Oud 24-06-2017, 13:15
Matheo123
Matheo123 is offline
Hey,

Van de week kwam iemand naar me huis om me kymco agility te kopen en heeft hem voor een mooie prijs gekocht. De man had echter geen vervoer voor de scooter dus toen ben ik op internet maar gaan zoeken (de kosten waren sam sam) naar de goedkoopste vervoer manier en toen kwam ik uit op bidtrans waar ik een opdracht geplaatst heb. En dag later heeft ene Venlotrans en bod gedaan wel ik geaccepteerd heb.

Nou is de vraag van mij: Kent iemand toevallig een bedrijf dat Venlotrans heet of de website bidtrans? Ik vind het nogal spannend omdat ik niet echt weet waar ik aan toe ben, de vervoerder zal van de week langskomen en de scooter ophalen dus ik ben erg benieuwd.

Groetjes Matheo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2017, 07:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Let goed op de afspraken die je met het bedrijf maakt. Google naar recensies, kijk of de site er betrouwbaar uitziet (staat hun KVK nummer er netjes op, bijvoorbeeld) en bespreek ook met de koper dat je deze methode kiest. Mocht het dan niet in orde zijn, dan is het jullie keus en verantwoordelijkheid, en niet alleen de jouwe.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-06-2017, 14:50
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Koper mag bij mij alles zelf regelen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21.