Oud 25-11-2016, 19:36
Bas1509
Bas1509 is offline
Hoi allemaal,

Ik ben een jongen van 15 jaar oud en ik ben erg nieuwsgierig naar pijpen en het experimenteren met andere jongens ik heb de laatste tijd ook het idee dat ik jongens steeds aantrekkelijker vind ik ken iemand die ook nieuwsgierig is naar pijpen maar ik mag hem niet pijpen want hij vind zich zelf niet de juiste persoon maar ik weet dat hij het alleen ontkent omdat hij dan denkt dat ik hem gay vind. want hij lag laast naast me te fappen. Hoe kan ik hem verlijden dat ik hem mag pijpen want ik wil gewoon een keer weten hoe het is om iemand te pijpen.

Ps sorry dat er geen punten en coma's in de tekst staan en ik denk dat ik bi ben want in vind vrouwen ook heel erg aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2016, 10:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je gebruikt geen interpunctie omdat je denkt dat je bi bent?
Als je vriend niet door jou gepijpt wil worden is er geen nette manier om hem daar toch toe te verleiden. Niet willen is niet willen. Heb je hem weleens gevraagd waarom hij zich wel aftrekt waar jij bij bent?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2016, 13:28
Bas1509
Bas1509 is offline
Nee k denk dat ik bi ben en die interpunctie was los van elkaar bedoelt😂
Met citaat reageren
Oud 26-11-2016, 13:39
Bas1509
Bas1509 is offline
Ik bedoel meer een manier waarop ik hem kan laten aftrekken en dat ik dan verder kan gaan dan alleen trekken want ik denk dat het geleidelijk beter gaat dan opeens random gaan pijpen maar hoe laat ik hem samen met mij aftrekken en hoe kan ik goed pijpen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2016, 13:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik bedoel meer een manier waarop ik hem kan laten aftrekken en dat ik dan verder kan gaan dan alleen trekken want ik denk dat het geleidelijk beter gaat dan opeens random gaan pijpen maar hoe laat ik hem samen met mij aftrekken en hoe kan ik goed pijpen
Als hij zegt dat hij het niet wil, dan moet jij dat respecteren. Zelfs wanneer je denkt dat hij het niet erg zou vinden, nee is nee, en geen uitnodiging om het te verleiden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 26-11-2016 om 13:51.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2016, 21:22
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom wil je mensen dingen laten doen die ze niet willen?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2016, 22:13
Bas83@
Bas83@ is offline
Je kan je zelf ook pijp als je lenig bent
Je moet dan je kin op je borstkassen doen en je moet heel maal naakt en je lul moet stijf zijn kijk maar op internet dan kan je het zijn
Met citaat reageren
Oud 28-11-2016, 12:38
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Je kan je zelf ook pijp als je lenig bent
Je moet dan je kin op je borstkassen doen en je moet heel maal naakt en je lul moet stijf zijn kijk maar op internet dan kan je het zijn
Ken weinig mensen die dat kunnen hoor...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.