Oud 05-10-2003, 01:00
Verwijderd
Goeiesmorgens,

Wat is nou de bewonderigswaardigste straf die je ooit gehad hebt?
Ik moest bijvoorbeeld een keer van mijn leraar Latijn 3000 keer 'The Rolling Stones is een kutband,' opschrijven, omdat ik een t-shirt van The Rolling Stones had gedragen in de les.
Maandag moet ik 666 strafregels 'Ik ben trouw aan de duivel,' inleveren bij mijn lerares economie (de sadistische bitch!).
Mijn leraar Engels in de brugklas zei zelfs een keer 'You will pay,' tegen me. Hij bedoelde dus in natura . Nou ja ik heb hem mooi een knietje gegeven.
Wat heb jij zoal moeten doen voor straf?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2003, 01:03
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik moest een keer in de hoek staan.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 01:11
Verwijderd
Een meisje dat ik ken moest een A4-vel met millimeter-blokjes/ruitjes/wat dan ook volmaken met kamertje verhuren. Omdat ze dat spelletje met iemand aan het spelen was tijdens de les.

Perseus, je lerares economie is vast gothic.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 01:20
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 05-10-2003 @ 01:03:
Ik moest een keer in de hoek staan.
Ja dat heb ik dus ook een keer gehad . Het is al heel lang geleden maar ik heb nog steeds post-traumatische problemen .
Citaat:
Paranoide schreef op 05-10-2003 @ 01:11:
Perseus, je lerares economie is vast gothic.
Hmm.. Nu je het zegt. Ik had zelf ook al een vaag vermoeden en ze draagt vaak zwarte kleding, dus dat zou best eens kunnen.`
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 01:53
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik moest op de basisschool bladzijde 26 overschrijven. altijd dezelfde straf, voor iedereen: blz 26 van het boek dat je voor school las.

ik ben heel braaf namelijk.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 02:01
PV
PV is offline
ik ben 1 x op de gang gezet
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 06:32
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
die muziekleraar was bij ons wel erg vreemd

je moest dan ouderwetsch in den hoeck gaan staan, en toen ging hij op de piano spelen en moest je als een idioot gaan dansen. op een gegeven moment gaf hij het commando om stil te staan en daarna moest je weer gaan dansen.

die kerel was echt vreemd

het klinkt misschien heel gemeen en respectloos, maar ik ben blij dat die kerel dood is
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 08:40
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Die van de muziekleraar en kamertje verhuren zijn wel
grappig.

En ik heb nooit straf gekregen, natuurlijk.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 08:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik moest ooit 25 minuten stilzitten in een bijna leeg klaslokaal en nadenken waarom ik tegen iemand schold op de gang (dUh, hij had mn tas een verdieping naar beneden gegooid )
was in eerste maand eerste klas, daarna nooit meer iets gehad
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 10:30
Verwijderd
uuhm.. ben een keer op de gang gezet omdat ik moest lachen om een grapje van het meisje dat naast me zat..
vanaf 9 uur tot 11 uur daar gestaan geloof ik...
*was op de basisschool* groep 6 geloof ik

en moest afgelopen jaar bladzijde uit mn natuurkunde boek overscrhijven omdat ik vroeg of ik een pen kon lenen

mjaaaaaaah, enige straffen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 10:48
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
perseus schreef op 05-10-2003 @ 01:00:
Ik moest bijvoorbeeld een keer van mijn leraar Latijn 3000 keer 'The Rolling Stones is een kutband,' opschrijven, omdat ik een t-shirt van The Rolling Stones had gedragen in de les.
Maandag moet ik 666 strafregels 'Ik ben trouw aan de duivel,' inleveren bij mijn lerares economie (de sadistische bitch!).
Als ik dat soort dingen moest doen, dan denk ik niet dat die leerkracht nog rechtop door de school kon wandelen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 10:50
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
blz. 104 t/m 108 overschrijven van t scheikundeboek... was altijd prijs bij die vent
en altijd diezelfde klotepagina's

op de basisschool heb ik wel es rondjes om de school moeten rennen, maar heb geen id meer waarvoor dat nou weer was

verder ben ik natuurlijk erg braaf...
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 10:58
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Moest ooit een samenvatting maken van een aflevering GTST.


