Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2003, 20:16
Verwijderd
misschien een rare vraag, maar hoe willen mannen dat de vrouwen hun schaamhaar gedaan hebben??? vraagik me nou egt af.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 20:18
jeroentje87
jeroentje87 is offline
ik heb geen vriendin maar als ik er 1 zou hebben zo ik het t liefst kaal zien. Dit lijkt me ook fijner bij het beffen...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 20:19
Verwijderd
jah misschienb wel maar als je het scheert ontstaan er wel stoppels he, das ook niet egt fijn. en waar je beft is tog geen haar, asls je het goed doet tenminste,....
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 20:41
Verwijderd
Dat verschilt per man, maar ik vind dat je gewoon lekker moet doen wat je zelf het mooist vindt

Ik heb aan de voorkant wel schaamhaar, maar dan netjes bijgewerkt zodat er niets buiten een string kan komen, maar dan de onderste cm van het voorkant-schaamhaar weggehaald, en alle haartjes die zich daaronder hier en daar bevinden ook (ook daaronder groeit wel haar, lizzy, maar dat komt pas bij 16 jaar oid)
Voor beffen is het een slecht excuus, want 1 klein haartje in je mond is toch geen ramp (als je dat erg vindt, dan moet je ook noooit wild zoenen met een meisje met lang haar, want dat komt dan ook in je mond), en als je je hele mond vol schaamhaar hebt dan zit je echt op de verkeerde plek. Voor hygiene maakt het ook niets uit, als het meisje tenminste doucht en haar ondergoed verschoont.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:38
Verwijderd
Mja, ik hou het wel bij kort. Ik snij mezelf te snel geloof ik voor meer En bovendien - die mannen moeten ophouden met zeuren. Wat nou kaal? Wat zijn we, kinderen? Rare gewoontes *grmpf*
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:49
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-05-2003 @ 23:38:
Mja, ik hou het wel bij kort. Ik snij mezelf te snel geloof ik voor meer En bovendien - die mannen moeten ophouden met zeuren. Wat nou kaal? Wat zijn we, kinderen? Rare gewoontes *grmpf*
ja,vind ik ook, alle mannen die kaal willen, pedofiele neigingen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:51
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 10-05-2003 @ 23:49:
ja,vind ik ook, alle mannen die kaal willen, pedofiele neigingen ofzo?
kwou t net zeggen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 23:09
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Kaal vind ik in iedergeval niks gewoon netjes streepje vind ik
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 23:37
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 10-05-2003 @ 23:49:
ja,vind ik ook, alle mannen die kaal willen, pedofiele neigingen ofzo?
... zeg dan nix.
net of alle mensen met een snor de neiging hebben joden uit te willen roeien.
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 01:53
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-05-2003 @ 21:41:
Ik heb aan de voorkant wel schaamhaar, maar dan netjes bijgewerkt zodat er niets buiten een string kan komen, maar dan de onderste cm van het voorkant-schaamhaar weggehaald, en alle haartjes die zich daaronder hier en daar bevinden ook
Heb ik ook, staat mooi (vind ik)
En ach, hygiene is alles, en als je weet wat je doet heb je echt geen bossen haar in je mond. Ik persoonlijk vind gewoon bikinilijn+trimmen wel best.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 03:12
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
kaal

