Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2006, 15:21
Verwijderd
Een herhaling van een topic dat ik in mijn beginjaren ook gepost heb.

Maar ik ben wel weer eens nieuwsgierig, wat is de nagel-lifestyle. Misschien meer iets voor de meisjes, al zullen de gitaarspelende jongens er ook rekening mee houden?

Hebben jullie wel eens nepnagels laten zetten, bijten jullie ze af, worden ze elke keer mooi gelakt matchend met de outfit, zijn ze lang genoeg om iemands ogen uit te krabben, hou je van manicures,...


Ik heb jarenlang nagelgebeten en de laatste tijd met tussenpozen ze telkens lang weten te houden. Intussen ben ik weer aan zo'n periode begonnen en daarnaast zijn mijn tanden nu bijgewerkt en nu kan ik helemaal niet meer bijten eigenlijk. Mijn nagels lijken dat positief te vinden. Nadeel is dat ze meestal nogal makkelijk scheuren en dat vind ik zonde.
Ik hou van nagellak en heb zo'n 70 verschillende kleuren, maar eigenlijk droeg ik het niet zo vaak, nagellak op afgebeten stompjes is niet bepaald mooi. Momenteel zijn ze gelakt in een groen met roze schijn (zoals de lak van sommige auto's...) en ondanks dat het er al een week opzit, is het nog mooi. Alleen denk ik dat ik ze vanavond maar eens bij ga werken.

Om te stoppen met bijten heb ik ooit zelf wel nagels opgeplakt gehad, maar dat was onzin. Ook harsnagels laten zetten, lijm hield niet bij mij. Acryl was ook een hel aangezien dat ook niet fatsoenlijk pakte en afbrokkelde. De acryl was overigens ernstig duur terwijl ze de eerste keer eigenlijk binnen de week al stuk waren. Daarna heeft ze me korting gegeven, maar uiteindelijk vond ik het teveel gezeik en te duur, dus ik ben blij dat ik nu mooie nagels van mezelf heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2006, 15:31
Verwijderd
Ik heb mooie nagels van mezelf, ze zijn redelijk lang sinds ik geen viool meer speel. Ik mag van mijn werk geen nagellak dus daar begin ik niet in. Ik bijt en scheur niet. Ik knip ze één keer in de twee weken ofzo, soms als ik echt geen kut te doen heb vijl ik ze, maar meestal ben ik te lui.
Mijn nagels breken nooit, ik kan alles doen en maak me er niet druk om.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 15:35
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik bijt al jaren nagels maar nu heb ik sinds kort weer nagels op 7 van de 1 vingers en ik sta er van te kijken. Verder krijg ik zaterdag rode nagellak op voor een fotosessie.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 15:42
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
botulismf schreef op 02-11-2006 @ 16:35 :
nagels op 7 van de 1 vingers
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 15:50
June bug
June bug is offline
Citaat:
Mutant schreef op 02-11-2006 @ 16:21 :
al zullen de gitaarspelende jongens er ook rekening mee houden?
Tss what about de gitaarspelende meisjes Zoals ik dus want ik knip mijn nagels altijd gewoon kort anders kan ik dus niet gitaarspelen. Ik vind lange nagels ook meestal niet mooi.
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 16:27
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Luna schreef op 02-11-2006 @ 16:42 :
Mijn 0-toets zit af en toe vast.

Ik bedoelde dus 7 van de 10. Mijn linkerpink en rechterduim en -wijsvinger lopen een beetje achter.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 16:42
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ahw, moet je ze wat extra aandacht geven.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 16:50
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Juist wat minder, aandacht aan nagels schenken bestaat bij mij puur en alleen uit nagelbijten.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 16:53
Verwijderd
Hehe ^^, die aandacht ken ik. Het schijnt overigens dat typen en tikken de groei stimuleert, tik er maar wat vaker mee dan
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 17:18
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
xtc slikken ook.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 18:26
Verwijderd
mijn nagels zijn heel dun, vroeger waren het net vliesjes en dat was heel pijnlijk.

meestal heb ik geen nagellak op, want ik vergeet steeds nagellakremover te kopen. als ik in een wilde bui ben en dat afgebladderde me niks kan schelen lak ik ze rood. ik houd mijn nagels kort, want omdat ze zo dun zijn scheuren ze heel vaak als ze iets langer zijn en dat is irritant.

