Oud 30-06-2018, 18:23
peeter
peeter is offline
Ik heb een super groot probleem en weet echt neit wat ik moet doen.

Gistere met uitgaan hebben we lekker wat door gedronken en kan me bepaalde dingen echt niet meer herrineren. Vandaag kreeg ik van me vrienden fotos en ook 2 filmpjes van dingen die ik echt niet bewust heb meegemaakt. Was namelijk zo dat me zus ook mee was en blijkbaar heeft die ook flink wat op want op de filmpje is te zien dat wij aan het zoenen zijn. Op het 2e filmpje is te zien dat me vrienden ons zo ver krijgen dat ze mij ook is gaan pijpen.

Ik zelf weet hier echt niks van af en ik denk zij ook niet, ik heb nog niet met haar durven praten.
Iemand een tip hoe ik hier het beste mee om kan gaan en als zij het ook niet meer kan herrineren en ze heeft de filmpjes nog niet gezien het haar dan ook niet vertellen.

Met me vrienden ben ik ook nog niet klaar want je hoort in het filmpje dat hun ons echt aan sporen om het te doen. Dus die krijg ik ook nog wel
Oud 30-06-2018, 18:27
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Citaat:
Ik heb een super groot probleem en weet echt neit wat ik moet doen.

Gistere met uitgaan hebben we lekker wat door gedronken en kan me bepaalde dingen echt niet meer herrineren. Vandaag kreeg ik van me vrienden fotos en ook 2 filmpjes van dingen die ik echt niet bewust heb meegemaakt. Was namelijk zo dat me zus ook mee was en blijkbaar heeft die ook flink wat op want op de filmpje is te zien dat wij aan het zoenen zijn. Op het 2e filmpje is te zien dat me vrienden ons zo ver krijgen dat ze mij ook is gaan pijpen.

Ik zelf weet hier echt niks van af en ik denk zij ook niet, ik heb nog niet met haar durven praten.
Iemand een tip hoe ik hier het beste mee om kan gaan en als zij het ook niet meer kan herrineren en ze heeft de filmpjes nog niet gezien het haar dan ook niet vertellen.

Met me vrienden ben ik ook nog niet klaar want je hoort in het filmpje dat hun ons echt aan sporen om het te doen. Dus die krijg ik ook nog wel
Probeer met haat te praten en verzin wraak op je vrienden
Oud 30-06-2018, 21:26
coolmeisje13x
coolmeisje13x is offline
Probeer eens subtiel bij je zus te vissen of zij zich nog iets herinnert van deze bewuste avond. Als zij ook veel gedronken had is de kans groot dat ze zich er niks tot weinig meer van herinnert. En wat je vrienden betreft, dat zijn geen echte vrienden, gewoon laten gaan die handel
Oud 30-06-2018, 22:59
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Ga naar de politie en geef je "vrienden" aan. Dan leren ze het wel af.
Oud 01-07-2018, 00:26
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als het echte vrienden zijn en ook maar een klein beetje fatsoen hebben wissen ze dat filmpje.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 01-07-2018, 20:41
Verwijderd
Volgende keer niet zo veel suipe gap
Oud 01-07-2018, 20:57
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ik geloof hier natuurlijk niets van. En als het echt zo is.... dom. En volgende keer minder drinken
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Ronnie het medium
Verwijderd
10 27-04-2005 22:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.