Oud 21-12-2017, 17:13
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Hoi piepeloi, ik wil dan eindelijk toch een SSD gaan kopen, echter kan ik mijn product key van windows 7 niet meer vinden. Ik lees online dat windows blijkbaar kijkt bij een herinstallatie of je hardware hetzelfde is om te bevestigen dat het dezelfde PC is voordat windows geactiveerd wordt. Maakt hierbij het switchen naar een SSD een verschil? Met andere woorden, kan ik windows gewoon zonder problemen(en product key) installeren op mijn nieuwe SSD?

THANKS
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2017, 18:49
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Dat zou moeten kunnen, maar als je windows daar opnieuw op gaat installeren met een usb/dvd-rom, zorg er dan wel voor dat je exact dezelfde versie installeert! Als je bijvoorbeeld een licensie voor windows 7 home hebt, zal hij je product key niet herkennen als je probeert windows 7 pro te installeren. Je kunt ook proberen je drive te klonen, zou ook moeten werken.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2017, 10:45
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html

Ik geloof overigens niet dat je HDD onderdeel uitmaakt van de registratie op MS-backend (in tegenstelling tot mobo/proc/etc). Als dit wel het geval is en je bent voor de rest legaal bezig; belletje naar MS doen (ja, heus). Vertel dat shit kapot ging en je shit moest vervangen waardoor je nu in de shit zit met je key en shit-Windows 7 (serieus, ga over naar 10).
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 29-12-2017, 21:22
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Hoi piepeloi, ik wil dan eindelijk toch een SSD gaan kopen, echter kan ik mijn product key van windows 7 niet meer vinden. Ik lees online dat windows blijkbaar kijkt bij een herinstallatie of je hardware hetzelfde is om te bevestigen dat het dezelfde PC is voordat windows geactiveerd wordt. Maakt hierbij het switchen naar een SSD een verschil? Met andere woorden, kan ik windows gewoon zonder problemen(en product key) installeren op mijn nieuwe SSD?

THANKS
Zijn progjes om je key te laten zien. Ff opschrijven klaar. Of je cloont je hd
Met citaat reageren
Oud 29-12-2017, 21:25
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html

Ik geloof overigens niet dat je HDD onderdeel uitmaakt van de registratie op MS-backend (in tegenstelling tot mobo/proc/etc). Als dit wel het geval is en je bent voor de rest legaal bezig; belletje naar MS doen (ja, heus). Vertel dat shit kapot ging en je shit moest vervangen waardoor je nu in de shit zit met je key en shit-Windows 7 (serieus, ga over naar 10).
10 moet je licentie kopen.. gratis overstappen gaat niet meer. En sommige software werkt voor geen knoop. Hd wisselen gaat maar je key zou moeten geregistreerd staan onder je account. Daarom zoek een key finder die je key laat zien schrijf die over klaar. Nieuwe hd erin installeren en activeren. Kan zijn dat je activerings nr moet bellen
Met citaat reageren
Oud 31-12-2017, 11:49
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Zijn progjes om je key te laten zien. Ff opschrijven klaar. Of je cloont je hd
Het is inmiddels al gelukt, maar inderdaad dit gedaan. Key achterhalen dus
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 04:35
Tuinslang101
Tuinslang101 is offline
Als je opzoekt windows 7 loader by dazs krijg je een orogamma want een key aanmaakt. Heel simpel ik gebruik het altijd en het werkt en is veilig
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Als je opzoekt windows 7 loader by dazs krijg je een orogamma want een key aanmaakt. Heel simpel ik gebruik het altijd en het werkt en is veilig
HET IS AL GELUKT ONDERTUSSEN
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.