Oud 03-06-2006, 12:11
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Die zoals ik ABSOLUUT geen idee hebben wat ze na hun eindexamens gaan doen? En hoe/wanneer ga je beslissen wat je gaat doen...
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Advertentie
Oud 03-06-2006, 13:19
Aesar
Aesar is offline
nee
__________________
Naar de overwinning, altijd!
Oud 03-06-2006, 14:15
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Nee, gelukkig niet.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 03-06-2006, 16:48
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Wat een irritante topic titel. 'Zijn er nog mensen hier'
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 03-06-2006, 17:45
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 03-06-2006 @ 16:48 :
Wat een irritante topic titel. 'Zijn er nog mensen hier'
Ok, "Blood Fire Rage". Haha.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Oud 03-06-2006, 18:42
zow
Avatar van zow
zow is offline
mja ik!

ik weet het écht nog niet
maar je moest je voor 1 juni ergens inschrijven wilde je geld ontvangen enzo, dus dat heb ik maar wel gedaan......zomaar voor een studie zomaar in een stad......dhaha
maar...ik ben (waarschijnlijk) gezakt dus ik heb nog een jaartje langer om erover na te denken
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Oud 03-06-2006, 20:18
Ndimension
Ndimension is offline
Citaat:
Hulk schreef op 03-06-2006 @ 12:11 :
Die zoals ik ABSOLUUT geen idee hebben wat ze na hun eindexamens gaan doen? En hoe/wanneer ga je beslissen wat je gaat doen...
Heb je je dan ook nog nergens ingeschreven?
Je kunt altijd een jaartje "vakantie" nemen. Een beetje rondreizen (hoeft niet ver te zijn natuurlijk) en goed bedenken wat je wil doen.
__________________
© Ndimension
Oud 03-06-2006, 21:18
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Topictitel even aangepast.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 04-06-2006, 00:49
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
*z0w* schreef op 03-06-2006 @ 18:42 :
mja ik!

ik weet het écht nog niet
maar je moest je voor 1 juni ergens inschrijven wilde je geld ontvangen enzo, dus dat heb ik maar wel gedaan......zomaar voor een studie zomaar in een stad......dhaha
maar...ik ben (waarschijnlijk) gezakt dus ik heb nog een jaartje langer om erover na te denken
is dat zo .. ik heb namelijk wel een keer een brief gehad van ib-groep ff kijken of ik die nog kan vinden

ik heb me dus ook nog nergens ingeschreven, maar mijn ouders zijn het er dus absoluut niet mee eens dat ik eerst een jaar ga werken ofzo.

waar moet je je eigenlijk inschrijven... ik heb me er nog niet echt in verdiept
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ

Laatst gewijzigd op 04-06-2006 om 01:02.
Oud 04-06-2006, 09:08
Mus
Mus is offline
onzin, je moet je voor 1 juLi inschrijven, niet vóór 1 juni!! en zelfs als je dat niet haalt, krijg je nog wel studiefinanc., alleen heb je dan een probleempje omdat je je OV later krijgt, dus: vóór 1 juli inschrijven. bijna iedere uni heeft wel een 'late-beslissersdag'.
__________________
Logic brings you from A to B Imagine brings you everywhere (gejat van Einstein)
Oud 04-06-2006, 10:09
jeuj
Avatar van jeuj
jeuj is offline
Ik weet het ook nog helemaal niet maar k weet ook niet of ik wel geslaagd ben.
Oud 04-06-2006, 14:28
Verwijderd
op de site van de IBG staat:

Voor wanneer moet ik me aanmelden?
Je kunt je tot 15 mei aanmelden voor een opleiding met een loting.

Wil je je aanmelden voor een opleiding met een decentrale selectie? Kijk dan voor de inzendtermijn van je aanmelding op onze informatiepagina´s. Daar lees je meer via de homepage onder 'Naar het hoger onderwijs'; 'Decentrale selectie'.

Voor sommige opleidingen met een loting wordt mogelijk een wachtlijst ingesteld. Meld je je na 15 mei aan voor een opleiding met een loting? En is voor de opleiding en instelling van jouw voorkeur een wachtlijst ingesteld? Dan krijg je hierover bericht van de IB-Groep.

Wil je je aanmelden voor een opleiding zonder loting? Dan kun je je tot 25 september bij het de afdeling Centraal bureau aanmelding en plaatsing van de IB-Groep aanmelden.
Oud 04-06-2006, 16:00
zow
Avatar van zow
zow is offline
mja okay, voor een studie kun je, je wel inschrijven. Dat weet ik ook wel, maar mijn ouders zeiden (en dat stond ook in die brief die ik van de IB-groep heb gekregen, die ik daarstraks weer even heb doorgelezen en er staat echt 1 juNi) dat ik toch echt studiefinanciering aan moest gaan vragen, omdat ik anders een maand (of 2 of 3) geld mis zou lopen. En inderdaad een OV.
Dus ik weet niet waar dat 1 juLi vandaan komt?! Of ze hebben mij een andere brief gestuurd dan ál die anderen, maar dat lijkt mij een beeeetje onwaarschijnlijk
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Oud 04-06-2006, 17:01
Verwijderd
nou de brief die ik heb gekregen daar stond in 1 juli,
Oud 04-06-2006, 17:34
Verwijderd
Nee, gelukkig niet inderdaad.