streepje, driehoekje

teveel haar, bossen dus.... ZWAAR
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:05
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
rysdigital schreef op 11-05-2003 @ 00:37:
... zeg dan nix.
net of alle mensen met een snor de neiging hebben joden uit te willen roeien.
toen ik paar keer kaal was werd er wel gezegt dat ik op een klein meisje leek ^^
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:30
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
en hoe willen de dames het bij de jongens ,kaal of geschoren ?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:35
Maartenpaarten
Avatar van Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
gewoon een beetje bijgehouden, dat het niet met bossen uit haar broek komt zegmaar
__________________
Bier & Tieten
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:46
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
in het douche-putje... en als 't even kan niet mijn douche-putje...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:19
annnn
annnn is offline
Maar als je het scheert krijg je weer stoppels. Is dat dan niet vervelend voor mannen???
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:45
M@niac
Avatar van M@niac
M@niac is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 10-05-2003 @ 23:49:
ja,vind ik ook, alle mannen die kaal willen, pedofiele neigingen ofzo?
Nee, ik vind dat ook gewoon enorm geil, het is niet de pedofiliteit ( Want je gaat naar bed met iemand die " volgroeid " is ), maar wekt gewoon een bepaaltniet uit te leggen gevoel op
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 17:07
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
annnn schreef op 11-05-2003 @ 17:19:
Maar als je het scheert krijg je weer stoppels. Is dat dan niet vervelend voor mannen???
niet als vrouwen het bij houden...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 17:08
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
Ilsje schreef op 11-05-2003 @ 16:05:
toen ik paar keer kaal was werd er wel gezegt dat ik op een klein meisje leek ^^
1) gezegd
2) niet echt van toepassing op m'n opmerking over jouw generalisatie O_o
3) anime smileys zijn kut
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 17:29
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
rysdigital schreef op 11-05-2003 @ 18:08:
1) gezegd
2) niet echt van toepassing op m'n opmerking over jouw generalisatie O_o
3) anime smileys zijn kut
1) bla
2) blabla
3) blablabla
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 17:32
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
-niels- schreef op 11-05-2003 @ 18:29:
1) bla
2) blabla
3) blablabla
faggot alert ;/
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 17:38
M@niac
Avatar van M@niac
M@niac is offline
Citaat:
rysdigital schreef op 11-05-2003 @ 18:32:
faggot alert ;/
Hehe
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:04
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
gewoon lekker oerwoud
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:16
Verwijderd
Citaat:
rysdigital schreef op 11-05-2003 @ 18:08:
1) gezegd
2) niet echt van toepassing op m'n opmerking over jouw generalisatie O_o
3) anime smileys zijn kut
Anime smileys roelen >_<
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:38
Verwijderd
Citaat:
rysdigital schreef op 11-05-2003 @ 00:37:
... zeg dan nix.
net of alle mensen met een snor de neiging hebben joden uit te willen roeien.
Slechte vergeljiking.
Alle kinderen hebben géén schaamhaar. De vergelijking zou alleen correct zijn, als alle jodenhaters een snor hadden... en dat is niet zo. Daarnaast heeft een snor niets te maken met jodenhaat, en heeft het schaamhaar wel wat te maken met je sexuele voorkeur.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:48
unpopular
unpopular is offline
Maar het is toch wel dat mannen een voorkeur mogen.
Zoals in Seksualiteit goed te zien is hebben mannen en vrouwen vaak een andere kijk als het over sex gaat en de dingen daarom heen.

Zoals te zien is zeuren veel mannen altijd over lengte van hun penis. veel vrouwen klagen over hun borsten en billen.
Veel mannen hebben een fantasie over meerdere vrouwen.

En dat mannen dan toeval de voorkeur geven aan kaal, mag dat niet dan.
Hebben vrouwen dan ook niet zo hun voorkeur over van alles en nog wat.

De Titel is toch hoe hebben mannen het schaamhaar van hun vriendin het liefst?? en toch niet Laten we is discussiëren over zijn mannen pedofielen of niet.
Ja sorry hoor maar ik vind dat iedereen hun eigen mening mag.

En waar zijn die vrouwen dan ze maken wel commentaar over mannen maar wat is jullie voorkeur???

Mijn voorkeur is het moet bijgehouden zijn.
Het is niet dat ik met mijn heggenschaar eerst alles moet omkappen voordat ik überhaupt iets kan vinden waar aan te likken is
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:52
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Inderdaad, blijf ff ontopic..

