Oud 25-03-2018, 16:02
jetzemann
jetzemann is offline
hallo
ik heb vandaag een cd gebrand en deze speelt wel af op de computer maar als ik hem in mijn cd speler doe zegt de cd speler meteen na het laden stop ik weet niet waar dit aan licht ik heb na het branden de cd afgesloten ik heb de bestanden eerst geconverd van mp3 naar wav bestanden maar hij doet het gewoon niet ik heb de liedjes gebrand op een DVD+R wat gewoon zou moeten werken want dit heb ik vaker gedaan. weet iemand wat ik fout heb gedaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2018, 09:23
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ok cowboy; de eerste vraag: waarom wil je in godsnaam met behulp van antieke technieken muziek uit je speakers krijgen? Na deze deels retorische vraag zou ik hier naar kijken:

Een audio-CD (CDDA) behoort te voldoen aan de Red Book-specificaties. Dat betekent dat je speler een behoorlijk specifiek formaat verwacht in de breedste zin des woords; daar hoort bij: het optische medium. Het is onmogelijk om DVD+R-media te gebruiken als audio-CD in een conventionele CD-speler. Je schrijft dat je dit eerder wél succesvol hebt gedaan; ik verwacht dan ook dat je niet een DVD+R hebt gebruikt, maar een CD-R, als ik van een conventionele CD-speler uit ga.

Edit: Het kan natuurlijk zijn dat je DVD-Audio bedoelt. Maar dan verwacht ik dat je een beter beeld hebt van hetgeen je probeert te doen (en waarom het spaak loopt) daar het nogal een niche is.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED

Laatst gewijzigd op 26-03-2018 om 09:33.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2018, 13:51
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
En op je pc werkt het wel omdat die wel je dvd kan lezen. Makkelijkst is inderdaad. Een ouderwetse lege gewone cd gebruiken. En dam bijvoorbeeld met nero. Audiocd maken. Ongeveer 20 nummers erop en dan is ie vol.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2018, 16:23
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Waarom heb je het in godsnaam over aantal nummers; het gaat om minuten en zelfs dat is questionable als je gaat overburnen.

Edit: En Nero is behoorlijk aids. Je bent beter af met InfraRecorder of zelfs CDBurnerXP; gratis lightweight fatsoenlijke alternatieven voor het leed dat Nero heet.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED

Laatst gewijzigd op 26-03-2018 om 16:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [DVD's] MPG op DVD branden
boehoe
6 01-09-2004 14:47
Software & Hardware [DVD] MPG-formaat lezen?
nienie
3 31-05-2004 20:21
Algemene schoolzaken Product op de markt brengen
x_Pearl_x
9 04-11-2003 08:27
Software & Hardware Gebrande CD speelt niet af in CD Speler!
neotrinity
18 26-05-2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.