Heb afgelopen jaar zoveel getwijfeld dat ik nu wel blij ben dat ik (denk ik) een hele geweldige studie heb gevonden in ook nog een geweldige stad.
En als het toch niet blijkt te zijn wat ik ervan had verwacht, heb ik nog andere leuke opties dus dat is dan weer een pluspunt.
Oud 04-06-2006, 20:34
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Hulk schreef op 03-06-2006 @ 12:11 :
Die zoals ik ABSOLUUT geen idee hebben wat ze na hun eindexamens gaan doen? En hoe/wanneer ga je beslissen wat je gaat doen...
present


nouja, ik heb wel een paar plannen, maar ik weet niet welke ik uit ga voeren.
__________________
To eu zèn
Oud 04-06-2006, 20:45
Nyawa
Ik heb wel een plan, maar ik twijfel nog steeds gigantisch of het het juiste plan is. Maar ik ga het gewoon proberen, en anders heb ik altijd nog wat geld achter de hand voor een extra jaartje studie in geval van studieswitch.
Oud 04-06-2006, 20:47
Bolero
Bolero is offline
Citaat:
Nyawa schreef op 04-06-2006 @ 20:45 :
Ik heb wel een plan, maar ik twijfel nog steeds gigantisch of het het juiste plan is. Maar ik ga het gewoon proberen, en anders heb ik altijd nog wat geld achter de hand voor een extra jaartje studie in geval van studieswitch.
Hoezo twijfel je?
Ads door Google
Oud 04-06-2006, 23:22
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ik wil wel geneeskunde studeren, maar als je word uitgeloot is het ook wl moeilijk wat je gaat doen. Zit nog een beetje te twijfelen enzo, weet t ook niet helemaal zeker.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 21-06-2006, 01:03
xAvie
xAvie is offline
Citaat:
Mus schreef op 04-06-2006 @ 09:08 :
onzin, je moet je voor 1 juLi inschrijven, niet vóór 1 juni!! en zelfs als je dat niet haalt, krijg je nog wel studiefinanc., alleen heb je dan een probleempje omdat je je OV later krijgt, dus: vóór 1 juli inschrijven. bijna iedere uni heeft wel een 'late-beslissersdag'.
Inschrijvings datum is bij elke opleiding weer anders.

Bij mij was het tot 15 juni dat ik mu kon inschrijven en mijn buurjongen
moest in begin mei al ergens inschrijven.
__________________
http://CapsHelpForum.tk // Voor al je PC problemen/vragen en voor PC fun natuurlijk!..
Oud 21-06-2006, 01:15
professor2
professor2 is offline
ik
Oud 21-06-2006, 12:00
jeuj
Avatar van jeuj
jeuj is offline
Citaat:
jeuj schreef op 04-06-2006 @ 10:09 :
Ik weet het ook nog helemaal niet maar k weet ook niet of ik wel geslaagd ben.
wel geslaagd maar ik weet het nog steeds niet en ik vrees dat ik er ook niet meer op tijd achter ga komen
Oud 21-06-2006, 19:40
Verwijderd
fiscaal recht, lucht- en ruimtevaarttechniek, civiele techniek, international business, international economics & finance, werktuigbouwkunde
Oud 21-06-2006, 23:38
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
ik weet 1 ding wel zeker en dat is dat ik dit jaar geen studie ga volgen. wil eerst rust krijgen, maar wil volgend jaar waarschijnlijk 'recreatie en gezelschapsdieren' bij de stoas gaan volgen.


Citaat:
*z0w*: mja ik!

ik weet het écht nog niet
maar je moest je voor 1 juni ergens inschrijven wilde je geld ontvangen enzo, dus dat heb ik maar wel gedaan......zomaar voor een studie zomaar in een stad......dhaha
maar...ik ben (waarschijnlijk) gezakt dus ik heb nog een jaartje langer om erover na te denken

wat jij , volgens mij, bedoelt is de overbruggingsmaanden juli&augustus bij de ibg. Als je een tegemoetkoming ontvangt en je wil geen opleiding gaan volgen komend jaar, moet je dat voor 1 juni laten weten. Anders ontvang je juli&augustus nog tegemoetkoming terwijl je daar dan geen recht op hebt. en dat moet je dan dus weer terug gaan betalen....
Oud 22-06-2006, 11:05
Sacrilege
Avatar van Sacrilege
Sacrilege is offline
Nee, dan ben je echt dom bezig. Sorry.
__________________
Hi Ha Hondenlul
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #10
Diamera
500 30-11-2013 10:00
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 20:34
Eindexamens 2007 Verwend door je ouders?
Simon
40 16-06-2007 18:51
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 22:35
Verhalen & Gedichten Beetje dagboek
Vlooienband
30 29-06-2003 19:25
Liefde & Relatie Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal)
U-NiQ
27 23-12-2002 21:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.