Pff, mijn vriend maakt het niet echt heel veel uit, als hij er maar bij kan.. maar helemaal kaal vindt ie nix zegt ie, dus ik heb meestal gewoon een streepje..
__________________
"ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:54
Verwijderd
Citaat:
unpopular schreef op 11-05-2003 @ 20:48:
verhaal
'tuurlijk mogen ze dat vinden. Het was alleen een slechte vergelijking
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:21
unpopular
unpopular is offline
Moet wel ff zeggen dat ik eigenlijk niet op jou doelde maar meer algemeen ieder topic waar schaamhaar in voorkomt, komt de zelfde discussie op de hoek kijken.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:38
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
ik vind om eerlijk te zijn kaal het mooist om te zien( nee niks pedofiele neigingen vind het gewoon mooier net als onder de arme gewoon een voorkeur )
vind het btw ook een stuk handiger
a. zo zie ik wat ik doe , wel zo prettig
b. als er teveel haartjes zitten kriebelt het zo in mijn neus schiet ik in de lach weg sensuele avond zeg maar

dussss reden zat
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:48
me_86
me_86 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-05-2003 @ 21:41:

Ik heb aan de voorkant wel schaamhaar, maar dan netjes bijgewerkt zodat er niets buiten een string kan komen, maar dan de onderste cm van het voorkant-schaamhaar weggehaald, en alle haartjes die zich daaronder hier en daar bevinden ook (ook daaronder groeit wel haar, lizzy, maar dat komt pas bij 16 jaar oid)
hmmz.. hoe wil je dat haar op je schaamlippen weghale? met een scheermesje?? dan snij je jezelf toch? hmmz.. ??
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:52
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
me_86 schreef op 11-05-2003 @ 21:48:
hmmz.. hoe wil je dat haar op je schaamlippen weghale? met een scheermesje?? dan snij je jezelf toch? hmmz.. ??
oefening baart kunst.... met een mannen scheerapparaat werkt het trouwens ook perfect en dan scheer je niet in bepaalde stukjes vel
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:37
Verwijderd
kaal of een smal streepje, maar staat wel tegenover dat ik ook bereid ben het zaakje kaal te scheren. Liefst zo min mogelijk, stopples beffen is niet erg, maar de hele tijd haartjes uit je muil moeten plukken, no thanx
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 11-05-2003 @ 21:52:
oefening baart kunst.... met een mannen scheerapparaat werkt het trouwens ook perfect en dan scheer je niet in bepaalde stukjes vel
voor de duidelijkheid, het kan WEL ik heb zelf mijn zaakje eens geschoren met een Gillette Mach 3, en de heren onder ons weten donders goed dat jeje op je gezicht nogal eens wil snijden met dat kreng, maar het kan wel, en 1 of 2 sneetjes is zo weg
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:56
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Gewoon kaal dus, minimaal een streepje
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:38
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-05-2003 @ 20:38:
Slechte vergeljiking.
Alle kinderen hebben géén schaamhaar. De vergelijking zou alleen correct zijn, als alle jodenhaters een snor hadden... en dat is niet zo. Daarnaast heeft een snor niets te maken met jodenhaat, en heeft het schaamhaar wel wat te maken met je sexuele voorkeur.
uhm... volges mij ontgaat jou iets.
er wordt beweerd dat alle jonges/mannen die liever geen schaamhaar hebben (bij hun vriendin dus) pedofiele neigingen hebben. de vergelijking gaat redelijk op. kzal em veranderen, duitsers ipv mensen met snor
deelverzameling :b dat argument 'alle kinderen hebben géén schaamhaar' is totaal niet relevant.
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -

Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 23:40.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 00:05
Verwijderd
haarloos
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 00:11
Verwijderd
Citaat:
-niels- schreef op 11-05-2003 @ 18:07:
niet als vrouwen het bij houden...
Ja, en heb jij enig idee hoe snel je alweer stoppeltjes hebt? (scheer je 's morgens, 's avonds zijn er dan op plekken alweer stoppeltjes)..

