 23:05:
oow dus geen tripshit ofzo
He he he, jij leeft ook wel érg binnen een bepaald perspectief he?
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Wat doen/deden jullie de laatste les van het schooljaar?
lso
4 13-06-2006 21:55
Eten & Drinken Wat eet jij op een dag? En waarom?
Verwijderd
21 17-03-2005 10:42
Verhalen & Gedichten [Sprookje] Prins Achteraf en waarom de dingen zijn zoals ze zijn.
Doodle!
11 01-09-2004 19:57
Verhalen & Gedichten Wat was je eerste gedicht en waarom schreef je het?
lovetear
5 25-08-2003 14:16
Muziek wat is je lievelingslied en waarom?
Verwijderd
114 02-06-2003 17:54
Flora & Fauna Wat vind jij het mooiste seizoen en waarom???
Frida
5 02-05-2002 21:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.