Oud 01-09-2003, 23:57
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2003, 12:09
Griller
Griller is offline
ik heb mijn prima vermaakt daar hoewqel ik mysteryland toch wel net iets leuker vond vondi k dit ook wel erg goed te d0oen .... en ik verbaasde mij erover hoeveel drugs er daar werd gebruikt .... haha was zeker weten wel erg relaxed!
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 12:39
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Ik heb me daar niet over verbaasd, maar aan de andere kant had ik veel te veel drugs op om me daarover te verbazen.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 13:06
Lärm
Avatar van Lärm
Lärm is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 02-09-2003 @ 12:39:
Ik heb me daar niet over verbaasd, maar aan de andere kant had ik veel te veel drugs op om me daarover te verbazen.
Ag, jij was tenminste nog tot op zekere hoogte aanspreekbaar dat kan je van sommige mensen niet zeggen.




Als in 'Bloed aan je bana'
__________________
Emotionally potent, Powerfully thoughtful.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 13:07
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Dr wordt wel steeds meer drugs daar gebruikt geloof ik..
Op een gegeven moment stond ik vooraan bij een of andere live-set voor Miss Kittin en toen ik achterom keek zag ik echt alleen maar strakke mensen..

Zelf heb ik t maar rustig gehouden omdat ik nie echt kon vinden wat ik wilde. Vrijdag 2/3 portie paddos en zaterdag en zondag een pilletje... Zaterdag was wel enorm waus, snap er nog steeds weinig van.
Ow, en veel drank en softdrugs natuurlijk.
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 13:14
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lärm schreef op 02-09-2003 @ 13:06:
Ag, jij was tenminste nog tot op zekere hoogte aanspreekbaar dat kan je van sommige mensen niet zeggen.




Als in 'Bloed aan je bana'

hehe
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 14:20
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ik kan me herinneren dat ik een paar mensen zag lopen, die willekeurige mensen aanspraken:"ben jij een kutbanaan?"

__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 14:43
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
wij gingen mensen willekeurig mensen aanspreken ook;

"heey, dat is kees! KEES man! hoe issut??"
- "ik ben kees niet"
"ah kom op nou, niet zo flauw kees... kees, uit amersfoort.. van de Strada... "
- "nee, echt niet"
"ja gvd, doe niet zo flauw kees, je bent 't wel.. "
...
"heey, maar dat is Gerrit! .. GERRIT!!!"
etc...

wel 'n stuk of 10 mensen zo 'lastig gevallen geloof ik'
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:26
Verwijderd
whahah, ik heb utzelfde gehad als liefkleinmeisje, werd ook met de ambulance afgevoert daar ergens bij die alphatent geloof ik, toen guano apes aant spelen was...
Spacecake gegeten, maar ging trippen hehe, kon niet meer lopen en zat al 4 uur op hetzelfde bankje in dezelfde houding in de kou te wachten tot ik weer iets kon. Lulde ook vet moeilijk en ik ging van huilen naar lachen...hehe toen vond ik ut kut, en die ambulance vond ik veeet kut, iedereen schreeuwen, foto's maken enzo...maar het ritje was wel space (ze gingen vet rennen), dacht ff dat ik in een achtbaan zat...hehe

Verder 2 keer goed lam geweest en elke dag veeeeel herbals MWOP MWOP
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:29
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
ghehe.. ik heb 'npaar uur tegen het meetingpoint bij de 24uurs tent aangelegen, samen met "Beltaine" ... op zaterdag ochtend van 10 tot 12.... niet meegenomen, wel gezien door veel forummers (ik was die brakke mongool met blonde kam.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:31
Verwijderd
hehe
ik heb btw geen forummers gezien...niet dat ik ook echt op zat te letten ofzo...
Die spacethee was ook chill btw ennuh wie heb dat ene gedaan dat je zo'n bril op moest en koptelefoon en dan ging je ook spacen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:37
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
die Brainmachine? nee, niet gedaan... ghehe... toen ik dat apparaat zag was ik compleet brak. (sos & pep de avond 'r voor) en ik had 't idee dat als ik zo'n ding op zou zetten ik compleet over m'n nek zou gaan...

