Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2018, 13:47
Harrie123
Harrie123 is offline
Hallo ik heb best veel zin in mijn eerste keer #pubertje maar ik heb niet echt contact met meiden en ik heb er wel een paar op het oog maar ik weet het niet echt moet ik het wel vragen moet ik het niet vragen en zo ja hoe of is het gewoon kompleet afteraden dus HELP
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 14:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat wil je vragen?

Hoe oud ben je, welk contact met meiden heb je wel?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 14:22
Harrie123
Harrie123 is offline
Ik ben 13 en heb ijgelijk gewoon helemaal geen contact en ik wil ijgelijk gewoon iemand vragen voor seks trouwens ik ben bijna 14

Laatst gewijzigd op 14-07-2018 om 14:23. Reden: Iets fout getypt
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 15:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben 13 en heb ijgelijk gewoon helemaal geen contact en ik wil ijgelijk gewoon iemand vragen voor seks trouwens ik ben bijna 14
Hoe kan je nu geen contact hebben met meiden? Loop je op school met een grote boog om meisjes heen? Zit je in de klas zo ver mogelijk bij ze vandaan?

Hmm, dat klinkt voor de dame in kwestie eigenlijk helemaal niet zo aantrekkelijk. Meisjes willen graag leuk gevonden worden, en op basis daarvan willen ze misschien meer, zoenen bijvoorbeeld. Als jij op iemand afstapt met de mededeling dat jij seks wil zorgt dat er niet bepaald voor dat het meisje zich speciaal of geliefd voelt, en is er grote kans dat ze nee zegt. Veel meisjes van jouw leeftijd hebben helaas voor jou, niet zo heel veel interesse in casual sex.

Het is heel begrijpelijk dat jij nieuwsgierig bent naar seks, maar seks hebben is ook vooral iets wat je samen doet. Waar je je samen comfortabel bij moet voelen en waar je samen van geniet. Het gaat dus niet alleen om wat jij graag wil doen

Heb je trouwens al wel eens een meisje gezoend?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 15:10
Harrie123
Harrie123 is offline
Er ziten geen meiden bij me in de klas meschien volgend school jaar wel maar er zijn gewoon wijneg mijden op het speciaal onder wijs
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 15:20
Harrie123
Harrie123 is offline
En dat zoenen ijgelijk ook niet echt
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 16:05
Harrie123
Harrie123 is offline
Ik weet ook niet hoe ik dat moet doen de eerste keer echt zoenen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 17:45
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Pak het wel rustig aan, want alles komt op zijn tijd.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 18:35
Harrie123
Harrie123 is offline
Citaat:
Pak het wel rustig aan, want alles komt op zijn tijd.
Ja maar ik kan niet wachten
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 20:11
Verwijderd
Je zal wel moeten. Je kan niet zomaar met iemand gaan zoenen of seks hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 20:30
Harrie123
Harrie123 is offline
Citaat:
Je zal wel moeten. Je kan niet zomaar met iemand gaan zoenen of seks hebben.
Dat is waar
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 21:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Begin gewoon eens met een praatje maken met een meisje. Met je buurmeisje bijvoorbeeld, of het kassa meisje bij de supermarkt. Zodra het praten met een meisje soepel gaat, leg je makkelijker contacten en komt het misschien wel een keertje van zoenen.

Als je nog nooit gezoend hebt vind ik direct seks hebben best wel een grote stap Vaak zit er nog wel een hoop tussen het idee hebben dat je een keer seks wil, en daadwerkelijk seks met een specifiek iemand willen hebben. Helemaal niet gek om het langzaam op te bouwen, er is een hoop te ontdekken waar je ook van kunt genieten en wat niet per definitie penis-in-vagina-seks is.

Daarnaast is geduld hebben wel heel waardevol. Misschien krijg je straks een vriendin, maar wil die niet direct seks, dan zal je haar grenzen ook moeten respecteren en gewoon even moeten wachten...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 14:16
Harrie123
Harrie123 is offline
Citaat:
Begin gewoon eens met een praatje maken met een meisje. Met je buurmeisje bijvoorbeeld, of het kassa meisje bij de supermarkt. Zodra het praten met een meisje soepel gaat, leg je makkelijker contacten en komt het misschien wel een keertje van zoenen.

Als je nog nooit gezoend hebt vind ik direct seks hebben best wel een grote stap Vaak zit er nog wel een hoop tussen het idee hebben dat je een keer seks wil, en daadwerkelijk seks met een specifiek iemand willen hebben. Helemaal niet gek om het langzaam op te bouwen, er is een hoop te ontdekken waar je ook van kunt genieten en wat niet per definitie penis-in-vagina-seks is.