Wat een hel .
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 11:11
chaostar
chaostar is offline
tien keer Tom en To aten tomaten, Tom at en To vrat (ofziets iig) en nog tien keer Ping en Pong speelden pingpong, Ping pingpongde de pingpongbal naar Pong en Pong pingpongde de pingpongbal naar Ping...

Dat moest trouwens de hele klas...omdat we nooit iets deden bij CGW (godsdienst).
__________________
I don't make mistakes (just happy accidents)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 11:23
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
chaostar schreef op 05-10-2003 @ 11:11:
tien keer Tom en To aten tomaten, Tom at en To vrat (ofziets iig) en nog tien keer Ping en Pong speelden pingpong, Ping pingpongde de pingpongbal naar Pong en Pong pingpongde de pingpongbal naar Ping...

Dat moest trouwens de hele klas...omdat we nooit iets deden bij CGW (godsdienst).
dat ping en pong speelden pingpong moest k bij mn intro zingen...met iedereen, gelukkig.

Ik heb eigenlijk nooit straf gekregen, k ben zo'n braaf en net meisje.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 12:20
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
Ik ben zelf heel braaf, maar weet dat iemand een keer over de avonturen van een gevulde koek moest schrijven van zijn leraar Nederlands.
__________________
ik sla foetussen als vissen dood.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 12:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik werd een keer d'r uit gestuurd, omdat ik begon te lachen. Kmoest naar de locatieleider waarvan we strafwerk kregen. Daarna moest ik naar m'n natuurkundedocent om m'n excuses aan te bieden en vervolgens zei hij dat ik ook nog maar eens 7 blz over moest schrijven uit het natuurkunde boek. (ik begon te lachen omdat iemand de naam 'rob' als 'rop' schreef)
Vonk een beetje overdreven..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 12:35
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 05-10-2003 @ 10:58:
Moest ooit een samenvatting maken van een aflevering GTST.


Wat een hel .

Ik ook, ging totaal tegen mijn principes in

eeuhmm... Moest een keertje een opstel van 2 kantjes schrijven over mijn teddybeer, die ik niet heb maar dan moest ik er maar 1 verzinnen...
Was opzich wel leuk want ik heb er een leuk tekstje van gemaakt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-10-2003, 12:56
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
perseus schreef op 05-10-2003 @ 01:00:
Ik moest bijvoorbeeld een keer van mijn leraar Latijn 3000 keer 'The Rolling Stones is een kutband,' opschrijven, omdat ik een t-shirt van The Rolling Stones had gedragen in de les.
Misschien een domme vraag, maar wat is er verkeerd aan het dragen van een t-shirt van The Rolling Stones?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:06
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
p de basisschool moest ik mn mond gaan spoelen na een boer.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:09
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
perseus schreef op 05-10-2003 @ 01:00:

Maandag moet ik 666 strafregels 'Ik ben trouw aan de duivel,' inleveren bij mijn lerares economie (de sadistische bitch!).
DAT ZOU IK DUS ECHT NOOIT DOEN. waarom moet je dat doen?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:45
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 05-10-2003 @ 01:00:
Goeiesmorgens,

Wat is nou de bewonderigswaardigste straf die je ooit gehad hebt?
Ik moest bijvoorbeeld een keer van mijn leraar Latijn 3000 keer 'The Rolling Stones is een kutband,' opschrijven, omdat ik een t-shirt van The Rolling Stones had gedragen in de les.
Maandag moet ik 666 strafregels 'Ik ben trouw aan de duivel,' inleveren bij mijn lerares economie (de sadistische bitch!).
Mijn leraar Engels in de brugklas zei zelfs een keer 'You will pay,' tegen me. Hij bedoelde dus in natura . Nou ja ik heb hem mooi een knietje gegeven.
Wat heb jij zoal moeten doen voor straf?
Alleen omdat je een t-shirt aan had moes je strafwerk schrijven? Lijkt mij een beetje sterk en als het echt waar was dan heb je het toch niet echt gedaan he.....
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:50
the tourist
the tourist is offline
In groep 3 werd mijn Okki afgepakt omdat ik door de les heen praatte

Maar normaal ben ik heel lief.

Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 13:55.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:54
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb weleens een stuk van het levensverhaal van Mozart over moeten schrijven. Twee keer zelfs, hetzelfde stuk. Een standaard straf van mijn leraar van groep acht. Ik heb ook weleens een wedstrijdje moeten rennen met een meisje dat mij achterna zat, in dezelfde klas. Het hielp wel, want na vijf minuten lagen we in een deuk en hadden we eigenlijk geen ruzie meer (ze wilde me daarvoor in elkaar slaan, gek dat ik wegrende ).
Dat was eigenlijk wle een hele kicke leraar. Hij verzon wel leuke straffen en het was de enige leraar bij wie de klas een beetje normaal met elkaar om kon gaan.

Een leraar in groep 7 heeft me ook een keer ruw in een hoek gesmeten nadat ik was weggelopen van een paar jongens die mij zaten te pesten. Daar was ik echt minder blij mee, vooral het feit dat hij mij een gewelddadige aanpak gaf en niet naar die jongens omkeek. Ik heb nog steeds medelijden met die man; hoe weinig inschatting kan je hebben?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:02
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
Ik moest laatst bij nederlands naar de c1000 lopen om snoep te halen om uit te delen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2003, 14:27
wissie
wissie is offline
Ik heb alleen maar standaardstraffen gekregen.

Zoals nablijven om onrechtvaardige redenen, eruit gestuurd worden en een uur op de gang moeten zitten. Dat laatste was met z'n tweeën, als dat zo'n marteling was
Ik heb ook een keer moeten trakteren omdat ik zat te eten tijdens de les. Ik herinner me dat ik in de tweede klas één keer te laat kwam, en toen moest ik me melden en kreeg ik corvee. Ja ja, dat zijn wrede straffen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:37
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
perseus schreef op 05-10-2003 @ 01:00:

Maandag moet ik 666 strafregels 'Ik ben trouw aan de duivel,' inleveren bij mijn lerares economie (de sadistische bitch!).
Dat had ik dus echt nooit gedaan.

Ik heb zelf een keer een week lang elke dag het aquarium van de Aardrijkskunde leraar mogen schoonmaken omdat ik gezegd had dat hij zijn hoofd in zijn hol moest steken.
10 keer een woordenlijst van Engels overschrijven omdat ik zat te kaarten.
En natuurlijk die tientallen keren strafregels en kantine opruimen.
Those were the good ol' days
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:39
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 05-10-2003 @ 10:48:
Als ik dat soort dingen moest doen, dan denk ik niet dat die leerkracht nog rechtop door de school kon wandelen.
Hoezo? Zou je zijn piemel er af bijten dan?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:41
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
perseus schreef op 05-10-2003 @ 01:00:
Goeiesmorgens,

Wat is nou de bewonderigswaardigste straf die je ooit gehad hebt?
Ik moest bijvoorbeeld een keer van mijn leraar Latijn 3000 keer 'The Rolling Stones is een kutband,' opschrijven, omdat ik een t-shirt van The Rolling Stones had gedragen in de les.
Maandag moet ik 666 strafregels 'Ik ben trouw aan de duivel,' inleveren bij mijn lerares economie (de sadistische bitch!).
Lang leve copy/paste
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:56
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 05-10-2003 @ 10:48:
Als ik dat soort dingen moest doen, dan denk ik niet dat die leerkracht nog rechtop door de school kon wandelen.
schorsing is nu niet direct míjn ultieme droom.

Offtopic: Een klacht indienen bij de rctor is bovendien ook nog eens verstandig (als jij aannemelijk maakt christelijk te zijn kun je het zelfs op een prices gooien, zeker nu met de no-pay-no-cure-regeling), maar dat terzijde.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:10
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Tussen de jongens- en meisjeskleedkamer, bij gym, zat een klein gat in de muur.
Heel hoog bij het plafond..

Dus daar gooien we vanalles doorheen, zodat het bij de jongens terecht kwam.. Propjes papier, schoenen. Of deo met een aansteker erbij.
En de jongens natuurlijk alles weer teruggooien

Toen moesten we allemaal een opstel van 1000 woorden schrijven over ons gedrag. Tijdens de gymles.