Daarbij kost het redelijk wat werk om het zonder je te snijden te scheren (het is niet even 2 minuutjes en klaar) en daar heeft niet iedere vrouw elke dag tijd voor
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 00:54
Verwijderd
Om eerlijk te zijn, dat maakt me werkelijk geen flikker uit.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 10:34
alanis
alanis is offline
Grappig. Had een paar weken geleden me helemaal kaal geschoren om mijn vriend te verassen. Hij had die avond daarvoor gezegd dat hij beffen niet vies vind, alleen het haar vind hij minder. Eerst had ik gewoon altijd een streepje, maar daaronder hield ik het eigenlijk niet echt bij.
Maar goed, hij vond de verassing wel leuk (maar toen was het donker, dus hij had nog niks gezien) en zakte gewillig naar beneden....was wel fijn

Toen we de volgende ochtend samen onder de douche stonden, vond hij het eigenlijk toch wel te kaal...echt een kinderkutje om het zo maar eens te zeggen. Hij vond het met een beetje haar mooier.

Nou ik het het ook geweten hoor, zo helemaal jeukt als de tering! Echt waar joh, dat wil je niet meemaken! Bovendien kreeg ik last van ingegroeide haartjes.

Dus nu laat ik het maar weer gewoon groeien tot een streepje, en hou het helemaal daaronder gewoon kort....

Allebei tevreden....

Mannen hoeven zich niet te scheren daaronder vind ik, maar ik vind het wel prettig als ze hun oksels wél scheren. Had dit voor het eerst gezien bij Dinand van Kane, en het beviel me eigenlijk wel. Niks zo onsexy als lange blessen onder die armen als mannen een shirt zonder mouwen aanhebben (met zweetdruppels....IEHL!)
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 10:40
Verwijderd
Citaat:
alanis schreef op 12-05-2003 @ 11:34:
Grappig. Had een paar weken geleden me helemaal kaal geschoren om mijn vriend te verassen. Hij had die avond daarvoor gezegd dat hij beffen niet vies vind, alleen het haar vind hij minder. Eerst had ik gewoon altijd een streepje, maar daaronder hield ik het eigenlijk niet echt bij.
Maar goed, hij vond de verassing wel leuk (maar toen was het donker, dus hij had nog niks gezien) en zakte gewillig naar beneden....was wel fijn

Toen we de volgende ochtend samen onder de douche stonden, vond hij het eigenlijk toch wel te kaal...echt een kinderkutje om het zo maar eens te zeggen. Hij vond het met een beetje haar mooier.

Nou ik het het ook geweten hoor, zo helemaal jeukt als de tering! Echt waar joh, dat wil je niet meemaken! Bovendien kreeg ik last van ingegroeide haartjes.

Dus nu laat ik het maar weer gewoon groeien tot een streepje, en hou het helemaal daaronder gewoon kort....

Allebei tevreden....

Mannen hoeven zich niet te scheren daaronder vind ik, maar ik vind het wel prettig als ze hun oksels wél scheren. Had dit voor het eerst gezien bij Dinand van Kane, en het beviel me eigenlijk wel. Niks zo onsexy als lange blessen onder die armen als mannen een shirt zonder mouwen aanhebben (met zweetdruppels....IEHL!)
vriendjes verassen de gekste

En verder ben ik het denk met je vriend eens.
Helemaal vind ik te kinds, loop dan meteen naar een kleuter

En dat van die okselharen is misschien wel een gaaf idee, niet dat ik uberhaubt veel okselhaar heb laat staat met zweetdruppels
Maar dat gaat volgens mij ook behoorlijk jeuken
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef op 12-05-2003 @ 11:40:
vriendjes verassen de gekste

En verder ben ik het denk met je vriend eens.
Helemaal vind ik te kinds, loop dan meteen naar een kleuter

En dat van die okselharen is misschien wel een gaaf idee, niet dat ik uberhaubt veel okselhaar heb laat staat met zweetdruppels
Maar dat gaat volgens mij ook behoorlijk jeuken
En wij vrouwen moeten dat wel doorstaan? Ts, dan ben ik het met alanis eens - de mannen ook
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 10:46
amehoewla
Avatar van amehoewla
amehoewla is offline
Bij mannen vind ik het mooi als ze het gewoon een beetje bijknippen.. Ik vind eigenlijk ook dat ze dat onder de oksels moeten doen. Wat net ook al gezegd is, ik vind zo'n bos haar daar gewoon niet mooi! Bij vrouwen niet maar bij mannen ook niet.