Daarnaast is geduld hebben wel heel waardevol. Misschien krijg je straks een vriendin, maar wil die niet direct seks, dan zal je haar grenzen ook moeten respecteren en gewoon even moeten wachten...
Ik zal het gaan proberen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 17:52
Driktrok
Driktrok is offline
Waarom wil je persé sex hebben?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 17:52
Harrie123
Harrie123 is offline
Citaat:
Waarom wil je persé sex hebben?
Dat vraag ik me soms ook af
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 18:01
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Ben je misschien bang dat je er niet bij hoort als je "het" nog nooit gedaan hebt?
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 18:04
Harrie123
Harrie123 is offline
Citaat:
Ben je misschien bang dat je er niet bij hoort als je "het" nog nooit gedaan hebt?
Nee dat niet
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik kan niet wachten
Je kan prima wachten.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 18:49
Driktrok
Driktrok is offline
Ik was zelf 14 jaar toen ik ontmaagd werd en persoonlijk vind ik dat te jong. Toen voelde dat wel goed hoor maar achteraf gezien minder
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 21:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik was zelf 14 jaar toen ik ontmaagd werd en persoonlijk vind ik dat te jong. Toen voelde dat wel goed hoor maar achteraf gezien minder
Misschien kan je iets meer toelichting geven, dan hebben andere mensen ook wat aan jouw ervaringen...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-07-2018, 11:32
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Waarom wil je persé sex hebben?
Wandelende puberale hormonenfabriek die overuren draait?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 16-07-2018, 15:41
Harrie123
Harrie123 is offline
Citaat:
Wandelende puberale hormonenfabriek die overuren draait?
Zoe iets denk ik
Met citaat reageren
Oud 16-07-2018, 17:42
Driktrok
Driktrok is offline
Citaat:
Misschien kan je iets meer toelichting geven, dan hebben andere mensen ook wat aan jouw ervaringen...
Nja ik en mijn ex waren toen een half jaar samen, zij was 13 (bijna 14) en ik was net 14. We wilden van wat experimenteren maar we waren er toen nog niet klaar. Op dat moment waren we beide opgewonden en daarom deden we het. Veel pijn en weinig genot, dat vond ik ervan. Onze relatie is hierdoor ook mede gestopt..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2018, 17:54
Harrie123
Harrie123 is offline
Citaat:
Nja ik en mijn ex waren toen een half jaar samen, zij was 13 (bijna 14) en ik was net 14. We wilden van wat experimenteren maar we waren er toen nog niet klaar. Op dat moment waren we beide opgewonden en daarom deden we het. Veel pijn en weinig genot, dat vond ik ervan. Onze relatie is hierdoor ook mede gestopt..
Oke bedankt voor de tip!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2018, 22:34
Darrell
Darrell is offline
hou er idd rekening mee dat je 1e keer misschien (maar hopelijk wel) niet zo fantastisch wordt als je je nu voorstelt. Was bij mij ook niet zo helaas!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2018, 15:40
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik vind het spannend om naar een meisje toe te lopen ik ben bang dat iedereen me uitlacht
Doe het dan wanneer ze alleen is...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2018, 16:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het spannend om naar een meisje toe te lopen ik ben bang dat iedereen me uitlacht
Je wil naar haar toe lopen, en dan...?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 23:24
Ruben13
Ruben13 is offline
Als ik jou was zou ik gwn eens een praatje maken met een meisje, vraag gwn: he, wat had jij voor Nederlands? “Een 7,2 en jij?” Een 5.9, gelukkig wel een voldoende maar ik vond hem wel pittig. Jij vond hem zeker wel te doen? “ ja ik heb niet voor niets een 7 he

Ik denk dat dat gwn een goed gesprek is, daarmee “wen” je er ook aan om met een meisje te praten en gaat het steeds makkelijker. Zodra je de eerste contacten hebt gelegt en je het contact een beetje onderhoud kan er misschien iets moois gebeuren. Maar ik denk dat de eerste goede stap voor je is om een gesprek te beginnen tegen meisjes en gwn schijt te hebben aan alles! Want jongens en meisjes kunnen gwn vrienden zijn!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 23:35
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
Hallo ik heb best veel zin in mijn eerste keer #pubertje maar ik heb niet echt contact met meiden en ik heb er wel een paar op het oog maar ik weet het niet echt moet ik het wel vragen moet ik het niet vragen en zo ja hoe of is het gewoon kompleet afteraden dus HELP
Gast niet gelijk omdat je een klein beetje contact heb met meiden al gelijk gaan vragen voor sex dat is geen stijl.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2018, 22:21
gekkigeit
gekkigeit is offline
Citaat:
Wat wil je vragen?

Hoe oud ben je, welk contact met meiden heb je wel?
Ik heb een beetje ‘t zelfde probleem. Ik heb wel best veel contact met meiden. Alleen hoe vraag je zoiets?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2018, 22:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb een beetje ‘t zelfde probleem. Ik heb wel best veel contact met meiden. Alleen hoe vraag je zoiets?
Zorg dat er wat vertrouwen en ruimte is om over persoonlijke dingen te praten. Als iemand jou een beetje vertrouwd zou je voorzichtig eens over seks/ masturberen kunnen praten. Mogelijk komt er dan een goed moment om aan te geven dat jij best graag het één en andere zou willen proberen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio No country for old men
Signy
49 28-03-2008 16:46
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Seksualiteit De eerste keer...
John_doe
35 18-08-2004 13:07
Liefde & Relatie Whelp :), advies gevraagd enzo :) *in de war*
Mindfields
47 22-02-2004 13:47
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.