Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2005, 14:20
Roffachick
Roffachick is offline
Hallo..

ik denk niet dat dit bij het kadotopic hoort omdat het gaat over WEL of NIKS geven... Wat is normaal??

Me vriend gaat volgende week op voor zijn rijbewijs...
En we hebben nu ongeveer 3 maanden.. Zou je hem dan wel of niet iets moeten geven ??

Ik ben daar zo slecht in he... Wat zouden jullie doen en zo JA..

Wat dan??

Help me aub ... Alvast bedankt!!

Nogmaals bedankt ik ben echt radeloos..
__________________
Kimmmie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2005, 14:24
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Als ie zn rijbewijs gehaald hebt, kun je een mooie sleutelhanger geven of een model autootje.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 14:24
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Een grote zak autodrop

Ach, of je iets wil geven hangt van jezelf af. Als je iets wil geven doe je het, en anders niet. Als je niets weet kun je altijd nog een kaartje geven ofzo.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 14:29
Verwijderd
Mens, wat doet het er nu toe of het wel of niet normaal is. Als je hem iets wil geven dan geef je hem iets, zo niet, dan niet. Zolang hij nog seks krijgt blijft hij heus wel tevreden.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 14:32
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Toen ik mijn rijbewijs haalde kreeg ik niets. Maar ik vindt een rijbewijs halen ook niets iets waar je cadeautjes voor moet kopen. Felicitaties zijn natuurlijk wel op zijn plaats, en als jij het leuk vindt om een cadeautje te kopen dan moet je dan vooral doen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 14:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Niets moet, vooral geen verplichte cadeautjes gaan geven.
Als je iets wil geven, moet je dat doen omdat je het WILT, niet omdat het MOET
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 15:21
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Citaat:
WolterB schreef op 25-09-2005 @ 15:46 :
Niets moet, vooral geen verplichte cadeautjes gaan geven.
Als je iets wil geven, moet je dat doen omdat je het WILT, niet omdat het MOET
Juistem.
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 15:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je zo twijfelt of je wat moet geven zou ik gewoon iets kleins kopen zoals idd een zak autodrop (leuk idee ) of een bloemetje of een plantje ofzo, misschien heel afgezaagd maar wel leuk vind ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:01
Roffachick
Roffachick is offline
ja dat snap ik maar wat doen jullie????
__________________
Kimmmie
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 19:07
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Je kunt ook zo'n mini-shirtje om in de auto te hangen laten bedrukken met een foto van jullie samen.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 19:24
Verwijderd
als jij een idee hebt voor een rijbewijs-cadeautje en je denkt dat hij dat leuk vindt, moet je dat doen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 19:53
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Als je een cadeau wilt geven, dan doe je dat toch!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 20:23
Verwijderd
ik heb van mn tante sleepkabels gehad.. (had al n auto) en van mn andere startkabels hoe positief maar was wel leuk gebaar
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 16:32
sail fan
sail fan is offline
Ikzou wel ietsgeven, maar ik vind het altijd welleuk om kadeautjes tekopen, Probeer wel echt iets origineels te verzinnen, en ben dan ook echt trots op het cadeau dat ik heb gegven, eigenlijk wel debiel.

Sprry, mijn spatie doet t niet helemaal goed!!!
__________________
Geniet nooit met mate!!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 16:53
Verwijderd
Ik had van mijn vriend een speelgoed autotje gekregen. Ook een bosje bloemen, en een dikke zoen .
Ik had het niet verwacht, ik vond het niet echt nodig, maar natuurlijk wel leuk.

Als ik jou was, zou ik of niks geven of een kleinigheidje, ga geen overdreven grote dingen geven,dat zou ik een beetje overdreven vinden.

(toen mijn vriend zijn rijbewijs haalde was het mijn vriend nog niet, dus dat was makkelijk )
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 17:17
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik vind het leuk om af en toe een klein kadootje voor haar te kopen. Maar ik vind het vreselijk dat het moet omdat we een dag/week/maand/jaar ofzo bij elkaar zijn. Verrassingen zijn veel leuker.

In dit geval zou ik geen kadootje kopen. Het gevoel "wat ben jij een flinke meid/kerel, nu moet ik je vast en zeker belonen" vind ik niet leuk. Ik weet wel dat ik daar overdreven in denk.

Maar out of the blue een uur eerder opstaan en een ongelooflijk lekker, uitgebreid champagne-ontbijt klaarmaken, of tickets halen en haar op een avond ontvoeren naar een leuke show/concert/toneelstuk doe ik wel erg graag.