En de mensen die niets hadden gedaan, moesten de hele les rondjes rennen
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:35
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
perseus schreef op 05-10-2003 @ 01:00:
Goeiesmorgens,

Wat is nou de bewonderigswaardigste straf die je ooit gehad hebt?
Ik moest bijvoorbeeld een keer van mijn leraar Latijn 3000 keer 'The Rolling Stones is een kutband,' opschrijven, omdat ik een t-shirt van The Rolling Stones had gedragen in de les.
Maandag moet ik 666 strafregels 'Ik ben trouw aan de duivel,' inleveren bij mijn lerares economie (de sadistische bitch!).
Had het tegen de schoolleiding gezegd, zeker dat tweede dan had zij op d'r donder gehad en niet jij....
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:38
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik krijg nooit straf.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Isa schreef op 05-10-2003 @ 13:09:
DAT ZOU IK DUS ECHT NOOIT DOEN. waarom moet je dat doen?
Ik zei toen ik naar de wc ging dat ik wel weer eens naar mijn eigen gezeik wilde luisteren.
Citaat:
Syphon schreef op 05-10-2003 @ 13:45:
Alleen omdat je een t-shirt aan had moes je strafwerk schrijven? Lijkt mij een beetje sterk en als het echt waar was dan heb je het toch niet echt gedaan he.....
Hij vond het een smakeloos t-shirt, bovendien beschouwde hij het als 'intimiderend'.
Citaat:
marlies schreef op 05-10-2003 @ 15:35:
Had het tegen de schoolleiding gezegd, zeker dat tweede dan had zij op d'r donder gehad en niet jij....
De rector is ook gothic, dus dat is geen optie.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:16
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Roos schreef op 05-10-2003 @ 15:10:
En de mensen die niets hadden gedaan, moesten de hele les rondjes rennen
Tjee, we krijgen wel veel materialen voor klachten. Ik denk dat je hiervoor een flinke klacht zou kunnen indienen. Is een uur lang (of twee uur als het een blokuur is) rondjes rennen niet een stukje erger dan een opstelletje schrijven?

In concentratiekampen gebruikten ze opdrukken als straf voor gevangenen als ze zich niet aan de regels hielden. Ik denk dat dit ongeveer op hetzelfde neer komt. Beetje lullig dat ze op middelbare scholen vrijwel dezelfde straffen uitdelen als in concentratiekampen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:19
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
perseus schreef op 05-10-2003 @ 16:09:
De rector is ook gothic, dus dat is geen optie.
Van je lerares wist je niet dat ze Gothic was maar van de rector wel Volgens mij is dit gewoon gelul want geen enkele rector of hij nu wel of niet gothic is zal dit soort straffen toestaan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-10-2003, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Remqo schreef op 05-10-2003 @ 06:32:
die muziekleraar was bij ons wel erg vreemd

je moest dan ouderwetsch in den hoeck gaan staan, en toen ging hij op de piano spelen en moest je als een idioot gaan dansen. op een gegeven moment gaf hij het commando om stil te staan en daarna moest je weer gaan dansen.

die kerel was echt vreemd

het klinkt misschien heel gemeen en respectloos, maar ik ben blij dat die kerel dood is
zo schraal! dan doe je dat toch gewoon niet....ken me niet voorstellen dat iemand dat wel doet....
Zowiezo al die dingen die ik hier lees, ze kunnen je huis niet verplichten...gewoon niet doen als het te overdreven is.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 05-10-2003 @ 16:19:
Van je lerares wist je niet dat ze Gothic was maar van de rector wel Volgens mij is dit gewoon gelul want geen enkele rector of hij nu wel of niet gothic is zal dit soort straffen toestaan.
De rector is echt door en door slecht, daarom wist ik van hem al gewoon zeker dat hij een stinkgothic is. Die economie-docente ontkent het altijd.

Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 16:29.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:27
Verwijderd
Ik heb een keer een hele paragraaf uit mijn techniek boek moeten overschrijven, omdat ik geen veiligheidsbril op had toen ik met de grote boor aan het werk ging.

En bij Nederlands moest ik een keer nakomen en wat opgaven maken als strafwerk omdat ik tegen de jongen naast me had gezegd dat z'n vader stinkt. Hij had net verklaard dat de leraar Nederlands z'n vader was omdat ze dezelfde achternaam hadden.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:28
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
oeoeoeoeoe, ik denk dat ik als toekomstig advocaat een mooi gat gevonden heb om es lekker veel claims in te kunnen gaan dienen....als die verhalen kloppen teminste...

trouwes, een leraar bij mij op de basisschool heeft ook ooit ns een jongen letterlijk naar de directeur geschopt omdat ie te vervelend was (toegegeven, hij was ook wel heel vervelend, maar dit kan natuurlijk nooit een optie zijn)

