Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2016, 16:04
Marvie
Marvie is offline
Het klinkt raar weet ik maar ik heb nu al behoefte aan seks(ben pas 11) Kan iemand me helpen wat moet ik doen?!?😵 Ps vinden jullie dit ook raar of niet. Of is het soms te vroeg of zo😖😓😱😶

Laatst gewijzigd op 03-02-2016 om 16:23. Reden: Gewoon
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 16:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zolang jij niemand in je omgeving hebt die ook seks met jou wil hebben, zit er weinig anders op dan jezelf te bevredigen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 16:33
Marvie
Marvie is offline
Maar ben ik niet te vroeg voor seks
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 16:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar ben ik niet te vroeg voor seks
Als jij er emotioneel en lichamelijk aan toe bent, verantwoordelijkheid neemt om het veilig te doen en alleen dingen doet waar je sekspartner zich ook comfortabel bij voelt is je leeftijd niet zo heel belangrijk.

Zorg wel dat je je comfortabel voelt bij degene waar je seks mee wil gaan hebben en schreeuw niet te hard van de daken dat je op zoek bent naar een sekspartner. Daar zouden mensen nog wel eens misbruik van kunnen maken. Zorg dat je alleen seks hebt met iemand waar je je veilig bij voelt en die jouw grenzen ook zal respecteren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 16:59
Marvie
Marvie is offline
Oke ik zal het proberen denk ik of dat geen goed idee
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 17:37
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Het is niet raar om zin te hebben in seks op je elfde. Het is wel zo dat de meeste jongens en meisjes op die leeftijd nog genoeg hebben aan masturberen. Zeker omdat het al heel spannend is om een vriendje of vriendinnetje te krijgen, en voor het eerst te zoenen enzo. Maar je kunt best zin hebben in seks
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 17:45
Marvie
Marvie is offline
Maar hoe doe ik het dan met mezelf
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 17:48
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je bent een meisje he? Je kunt jezelf vingeren, als je op google intypt "vingeren " staan er bovenaan al een paar goede websites met tips
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 19:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik begon ook nieuwsgierig te zijn naar seks op mijn elfde. Niks geks aan.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 20:08
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
Als jij er emotioneel en lichamelijk aan toe bent, verantwoordelijkheid neemt om het veilig te doen en alleen dingen doet waar je sekspartner zich ook comfortabel bij voelt is je leeftijd niet zo heel belangrijk.

.....
Aan 11 jaar kan ik me moeilijk voorstellen dat iemand emotioneel en lichamelijk er aan toe is om seks te hebben.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 22:22
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Op je vraag of vrij normaal is, zie onderstaande afbeelding.

Zelfbevrediging moet je zelf ontdekken, zolang je met je handen doet kan er weinig fout gaan. Voel zelf aan wat je fijn vind, je krijgt vanzelf meer ervaringen in. Het lijkt mij niet verstandig om nu al iets op dat gebied met iemand anders te bespreken. Probeer eerst jezelf te ontdekken, daarna pas iemand anders
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png image.png (116.0 KB, 30x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 22:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Aan 11 jaar kan ik me moeilijk voorstellen dat iemand emotioneel en lichamelijk er aan toe is om seks te hebben.
Hoe komt het dat jij je dat moeilijk kunt voorstellen?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 22:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Aan 11 jaar kan ik me moeilijk voorstellen dat iemand emotioneel en lichamelijk er aan toe is om seks te hebben.
Sommige mensen zijn er al vroeg aan toe, omdat ze jong begonnen met masturberen, van hun ouders een hele open houding tegenover seks hebben meegekregen, of om andere redenen. Zo was mijn buurjongen van huis uit gewend dat seks heel "normaal" was en dat je blootje niet raar was. Dat soort ideeën vormen wel hoe vroeg jij toe bent aan seks of nieuwsgierig raakt naar seks. Er zijn ook mensen van 18 die er echt nog niet aan moeten denken om seks te hebben of die daar nog niet aan toe zijn ook al zijn ze er lichamelijk klaar voor. Er bestaat natuurlijk een kans dat je spijt krijgt, en misschien is die kans groter wanneer je nog erg jong bent, maar er zijn veel mensen die pas na een tijd "experimenteren" er achter komen in wat voor setting (relatie, huwelijk, FWB, one night stand, etc. ) seksueel contact voor hen prettig is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-02-2016, 18:58
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
Hoe komt het dat jij je dat moeilijk kunt voorstellen?
Waarschijnlijk omdat ik daar op die leeftijd niet zelf mee bezig was en niemand ken die er mee bezig was op die leeftijd. Gebrek aan inlevingsvermogen misschien ook.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2016, 15:09
sam13062001
sam13062001 is offline
hoe heb je seks met een meid (ik ben ook een meid)
Met citaat reageren
Oud 15-02-2016, 15:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
hoe heb je seks met een meid (ik ben ook een meid)
Wil je weten hoe je een meisje daarvoor vraagt, of welke handelingen je dan kunt uitvoeren?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-02-2016, 15:57
sam13062001
sam13062001 is offline
alle twee
Met citaat reageren
Oud 09-03-2016, 12:44
School_enzo
School_enzo is offline
Hoi Sam!
Veel bedrijven hebben tegenwoordig ook spreekuren voor jongeren meiden met vragen over o.a. seks of geslachtsdelen. Ik weet dat een vriendin van me destijds naar (als ik het me goed kan herinneren) Bergmanclinics is geweest met vragen. Daar hebben ze een spreekuur voor jonge meiden tussen de 12-20 jaar. Ik weet niet of ze moeilijk doen over als je 11 bent, maar dan zou je ze kunnen mailen of bellen daarover.

Maar zoals eerder gezegd; uiteindelijk moet je het allemaal zelf ontdekken. Leeftijd zegt uiteindelijk niks, zolang jij zelf maar denk dat je er klaar voor bent!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2016, 12:55
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hoi Sam!
Veel bedrijven hebben tegenwoordig ook spreekuren voor jongeren meiden met vragen over o.a. seks of geslachtsdelen. Ik weet dat een vriendin van me destijds naar (als ik het me goed kan herinneren) Bergmanclinics is geweest met vragen. Daar hebben ze een spreekuur voor jonge meiden tussen de 12-20 jaar. Ik weet niet of ze moeilijk doen over als je 11 bent, maar dan zou je ze kunnen mailen of bellen daarover.
Een spreekuur voor "gynaecologische klachten" volgens de website. Lijkt me niet direct van toepassing op sam...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2016, 09:49
School_enzo
School_enzo is offline
Citaat:
Een spreekuur voor "gynaecologische klachten" volgens de website. Lijkt me niet direct van toepassing op sam...
Oeps .Dat heb ik verkeerd gezien. Dan was het toch ergens anders.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Liefde & Relatie LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde.
Rerisen Phoenix
58 13-06-2003 07:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het Interview: Mohammed Cheppih
BiL@L
61 04-05-2003 17:18
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Seksualiteit Wat is uw seksuele IQ?
slisje
46 22-06-2002 02:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.