mijn zusje beet ook altijd nagel, nu niet meer en laat ze ze lang groeien maar het ziet er eng uit, hij komt al los van de huid halverwege wat gewoon nagel moest zijn :[

en ik vind jongens met 1 lange nagel ('handig bij gitaarspelen huhuhu') echt smerig

Laatst gewijzigd op 02-11-2006 om 18:29.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 18:33
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb geen nagellifestyle want ik bijt nagels. niet zo erg tho want eigenlijk alleen mn ringvingernagels zijn (erg) kort, de rest heeft meestal wel een wit randje, maar lang zullen ze nooit worden denk ik en dat komt goed uit want dat vind ik niet zo mooi.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 02-11-2006 @ 19:26 :
en ik vind jongens met 1 lange nagel ('handig bij gitaarspelen huhuhu') echt smerig
Ohh, dat doet me denken aan mijn vroegere leraar webdesign... Die had dat ook, één hele enge, lange duimnagel. En dan ook nog gelig ook en dan kwam hij op je toetsenbord typen *rilt*. Verdomme, nu zie ik het weer voor me .
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 18:40
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik vind lange nagels ontzettend smerig uitzien zeker met resten vuil nepnagels zijn net zo ranzig. Op mijn werk is het een trend geworden, een stuk of 10 meisjes met nepnagels en dan typen ze heel achterlijk omdat de smerige nepperds in de weg zitten

Zelf hou ik mijn nagels kort, schoon en af en toe lak ik ze rood.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 18:43
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
botulismf schreef op 02-11-2006 @ 17:50 :
Juist wat minder, aandacht aan nagels schenken bestaat bij mij puur en alleen uit nagelbijten.
En als je van die smerige nagellak erop doet? Dat schijnt te helpen.

Mijn nagels zijn wel prima, ik doe af en toe nagellak op en knip ze wanneer ze te lang zijn. Aan nepnagels doe ik niet, alsjeblieft zeg Ik speelde vroegah gitaar dus toen had ik ze heel kort, maar nu niet meer dus zijn ze meestal wat langer.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 18:45
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
mijn nagels zijn niet kort en niet lang, gewoon er tussenin. en ze zijn nu rood gelakt maar meestal lak ik ze niet.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 19:07
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
L_angel schreef op 02-11-2006 @ 19:43 :
En als je van die smerige nagellak erop doet? Dat schijnt te helpen.
Nah, dat vind ik niets. Bovendien heb ik ze nooit heel extreem afgebeten, en blijkbaar ben ik nu grotendeels gestopt met nagelbijten want ze zijn dus redelijk lang, waarschijnlijk door de goede invloed van mijn vriendin.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 19:08
Welgemeend
Welgemeend is offline
Toevallig zag ik vieze fur vandaag in een chiney nail salon in amsterdam . Verder bite mijn nagellifestyle.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-11-2006, 19:17
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 19:30
Verwijderd
ik heb heel vaak een travestiet aan de bar met serieus ook zulke nagels als hierboven. klein beetje korter hij bewaart zijn kleingeld in buisjes en hij denkt altijd dat ik het leuk vind als hij tegen me praat ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 08:03
Verwijderd
mijn nagels zijn over t algemeen nog best lang totdat ik er zelf last van krijg en dan ga ik ze kortwieken. om motivatieredenen en klunzigheid heb ik tegenwoordig weinig zin meer om ze te lakken. en ook niet om mn nagellak eraf te halen enzo. maar als ik me erg verveel wil ik nog wel eens streepjes erop maken en stickers erop plakken. ik had ooit nog een kunstwerk gepost, nou geen zin meer om die foto te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 16:30
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Urm schreef op 02-11-2006 @ 20:30 :
ik heb heel vaak een travestiet aan de bar met serieus ook zulke nagels als hierboven. klein beetje korter hij bewaart zijn kleingeld in buisjes en hij denkt altijd dat ik het leuk vind als hij tegen me praat ofzo.
hahaaaa! die heeft een keer zijn/haar hele levensverhaal aan mij verteld toen ik aan het flyeren was het is een hermafrodiet toch?
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 17:05
Verwijderd
ik heb 9 normale nagels. niet heel erg lang maar ook niet kort.
1 is naar de klote. een tijdje geleden zat er een soort 'deukje' in, daar ging ik aan zitten pielen en nu is ie echt kk lelijk
maar groeit al weer aan.

verder zie ik op mijn werk (bejaarden) soms nagels waar ik de rillingen van krijg. iehl helemaal geel en gaar,
om van teennagels maar te zwijgen, gatver helemaal verkalkt en afgebrokkelt. bah.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 02-11-2006 @ 19:33 :
ik heb geen nagellifestyle
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 18:07
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
waar halen mensen dat bijten van nagels vandaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2006, 18:34
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
L_angel schreef op 02-11-2006 @ 19:43 :
En als je van die smerige nagellak erop doet? Dat schijnt te helpen.
Ooit gedaan, hielp bij mij niets, ik beet ze namelijk nog steeds af.

