Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2008, 10:53
jtk
jtk is offline
hoi,

Ik heb het volledige antwoordenboekje van Unicom finals voor 4 & 5 havo ingescand en online gezet.

Je kan ze vinden op http://www.scholieren.com

Hou deze post online!

Laatst gewijzigd op 03-04-2008 om 08:24.
Advertentie
Oud 02-04-2008, 17:15
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Lees het antwoord van Andijvie nog eens zorgvuldig na: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1681779
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 02-04-2008, 18:42
jtk
jtk is offline
heb je de site wel bezocht ??

"
de inhoud van deze site is auteursrechten beveiligd en mag op geen enkele manier worden verveelvoudigd, de maker(s) en sponser(s) van deze site zijn op geen enkele manier verantwoordelijk voor enige schade door deze site, alles wat op deze site staat is fictie zelfs dingen die gebaseerd zijn op de waarheid zijn kompleet fictioneel, daarom mag deze site door niemand worden bekeken.
"
staat toch onderaan de pagina??


en dit vind ik persoonlijk geen reclame maken aangezien ik niet honderd keer zeg dat je die site moet zoeken, zoals ze op tv doen.
ik informeer mensen dat deze site bestaat.
als het reclame zou zijn zou ik er ook geld voor krijgen door deze site te posten op dit forum. en dat heb ik niet gekregen

op de ingescande bladen kon ik geen c met een rondje eromheen vinden, en aangezien ik het orgineel niet meer heb, weet ik niet of er werkelijk wel een copiright op zit. want niet op alle boeken zit copyright.

de site is ook beveiligd met scripts (geen rechter muisknop bijv) zodat je de afbeeldingen van de gescande inhoud niet zomaar kan downloaden, er zijn natuurlijk wel andere manieren om het te downloaden, maar geen enkele beveiliging is watrdicht

ss mijn antwoord op jullie alebij (waarom zijn er 2?)

jtk groet u
Oud 02-04-2008, 19:16
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Volgens de gangbare regels op deze site is datgene wat jij doet wel reclame maken, ook al vind je zelf dan misschien van niet, en nee, ik heb de site die jij noemde niet bekeken. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat de reactie van Andijvie op je vorige topic duidelijk genoeg voor jou was geweest, maar blijkbaar is dat niet zo.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 03-04-2008, 08:23
Verwijderd
Er zit copyright op die materialen, geloof me maar. En dit is toch reclame. Dus je krijgt weer een slotje, en nu verwijder ik je links ook meteen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.