...verder ben ik er zelf een paar keer uitgestuurd nog voor de bel ging, wat ik natuurlijk erg onrechtvaardig vond/vind
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:49
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
nouja bewonderingswaardig, maar de meest vreemde die ik heb gehad:

- 10 uitdrukkingen + betekenissen opschrijven waarin het woord 'ogen' voorkwam

(ik moest ook een keer samen met 2 vriendinnen weg uit het lokaal omdat het zuurstofgehalte in dat lokaal anders te laag zou worden )
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:50
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
Ik werd er altijd regelmatig uitgestuurd.
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:10
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Tandpasta schreef op 05-10-2003 @ 16:50:
Ik werd er altijd regelmatig uitgestuurd.
oh ja, ik ook op de basisschool. Daar heeft een leraar uit schertsend opgemerkt dat ik voor straf maar een krijtje kon opeten, wat ik tot zijn grote schrik ook echt gedaan heb. Calcium, goed voor de botten.
Strafregels heb ik ook moeten doen, 50 ontzettend lange over het op de stoel wiebelen bv.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:21
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
moest een keer in de 2e tijdens gym met wat andere mensjes in de hoek staan omdat ik een grote bek gaf
mjuh gym was ook wel altijd een vreselijk vak
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 05-10-2003 @ 01:00:
Goeiesmorgens,

Wat is nou de bewonderigswaardigste straf die je ooit gehad hebt?
Ik moest bijvoorbeeld een keer van mijn leraar Latijn 3000 keer 'The Rolling Stones is een kutband,' opschrijven, omdat ik een t-shirt van The Rolling Stones had gedragen in de les.
Maandag moet ik 666 strafregels 'Ik ben trouw aan de duivel,' inleveren bij mijn lerares economie (de sadistische bitch!).
dit soort dingen zou ik dus echt niet pikken

bij ons op school werden alleen maar standaardstraffen gegeven, en dan alleen om goede redenen (dus niet om een t-shirt
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:42
wizzard
Avatar van wizzard
wizzard is offline
Ik heb ook wel wat vreemde straffen gehad,zoals 1 keer onder wiskunde kon ik me bek niet houden .Moest ik voor in de klas voor het schoolbord zitten een kruisje op het bord tekenen en er de hele les naar kijken als ik ff weg zou kijken dan moest ik nakomen .
Ook een keer bij die leraar wiskunde,kon ik me bek weer is niet dicht houwe moest ik met me neus tegen de muur gaan staan met een a4 er tussen en dat ook de rest van de les .Liet ik los moest ik nakomen viel die niet dan kreeg ik geen straf

wazige straffen maar wel grappig.mocht die leraar ook wel
__________________
Marianne is mijn klungol : Denise : Iris : Floortje : Cait & Stephan : Sam : Outdated Spirit : tornedorush : TCB
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 20:00
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Ik moest in de brugklas 'zomaar' de klas uit, omdat heel veel mensen zaten te praten. (maar ik dus niet...) Na 5 min. mocht in weer naar binnen komen.
Die man heeft me wel het hele jaar goede cijfers gegeven, omdat ik later uitgelegd heb dat ik helemaal niet praatte...
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 20:03
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Morgen moet ik 75 zinnetjes inleveren:

"Ik moet altijd mijn boeken meenemen en mijn huiswerk maken"

Ik heb die zin 1 x over geschreven....gescanned, 75 x in Word geplakt en voila! Je ziet zo dat het niet echt 75 x is geschreven, maar ach...die leraar houdt vast wel van geintje.

__________________
[geen inspiratie]

Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 20:06.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 20:16
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Euhmm ik ben een keer op de gang gezet met de mededeling "ga maar tegen de muur praten"..

En euhmm we moesten nablijven dus met een hele groep. Eerst alle stoelen op de tafels zetten enzo.heel rondje door de school. Drna was de tijd nog niet om dus moesten we de stoelen er overal af halen. Om ze daarna weer allemaal er op te mogen zetten.. Zinnigheid

Maarja, verder kan ik me niet echt wat herinneren. Ik krijg niet zo vaak straf.

Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 21:42.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 20:29
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
schoolplein schoonmaken tijdens de pauze.
maar meestal moest ik gewoon nablijven
mn rector kon geen creatieve straffen bedenken, beetje saai dus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.