dus niet gedaan ghehe...
heb btw totaal niet opgelet of ik forummers zag. (wel 'n aantal gezien though.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:42
Verwijderd
jah khad ut over die brainmachine

Waaat had je btw nog the vandals gezien? Waarbij die gast naakt ging zingen hehe...en the spades ook helemaal lam die zanger hehe...ging ie vechten met zun gitarist of wast een act?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:44
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
ja, vandals gezien.. echt bruut

the spades? haha nee... dat was echt ruzie.. ze waren eigenlijk al uit elkaar, maar stonden nog op lowlands gepland.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:48
Verwijderd
hehehe mooi man, was echt wel goed sfeertje daar, al wast publiek over het algemeen beetje te rustig...

ojaaah foto's moeten hier ook komen, kheb allemaal foto's van brakke mensen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:56
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
gheh.. ik had 'n fototoestel meegenomen, maar ben vergeten foto's te nemen.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:58
Verwijderd
Ik wacht vol spanning op foto's
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:16
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
omajunk schreef op 02-09-2003 @ 15:26:
whahah, ik heb utzelfde gehad als liefkleinmeisje, werd ook met de ambulance afgevoert daar ergens bij die alphatent geloof ik, toen guano apes aant spelen was...
Ik vond al dat er veel ambulances rondreden..
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:18
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 02-09-2003 @ 19:16:
Ik vond al dat er veel ambulances rondreden..
idd, zoveel heb ik 'r nog nooit op lowlands zien rondkarren
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:20
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ambulances maken een vet geluid als je para bent
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:27
Verwijderd
ik heb geloof ik maar 3 keer ambulance gezien inclusief me eigen (voor zover ik het herinner )....deed een capuchon (huuuuh moeilijk woord!?) over me hoofd..al die kijkende mensen vond ik niet echt chill ofzo...

capuchon whahhaha mot je ut vaak zeggen, klinkt ut zo kapiesjon hehe ok ben best wel knetter
hapie smeerkas
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:04
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 02-09-2003 @ 19:16:
Ik vond al dat er veel ambulances rondreden..

inderdaad.... ik vond dat een saaie attractie...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:09
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
omajunk schreef op 02-09-2003 @ 19:27:
deed een capuchon over me hoofd..al die kijkende mensen vond ik niet echt chill ofzo...
ECHT? Ik doe em meestal om me middel





Ik snap helemaal wat je bedoeld! Zondagmiddag alsk naar huis ga zie je ook altijd die mensen uit dat desbetreffende dorp/stad waar ik ben geweest RAAAAAR kijken. Kappiesjon op, hebk nergens meer lastvan (althans, dan zie ik die priemende afkeurende oogjes tenminste niet)
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:00
Verwijderd
Ja he, maar ik werd ook nog eens op een brancard gelegt met dekens en vastgebonden...en ik kon niet lopen, dus iedereen dacht dat het vet ernstig was, het was midden op het festivalterrein en ze gingen door de menigte rennen. Ik werd para man ik trok um dus helemaal over me hoofd...wat je ook op tv ziet bij een verdachte hehe
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 13:54
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Ik was al op smokkelpop
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 14:31
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
[moraalridder] Fokking hel, het is pathetisch dat er wederom ambulance op moest komen dagen - puur en alleen vanwege het onverantwoorde drugsgebruik van tienertjes zoals omajunk.

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 15:08
Verwijderd
NIKS onverantwoord. Wie kan er nou voorspellen dat je bad gaat of dat je van spacecake niet meer kan lopen?
Zelfs al voel je je op je gemak en ben je met je vrienden en weet je precies wat je hebt gebruikt, kan het nog fout gaan.
Ik had ook maar een half plakje genomen, terwijl de meeste een hele namen. En zoals ik al zei, het was weinig ernstigs, kon alleen niet lopen.
Had er ook nog een paar uur kunnen gaan zitten en vernikkelen van de kou, wachtend tot ik weer kan lopen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken wat/waar eten veganisten op lowlands?
dark princess
9 15-08-2005 18:58
Muziek [Hiphop] concerten....
Fog
55 21-09-2003 22:29
Muziek Lowlands/Terremoto/Pukkelpop
Verwijderd
227 08-07-2003 22:44
Muziek Lowlands meeting - komt allen!
mixtape
157 30-08-2002 15:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.