Nu bijt ik mijn nagels niet meer, ze waren echt kort, vooral die van m'n nagel van mijn rechterwijsvinger was bijna niks meer over (en dat was ook heel pijnlijk). Dus nu zijn ze een stuk langer, alhoewel het wel erg sloom gaat, ik heb nog steeds best wel kleine nageltjes, en als er iets afbreekt zijn ze ook weer heel kort. Ik doe er ook wel eens nagellak op, maar dan alleen lichtroze of nagellak waarbij er gewoon een glans over je nagels zit. Soms ook wel eens donkerroze of felrood, maar alleen maar als dat bij mijn kleren staat.

Ik las laatst trouwens ergens dat mensen nagelbijten omdat ze zenuwachtig zijn. Ik weet niet hoe het met andere mensen zit, maar ik ben echt helemaal geen zenuwachtig persoon, het was gewoon een gewoonte waar ik niet mee kon stoppen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 20:45
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Faerie schreef op 03-11-2006 @ 19:34 :

Ik las laatst trouwens ergens dat mensen nagelbijten omdat ze zenuwachtig zijn. Ik weet niet hoe het met andere mensen zit, maar ik ben echt helemaal geen zenuwachtig persoon, het was gewoon een gewoonte waar ik niet mee kon stoppen.
nee ik snap dat ook niet, ik merk wel dat ik het eerder doe als ik me verveel ofzo maar niet als ik zenuwachtig ben.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 20:59
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Ik mag graag na het nagelknippen kleine stukjes eelt weghalen aan weerszijden van de nagelrand. Ik wil niet dat mijn vingers ook maar een hint hebben van die apenklauwen die nagelbijters hebben.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.