Zelf doe ik btw altijd streepje, en als je het vaak scheert is het ook niet zoveel werk met bijhouden.
__________________
maak je niet druk om de dingen die er absoluut niet toe doen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 09:16
alanis
alanis is offline
Citaat:
Bazz schreef op 12-05-2003 @ 11:40:
vriendjes verassen de gekste

En verder ben ik het denk met je vriend eens.
Helemaal vind ik te kinds, loop dan meteen naar een kleuter

En dat van die okselharen is misschien wel een gaaf idee, niet dat ik uberhaubt veel okselhaar heb laat staat met zweetdruppels
Maar dat gaat volgens mij ook behoorlijk jeuken
Onder de oksels jeukt echt niet, tenminste, ik heb daar nooit last van gehad. Bovendien komen er ook geen geurtjes in te hangen (en dat is bij mannen die het niet scheren nogal eens het geval) dus ik zeg: Alle mannen kaal onder de oksels!
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 09:24
Verwijderd
En nog waarom mannen kaal waarschijnlijker geil vinden:
1. je ziet alles goed
2. het toont aan dat de vrouw bezig is met haar schaamhaar, en er dus van uit gaat dat er iets met haar vagina gaat gebeuren, en dat ze dus sexueel actief is
3. de meeste mannen zien meer kale venusheuvels van erotiek-modellen/actrices dan kale venusheuvels van kindjes, en zullen het dus eerder associeren met erotiek dan met kinderlijkheid

En rysdigital, ik zie dat je me niet begrijpt. Laat maar dan.

Ik mis hier trouwens nog de antwoorden 'dat maakt me niets uit, ze moet maar doen wat ze zelf fijn vindt', en 'dat verschilt per vrouw, bij niet iedereen staat hetzelfde het beste'
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 09:49
Some
Avatar van Some
Some is offline
Kaal, ik moet geen haar in me bek bij het beffen
Maar een streepje ofzo staat wel sexy..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 09:55
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
alanis schreef op 12-05-2003 @ 11:34:
vind het wel prettig als mannen hun oksels wél scheren. Had dit voor het eerst gezien bij Dinand van Kane, en het beviel me eigenlijk wel. Niks zo onsexy als lange blessen onder die armen als mannen een shirt zonder mouwen aanhebben (met zweetdruppels....IEHL!)

wat vindt de rest hiervan? ik vind het eigenlijk ook best lelijk maarja ik wil niet verwijfd overkomen... wat vinden jullie?
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 13-05-2003 @ 10:55:
wat vindt de rest hiervan? ik vind het eigenlijk ook best lelijk maarja ik wil niet verwijfd overkomen... wat vinden jullie?
Ligt eraan... er was eerst zo'n clip van de een of andere rapper waarin-ie steeds op de grond lag met z'n armen achter z'n hoofd, en het okselhaar van die meneer was echt ranzig, véél te veel... dus ik ben voor het bijwerken van okselhaar niet te lang laten worden, en als het zich buiten de oksel bevindt (dus op je onderarm ofzo) dat gedeelte weghalen...

Citaat:
me_86 schreef:
hmmz.. hoe wil je dat haar op je schaamlippen weghale? met een scheermesje?? dan snij je jezelf toch? hmmz.. ??
Ontharingscreme
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:10
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 13-05-2003 @ 10:55:
wat vindt de rest hiervan? ik vind het eigenlijk ook best lelijk maarja ik wil niet verwijfd overkomen... wat vinden jullie?
Tegen! Ik vind t niet mooi, okselhaar bij jongens vind ik juist wel stoer
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:17
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-05-2003 @ 11:02:

Ontharingscreme
Da's zo verschrikkelijk duur als je dat telkens moet kopen :\

En ik vind het geloof ik ook mooier, kale oksels *grijns* Maar ik zou het nooit van iemand eisen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.