Oud 12-10-2019, 15:55
RickardSantos
RickardSantos is offline
Hallo,

Laatst leerde ik een leuk meisje kennen in de stad van Utrecht, ze studeert als international bussiness en komt uit Polen,(ik zelf kan ook Pools, me moeder komt er vandaan) ze kan ook geen Nederlands en is 19 jaar.

We hebben elkaars nummer na die avond gewisseld, en ben met haar vanaf ongeveer 10 September in contact, we hadden onze eerste date op zaterdag 28 September.

Het was super leuk, we klikte echt met elkaar, 2e date was 1 week later 4 Oktober, we gingen weer wat drinken en bleven tot laat op, we raakte elkaar al best veel aan, we voelde elkaar aan, en toen ik haar thuis bracht gaf ze een kus op me mond.

De 3e date was 10 Oktober, en ik vroeg haar of ik haar moest helpen met haar CV, omdat ze natuurlijk uit Polen is en niet veel van Nederland weet, dus ik wou haar helpen aan werk, omdat ze nu bij de KFC werkt met rot tijden, vaak laat in de avonden werken enzovoorts.

We besloten om bij mij thuis te gaan en hier gebeurde het dus, we keken een film, we gingen aan elkaar zitten, en boem seks, ik vond het wel super leuk, ik zelf had liever wat langer er mee gewacht maar zij zat het beetje soort van te pushen met tegen me aanliggen en met haar knie tegen mijn lul aan porren, dus ik dacht oke als zij het wilt en ik ook dan doen we het nu toch, normaal met me vorige vriendin wachte ik tot de 5e date ongeveer, puur om te laten zien dat het niet alleen daar om gaat bij mij.

Nou na de seks vertelde ze me, ''congratulations you are my first white guy'' ik was verbaasd over deze opmerking, ook puur omdat we het nooit echt over exen hadden enzovoort, ze vertelde me dat ze vanaf dat ze in Nederland is vanaf haar 18e ontmaagd is door een Afrikaan, daarna een relatie had met een Marokaan, daarna nog een Marokaan en haar laatste was een Turk, en de laatste x met die Turk was 4 September, ze zegt dat ze helemaal klaar met hem is.

Ik vind dit dus een beetje moeilijk, want het is een lieve meid, maar of ik het nou vertrouw dat ze echt liefde zoekt of alleen lol? Ze zegt dat ze aan het zoeken was wat ze lekker vind, dus uitzoeken, en ze wou een Afrikaan proberen om de verhalen van grote lul enzovoorts.

Dus ze zegt dat ze mij echt echt leuk vind, maar ik denk dat ik gewoon gebruikt kan gaan worden tot ze weer iets anders leuk vind, iemand ervaring met studenten uit het buitenland en wat in hun hoofd omspeelt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2019, 20:22
Verwijderd
Ja.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2019, 21:19
Verwijderd
Iemand ervaring met onzekere witte jongens die advies vragen op een forum?

Wat een achterlijke generalisatie. Bah. Je zou je moeten schamen. Echt.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2019, 21:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
BRUH, wat is dit.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2019, 21:23
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Dit is een van de meest achterlijke vragen ooit.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2019, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Iemand ervaring met onzekere witte jongens die advies vragen op een forum?

Wat een achterlijke generalisatie. Bah. Je zou je moeten schamen. Echt.
Ook zo mooi dat als deze chick "gewoon" witte Nederlanders had gebald ipv een neger, een mokro en een turkie dat het totaaaaaal geen probleem was natuurlijk. Maarja, die kutexpats ook altijd. Vooral die oostblokwijven. Sletten er op los en kutexpats en boetenlaaaanders zorgen er voor dat de huur omhoog gaat yo. En ze pikken onze banen in.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2019, 01:28
Darrell
Darrell is offline
Citaat:
Ook zo mooi dat als deze chick "gewoon" witte Nederlanders had gebald ipv een neger, een mokro en een turkie dat het totaaaaaal geen probleem was natuurlijk. Maarja, die kutexpats ook altijd. Vooral die oostblokwijven. Sletten er op los en kutexpats en boetenlaaaanders zorgen er voor dat de huur omhoog gaat yo. En ze pikken onze banen in.
Dit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.