Laatst gewijzigd op 03-11-2006 om 21:03.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Amon Din schreef op 02-11-2006 @ 20:17 :
[afbeelding]
*kokhals*
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 21:55
GewoonxMezelf
Avatar van GewoonxMezelf
GewoonxMezelf is offline
Ik heb best lange nagels die heel scherp zijn, met zwarte nagellak
__________________
I'm Weird.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 22:01
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 03-11-2006 @ 21:45 :
nee ik snap dat ook niet, ik merk wel dat ik het eerder doe als ik me verveel ofzo maar niet als ik zenuwachtig ben.
botulismf bijt nagels als hij enge films kijkt, misschien is het op dat soort momenten?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 22:11
Verwijderd
mijn teennagels groeien regelmatig in, is dat lifestyleish verantwoord?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 23:09
niña
Avatar van niña
niña is offline
Sinds mijn nagels weer heel zijn ben ik er best zuinig op. Kartonnen vijlen enzo, nagelversterker, nagelriemen bijhouden enzovoort. Maar ik doe niet aan nagellak omdat dat zo snel wegbladdert en dan wil ik gelijk alles weer overnieuw bijwerken en daar heb ik het geduld niet voor.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 10:21
Verwijderd
ik bijt nagels. soms bijt ik 2 weken niet, en dan zijn ze weer mooi. maar als ik het dan weer druk heb en loopt te stressen, zijn ze zo weer kort. ik heb het zelf niets eens door. ik heb nu byte-ex erop ofzoiets maar dat is zo ranzig, en alles wat je aanraakt gaat er naar smaken
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 02-11-2006 @ 19:33 :
ik heb geen nagellifestyle
wat een stel zenuwenlijers hier
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Drez schreef op 03-11-2006 @ 17:30 :
hahaaaa! die heeft een keer zijn/haar hele levensverhaal aan mij verteld toen ik aan het flyeren was het is een hermafrodiet toch?
dat beweert hij heel stellig ja, maar er gaan andere verhalen rond. hij zat ook een keer tegen mijn collega te zeuren over buikpijn want hij moest ongesteld worden:
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-11-2006, 17:13
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
White Trash schreef op 04-11-2006 @ 13:10 :
wat een stel zenuwenlijers hier
maak je een grap of wat? ik zeg net dat ik geen nagels bijt als ik zenuwachtig ben.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 17:18
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
De nagels van mijn pink en ringvinger van mijn rechterhand zijn best lang, de rest sukkelt daar wat achteraan. Ik bijt alleen nagels tijdens heeele saaie colleges, maar die heb ik nu niet meer.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 17:19
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 03-11-2006 @ 23:01 :
botulismf bijt nagels als hij enge films kijkt, misschien is het op dat soort momenten?
nee bij mij is het verveling of irritatie geloof ik
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 17:25
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Ik bijt geen nagels, maar wel de huid daaromheen
Verder houd ik m'n nagels kort omdat ik gitaar speel, maar ook omdat ik lange nagels lelijk vind. Ik gebruik nagelversterker maar het helpt niet echt, m'n nagels breken/scheuren nogal snel.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 18:14
Krynn
Krynn is offline
Ik knip ze altijd lekker kort...ze komen nooit boven m'n vingertoppen uit, zelfs als ze er 'lang' uitzien. Ik vind lange nagels gewoon niet mooi.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 18:27
Verwijderd
Ik vind het niet interssant en doe er bar weinig mee behalve ze schoon houden.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 18:28
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
Ik bijt
Toen ik ong. zes was heb ik waarschijnlijk voor het laatst mijn (vinger)nagels met een nagelschaartje bewerkt.
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 04-11-2006 @ 18:13 :
maak je een grap of wat? ik zeg net dat ik geen nagels bijt als ik zenuwachtig ben.
Ik vulde het verhaal aan
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 18:32
June bug
June bug is offline
Citaat:
uuuf schreef op 04-11-2006 @ 11:21 :
ik bijt nagels. soms bijt ik 2 weken niet, en dan zijn ze weer mooi. maar als ik het dan weer druk heb en loopt te stressen, zijn ze zo weer kort. ik heb het zelf niets eens door. ik heb nu byte-ex erop ofzoiets maar dat is zo ranzig, en alles wat je aanraakt gaat er naar smaken
Je moet ook niet alles wat je aanraakt opeten
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 19:17
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ik heb lange nagels, vroegah lakte ik ze vet vaak. Had ik allemaal kleurtjes enzo, maar die zijn nu bijna allemaal verrot denk ik. Toch houd ik ze lang, vind het eigenlijk wel mooi.

Van dit topic krijg ik zin om mn nagels te gaan doen
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 19:18
Verwijderd
ik heb korte nagels aan beide handen want gitaarspelen en want netjes. vuil onder nagels = ranzigheid ten top.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 20:48
Fayelinde.
Avatar van Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Ik heb nagelgebeten en ben gestopt met behulp van Byte-X. Als mijn nagels scheuren heb ik ook altijd de drang om randjes te gaan afknauwen, dus meestal doe ik er gewoon een laagje verstevigingslak op, zodat ze minder snel scheuren. Ik wil dat mijn nagels er verzorgd uitzien (geen vuil onder de randen, geen velletjes), maar nagellak en dergelijke hoef ik ook niet.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 21:28
toothfairy
toothfairy is offline
Mijn nagels zijn al minstens 6 jaar altijd lang en veel mensen denken dat ik valse nagels heb. Ik doe eigenlijk niks aan m'n nagels buiten af en toe lakken en vijlen (ongeveer 1x om de 2 maand of zo)

Ik haat nagels knippen eigenlijk best wel, want dat gaat niet goed omdat mijn nagels te hard zijn en het ziet er dan een paar dagen weer niet uit. En ik kan echt niks doen zonder nagels, ik ben gewoon gehandicapt dan.
__________________
Wie te vroeg juicht, heeft alvast plezier gehad.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 18:48
Dís
Avatar van Dís
Dís is offline
ik bijt op het vel er rond, maar ben al 2 weken ofzo gestopt (probeeer ik toch)en het is aan het genezen
__________________
Ice ice baby
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Bruine verticale strepen op nagels
anjali
6 21-02-2018 19:55
Lifestyle Te korte nagel!
-x-Anoniem-x-
3 18-05-2011 08:29
Lifestyle Nagels
ZerO
94 10-01-2005 16:50
Lichaam & Gezondheid Lange nagels...
Elmoo
17 12-05-2004 16:14
Lifestyle Nagels
Briseïs
58 01-03-2004 21:10
Lichaam & Gezondheid nagel heel ver ingescheurd!
Ingemar
8 12-03-2003 15:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.