Het is meer mijn manier van doen om op de markt twee groene appelen te kopen, die in te pakken en af te geven. Zo'n kleine dingetjes kunnen mensen (zoals mij) dagenlang op wolkjes laten lopen, en goed gezind laten zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 14:40
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Nog nooit meegemaakt dat mn vriend/exvrienden een rijbewijs haalden tijdens onze relatie, maar dit heb ik aan anderen gegeven:

-goede vriend; Bob-sleutelhanger
-de vriendin van mn broertje; bosje bloemen en wat lekkers geloof ik (beetje veel vind ik zelf, maar kwam door de situatie, we hadden samen gelest enzo en ze moest precies een week eerder op dan ik)
-gewone vriend; model-autootje
-broertje; twee doosjes autodrop en autoblad in een soort 'pakketje' ingepakt

Zelf kreeg ik niks van mn toen vriend geloof ik, wel van zijn ouders als ik het me goed herinner.

En ik denk dat je vriend het gewoon leuk vind om wat kleins te krijgen, als het overdreven wordt dan voelt het misschien wat ongemakkelijk in het begin van de relatie (en later ook nog wel soms). Maar gewoon iets dat je aan hem denkt is toch leuk!

Je kunt ook juist de dag van tevoren een gelukspoppetje (wereldwinkel!) ofzo geven.
__________________
Keep on rockin'

Laatst gewijzigd op 27-09-2005 om 14:43.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 14:50
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Ik vind het wel lief om een cadeautje te geven. Maar niet echt een heel groot cadeau ofzo, gewoon wat kleins, zoals al eerder is gezegd. Ik vond autodrop een goed idee.
Verder vind ik gewoon een sleutelhanger ofzo wel leuk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-09-2005, 16:45
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Geef hem een auto.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 16:56
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
ik weet iets, vraag wat zen favo auto is en dan steel je het embleem van die auto, alleen best kut voor je als die bepaalde auto een Ferrari of een porche is
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 18:11
sail fan
sail fan is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 29-09-2005 @ 17:56 :
ik weet iets, vraag wat zen favo auto is en dan steel je het embleem van die auto, alleen best kut voor je als die bepaalde auto een Ferrari of een porche is
En als het nou een automerk is dat je normaal dagelijks tegenkomt op de weg, en je hebt geen zin om de auto van je buurman te slopen kun je het embleem van de sloop wel ergens weg halen
__________________
Geniet nooit met mate!!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 21:54
Rj11
Avatar van Rj11
Rj11 is offline
Citaat:
misslinda schreef op 25-09-2005 @ 15:20 :
Hallo..

ik denk niet dat dit bij het kadotopic hoort omdat het gaat over WEL of NIKS geven... Wat is normaal??

Me vriend gaat volgende week op voor zijn rijbewijs...
En we hebben nu ongeveer 3 maanden.. Zou je hem dan wel of niet iets moeten geven ??

Ik ben daar zo slecht in he... Wat zouden jullie doen en zo JA..

Wat dan??

Help me aub ... Alvast bedankt!!

Nogmaals bedankt ik ben echt radeloos..
Zeker wat geven
Wees creatief.... Je kunt bv bij sommige winkels van die filestrips kopen met leuke teksten voor onder het kenteken, of wat andere accessoires die je in de auto kunt gebruiken (van die geurdingen, zo`n hondje dat met z`n hoofd beweegt (zelf vind ik die dingen raar btw) Ideeën genoeg
__________________
The sound must seem an echo to the sense - Alexander Pope.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 11:32
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
misslinda schreef op 25-09-2005 @ 18:01 :
ja dat snap ik maar wat doen jullie????
ik heb mn vriend voor zn autorijbewijs niets gegeven. had er toen ook geen geld voor. voor zn motorrijbewijs heb ik meebetaald aan zn motorkleding.
voor mn autorijbewijs had hij me een leuke kaart en een bloemetje gegeven en voor mn motorrijbewijs winterhandschoenen.

zelf vind ik t wel leuk om met zulke dingen iets te geven, maar MOET echt niet. als jij vindt dat je wat wilt geven, moet je dat vooral doen. een zak autodrop zoals genoemd is een erg leuk klein kadootje. leuke kaart erbij en klaar. (en de dikke zoen niet vergeten natuurlijk )
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wel of niet dezelfde passie?
iwamoto
46 06-10-2006 07:43
Psychologie Verjaardag vader, gaan of niet?
Daantje_0705
14 29-11-2005 11:24
Levensbeschouwing & Filosofie Speciale relativiteitstheorie: is massa nou wél of níet invariant?
Upior
2 15-10-2005 20:02
Liefde & Relatie wel of niet iets geven aan hem voor sinterklaas?!
mira_love
21 26-11-2003 13:00
Liefde & Relatie Grens liefde - vriendschap
Blitzkrieg Bop
13 12-05-2003 14:34
ARTistiek Wanneer is iets kunst?
Anne
23 18-09-2002 19:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.